Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. zeke

    zeke

    Użytkownik


    • Points

      12

    • Content count

      80


  2. Andrzej G

    Andrzej G

    Eksperci


    • Points

      7

    • Content count

      2313


  3. Smakor

    Smakor

    Użytkownik


    • Points

      7

    • Content count

      536


  4. Strider

    Strider

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content count

      7077



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/01/20 in all areas

  1. 3 points
    Witam, Kilka osób prosiło mnie o wykonanie modyfikacji licznika w ich x-trailach. Jednak nie mogłem tego uczynić, ponieważ na portalach aukcyjnych nie można było znaleźć zegarów od poliftowego nissana. Po półrocznych poszukiwaniach pojawiła się jedna sztuka która od razu trafiła w moje ręce.. Jak wiadomo wtyczki różnią się od siebie wzorem i wielkością. Poniżej fotorelacja i skrócony opis przeróbki. Trochę rozlutowywania: następna rzecz potrzebna do uruchomienia licznika to wykonanie przejściówki: Pierwsza próba zakończyła się niepowodzeniem. Brak oznak życia wyświetlacza. Jednak wszystkie inne funkcje już działały (pasy, hamulec ręczny itp.). Miałem też obawy, że licznik od automatu nie podejdzie do mojej manualnej skrzyni biegów z powodu braku wystarczającej liczby przewodów w wiązce licznika. Analizując dokładnie, punkt po punkcie schematy, sprawdzając wszystkie podłączone przewody i przyglądając się licznikowi zauważyłem odcisk palca na wyświetlaczu.Ponadto wskazówka od prędkościomierza była źle zamontowana (za nisko). Od tego momentu miałem dwa wyjścia. Albo oddać licznik na gwarancje, albo rozebrać go i ją stracić. Jak to na elektronika przystało wybrałem drugą opcje . No i się nie pomyliłem. po wyjęciu taśma wyświetlacza była uszkodzona. Po tym odkryciu postanowiłem skontaktować się ze sprzedawcą. Po krótkiej rozmowie kazał mi odesłać licznik na mój koszt w celu weryfikacji. Wiadomo jakby to się skończyło... Pan rozkręcił, pan popsuł... Nie zostało mi nic innego jak kupno nowego wyświetlacza. Cena 249zł+przesyłka Po wymianie wyświetlacza wszystko zaczęło działać. Ostatnią rzeczą jaką należało zrobić to korekta kilometrów z wartościami ze starego licznika No prawie wszystko. Czujnik temperatury zewnętrznej w przedlifcie i polifcie różni się zasadą działania i nie pokazuje prawidłowej wartości na wyświetlaczu. Możemy zakupić czujnik od poliftowego x-traila, jednak tańszą alternatywą jest zamontowanie czujnika o takich samych parametrach np. z samochodu grupy VAG. I tak oto ze starego praktycznie bez funkcjonalnego licznika Otrzymaliśmy w pełni funkcjonalne zegary z wyświetlaczem i działającym spalaniem chwilowym które liczone jest z CPU licznika. Następnym etapem modyfikacji będzie wgranie języka polskiego menu. Ale to już wkrótce Pozdrawiam.
  2. 2 points
    Po długich testach udało mi się usunąć w końcu z systemu oryginalną, mocno nieaktualną bazę fotoradarów "Alerts 0913" i zastąpienie jej aktualną, pochodzącą z SCDB. Sposób jest prosty. Pobieramy z SCDB aktualną bazę fotoradarów. Po rozpakowaniu zipa otrzymujemy pliczek o nazwie nissan_connect.csv Zmieniamy mu nazwę na Alerts 0913 Tak przygotowany pliczek wrzucamy na PENA nie jak mówią instrukcje do myPOIs / myPOIWarnings, ale bezpośrednio do myPOIs. Folder myPOIWarnings zostawiamy na penie, ale pusty. Tak przygotowanego pena wkładamy do gniazda USB i po pytaniu systemu czy wgrać, potwierdzamy. Po zakończeniu kopiowania wyjmujemy PENA z gniazda (nie wiem czy to konieczne) i sprawdzamy, jakie mamy wgrane poi użytkownika. Okazuje się, że ten nowy zestaw i tak został wgrany do NC3 do folderu myPOIWarnings ... i jest cacy. mamy więc teraz 2 zestawy o nazwie Alerts 0913 - jeden oryginalny bezpośrednio w myPOIs -> Alerts 0913 , a drugi nasz z SCDB w myPOIs -> myPOIWarnings -> Alerts 0913 Następnie korzystając z menu NC 3 korzystamy z funkcji usunięcia POI specjalnych. Po zakończeniu usuwania okazuje się, że zostaje usunięty starszy zestaw (fabryczny), a pozostaje ten w lokalizacji myPOIs -> myPOIWarnings -> Alerts 0913 I o to nam chodziło. Dla ułatwienia jednorazowy prezencik - rozpakować rar'a i zgodnie z tym co napisałem wyżej, zaaplikować z PEN'a https://www.sendspace.com/file/f4ic4k PS. Wcześniej podejrzałem różnicę w nazewnictwie poszczególnych punktów. Oryginalne miały w nazwie ID ... , a nowe miały długie nazwy, więc jestem pewny, że finalnie zostały nowe
  3. 2 points
    @Dokuro94 najpierw zdemontuj wszystkie mocowania widoczne po otwarciu maski. Kolejne wkręty są w podwoziu, zaraz przed kołem. Wydaje mi się, że to wszystko, ale głowy nie dam. Co do hałasu, to może sam zderzak to powoduje. Ja miałam malutkie pęknięcie, a generowało nieznośny świst przy wyższych prędkościach. Po demontażu po prostu przyjrzyj się, czy wszystko wygląda w porządku. EDIT: trzeba na pewno zdjąć listwy ozdobne błotnika. Są zamontowane na spinki i śrubę od dołu. A na pewno polecam sprawdzić, czy nadkola nie uległy uszkodzeniu.
  4. 2 points
    Witam, przymierzałem się dziś do wymiany głośników, w tym oczywiście wysokotonowych. Zamieszczam parę zdjęć z demontażu dla tych którzy chcieliby się tym zająć. Aby dostać się do gwizdków należy zdemontować osłony słupków. Po zsunięciu kawałka uszczelki przy słupku odchylamy osłonę. Widzimy dwie spinki w kolorze zielonym- tzw zrywalne. Aby je wyczepić, za pomocą długich szczypcy przekręcamy pasek spinki o 90 stopni i bez problemów wychodzą. Po zwolnieniu tych spinek osłona wychodzi do góry. Podobnie z drugą stroną. Maskownica pod szybą jest zamocowana na 12 spinek z metalowymi elementami ale podważając z jednej strony wychodzi bez problemów- nie trzeba używać dużej siły. Po odłączeniu czujnika nasłonecznienia pociągając do siebie cała osłona wyjeżdza. Gwizdki zamocowane są w profilowanych osłonach, musimy je podważyć od spodu- miejsca na palce jest sporo i po rozłączeniu wtyczki są nasze. Cała operacja trwa z górą 15 min. Na tym na razie skończyłem bo pogoda nie sprzyja zabawie z głośnikami, problem teraz jak podłączyć do wtyczki nowy tweeter bo w tym przypadku nie dostałem przejściówek... no i nie wiem czy w miejscu starego będzie pasować nowy gwizdek.
  5. 1 point
    A zbieżności z przodu nie ustawia się drążkami kierowniczymi?
  6. 1 point
  7. 1 point
    W instrukcji powinny być podane ilości potrzebnego oleju. 2 litry to tylko do tylnego mostu. Do przedniego mostu 0,85 litra. Skrzynia biegów manualna 4,3 litra. Reduktor 2 litry. Jak masz blokadę tylnego mostu to olej bez LSD. Bez kanału lub podnośnika będzie bardzo ciężko.
  8. 1 point
    Poszukaj na Allegro , np .samo siedzisko lub cały fotel ,będzie taniej https://allegro.pl/oferta/nissan-qashqai-ii-fotel-przod-prawy-9584153533?reco_id=24cff9d9-f2ea-11ea-9a29-b02628c85380&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951
  9. 1 point
    Jest wersja demo oraz płatna. Ja wybrałem wersje płatną i nie żałuje
  10. 1 point
    Ale można to obejść. Zainstalować FCC CAR LUNCHER i dodać zdjęcia z logiem stacji radiowych
  11. 1 point
    Cena naprawdę powala z nóg. To lepiej chińczyka za 1650 zł.
  12. 1 point
    Znalazłem coś takiego może będzie pomocne brak podglądu z przedniej kamery przy pojawieniu się przeszkody ---> reset ustawień samochodu (nie wiem jak to wpływa na radio, ale zadziałało); - brak możliwości wywołania podglądu przedniej/tylnej kamery z kierownicy: trzeba wejść w zaawansowane ustawienia samochodu / CANBUS i ustawić 'Key mode' na AVM 5 (opcja działa dla Qashqai > 2017 i X-Trail > 2016) poczytaj w J11 tam wielu ma te modele i mieli też kilka problemów
  13. 1 point
