Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      5

    • Content count

      12906


  2. Cytrus

    Cytrus

    Użytkownik


    • Points

      5

    • Content count

      453


  3. trafyc

    trafyc

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content count

      105


  4. Thunder

    Thunder

    Moderator Globalny


    • Points

      4

    • Content count

      5450



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/22/19 in all areas

  1. 2 points
    Jarku co z projektem dalej ? forum trochę umarło wszyscy przenieśli się na FB ja osobiście nie korzystam i nie mam okazji zobaczyć czy coś idzie do przodu : C
  2. 2 points
    Kurde a moje mrygają na pomarańczowo a nie dymią. Są ekologiczne - spełniają normę Euro 2012
  3. 1 point
    Jeśli tylko jeden klocek to prowadnice się blokują. Nasmaruj i wymień gumy osłonowe
  4. 1 point
  5. 1 point
    Witam Miałem podobną sytuację, myślałem że urwałem wkład. Okazało się jednak że wpinając przetwornice na żarówkę wypchnąłem wkład z główki silniczka poziomującego. Odblask opadł w dół, i lampa świeciła w ziemię. Wyjąłem silniczek lampy, odblask przytrzymałem przez okienko żarówki i pod lekkim kątem główkę silniczka wpiąłem w uchwyt obłyśnika/ odblasku wkładu. wszystko wróciło na miejsce i lampa nie "patrzyła" w ziemię.
  6. 1 point
    Jak już kiedyś tu pisałem, jak szukasz części do x-traila albo qq na Allegro, to jakoś głównie z mazowieckiego są. Inne województwa sporadycznie. Za to do VW, BMW czy mercedes to Wielkopolska. Widać to w tych statystykach.
  7. 1 point
    MotoDziennik dotarł w końcu do statystyk kradzieży aut... W skali kraju 2018r: - X-Trail: 66 - Qashqai: 76 Szczegóły tutaj: https://drive.google.com/file/d/19M0uYJ-cePlzuiV-4fxL1N3CvmAQe9qp/view A odcinek tutaj:
  8. 1 point
    Witam. Problem został rozwiązany. Jeden wtrysk został urwany przez zakład regenerujący głowicę. Był zapieczony w głowicy i mądrala przekręcił kluczem za cewkę wtrysku, w wyniku czego ukręcił ją. Całość paliwa z listwy przy ukręconym wtrysku leci na przelew. 0 błędów na kompie a samochód nie odpala.
  9. 1 point
    Kazdy pojazd ma jakies niedoskonalosci, X chyba najlepiej skalkulowal cene do wielkosci auta i wyposazenia jakie daje.....jest fajnie choc glownie to zakup z rozsadku, mozna marudzic na Alfe ale jakby mnie bylo stac to Alfa Quadrifoglio Stelvio bylaby rozpatrywana...
  10. 1 point
    Jezdzilem Golfem, Passatem, teraz Xem w dieslu, kazdym potrafilem ruszyc bez gazu....sila sukcesu w sprzegle i jego powolnym i umiejetnym puszczaniu, chociaz napewno w X pracuje inaczej sprzeglo niz w Golfie; mowa gdy reczny nie zaciagniety. Prawda jest taka, ze nigdy nie mam czasu na takie ceregiele i zabawy, puszczam w miare szybko sprzeglo, bo zwykle ruszam tak by nie byc zawalidroga, no i ratuje sie dodaniem gazu....
  11. 1 point
    Chciałbym się kulturalnie przywitać z moim t32. Wersja visia w metaliku tygrysim. Napęd na przód, audio zwykłe, przyciemniane szyby. Przypłynął z Japonii, doposażony w rekinka i oryginalne czujniki parkowania z buzzerem.
  12. 1 point
    Graty Kati Dyzel??? To do Ciebie nie podobne
  13. 1 point
    Uslyszalna tj. na pewno mniejszy rezonans jest z tylu zwłaszcza podczas przejazdu po kostce. Na autostradzie jest tez ciszej. No i nic nie stuka co lezy luzem miedzy kolem a wneką a zmiescilo sie tam troche rzeczy (kable, hol, wajha do podnośnika itd)
  14. 1 point
