Gość Zielas Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Witam! Kupiłem niedawno P12 1.6 z 2002 roku ma przejechane 153 tyś km. Kupiłem okazyjnie bo coś w nim nie grało, a dokładnie był słaby i świeciła się kontrolka silnika. Samochód zapala bez problemów (zimny czy ciepły) silnik nie bardzo chce przekroczyć 3 tyś obrotów, przyspieszenie do 100 km. to około 3 minuty!!! Pojechałem na komputer i wyskoczyło 7 błędów: czujnik położenia wału, wałka rozrządu, czujnika temperatury i inne. Błędy po wykasowaniu już się nie pojawiły, ale silnik dalej mulił. Wziąłem od kolegi podobną P12 i zacząłem wymieniać czujniki: przepływomierz, położenia wału, cewki, świece i wszystkie inne które dałem rade -bez efektu. Później pomierzyłem ciśnienie na cylindrach i na każdym mam ponad 10 barów na zimnym silniku, wiec też jest dobrze. Może miał ktoś podobny problem, lub macie pomysły co robić dalej? Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witam! Kupiłem niedawno P12 1.6 z 2002 roku ma przejechane 153 tyś km. Kupiłem okazyjnie bo coś w nim nie grało, a dokładnie był słaby i świeciła się kontrolka silnika. Samochód zapala bez problemów (zimny czy ciepły) silnik nie bardzo chce przekroczyć 3 tyś obrotów, przyspieszenie do 100 km. to około 3 minuty!!! Pojechałem na komputer i wyskoczyło 7 błędów: czujnik położenia wału, wałka rozrządu, czujnika temperatury i inne. Błędy po wykasowaniu już się nie pojawiły, ale silnik dalej mulił. Wziąłem od kolegi podobną P12 i zacząłem wymieniać czujniki: przepływomierz, położenia wału, cewki, świece i wszystkie inne które dałem rade -bez efektu. Później pomierzyłem ciśnienie na cylindrach i na każdym mam ponad 10 barów na zimnym silniku, wiec też jest dobrze. Może miał ktoś podobny problem, lub macie pomysły co robić dalej? Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi! Sprawdź rozrząd. Może łancuch się wyciągnął. Jeśli ciągle wyskakuje błąd czujnika położenia wałka rozrządu to albo czujnik,ale na jakieś 90% będzie wyciagniety lańcuch i napinacz już nie wyrabia. Niekoniecznie musi być słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal_p Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 witam Ja bym sprawdził EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czart79 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 hmm... sprawdziłbym katalizator, bo być może jest mocno przytkany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.