Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. sq9mcs

    sq9mcs

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content count

      1996


  2. tomekb

    tomekb

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content count

      2


  3. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      3

    • Content count

      12446


  4. chudson

    chudson

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      929



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/20/19 in all areas

  1. 2 points
    Witam , postanowiłem też sobie założyć oryginalne i powiercić troszkę w dachu zrobiłem kilka zdjęć i krótki filmik , może komuś się przyda , mi Wasze wcześniejsze posty bardzo pomogły, więc może ten też się komuś przyda .
  2. 1 point
    Jak wyżej, jedziemy sobie i nagle wywala nam na zegarach ESP, "Glizdy", ABS i brak napędu 4x4... Wjezdzamy na śliską nawierzchnię i okazuje się iż ABS działa a 4x4 też się załącza ! O co chodzi? Po podpięciu testera wyskakuje błąd C1142 z którym dużo nissanów a nawet infiniti się boryka... Błąd dziwny i wielokrotnie trudny do wyeliminowania. Niby wszystko ok ale jednak wyskakuje, złożonosc tego błędu polega na tym iż wyskakuje nieregularnie, mało tego w momencie kiedy np jedziemy na wprost i nie hamujemy! Ot tak sobie nagle oświecają się kontrolki, przy następnym odpalaniu auta gasną, na jakiś czas a nawet dni, ot ABSowy totolotek... Ogólnie C1142 oznacza błąd czujnika ciśnienia na pompie hamulcowej... plus kilka innych rzeczy jak spalenie czy brak uziemienia świateł stop. Zagraniczne fora i strony opisują to tak: https://www.autocodes.com/c1142_nissan.html , https://www.autocodes.com/c1142_infiniti.html Zmagałem się z tym kilka tygodni, błąd wywala jeden z dwóch czujników zainstalowanych na pompie hamulcowej, które porównują ciśnienie w jednym i drugim układzie/linii hamulcowej. Pomijam kwestie uszkodzenia samego czujnika, kostki/wtyczki , styków czy samego kabelka bo to zazwyczaj się sprawdza w pierwszej kolejności. Wymieniłem płyn hamulcowy na nowy dedykowany do układów ESP (tak są takie o zmniejszonej lepkości) bo tylko taki powinien być zastosowany w naszych autach. Stary płyn ham. też może generować takową usterkę.(mój miał juz 5 lat, upssss) Po wymianie miałem 3-4 tyg spokoju , już cieszyłem się z "naprawienia" Patha gdy znowu dały po oczach zaświecające się kontrolki ESP off, "glizy" , choinka na desce ...!!!!!!!!!!! wkurzyłem się, to mało powiedzieć...... Pomyślałem-być może to faktycznie uszkodzenia czujnika ciśnienia, szukałem takowego na necie, oczywiście nie znalazłem, dodatkowo w międzyczasie czytałem kilkadziesiąt zagranicznych for gdzie ludzie borykają się z błędem C1142. Analizowałem ten układ po co są dwa czujniki ciśnienia.... I nagle mnie oświeciło ,lecę do garażu, podnośnik, zdejmuje koła i....Przyczyna okazała prozaiczna: Winnym okazał się jeden klocek hamulcowy który zbyt ciężko chodził w zacisku! Praktycznie nie odbijał i przez to system zauważał różnicę ciśnień między liniami co sygnalizował w/w błędem.!!!!!!!!!! Po oczyszczeniu zacisku i przeszlifowaniu klocka hamulcowego pilnikiem tak aby swobodnie poruszał się w blaszkach mocujących jarzma hamulcowego błąd przestał się pojawiać i system działa poprawnie. Do listy możliwych przyczyn z autocodes, nissan powinien dopisać : zapieczony tłok/cylinderek, i ZAPIECZONY/NIEODBIJAJĄCY KLOCEK HAMULCOWY...... Rada: podczas wymiany klocków hamulcowych dopilnujcie aby nie zostały wsadzone przez mechanika na ciasno, muszą swobodnie chodzić- odbijać w swoich prowadnicach! klocek klockowi nie równy i czasem grubość farby czy dziesiętne mm blachy może popsuć na humor....i uszczuplic portfel po wizycie u mechanika z w/w problemem. nissan to jednak fajne autko, doktorat można na nim zrobić....
