Jump to content

Leaderboard

  1. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      7

    • Content count

      13028


  2. KrisT

    KrisT

    Użytkownik


    • Points

      7

    • Content count

      579


  3. Wojtek74

    Wojtek74

    Użytkownik


    • Points

      6

    • Content count

      53


  4. DINO

    DINO

    Administrator


    • Points

      5

    • Content count

      17535



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/11/19 in all areas

  1. 2 points
    Witam, u mnie też szarpie i nie jest to słynny kangurek, który zresztą również występuje. Szarpanie wyłącznie przy ruszaniu. Dziwne, objaw nie występuje przy pierwszym ruszaniu po odpaleniu silnika (no może jest minimalny) ale później nie da się już płynnie ruszyć. Szarpanie pojawiło się przy przebiegu ok 30 tys, teraz zdecydowanie nasiliło się a mam obecnie przebieg 60 tys. U nie od samego początku (2016r.) były problemy z poduszką silnika/skrzyni bo na początku przy ruszaniu nie szarpało (oprócz oczywiście kangurka he he) ale telepało i dzwoniło. Serwis oczywiście stwierdził że TTTM, ale po mojej sugestii żeby sprawdzili poduszki z łaską je poprawili i na 3 m-ce pomogło. Potem znowu dzwoniło, telepało i zaczęło szarpać. Kończy mi się gwarancja i tak naprawdę nie wiem co robić, w dodatku w mieście zlikwidowali serwis Nissana a do najbliższego mam 160 km.
  2. 2 points
    Bierz 4GB , w stacji trochę inaczej pamięć jest użytkowana . Tak jak pisałem miałem w VW stację GMS z 2GB i czasami przy uruchomieniu większej ilości aplikacji potrafiła się przywieszać . Nie wiem czy miało znaczenie iż stacja była na Windowsie , ale pamięci operacyjnej nigdy za wiele .
  3. 2 points
    Haha, dyskusja na temat oleju, normalna wydawać by się mogło, ale znajdzie się zawsze ktoś, kto wejdzie w temat i napisze garść swoich mądrości o zaściankowości innych osób. Śmieszy mnie to, naprawdę zabawne. To tylko świadczy o małości takiej osoby, która widzi tylko swój czubek nosa, nie licząc się z innymi. Na drodze pewnie sfrustrowany szeryf lewego pasa? Takie mam odczucie czytając Twoje wpisy, trochę pokory i szacunku do innych osób i ich wyborów! Wracając do meritum, Elf spełnia wszystkie wymogi producenta i jest rekomendowany do silników Renault, a także ten olej jest stosowany w większości ASO Renault Nissan, (o ile ASO nie ma umowy np. z Castrolem czy innym producentem) i można go kupić w mniej cebulackiej cenie za ponad 200 zł. LOL No ciekawa teoria z analogią do hamulców, proponuje, aby każdy kto jeździ na oleju Elf zamieścił stosowną informację na pojeździe, tak aby jeden z tu piszących osób wiedział z kim ma na drodze do czynienia i oszczędził sobie nerwów odpowiednio w czas uciekając z drogi. Dla informacji, tak jeżdżę na Elfie, ale to nie znaczy, że oszczędzam na aucie, bo kupuje wysokiej klasy renomowane części, filtry, opony premium, a na Elfie jeżdżę, bo jest zalecany i jak nie zawiozę go ja, to taki leją w ASO na przeglądzie również.
  4. 2 points
    zamieszczam link bo nie wiem czy jest na forum- i czy macie jakieś uwagi co do filmu?
  5. 1 point
    Przydatna rzecz!!! Półka się składa.
  6. 1 point
    Witam . Jestem właścicielem Primery P12 2002 rok 1,8 Pb od kwietnia. Fajne autko i wyposażenie jak na ten rocznik. Mam problem z zegarem. Jak ją kupiłem wskazywał czas poprawny. We wrześniu jeździł nią trochę mój syn który przyjechał z Anglii i wtedy zauważyłem że źle jest pokazywana godzina na wyświetlaczu (np. zamiast 7:15 była 6:15 czyli się spóźnia). Śmiałem się , że syn przestawił czas na anielski. Wiem, że w modelu z navi czas ustawiany jest przez system GPS , ale nie pomagalo włożenie płyty nawigacji, odczekanie , jazda z włączoną nawigacją. Odpuściłem sobie ten temat do zmiany czasu na zimowy i wtedy wskazanie nie zmieniło się czyli było poprawne. Dzisiaj wsiadam do samochodu i ... zamiast 12:30 jest 13:30 (czyli teraz zegar się śpieszy). Czy macie jakieś pomysły na rozwiązanie tego (niby małego ale wkurzającego) problemu ?
  7. 1 point
    może to płyn z wysprzęglika ?Był wymieniany ?czy same tarcze
  8. 1 point
    Mi uznali kiedyś we fiacie na ok 45kkm. Ale gwarancja byla na dwumas. A robota i sprzęgło musiałem zapłacić sam. W QQ na 25kkm zgłosiłem moje pierwsze uderzenia i poszarpywanie i za każdą wizytą to zgłaszam . Ale nie wiem czy uda mi się czy nam potem to wyegzekwować jak przyjdzie kryzys, Na ok 50 tyś chyba zawsze można zrzucić na eksploatację . Obyś miał szczęście albo dobrego przyjmującego w ASO
  9. 1 point
    https://cardiagn.com/nissan-terrano-model-r20-series-service-manual-pdf/
  10. 1 point
