sajdi Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Jak najszybciej wymienić końcowy tłumik ? stary już trochę skorodował i coś w nim stuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Wystarczy wejść pod auto, odkręcić stary, zdjąć go z wieszaków, zawiesić drugi i przykręcić. Maksymalnie 15 minut roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Od razu zaopatrz się w nową uszczelkę pod flanszę, dwie nowe śruby+nakrętki/ bo stare mogą nie dać się odkręcić i ewentualnie w szlifierkę kątową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajdi Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 no może być problemztym odkręceniem. jak zaglądnąłem pod auto tostrasznie te sruby wyglądały. środkowy tłumik też już czyba wkrótce do wymiany alena końcowy już czas. znalazłem taki http://allegro.pl/tlumik-koncowy-nissan-almera-tino-1-8-2-2-dci-i5429828720.html Dzis mam wieć dostawę z nowym tłumikiem. Więc może zabiorę sie do wymiany. Jeżlili chodzi o śruby to wystarczą jakieś normalne, czy sa konieczne jakieś specjalne ze spręzynami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Powiem tak. Miałem tłumik polskiej (chyba) produkcji po oryginalnym, który wytrzymał chyba 10 lat. W zamienniku po 3 latach zrobiła się tak dziura od góry tłumika że rękę szło wsadzić. O dźwięku wydobywającym się niego nie wspomnę. Jak masz zamiar auto sprzedać za 2 lata to może wytrzyma ale na dłuższą metę może być problem, Co do flansz to też się mogą rozsypać ze starości tak samo jak śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajdi Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zakupiłem końcowy firmy ferroz. ale przy podjęciu próby wymiany okazało się środkowy przy łączeniu z końcowym też już jest przegnity na wylot. Więc przy poważniejszej próbie wszystko by się urwało. kupuję więc i środkowy, ale mam pytanko, są dwie wersje tłumnika środkowego, długa i krótka. u mnie jest katalizator przed środkowym więc myślę że powinna być wersja krótsza. Czy dobrze myślę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kier Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Witam, czy ktoś zna odpowiedź na powyższe pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.