  3. 1 point
    Chyba nie rozumiesz znaczenia wyrazu "perforacja" pisząc o tym, że "wyjdzie rdza". Od rdzy to perforacji blachy jest odległa droga. Taka gwarancja na perforację blach to ściema jakich mało... taki okres to nawet blachy Poloneza czy dużego fiata mogłyby wytrzymać. Osobiście bym się tym nie przejmował. Co innego gwarancja na powłokę lakierniczą (nie wiem czy nasze tandety mają taką gwarancję).
  4. 1 point
    Kończę wątek. Auto zrobione. Urwane były 4 szpilki od kolektora wydechowego. Stąd był stukot przy przyśpieszaniu oraz falujące obroty tylko na ciepłym(nie gorącym) silniku. Może komuś się przyda. Dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi
  5. 1 point
    Nie nacinajcie oryginalnej wiązki. Najlepiej w sklepie z elektronikom kupić listwę z pinami żeńskimi i męskimi, rezystor, przewód pod ledy i opaskę termokurczliwą. Polutować piny na zakupionym przewodzie, z jednej strony wpiąć w lampę z drugie strony w oryginalną wtyczkę w wiązce. Z drugiej wtyczki wziąć sygnał od przeciwmgielnych. Na obwodzie przeciwmgielnych zastosować rezystor ponieważ w starej lampie żarówka to zwykła bańka a po lifcie są diody LED które mogą powodować błędy. Jeżdżę tak już od niemal roku i jest git. W razie czego mogę wszystko przywrócić do stanu pierwotnego bo wtyczki wiązek są nienaruszone.
  6. 1 point
    30 tyś km. eliminuje z zakupu. Dlaczego ano dlatego że pasowałoby przed zakupem sprawdzić w jakim stanie są panewki. W szczególności na 4 tłoku.
  7. 1 point
    cześć posiadacze ,,notesa,, .Mój to 1,4cr benzyna , 2007r z przebiegiem 135tys. Sprytne auto ze swoimi mankamentami i zaletami: przestronny, wysoki, mało awaryjny. Wady to: brak wskaźnika tem. silnika, niekonfortowe tylne zawieszenie i duża różnica wspalaniu - zimny w zimie do 10l a w lato w trasie nawet 5,5l\100
  8. 1 point
  9. 1 point
    Lusterko wymienione. Co prawda poradniki są na youtube, ale jak cos kilka fotek. Najpierw ściągnąłem osłone w rogu. Trzeba to zrobić na otwartych drzwiach. Chwytamy palcami w lewym (w przypadku lusterka prawego) dolnym rogu i delikatnie ciągniemy do siebie. Wyskoczy z blachy to białe coś. Jak puści to delikatnie obracając na boki ciągniemy całość - wyskoczą kolejne dwa zatrzaski. Maskownica ściągnięta. Następnie na ślepo chciałem demontować całą tapicerkę drzwi. Wystarczyło ściągnąć maskownice otaczającą klamkę. Widać na drugim jej końcu na górze rowek pod płaski śrubokręt. Podważyłem i delikatnie ruszając da się pokolei odczepić wszystkie zatrzaski. Jak ściągniemy tovwidać kostki zasilające. Podważawy śrubokrętem rozłączamy i wyciągamy zza tapicerki, odkręcamy trzy nakrętki. Wybijamy delikatnie ten plastikowy czopik centrujący i wyciągamy lusterko. Montaż nowego robimy wszystko w drugą stronę. Najwięcej bawiłem się z ponownym połączeniem kostek - całe 5 minut. Reszta zajeła łącznie może 20 minut. Przeszczepów nie robiłem z lusterek z wyższego wyposażenia. Chciałem bo ogólnie takie lusterka są tańsze. Jak się jednak okazuje to dlatego, że są zazwyczaj nadłamane lub klejone, a wg sprzedającego są ok Koszt używki 450 zł mnie wyszło. Aso 1400 zł + 100 wymiana.
  10. 1 point
  11. 1 point
    olej cały czas pod kontrolą. Na bagnecie pod górny znak.
