Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. wkar

    wkar

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content count

      188


  2. DINO

    DINO

    Administrator


    • Points

      3

    • Content count

      17348


  3. Kazik_R52

    Kazik_R52

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content count

      965


  4. papa_bizkit

    papa_bizkit

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      55



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/16/19 in all areas

  1. 2 points
    https://pl.aliexpress.com/item/2-sztuk-dla-Nissan-NAVARA-D40-2005-2015-przedni-wyci-g-z-kapturem-obs-uguje-gazu/32849757076.html?spm=a2g17.search0104.3.210.4896564cXn2sM1&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_8_10065_10068_10843_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_453_10084_454_10083_10103_10618_10304_10307_10820_10301_10821_537_536%2Csearchweb201603_52%2CppcSwitch_0&algo_pvid=46efff91-467a-492f-a8b1-b3e5a3d4f980&algo_expid=46efff91-467a-492f-a8b1-b3e5a3d4f980-31 ale chyba w lepszej cenie ze dwa lata do tyłu kupowałem. Plug and play.
  2. 1 point
    13 maja drugi przegląd po 40042 km(fotka w drodze do ASO) w Promotor - Gdańsk, materiały moje, koszt jak na skanie...
  3. 1 point
    Bo się bez sensu upierasz. Mi jak przyszło wyliczenie w którym moje roczne reflektory Valeo kupione za około 750zł/szt. (spotkanie z sarną) wyliczyli w zamienniku na TYC po 115zł/szt. to takiej ceny nawet na Allegro nie umiałem znaleźć! Po prostu były droższe. Cały kosztorys naprawy to było coś około 1600zł. Oczywiście był zaniżony. A oprócz tego skreślonych w nim było kilka pozycji, które zakwalifikował do wymiany rzeczoznawca. Wstawiłem samochód do warsztatu z tekstem "miałem oryginał ma być oryginał". Ubezpieczalnia na to, że musze mieć na wszystko faktury! No to proszę bardzo, będą. Mechanik dostał "polecenie" kupuj tam gdzie mają drogo i ostatecznie samochód został naprawiony na oryginalnych częściach z fakturami na łączną kwotę 6500zł. Do tego robocizna warsztatu i na cały okres naprawy samochód zastępczy. Nie na 3 dni jak twierdziła ubezpieczalnia tylko realnie na 14, bo tyle wymagała naprawa i dostępność części oraz ponowne wizyty rzeczoznawcy aby ponownie zatwierdził do wymiany wykreślone wcześniej z kosztorysu, uszkodzone części. Sami zagrali nie fair więc poniesli tego konsekwencje. Wypłacili, łaski nie robili. Ale jakby się znalazł jakiś jeleń to pewnie by się skończyło na 1600zl. Myślisz dlaczego jak grzyby po deszczu wyrastają firmy "pomagające w odzyskaniu zaniżonego odszkodowania". Więc stawiaj auto do ASO i powiedz "na oryginałach proszę". Co Ciebie obchodzi to, kto i jak się ubezpieczył. To jego sprawa i ubezpieczalni które na Nas żerują a nie Twoja! To nie szkoda z AC żebyś sie martwił jak brzmi umowa, która podpisałeś to szkoda z OC i masz mieć samochód w takim stanie jak z przed szkody. Nie kupiłeś samochodu na zamiennikach więc się na takie nie zgadzaj! To problem ubezpieczalni a nie Twój. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  4. 1 point
    Niestety nie potrafię pomóc. Po wpisaniu w wyszukiwarkę nic nie pokazuje. Widzę że serwisu jest u Cubcia. On nie wie co to jest? Wysłane z mojego ONEPLUS A3010 przy użyciu Tapatalka
  5. 1 point
    Czy kamery 360 działają od razu po załączeniu biegu wstecznego ? Czy przednia kamera załącza się automatycznie po podjechaniu do przeszkody ? Jestem na etapie zbierania kasy na to cudo .