    Testowałeś najnowszej generacji całosezonowe opony najlepszych marek? Ja testowałem i uważam, nie do końca masz rację. Najlepsze całosezonowe opony są lepszymi zimówkami niż budżetowe, czy ze średniej półki opony typowo zimowe. Twoje stwierdzenie było prawdziwe jeszcze dekadę temu, a teraz sytuacja się mocno zmieniła.
  14. 1 point
    Kolego Strider, po cholerę się rozpisujesz jakie to złe mamy auta, jakie to one mają kiepskie osiągi itd. Kupiliśmy wszyscy świadomie, nikt na siłę nam tego nie kazał zrobić i cieszymy się wszyscy podróżowaniem. Ty, z opisu tak wynika masz Skodę Octavię i nikt z nas nie pisze jaka to ona jest kiepska, niemiecka na siłę i jeszcze parę innych przymiotników można wymieniać. Kupiliśmy to na co było nas stać i tyle w temacie. Ps. Bardzo podoba mi się BMW X 5 ale mnie nie stać, choć znajomy ma i trochę narzeka. Kurtyna
  15. 1 point
    Zobacz czy czasem się chłodnice nie poluzowały bo one często dzwonią i głośniej chodzi. Zderzak to najpierw osłony plastikowe nadkoli, potem spinki, śrubki i szarpiesz przy lampach żeby zeskoczył że ślizgów
  16. 1 point
    Tak to jest ten zawór. Demontaż wygląda jak na tym filmie: po prostu rozdzieliłem te segmenty i tylko umyłem go Egr cleanerem, przewody też porządnie umyłem wszystkie, uszczelkę warto kupić bo jest ona gumowa i może być w słabym stanie( u mnie było jeszcze całkiem spoko).
  17. 1 point
    Nie znalazłem konkretnej informacji dla silnika M9R. BMW podobno zaleca wymianę co 50k mil, ale zwykle widzę info, że to sprzęt na 150 do 200k km.
  18. 1 point
    Proszę obejrzeć ten filmik.
  19. 1 point
    Hej, to powinno pomóc: https://nissan.7zap.com/en/el/tiida/c11x/2+703+1003/h/462/ oczywiście wybierz właściwy model Tiidy
  20. 1 point
    wszystkie akcje naprawcze są zgłaszane do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Tam można wyszukać wg VIN
  21. 1 point
    1.3 140KM manual, Kraków, średnio 9l/100km jeżdząc na krótkich dystansach po mieście.Jak korki to zwykle 10l i to przy dość lekkiej nodze. Silnik ten jest też bardzo czuły na ukształtowanie terenu - mieszkam pod Krakowem na lekkiej górce, terenie powyżej niecki w której położony jest Kraków. Jak jadę do Krakowa to spalanie pokazuje w okolicach 7-7.5 a na tej samej trasie w druga stronę już najcześciej 9-9.5, dystans ten sam w obie ok 5-7 km. W poprzednim samochodzie miałem diesla i na nim nie robiło to aż takiej różnicy w którą stronę jadę. Tak czy inaczej przy tym silniku wystarczy pojechać, gdzieś gdzie jest płasko i amplituda gwałtownie się spłaszcza, PS autostrada 150km/h = 8.6l przy jezdzie na tempomacie
  22. 1 point
    Dostęp jest na tyle dobry ,ze niczego nie trzeba demontować.
  23. 1 point
    Przemyśl jeszcze to co napisał kol. Strider i w pełni się z nim zgadzam. To, że 2 komplety wystarczą na dłużej, to pojęcie bardzo "śliskie", o czym poniżej. Zerknij też na te oponki Pirelli CINTURATO ALL SEASON PLUS Raz wydane niespełna 2 tysiaki i bez kombinacji z sezonową wymianą kół, czy opon. Co najwyżej co jakiś czas rotacja kół "przód / tył / przód. Co innego, gdybyś mieszkała w górach, ale Szczecin ? Widziałaś tam w ostatnich latach większy śnieg ? Na porządnych całorocznych dasz radę nawet okazjonalnie (urlopowo) w górach zimową porą. Ja kiedy przed Pulsarem ujeżdżałem Almerkę N15, miałem 2 komplety kół. Szybciej z gumy robił się kauczuk niż zdążył się zedrzeć bieżnik. Co 7 lat i tak musiałem zmieniać letnie, pomimo że bieżnika było jeszcze sporo, bo guma traciła przyczepność. No ale Twoja kasa i Twoja decyzja.
  24. 1 point
    Nissan to uznaje w ramach gwarancji, ale co z tego jak później jest to samo :D, a wystarczy w jednym miejscu dać przy składaniu kapkę silikonu i problem z głowy.
  25. 1 point
    Za oświetlenie wnętrza odpowiada piąty od lewej w dolnym rzędzie "ROOM_LAMP" 10A
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×