Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. Andrzej G

    Andrzej G

    Eksperci


    • Points

      6

    • Content count

      2111


  2. Quadro26

    Quadro26

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content count

      47


  3. karibox1

    karibox1

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content count

      3274


  4. Cytrus

    Cytrus

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content count

      503



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/01/20 in all areas

  1. 3 points
    Maty zainstalowane, działają bardzo fajnie, na 3 nawet za ciepło. Montaż podzieliłem na 2 dni ale bez problemu da rade to zrobić w jeden. Potrzebne narzędzia: klucz Torx T50 do odkręcenia foteli, 2 x szczypce lub dobre cążki do odgięcia lub odcięcia metalowych kółeczek, tytrytki, nożyk lub nożyczki, śrubokręt płaski. Odłączamy wszystkie wtyczki, odpinamy mocowania kabla od fotela, odkręcamy fotel, rozpinamy wszystkie zapinki tapicerki, siedzisko od tyłu posiada 3, z boku po jednej, z przodu 3 jedna długa i 2 krótkie, z długą miałem problem i musiałem sobie pomóc śrubokrętem. Oparcie, z tyłu jedna na dole , po jednym zamku po bokach, trzeba przeciągnąć pod spodem na drugą stronę , odginamy lub odcinamy metalowe kołeczka na tyle wysoko żeby mieć dobry dostęp do wklejenia maty. Następnie montujemy matę pamiętając żeby ułożyć mate również we wgłębieniu gąbki, ja montowałem tapicerkę na tytrytki, spełniają swoją rewelacyjnie. Dalej montujemy odwrotnie tapicerkę pamiętając o dobrym jej naciągnięciu. Kolejna rzecz to instalacja, ja umieściłem centralkę w tunelu środkowym, kable przeciągnąłem pod tapicerką , stały plus podpoiłem pod zapalniczkę, plus po stacyjce z bezpieczników, masa jest w tunelu, został mi plus do podłączenia podświetlenia ale jeszcze nie wiem skąd pożyczyć, dalej montaż foteli, do podłączenia kabli odłączyłem akumulator tak na w razie czego , włączniki zamontowałem obok gniazda zapalniczki, w oryginalnych miejscach nie ma miejsca a oryginalne włączniki nie działały by z moją matą . Roboty sporo ale satysfakcja gwarantowana, poniżej kilka zdjęć z montażu.
  2. 2 points
    Po prostu odepnij wtyczkę od sterownika. Przynajmniej challenger którego miałem z ASO w almerze był tak prosty że tyle wystarczyło żeby się go pozbyć.
  3. 2 points
    Mam i ja Świetna sprawa, są naprawdę bardzo jasne i w końcu widać je jak należy Dziękuję koledze @Jacoob za napisanie o Torxie, przydał się!
  4. 1 point
    Witam W moim Qashqaiu 2,0 benzyna napęd 4x4 na zimnym silniku w czasie przyspieszania szczególnie jazda pod górę słychać dziwne terkotanie z okolicy rozrządu. Wymieniłem rozrząd (koła, łańcuchy, napinacze, zostało kzfr) żadnej poprawy. Zdemontowany pasek wieloklinowi żadnej poprawy, Wymiana oleju również nic nie pomogła. Poza tym dziwnym dźwiękiem samochód jeździ i odpala bez zarzutów. Gdy się zagrzeje terkotania nie słychać. Przy otwartych szybach również ten hałas jest niesłyszalny. Gdy zatrzymam samochód, również cisza lecz gdy zaciągnę ręczny i próbuje ruszyć znowu terkocze. Przebieg to niecałe 80 tysięcy spróbuje jeszcze wymienić świece zapłonowe bo są od nowości lecz to chyba nic nie poprawi. Może miał ktoś podobny przypadek, liczę na pomoc i z góry dziękuję.
  5. 1 point
    są dwa przejścia. pierwsze do przepuszczania kabli o dużych średnicach masz obok przejścia z główną wiązką bezpośrednio za nadkolem. ja przez to przejście przepchnąłem 70mm2 (więcej się nie da; w miarę bezpiecznie przejdzie 50mm2). aby się do niego dostać musisz ściągnąć nadkole. drugie masz po stronie pasażera nad górnym zawiasem do otwierania drzwi. musisz wyjąć zatyczkę, a we wnętrzu zdjąć plastik przy dywaniku i odkręcić wiązkę. reszta idzie metodą prób i błędów. tym przejściem możesz przeprowadzić ok. 10mm2. brzmi na dużo roboty, ale tak naprawdę cała operacja nie będzie trwać dłużej niż 1-2h. zdjęcie przepustu za nadkolem w załączeniu. na drugie poszukam jutro
