Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zegary


Nordmann84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

To moje początki przygody z Nissanem X-Trail. Przyznam, że to jak dla mnie auto marzeń. Lepszy mógłby być tylko Patrol ale na tego mnie nie stać...

 

No ale do rzeczy. Mam model LE, 2010 z silnikiem 2.0. Wszystko fajnie ale bardzo niepodobają mi się zegary w nim zamontowane. Widziałem, że wiele aut z tego rocznika ma już nowe zegary z wyświetlaczem kwadratowym po środku który zdecydowanie trafia w mój gust. I tu pytanie które dla wielu pewnie będzie głupie...

...czy da się wymienić zegary na nowsze? Taki mały upgreade? Jestem świadomy, że wymiana zegarów to nie taka prosta sprawa i wiąże się pewnie z ingerencją w komputer itd. ale zastanawiam się, czy można zamontować nowsze zegary jeśli ich tam wcześniej nie było? Rozmiar jest ten sam więc to chyba tylko kwestia wtyczek i ew. softu?

 

Z góry dziękuję za wyrozumiałość - jestem zielony jeśli idzie o auta :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyczki są te same - masz 50% szans, że zabangla... 

W niektórych autach można przekładać bez problemu, w innych nie...  - w kilku mazdach robiłem swap licznika i chodziło bez problemu (warunek: diesel ->diesel, r4 -> r4, v6->v6) natomiast w civicu VII poliftowy licznik nie poszedł w przedlifcie... a nie miałem czasu aby zamieniać kable. 

Musisz sprawdzić - kilka śrubek, 3 minuty roboty i będzie wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja prostokątna jest bardziej rozbudowana niż okrągła, np. pierwsza wskazuje, które drzwi są niedomknięte a druga sygnalizuje to ogólnie. Poza tym proponuje kawę, wyświetla rodzaj blokady drzwi, poziom baterii w kluczyku, blokadę kierownicy i inne instrukcje.

Według mnie deski nie będą ze sobą kompatybilne.

Co o tym myśli ASO?

Edytowane przez Erdol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyczki są te same - masz 50% szans, że zabangla...