  6. 1 point
    montaż polega na wpięciu kostek i trwa maksymalnie 10min. jest prosty i raczej bezproblemowy. co do gwarancji to nikt Ci nie powie prawdy ;D ale dlaczego miałbyś ją stracić? nie tniesz kabli, nie robisz dziur w karoserii więc raczej nie ingerujesz w samochód. moje radio było widziane w serwisie i nie było problemów (.. ale nie było też innych problemów; jestem ciekaw co w sytuacji spornej). do czego służy android auto?? są do tego dedykowane aplikacje - każdy z producentów tych chińskich cud ma inną - które podobno działają. tylko po co Ci 'AA' . te radia to coś jak tablety z andkiem. dodajesz konto googla, wgrywasz kontakty, masz 'Asystenta Googla'. Mapy działają, dzwonienie działa po BT telefonu, a resztę masz synchronizowaną poprzez usługi google (maile itp itd)... a to wszystko będzie działać do czasu banu ze strony jUeSandA na pozostałe sprzęty chińczyków z innej beczki—czy ktoś spotkał się z szumem z głośników przy wyłączonym silniku i bez puszczonej muzyki (coś jak piszcząca cewka, szum statyczny, piszczenie w wysokich rejestrach ale niezbyt głośne). Wymieniłem płytkę MCU na nowy model z DSP i pojawiła się ta usterka. Czytałem, że może to być złe uziemienie, ale mam wrażenie, że jak ‘przystawię ucho’ do płytki to słyszę piszczenie… tylko nie wiem czego
  7. 1 point
    Tak, źe trochę cięźko porównywać. Są zalety ale i wady. 1 brak czasu na rozgrzewanie. 2 znacznie większy stumień 3 znacznie mniejsze rozgrzewanie oprawy (mniejsze niszczenie układu optycznego) 4 mniejszy pobór mocy, 5 15 razy większa żywotność 6 brak układów wysokonapięciowych Z grubsza. Wady Zbyt wysoka temperatura barwowa (6000K) -poza maksymalną czułością oka ludzkiego. Gorszy rozkład biegunowy (3D) światłości - szczególnie przy porównaniu świateł długich. W najnowszych konstrukcjach LEDów jest lepiej. Po prostu struktura COB jest mniejsza, bardziej punktowa. I leży prawie w osi optycznej oprawy. Tak to wygląda z grubsza. Pozdrawiam. wkar Marker na bramie w odległości 120m
  8. 1 point
    Kolego rufus75. Wysyłam moje porównanie. Nie jest ono niestety zbyt miarodajne z powodu braku czasu. 1. Oprawa soczewkowa z Z50 USA, niestety niezamocowana " "na sztywno" i nie skalowana zbyt dokładnie. 2 Układ optyczny sprawny ( soczewka, odbłyśnik, przesłona). 3 lampa (palnik) D2 Philips ok500h pracy 4000K 4 zasilacz standard OEM (Mathushita 85V / 35W) 5 Led D2 ( NN na strukturach 2 x COB ( 4x Philips) 12V / 35W, chłodzenie pasywne. Niestety 6000K.
  9. 1 point
    Witam wszystkich. Ja mam z 2008r czyli przed lifta. Na jesieni dokładałem relingi. Zakupiłem używane relingi razem z listwami (nie trzeba wtedy wycinać w starych listwach otworów). Trzeba rozebrać podsufitkę i od spodu dachu są gotowa otwory we wzmocnieniach, wystarczy tylko zrobić otwory. Dwa z przodu, jeden na środku i jeden z tyłu (licząc na stronę). Ja robiłem najpierw cienkim wiertłem otwór od środka, a następnie większym wiertłem od góry. Otwory od wewnątrz Tu wierciłem otwory cienkim wiertłem od środka Od zewnątrz Montaż relingów zajął mi jeden dzień razem z konserwacją otworów. Najgorsze to zdemontowanie podsufitki i plastików.
  10. 1 point