    Stukać może łańcuch, panewka, zaworów raczej nie słychać. Poza tym luzy z czasem się kasują a nie powiększają.
  11. 1 point
    Mam to od pół roku i poza niedziałającym tempomatem nic się nie dzieje a zrobiłem już jakieś 7tys.km...akumulator wymieniony...póki co jeżdżę dalej... Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  12. 1 point
  13. 1 point
    Witam Taśmę akurat wymieniłem sam demontaż to ok kwadransa najlepiej rozbierz i sprawdź dokładnie model zwijaka bo jest kilka typów. Ja na rosyjskiej stronie sprawdzałem wg vin a i tak się okazało że miałem inny i musiałem na nowo zamawiać. Sama wymiana ok pół godziny roboty. a jeżeli chodzi o klimę to pradopodobnie źle ustawiony silniczek krokowy klimy zamontowany koło filtra. Kwestia regulacji Żeby sprawdzić jaki to jest zwijak nie musisz go demontować wystarczy że zdemontujesz airbag i odkręcisz kierownicę to jest 5 minut roboty pod kierownicą jest na zwijaku nalepka z symbolem. Oczywiście jak będziesz demontował airbag to odłącz zasilanie na akumulatorze. Kierownicę odkręcasz klucz nasadka 19 do demontażu airbaga potrzebujesz śrubokręta płaskiego zboku są 2 otwory przez nie śrubokrętem odciskasz zabezpieczenie zatrzask z drutu
  14. 1 point
    2006r LE. Salon Polska. 93tyś przebiegu - potwierdzony (wszystkie tankowania od momentu zakupu oraz historia serwisowa z salonu do momentu w którym go kupiłem). Automat na pełnym wypasie + stacja z Androidem i HotSpot LTE na pokładzie. Obecnie stoi na komplecie letnich opon ContiSportContact 5 SUV. Dorzucam komplet alusów Nissana z oponami Yokohama Geolandar I\T+ - zimówki. Ubiegnę zapytania tak to jest mój Patek. Odezwij się na PW.
  15. 1 point
    Zauważyłem ten temat na liście i też chciałbym się wypowiedzieć. Jeżdżę ma oponach Yokohama od kilkunastu dobrych lat i z dotychczasowego doświadczenia powiem, że nie znam lepszych opon. Jeździłem na nich kiedyś autem sportowym, teraz terenowym (Toyota Land Cruiser). Opony całoroczne (Geolandar) wymiatają. Nie wiem jak wygląda wybór do mniejszego SUVa, polecam jednak te opony. Zużycie jest więcej niż zadowalające. Zachowanie na mokrym i na śniegu zdziwiło mnie już przy pierwszym typie (G012). Teraz jeżdżę na G015. Są jeszcze lepsze. Dla kogoś, kto czasem zjeżdża z asfaltu na nieutwardzone drogi w sam raz. Pozdrawiam
  16. 1 point
    Jest opisana metoda samodiagnostyki. Poszukaj na forum
  17. 1 point
  18. 1 point
    No to gratulacje, a jak spalanie? Komfort? Cisza..?
  19. 1 point
    Przepraszam, że odgrzewam temat, ale borykałem się z tym problemem kilka miesięcy. Jako, że sam nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania w sieci i musiałem dojść drogą dedukcji, postanowiłem napisać dla potomnych. Najpierw ni stąd ni z owąd zapaliła mi się kontrolka oleju. Po obejrzeniu i wysłuchaniu silnika doszedłem że to jednak czujnik. Doczytałem, że są dwa, ale nie mogłem ich znaleźć. Nigdzie też nie pisali czym się różnią. Więc: Nisan terrano II 3.0 Di Turbo. Czujnik niskiego ciśnienia jest przy filtrze oleju z lewej strony silnika. ja założyłem 0,15 bar, ale prawdopodobnie i 0,2 i 0,3 też dałby radę. Czujnik wysokiego ciśnienia jest po drugiej stronie silnika, z tyłu przy przegrodzie tuz nad rozrusznikiem. Tu dajemy 2,5 bar. żeby mi kompletnie utrudnić diagnozę mechanik wymienił mi ten niskiego ciśnienia i wkręcił tam 2,5bar. Jak potem wymieniłem ten drugi nadal świeciła mi się kontrolka na niskich obrotach. Dopiero jak doszedłem że wkręcił niewłaściwy czujnik i wymieniłem na 0,15bar to jak ręką odjął.... a już mi chcieli wał szlifować :D
  20. 1 point
    SJNFAAJ11U1627484 Produkcja nie 2014 a luty 2016. Silnik wysokopreżny K9K z 6cio biegowym manualem. Silnik Euro6 Wersja Acenta z techno pack II i visibility pack II i kołem zapasowym pełnym. Kolor biały Pojazd z francji.
  21. 1 point
    Już dawno straciłem wiarę w jakość nissana mi popękała ekoskóra na siedziskach i to jeszcze na gwarancji ,może wrzuć fotkę tych drzwi
  22. 1 point
  23. 1 point
    Po co tak się bawić jak pokazano na filmie???, trzeba zrobić jak napisałem w poprzednim poście tylko trzeba przeprowadzić przewody z akumulatora do silnika zacisku, zdjąć wtyczkę, dotknąć do pinów silniczka przewody cofnąć tłoczek do oporu i to wszystko. Następnie wymieniamy klocki jak we wszystkich samochodach.
  24. 1 point
    koszt ok. 870 do 1200 zł , bo jednak są różnice.
  25. 1 point
    Jesli prawidlowa jest komunikuja ECU z TCM, nie ma bledow skrzynia dziala prawidlowo , nie szarpie , nie drży , to po pewnym czasie oprogramowanie zaoptymalizuje swoje ustawienia do stylu jazdy. Dla jednego bedzie to spalanie 12 litry dla innego 15litry.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×