
All Activity
This stream auto-updates
- Yesterday
-
Do benzyny wedle numerów jest belka ZRZ-NS-001 a wedle Nissana 54400-JD000 Zastąpiony: 54400-BB00A, Kupiony zamiennik NTY na Allegro na prędko - auto na podnośniku. Powinien wytrzymać ze 40 tys km - myśle ze dłużej z QQ będę użytkował. Wedle informacji jakie dostałem to wahacze tylne na oko wyglądają nieźle ale po opukaniu wydają głuche dźwięki czyli już rdza szaleje Na razie nie stukają i nie ruszam tego. Wystarczy, że całe przednie zawieszenie jest wymienione - na razie mam dosyć.... plus taki, że nie puka ani nie stuka nic! QQ z 2007 roku.
-
Jeśli nie opony to łożyska.
-
Z cyklu "zrób to sam" - podświetlane przyciski sterowania szyb
MarcinJ replied to tomkek1912's topic in Pulsar
Czyli te z ali to są plug and play? Wyciągasz stary moduł, wsadzasz ten z ali i śmiga? -
Romulus68 joined the community
-
Range to nie funkcja tylko opcja. Jest to zakres/odległość działania radaru przeciwzderzeniowego. Ustawienie far/mid/near to daleki/średnii/bliski zakres wykrywania przeszkody.
-
Jeździłem kilkoma Notkami II generacji, ale żaden nie miał podnoszonego siedziska . Jednak wersja też ma duże znaczenie. Nie myślałem że Nissan nawet tylne kanapy ma dla każdej wersji inne. Im droższa tym więcej się przesuwa Ale ważne, że się udało...brawo Ty.
-
jak ustawić funkcję RANGE, na FAR,MID czy NEAR ?
-
miksto started following Kupię wtryski do Nissan Juke 1.5 DCI 2014r.
-
Czesc Tak jak w opisie kupię wtryski do Nissan Juke 1.5 DCI 2014 rok.
-
I Przegląd 2019r benzyna X-Trail DIG-T 163 (2017- )
ArtM replied to Jarek_L's topic in X-Trail T32 [2014-]
Robiłem przegląd na Powstańcöw, tam też kupowałem. Pandemia jest więc i tak jest nie dużo kilometrów, rozkłada się jakoś na dwa auta:))) -
I Przegląd 2019r benzyna X-Trail DIG-T 163 (2017- )
Varicella replied to Jarek_L's topic in X-Trail T32 [2014-]
Gdzie byłeś? muszę jechać ze swoim X-em. Bliżej mam Powstańców Śląskich ale kupowałem samochód na Jasnogórskiej. Kurcze... mam przebieg coś koło 4300km... gdzie Ty nim tak szurgasz... -
ktoś miał coś takiego ? dopiero gdy dodaje gazu zaczyna łapać
-
dNooah joined the community
-
Porozmawiam z mechanikiem ale mogę też zaproponować jemu np 50% ceny belki z którą obecnie jeżdżę. Pan mechanik chce reklamować moją belkę w hurtowni bo uważa, że zamawiał do QQ 2.0 a dostał do 1.5. i dlatego zamontował belkę, którą prawidłowo zamówił. Czy będzie ją reklamował tego nie wiem ale może być zainteresowany taką operacją wymiany. Moja belka ma być za około 3 tygodnie także tyle będę czekał na dostawę do AJS PARTS. Już teraz mogę z nim rozmawiać w powyższej sprawie. Czyli demontaż u mnie i montaż u ciebie tak to wstępnie widzę. Z belką jeżdżę od września lub października muszę poszukać paragonu za tą usługę. Dam znać jak będę wiedział jakie jest nastawienie mechanika.
-
Pasek to pasek, a łańcuch to łańcuch. Pasek zrobiony jest z kilku sprężyn płaskich z wieloma elementami ciernymi, a w nowszych skrzynkach jest łańcuch. To nie jest to samo. wkar
-
a czemu ma płacić opłate celną? za mała suma do opłat. Zamawiam u chińczyka od kilku lat i zdarzają sie sumy około 500zł , nie zapłaciłem nigdy jeszcze żadnych dodatkowych opłat.
-
Jeśli będziesz coś wiedział daj znać .
-
Chodziło mi o pas czy łańcuch w zależności jak mechanik to nazwie. Ale opiłki są jak już bieżnie zaczyna szlifować pas on jest przecież z metalu a nie z tworzywa sztucznego jak pasek klinowy. tak to wygląda zdjęcie jednego z forumowiczów. I właśnie przy takim uszkodzeniu pojawiają się opiłki w skrzyni
-
W altku wraz ze szczotkami jest regulator ładowania. Lubi się zepsuć w trakcie odpalania drugiego auta na kable, zwłaszcza jak się trzyma na obrotach.
-
Z 1 raz lub 2 max Kolego Thunder masz na myśli mostek prostowniczy? Ale ogólnie nie jak odpalanie to samo zapłon
-
Cześć, Tytuł postu dotyczy mojego problemu, wiec pozwole sobie go tu opisać. Posiadam auto z silnikiem 1.6b z napędem na przednie koła. Podczas jazdy tak od 50km/h w zwyż słychać wycie z tyłu auta. Wycie te jest tak jakby pulsacyjne. Najgłośniejsze wycie jest przy prędkości 80km/h. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Z góry dziękuję za pomoc.
-
Regulator mógł się zjarać. Nie odpalałeś czasem kogoś na kable?