  6. 1 point
    Mega się cieszę! uważam, że dobrze go wytargowałeś 55k to już lepsza cena w sam raz żeby coś dokupić, kupić dobry wosk nawoskować itd : )))), nie wiem jak będziesz używał zetki ale oglądnij spód dokładnie i zabezpiecz profile (choćby woskowo) (chyba ze to już zrobione) u nas te auta strasznie rdzewieją nawet jak bardzo o nie dbasz :c a potem to jest za późno. To taka moja rada ja zrobiłem ten błąd auto miało idealny spód potem musiałem dużą kwotę wywalić żeby cały spód zrzucić CAŁY, wypiaskować i zrobić pełną konserwację : D (nie wiem jakie masz doświadczenia z detalingiem, ale ja osobiście mam mieszane uczucia do tych filozofii z youtube i forów, ja myję dokładnie lakier potem ipa wycieram na sucho i nakładam na wosk efekt niczym się nie różni od tych wielkich procesów, które tworzą detailerzy) i nie spotkałem się z woskami, które ciężko się ściera ; D sama przyjemność bez smug ! Jaki tam masz zawias? jeszcze raz mega się cieszę, że się udało : ) swoją drogą ta zetka może przelecieć niejedną 370z : )
  7. 1 point
    Mam nadzieję, że jutro będzie trochę lepsze oświetlenie (słońce) i będę mógł zrobić konkret fotki to podeślę też wnętrze. Na chwilę obecną, jeśli Cię to zadowoli podaję link do profilu Zetki na IG: https://www.instagram.com/bialaperla.z33/ (poprzedni właściciel). Mody miała, więc do seryjki jej już daleko
  8. 1 point
    W tej chwili już się nie chyba nie produkuje motocykli z instalacja 6 V, parę klasyków miało taka instalację, jednak niestety nie posiadam takiego sprzętu. W garażu stoi jednak Suzuki GS 650 L, z 1981 roku. Bateria jest tam 12 voltowa 14Ah. Qrcze, za rok będzie miał 40 lat, czyli w sumie klasyk...
  9. 1 point
    Jeżeli masz radio kodowane, to kod masz w książce serwisowej. W razie wątpliwości, podłącz prostownik na klemy i wtedy przystąp do wymiany aku ... tylko w tym przypadku w 1 kolejności zdejmij klemę (-) Możesz też podtrzymać zasilanie przez gniazdo zapalniczki
  10. 1 point
    Możesz jednak sam spróbować, stosując prosty opisany przez kol. Quadro26 sposób Ktoś już u nas na forum miał podobny problem i finalnie opisał jak się do tego elementu dobrać. Zamieścił nawet fotki co i jak po kolei. Może znajdziesz, bo chciałem Ci ułatwić i szukałem tego, ale "poddałem się". Z Twojego filmu wynika, jakbyś gdzieś miał "liścia", bo gdyby jakieś elementy dmuchawy tarły o siebie, to wydaje mi się, że dźwięk miałbyś inny. No i skoro to nastąpiło bezpośrednio po myjce ... to myciem na pewno dmuchawy nie uszkodziłeś.
  11. 1 point
    Znalazłem taki oto film ukazujący jak dostać się do dmuchawy, może pomoże Jest z tym niestety trochę dłubania :/ Facet na filmie tak się rozpędził, że prawie cały samochód rozmontował, wystarczy sam schowek odkręcić (chyba 4 śruby nad schowkiem i 4 pod, ale pewności nie mam) i w ten sposób otrzymuje się dostęp do dmuchawy.
  12. 1 point
    Jak na moje ucho to albo łożysko wentylatora nawiewu albo coś się poluzowało i zaczęło trzeć. Jak dałeś full nawiew to wskoczyło na swoje miejsce i potem podczas jazdy znowu zeskoczyło. Skąd takie przypuszczenie? Ano po dwóch latach miałem taki sam objaw w oczyszczaczu powietrza w domu
  13. 1 point
    Kolego kosmo 2104. Jeśli świeci kontrolka, to tak jak napisałem, nie działa sprzęgło elektromagnetyczne. Trzeba sprawdzić na złączce, czy nie jest urwane (najczęściej) lub nie ma tam zwarcia. Jeśli przewody (wychodzące z obudowy) są urwane, trzeba rozpiąć wał, odkręcić centralną nakrętkę flanszy,ł zdjąc obudowę, wyciągnąć zespół sprzęgła, przylutować przewody. Ewentualnie wymienić ł na sprawny. Moźna teź pojechać do warsztatu i kazać zrobić to ludziom. Trzeba przy tym pamiętać, że "ludzie" nie zrobią tego za darmo. Tylny napęd działa w Murano w przedziale prędkości 0 do 10 mil/h, (w zaokrągleniu do ok 20km/h). Włączany jest automatycznie przez komp. I max rozdział to 50/50 (przy starcie =0 km/h, do 100/0 przy ok20km/h). Włącznik słuźy do tzw. jazdy w trudniejszym terenie. I wymusza podział ok 50/50 (do prędkości ok 10mil/h). Później tył i tak nie działa. Trzeba teź pamiętać, źe Murano nie jest samochodem terenowym tylko "kościołowym" czyli tzw. SUV crossoverem. I moźna łatwo spalić sprzęgło tylnego mostu. Bo grzeje się niemiłosiernie. Proszę czytać posty, bo to wszystko juź było omawiane. Serdecznie pozdrawiam. wkar