    Nad stopami pasażera. Rezystor przykręcony jest dwoma wkrętami. Bierzemy go na warsztat, ściągamy osłonę i ukazuje się nam płytka drukowana. Najczęściej przepala się bezpiecznik termiczny. Na zdj. widoczny nad opisem R1 R2, dociśnięty czarną blaszką do metalowej obudowy rezystora. By mieć pewność że tylko on jest sprawcą, należy w miejscu widocznym na zdjęciu wlutować zworkę z drutu. Montujemy całość w aucie i jeśli nawiew działa to jesteśmy w domu . Pozostaje jeszcze kupić i przylutować nowy bezpiecznik termiczny w miejsce starego. To wydatek rzędu 4-5 zł. I jeszcze jedna ważna rzecz. Należy zwrócić uwagę na budowę zakupionego bezpiecznika. Fabryczny bezpiecznik, widoczny na zdj. jako mniejszy, ma obudowę ceramiczną. Ten kupiony przeze mnie ma obudowę metalową, połączoną galwanicznie z jedną z nóżek bezpiecznika. W tym przypadku byłem zmuszony zaizolować obudowę taśmą odporną na wyższą temperaturę. W innym razie doszło by do zwarcia i przepalenia innych elementów, gdyż zamontowany bezpiecznik przylega do obudowy rezystora, a ta połączona jest z jedną z nóżek tranzystora.
  15. 1 point
    Naciskasz mocniej hamulec i Ci go trzma naciśniętego, to czasu kiedy nie zaczniesz naciskać pedału gazu, wtedy puszcza.
  16. 1 point
    Odkąd zmieniłem system ładowania na patent kolegi Duncho mam cały czas naładowany akumulator i o nic nie muszę się martwić,polecam
  17. 1 point
    No to wystarczy wpisać w obudowę filtra kabinowego cienką rurę/peszel i wsadzić drugi koniec do schowka. Widziałem już taki "prymitywny" patent i działał. Oryginalnie w większości samochodów tak właśnie jest. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  18. 1 point
    mając na uwadze nasze mega mocne silniki to wyobrażam sobie obecne romety 125 z akcesoryjnym aspufem. Słyszę go na skrzyżowaniu kilometr dalej. A wali całe 65 na 6 biegu
  19. 1 point
  20. 1 point
    Mam podobną konfigurację i jestem bardzo zadowolony. To jest chyba najlepsza rozwiącanie dla QQ
  21. 1 point
    Tak piszecie o tych niutonach, mocy, wyprzedzaniu, że zastanawiam się gdzie wy tym qq jeździcie i ile ciśniecie na zegarach? Ja co widzę jakiś qq, a wiadomo, że widzę je wszędzie to oceniam że 9 na każde 10 ma styl jazdy emeryta. To już w micrach k14 choćby po A4 widzę, że jeżdżą szybciej.
  22. 1 point
    Ja też się zastanawiałem pomiędzy benzyniakami 1.2 Tekna plus a 1.6 Accenta + pakiet zimowy, gdzie ten pierwszy był tylko trochę droższy a więc dużo bardziej korzystny cenowo zważając na wyposażenie - pomimo niełatwej decyzji wybrałem ten drugi. Też nie jestem zwolennikiem downsizingu szczególnie ekstremalnego, co nie oznacza, że jestem przeciwnikiem silników turbodoładowanych. Dopóki turbina w silniku o normalnej pojemności jest elementem dodatkowym, który nie wymusza zawsze pełnej mocy i momentu na silniku, a który zmniejsza zużycie paliwa, podnosi osiągi, poprawia elastyczność a więc ułatwia np wyprzedzanie to OK. Natomiast obecnie silniki po prostu mają na tyle małą pojemność, że bez ciągłego pełnego doładowania nie osiągną na tyle mocy i momentu żeby w ogóle jakoś pojechać. QQ jeszcze nie jest taki duży i ciężki więc z perspektywy wcześniejszego 1.2 to 1.33 powinien być OK, ale myślałem że chociaż X-traila oszczędzą z tym 1.33
  23. 1 point
    Zderzak przedni http://static.nissan4u.com/epc_img/12283936911902.png Zderzak tylny http://static.nissan4u.com/epc_img/12282415976292.png
  24. 1 point
    Do większości takich dodatków trzeba dokupić dziewczynie białe kozaki aby dopełnić wygląd i styl. :-) Ten akurat nie wygląda aż tak źle ale jak dla mnie to nie poprawia wyglądu samochodu. Rzecz gustu. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  25. 1 point
    Podpasowal przewod od ursusa c330 Niby jest spoko, zobaczymy co dalej.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×