-
Dzięki za podpowiedzi. Okazało się, że wystarczyło unieść siedzisko do góry podnosząc od strony oparć w stronę przednich foteli. Wyszło bez żadnych problemów. Następnie był dostęp do zapinaczy pasów bezpieczeństwa oraz linek urządzenia rozkładania oparć kanapy.
-
Panowie jakiego łańcucha!? z50,z51 ma pasek. Jaka jazda na opiłkach!? Toż to zwykłe banialuki. Proponuję pooglądać, poczytać. Nie powielać mitów! Nie powielać mitów! Nie powielać mitów! Nie powielać mitów! Od czego Youtube? tam pokazują jak to działa, jak to się naprawia. Z wieloma szczegółami. Wszystkie szarpania świadczą o złej kondycji skrzyni, o jej zużyciu. Powodów szarpań może być wiele: zła kondycja paska - bieżni, uszkodzone sprzęglo wewn. skrzyni lub jego sterowanie ( nie mylić ze sprzęgłem głównym). Właśnie opiłki i brudy przycinające pompę lub "koła bieżniowe". Zużycie sprzęgła głównego (hydrokinetycznego), Przycinające się silniki krokowe sterowania kołami. Tzw. niekontakty na złączach skrzyni, sterownika (powinny być ewidentne błędy w OBD). Zasada jest we współczesnych autach jedna. Jeśli komputer sterujący danym podzespołem nie "wywala" błędów, to mamy objawy usterek mechanicznych, nie będących pod konrolą elektroniki (OBD). Np. ślizgające się sprzęgło, hałasujące łożysko to w "hydrokinetyku". Luzy w drążkach, w piastach kół i wiele innych podzespołów. Np. już na brak blokady sprzęgła, komputer odpowiada zminiejszeniem o połowę mocy silnika. Itd.td.... Jedynie dedykowane komp. serw. Nissana umożliwiają wyłapanie większości usterek mechanicznych ( analiza całościowa danych). Dlatego są drogie i przez to trudno dostępne. Skrzynia CVT zmienia przełożenia (upraszczając) przez tzw. stepy-kroki jest ich bardzo wiele i podzielone są one na tzw. biegi. W naszych, starszych skrzynkach, biegów jest 6. I tylko od sposobu jazdy, obrotów, obciążenia itp, zmiana jest powolna (niewyczuwalna) lub gwałtowna przy dynamicznym przyspieszaniu. Szarpanie: można spróbować zmniejszyć hamowanie silnikiem w popularnym oprogramowaniu do CVT. Może trochę pomoże? Wymiana oleju nie naprawi skrzyni. Tak jak wymiana w silniku, nie powoduje, że mamy nowy usprawniony motor. Murano jest na tyle niezłą konstrukcją, że mimo wielu usterek można nim nadal dalej (lepiej lub gorzej) jeździć. Niestety na naszym rynku jest bardzo dużo zużytych, wyeksploatowanych (zajechanych) aut, stąd opinia o psującym się CVT, silniku, przekładniach itp. Murano nie są prawidłowo serwisowane i naprawiane nawet w sieci autoryzowanej. To jest za drogie auto na Europę, a co dopiero na nasz kraj. (Dlatego już go w Euro nie oferują. Chyba, że zostaną zdjęte podatki zabezpieczające producentów głównie niemieckich). W związku z tym w serwisach nie potrafią (może nie chcą) szanować tych konstrukcji. Prawidłowo eksploatowany Murano jeździ i niewiele się w nim psuje. Pozdrawiam. wkar
-
Pepe myślę że to jest odpowiedź na naszą bolączkę. Bubuss mnie oświecił i tak łopatologiczne skoro jak w moim przypadku błędów brak to może sprzęgło lubię sam coś podłubać ale tu to już zawodowiec będzie musiał się przyjrzeć sprawie
-
lawregill92 joined the community
-
Odkręciłem od strony koła napinacz ze dwiema śrubami i wyjąłem altek odkręcając śrubę od niego tzn mocowanie alternatora. Ponawiawiam pytanie świeci się kontrolka akumulatora tzw ładowania co może być przyczyną świecenia powyższej kontrolki? Po południu idę sprawdzać multimetrem diody prostownicze oraz składać do kupy alternator szczotki w stanie praktycznie nie naruszone to może być obiaw nie ładującego akumulatora przez diody prostownicze bo nie mam pomysłów na tą świecącą kontrolkę aku tzw ładowania Proszę o pomoc co jeszcze. PS. Kolego Karabu Dziekuję za stronki z demontażu alternatora!
-
plewen84 joined the community
-
Witam nie wiem jak możecie sądzić że zbija w dół biegi to jest CVT a nie klasyczny automat. Najpierw bym sprawdził poziom oleju w skrzyni; wycieki czy posiada, ale obiaw moim zdaniem wskazuje na sprzegło lub sterownik(tylko przy sterowniku by wyrzucało błąd na skrzyni). Co do wymiany oleju jesli poprzedni właściciel wymieniał to pytanie że czy na odpowiedni olej bo przy nie odpowiednim mogą sie dziać cusa i skrzynię szlak trafić. Jeżeli teraz bez odpowiedniej diagnozy wymienisz dynamicznie olej może dojść do sytuacji że auto nie ruszy nawet jeśli sie wypłuczą wszystkie brudy metale to łańcuch na bierzniach straci swoją przyczepność. A nie masz gdzieś w okolicy mechanika z prawdizwego zdarzenia, który sprawdzi silnik krokowy, przepływomierz, czujniki położenia wału; czujniki abs (ktoś na forum pisał że miał takie obiawy i się okazało że to czujniki abs-u) itp warto od tego zacząć