  12. 1 point
    Ja miałem podobne objawy przy podobnym przebiegu.W aso najpierw stwierdzili że to sprzęgiełko alternatora i to wymienili.Po miesiącu objawy się powiększyły i został wymieniony alternator.Teraz jest ok.
  13. 1 point
    Ta wtyczka jest przeznaczona do podłączenia czujnika zamknięcia maski. Prośba na przyszłość jest taka aby w jednym temacie nie umieszczać zapytań do nie powiązanych ze sobą problemów. Jeden wątek - jeden problem.
  14. 1 point
    Tutaj jeszcze link do filmiku gdzie widać wzmocnienia
  15. 1 point
    No to odpowiedź jest prosta.Olać ASO.olej wymieniać tak jak pisałem,a przeglądy jak chcą .Jak wyjeździsz te 15 tys w roku to wiadomo,olej i ASO co roku,a jak robisz powyżej 20 ,lub pod 30 to jeden olej samemu,a reszta na przeglądzie.
  16. 1 point
    Rok tak,ale jeżeli robisz około 15 tys max,natomiast jak robisz w rok 30 tys,podziel rok na dwa interwały wymiany.To tylko olej i filtr...
  17. 1 point
    w tej wtyczce nie mam nic, może być od dodatkowego wyposażenia ksenony czy coś. a wężyk to odpowietrzenie skrzyni również ma tak sobie wisieć
  18. 1 point
    Nie odłączajcie żadnej wtyczki!!! Uszkodzicie alternator i Bóg wie co jeszcze.Jakby to było takie proste to Duncho bawiłby się w układ oszukujący???Jak odłączycie wtyczkę od aku to drastycznie wzrasta prąd ładowania i to wyłapią Wam w serwisie w razie awarii aku!
  19. 1 point
    Błagam, nie stosujcie się do tego zalecenia....
  20. 1 point
    no i temat załatwiony, wymiana rozrządu komplet w ASO Rzeszów - 7 godzin roboty i po sprawie nastała błoga cisza :). Cena: Robocizna 1200zł Komplet rozrządu niecałe 700 Waz wysokiego ciśnienia (nie wiem czy coś tam jeszcze wyszło przy okazji) plus kilka jak nie kilkanaście uszczelek do różnych elementów :) 600zl całość 2500zl chyba nie tak źle a wszystko oryginał (podobno zmodyfikowany rozrząd ), gwarancji itp
  21. 1 point
    Okropna jest ta podgrzewana szyba - przez te cienkie druciki można ześwirować w ciemną i mokrą noc listopadową.
  22. 1 point
    te puchy są z bardzo grubego metalu, tak samo jak kolektory, nic tam nie będzie dudnić bo ta grubość ścianek gwarantuje dobre tłumienie. to co widać z zewnątrz to tylko blacha izolująca termicznie. jeśli cały wydech będzie drożny to powstający pył powinien być natychmiast wydmuchiwany w trakcie pracy i nie będzie miało co wracać, ale dla pewności można usunąć wszystko i założyć emulatory sond lamda, choć nie ma pewności, że to zadziała i nie bedzie sie pojawiał check engine
  23. 1 point
    Proponuje najpierw sprawdzić sam głośnik, oraz podłączenie jego kostki zasilającej. Może po zimie ( dużo wilgoci) nie ma poprawnego styku. Dla pewności prysnąć "kontaktem". Samą wiązkę podejrzewał bym na samym końcu
  24. 1 point
    Zimny lub zerwany lut jest najbardziej prawdopodobny.... A nawet jeśli jakimś cudem doszło faktycznie do przerwania wiązki (co w zasadzie jest możliwe tylko przy pracach powypadkowych lub robionych przez jakiegoś partacza który ciągnął lub ścisnął czymś wiązkę) to biorąc pod uwagę i tak mierną jakość głośników w T32 kupujesz 4 metry zwykłego kabla głośnikowego 2x2,5 za circa 4-5 zł/metr wlutowujesz w miejsce obecnego i na tym zamykają się koszty.
  25. 1 point
    Witam.Mam moją Sernkę od 3 miesięcy i używam jej do wszystkiego.Dosłownie.A najbardziej lubię wypady parodniowe.Jescze go do końca nie przerobiłem,a jak będzie gotowy to zrobię zdjęcia.Brakuje parę części z serji Minicamper.:)
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×