  14. 1 point
    Kamera jest mocowana do" blendy" więc w okolicachpodświetlenia tablicy.
  15. 1 point
    maksymalna, której użyjesz raz w życiu jest chyba taka sama. W każdym razie na autostradzie nie widziałem różnicy specjalnej. i jeden i drugi dochodzi do 180 w realu. Przyśpieszenie od startu też ale już np. z 60 w góre to da się odczuć na korzyść dizla i to widać.
  16. 1 point
    Opinie o silniku 1.6DiG-t to nie temat o wymianie szyby i perturbacjach z ubezpieczeniem.
  17. 1 point
    Traktuj temat z przymrużeniem oka - chyba jeszcze nie znalazł się taki, który by rozgryzł temat nissanowskiego ładowania aku. Jeżeli masz możliwość podglądu na ekranie Connecta napięcia, to na pewno sam zauważyłeś co tam się dzieje - chwilę tak, a za chwilę siak. Daj na luz w tej materii i ciesz się jazdą
  18. 1 point
    Ja Ci po prostu radzę zmienić stację kontroli bo Ci robią szopki europejski wymóg cd spryskiwaczy reflektorów to jakaś błazenada : ) to najszybsze i najsensowniejsze rozwiązanie.
  19. 1 point
    zastanawiam się bo gościu dał mi ofertę firmy Oyodo nie znam tej firmy a wy coś wiecie na jej temat?
  20. 1 point
    Nie polecam sprzedającego! Oszust... Niby miał być rejestrowany od nowości w Polsce, a dokumenty z Austrii, zero informacji w książce serwisowej o przeglądach, żadnych faktur na naprawy nawet od poprzednich właścicieli! Dodatkowo historyjka, że kupił samochód dla syna i opuścił się w nauce, więc sprzedaje. Okazało się po pobraniu raportu po VIN'ie, że zarejestrowano niejedną szkodę, a ostatnia wyceniona na 10-15k kilka dni po ostatnim zakupie samochodu Oczywiście na oględzinach było widać słabo spasowaną maskę z reflektorami, inne odcienie błotnika prawego przedniego i tylnego w stosunku do reszty samochodu, a sprzedawca próbował nawijać makaron na uszy trzymając się historii słabej nauki syna i niewiedzy na temat samochodu! Wkleję jeszcze raz ogłoszenie, by Was ostrzec przed zakupem tego samochodu- https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-kupiony-w-salonie-w-polsce-stan-bardzo-dobry-ID6CNvHh.html#map
  21. 1 point
    Jacko29 ja mam alarm wiec odpada takie kombinowanie a po drugie po co kombinować skoro u mnie chodzi to sprawnie i nie mam żadnych problemów z akumulatorem (pomimo że jak to niektórzy twierdzą rejestrator jazdy powinien mi go rozładować do zera ) Troszkę dziwię się że ludzie się bawią w jakieś kombinacje zamiast jechać na serwis to ustawić jak należy i mieć spokój.
  22. 1 point
    Przecież mamy aku EFB
  23. 1 point
    Chyba już rozmawialiśmy w tym temacie. Ale gdyby ktoś inny był ciekaw to u mnie seryjnie nie było multi funkcji. Kupiłem kierownice i pasowało pług and play. Multi funkcja z oryginalnym radiem działała poza guzikiem 'i' komputer nad schowek też kupiłem ale tam już wiązki do niego brakowało więc olałem sprawę. Swoją drogą po otwarciu schowka idealnie wchodzi telefon i można korzystać z nawigacji bez żadnej przyssawki na szybie [emoji846]
  24. 1 point
    wielkie dzięki za pozostawienie rozwiązania, mało kto robi tak mały ale wielki gest dla innych. wielkie dzięki i cieszę się, że się udało.
  25. 0 points
    Takie o to cuś mi się stało. Złuszczył mi się lakier na przyciskach. W ASO od razu odpowiedzieli że pewnie se choinkę zapachową powiesiłem o mi wyżarło. Żebym jeszcze choinki stosował... Ekstra .
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×