Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

nie chce jechać primerka kombi P12 2,2 DCI 139 km


tom2810
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem w swojej primerze ze jak dojadę do skrzyżowania i zatrzymam się na czerwonym świetle, jak ruszam gdy jest zielone samochód jedzie ale bardzo wolno jest taki objaw jakby chodził w trybie awaryjnym pomimo tego że gaz wciskam w podłogę. Jak ją zgaszę i ponownie odpalę to jedzie normalnie. Czasami jest tak że po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu czy w ogóle faluje na obrotach. turbo sprężarkę już wymieniałem bo mi padła ale to nic nie ma do tego bo ten objaw występował już wcześniej. Czy to mogą być wtryskiwacze a jeśli tak to czy ktoś może wie czy się je regeneruje a jeśli tak to możecie kogoś polecić, ja mam u siebie DENSO AW400 AW4 01E09174

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem w swojej primerze ze jak dojadę do skrzyżowania i zatrzymam się na czerwonym świetle, jak ruszam gdy jest zielone samochód jedzie ale bardzo wolno jest taki objaw jakby chodził w trybie awaryjnym pomimo tego że gaz wciskam w podłogę. Jak ją zgaszę i ponownie odpalę to jedzie normalnie. Czasami jest tak że po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu czy w ogóle faluje na obrotach. turbo sprężarkę już wymieniałem bo mi padła ale to nic nie ma do tego bo ten objaw występował już wcześniej. Czy to mogą być wtryskiwacze a jeśli tak to czy ktoś może wie czy się je regeneruje a jeśli tak to możecie kogoś polecić, ja mam u siebie DENSO AW400 AW4 01E09174

Witam, obawiam się że tych części się nie regeneruje- ja w każdym razie o tym nie słyszałem, na stanowiskach można tylko stwierdzić czy leją( tak było jeszcze trzy lata temu jak walczyłem z moją primerą). Objawy takie mogą dawać zarówno wtryski jak  i listwa common rail z czujnikiem i zawór na pompie ( szczególnie na wolnych obrotach). Serwis powinien bez problemu zdiagnozować wszystkie możliwe usterki - odczyt na consulcie jest jednoznaczny- pomiar ciśnienia na listwie czy pompie. Listwe common rail posiadam do tego modelu gdyby była potrzebna. Przepływomierz też.

Edytowane przez krzycho59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem bardzo podobny problem i po ponownym uruchomieniu silnika jechał normalnie. Obiawiało się to czerwonym check engine. Okazało się że uszkodzony elektrozawór ale raczej by to wykryli przy regeneracji turbo. Podłącz pod komputer i powinno się wyjaśnić. Ceny diagnostyki wachają się od 30 zł do 80 zł u mechaników lub 130 zł w serwisie nissana. Bosch nie wszystko chwyta oraz trzeba wybrać model lagunę II gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem bardzo podobny problem i po ponownym uruchomieniu silnika jechał normalnie. Obiawiało się to czerwonym check engine. Okazało się że uszkodzony elektrozawór ale raczej by to wykryli przy regeneracji turbo. Podłącz pod komputer i powinno się wyjaśnić. Ceny diagnostyki wachają się od 30 zł do 80 zł u mechaników lub 130 zł w serwisie nissana. Bosch nie wszystko chwyta oraz trzeba wybrać model lagunę II gen.

Witam u mnie na tablicy nie zapala się żadna kontrolka, będę musiał ja podpiąć pod kompa. Dzięki za porade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, obawiam się że tych części się nie regeneruje- ja w każdym razie o tym nie słyszałem, na stanowiskach można tylko stwierdzić czy leją( tak było jeszcze dwa -trzy lata temu jak walczyłem z moją primerą). Objawy takie mogą dawać zarówno wtryski jak  i listwa common rail z czujnikiem i zawór na pompie ( szczególnie na wolnych obrotach). Serwis powinien bez problemu zdiagnozować wszystkie możliwe usterki - odczyt na consulcie jest jednoznaczny- pomiar ciśnienia na listwie czy pompie. Listwe common rail posiadam do tego modelu gdyby była potrzebna. Przepływomierz też.

Oczywiście,że się je regeneruje bo pod wpływem swojej żmudnej pracy zachodzą metalicznym syfem i przestają działać jak powinny tylko że koszt takiej zabawy to ok 500zł sztuka...Dziwi mnie tylko że nie wywala Ci żadnego błędu ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście,że się je regeneruje bo pod wpływem swojej żmudnej pracy zachodzą metalicznym syfem i przestają działać jak powinny tylko że koszt takiej zabawy to ok 500zł sztuka...Dziwi mnie tylko że nie wywala Ci żadnego błędu ;/

dzisiaj podłączył mi ją pod komputer i stwierdził że ciśnienie paliwa powinno być stałe a u mnie się wacha jak odpalił to pokazywało 70 MPA a jak chwile pochodziła to wahało się od 38- 44 MPA  powiedział że albo pompa albo czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby był czujnik to by wywalało check engine i ESP jak dobrze pamiętam przynajmniej u mnie tak było jak miałem POWER BOXa wpiętego i złe ciśnienie szło. Tzn czujnik był oszukiwany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście,że się je regeneruje bo pod wpływem swojej żmudnej pracy zachodzą metalicznym syfem i przestają działać jak powinny tylko że koszt takiej zabawy to ok 500zł sztuka...Dziwi mnie tylko że nie wywala Ci żadnego błędu ;/

Regeneracja nie polega na czyszczeniu tylko przywróceniu parametrów fabrycznych poprzez wymianę zużytych części. Takie usługi jak wsadzenie wtrysków do maszyny i przepuszczenie przez nie preparatu na wyższym cisnieniu niż takie na którym pracują i usunięcie zanieczyszczeń trudno nazwać regeneracją. I tu sie zgadzam takie rzeczy się robiło i robi naciągając klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie napisałem że regeneracja polega na czyszczeniu ;p wymieniają między innymi końcówki wtrysków i uszczelniacza,a czyszczą komorę z opiłków metalu o to mi chodziło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie napisałem że regeneracja polega na czyszczeniu ;p wymieniają między innymi końcówki wtrysków i uszczelniacza,a czyszczą komorę z opiłków metalu o to mi chodziło

Jeżeli tak jest rzeczywiście to ok. Za moich czasów tj. trzy cztery lata temu zakres czynności polegał na tym co napisałem wyżej a o wymianie końcówek we wtryskach Denso nikt nawet nie słyszał. Cóż technologia idzie naprzód- to macie lepiej. 500 zł mozna jeszcze przeżyć a nie 2000 za wtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiam swój błąd. Co do regeneracji wtrysków jest tak jak mówiłem,ale nie w przypadku DENSO bo ponoć nie ma części zastępczych do tego modeli wtrysków ;/ żenada :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiam swój błąd. Co do regeneracji wtrysków jest tak jak mówiłem,ale nie w przypadku DENSO bo ponoć nie ma części zastępczych do tego modeli wtrysków ;/ żenada :D

A niestety wszystkie primery 139 konne to osprzęt DENSO, z tego co wiem chyba częśćinnych silników 2,2 wychodziła na Boschu ale wydaje mi się że 126-konne primery to też Denso. Zawsze pod górkę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem w swojej primerze ze jak dojadę do skrzyżowania i zatrzymam się na czerwonym świetle, jak ruszam gdy jest zielone samochód jedzie ale bardzo wolno jest taki objaw jakby chodził w trybie awaryjnym pomimo tego że gaz wciskam w podłogę. Jak ją zgaszę i ponownie odpalę to jedzie normalnie. Czasami jest tak że po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu czy w ogóle faluje na obrotach. turbo sprężarkę już wymieniałem bo mi padła ale to nic nie ma do tego bo ten objaw występował już wcześniej. Czy to mogą być wtryskiwacze a jeśli tak to czy ktoś może wie czy się je regeneruje a jeśli tak to możecie kogoś polecić, ja mam u siebie DENSO AW400 AW4 01E09174

 

Kolego/dzy, problem mocy to temat RZEKA i praktycznie w każdym modelu Nissanka a w szczególności w silnikach dci.

Jest coś takiego jak wyszukiwarka (na górze po prawo) gdybyś zaczął czytać, to byś miał lektury na kilka dni. Wiem każdy chce iść na skróty i nie chce się szukać. Musisz jeszcze pamiętać, iż usterka - usterce nie równa, jak i sposób jej naprawy.

Jak wspomniałem wyżej, gdybyś szukał, to byś znalazł plik pdf-u w którym zebrałem najczęstrze przyczyny i sposoby naprawy.

Pewnie i tak nie będziesz szukał, więc daję ponownie plik.

Więc abyście się tak bardzo nie zamartwiali to podrzucam jeszcze raz plik i tradycyjnie częściowo co jakiś czas uzupełniany. Jest co czytać gdyż, przypadek przypadkowi nie równy. 

 

 

 

Życzę miłej lekturki i szybkiego zdiagnozowania i usunięcia problemu :book: i pozdrawiam  :wave: .

Podoba się :dribble: ?, przyda się :) ? To proszę o uśmiech za ciekawą lekturkę :book:  i mozolną pracę... :pc: 

Pozdrowionka.

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niestety wszystkie primery 139 konne to osprzęt DENSO, z tego co wiem chyba częśćinnych silników 2,2 wychodziła na Boschu ale wydaje mi się że 126-konne primery to też Denso. Zawsze pod górkę....

Moja miała rozbierane bebechy ma 126KM (2.2 Di) i także mam wtryski i listwę DENSO pompę chyba też jak się nie mylę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...