    Dla mnie W to Wat a V - Volt - więc nie wiem gdzie znalazłeś błąd i wiesz najlepiej co miałem na myśli A to, że akurat zakres Ci się zgodził to jednak jednostka to jednostka. Pisząc o plusach "ujemnych" - nie odsyłaj mnie proszę do podręcznika! A co do lumenów i luxów to chyba wyraźnie napisałem, że to dwie różne jednostki - gdzie sprzedawcy żaglują niby jak chcą i wprowadzają klientów w błąd. Nie wiem więc gdzie tu widzisz problem bo ja widzę, że nie znając mnie, przekręcasz moje słowa tak żeby Ci było wygodniej. Ja mam w głębokim poważaniu co sobie ktoś wsadzi do lampy byle nie spowodował wypadku.
  11. 1 point
    Witam ponownie. Na chwilę obecna zastosowałem patent kolegi Duncho z oszukiwaniem pomiaru prądu magnesem neodymowym. Tle że nie może być więcej niż jeden neodym ponieważ przy dwóch magnesach już po 5 min pracy silnika wyskakuje komunikat o awarii sytemu SS. Pozostawiłem jeden magnes i pomiar. Po starcie silnika ładowanie powoli narasta i tak przez ok 1-2 min a później się stabilizuje na poziomie 13,9 - 14,2 V. Przejechałem na tym około 60 km komp nie pokazał żadnego komunikatu. Trudno powiedzieć jak będzie dalej, ale jeżeli się sprawdzi to było by to najmniej inwazyjne w instalacje pojazdu. Oczywiście w czasie testu miałem zblokowany wyłącznik krańcowy maski. To na chwilę obecną tyle dalej testują - wyniki po pewnym czasie.Pozdrawiam
  12. 1 point
    Kamera orginalna nissana. Standardowa. Nic nie montowałem. Wszystko podłączone do chińczyka oryginalnymi wtyczkami. Pasowały bez problemu. Więc i elektryk nie był potrzebny
  13. 1 point
    Dzięki Panowie za wsparcie. Auto naprawione, od tygodnia jeździ elegancko. Zostawiam dla potomności: Objawy: - objaw 1: czasami szarpanie przy zmianie z 1 na 2 - objaw 2: czasem brak redukowania biegu przy zwalnianiu i ponownej chęci przyspieszania - objaw 3: nagła awaria w postaci gaśnięcia silnika na biegu D i R z wciśniętym hamulcem Auto jeździło, trzeba było tylko po zatrzymaniu zmieniać na N lub P, bo po paru sekundach chciał ruszać na hamulcu i gasł. Co zrobił mechanik z serwisu naprawiającego skrzynie: - zbadał olej ze skrzyni na obecnośc glikolu - wynik pozytywny - zdjął skrzynię i na podstawie stanu uszczelek i objawów stwierdził, że skrzynia jest już na tyle uszkodzona, że reanimacja jej jest nieopłacalna - zakupił skrzynię od Navary o innym oznaczniu - przełożył komputer (pytałem o szczegóły, ale nie chciał mówić tłumacząc się, że to jego wiedza i z tego żyje, to zrozumiałe nie drążyłem) - wymienił przewody olejowe - założył zewnętrzną chłodnicę oleju skrzyni przed oryginalną chłodnicą wody - dolał olej - wymienił uszczelniacze Koszt: - skrzynia 3800 - chłodnica oleju 600 - robocizna, dolewka oleju, węże i uszczelniacze 1200 RAZEM: 5600 Rekomendowana zmiana oleju za 5000km Moją starą skrzynię mogłem zabrać, ale nie jej nie chciałem. Rada: - nie wierzcie mechanikom, trzeba czytać - wymieniajcie olej skrzyni - zalóżcie sobie zewnętrzną chłodnicę oleju Pozdrawiam
  14. 1 point
    Kazik_R52

    HUD

    Ciekawe rozwiązanie na nockę , wyłączyć wszystkie podświetlenia ....sama estetyka tego urządzenia średnia
  15. 1 point
    RS350

    HUD

    Mocowanie do deski możliwe załączonymi do zestawu przylepcami 3M, lub tak jak u mnie matą Deko załączoną również do zestawu.
  16. 1 point
    Normy są spełniane przy określonych warunkach, niemal laboratoryjnych. A na codziennej drodze prawda wychodzi na wierzch. Przy spokojnej jeździe mniejszy silnik teoretycznie mniej spali od większego. Jednak przy dużym wysileniu mniejszy silnik wykonuje większą pracę od większego aby uzyskać tę samą moc. Dlatego modny downsizing to bzdura, Mazda z technologią skyactive lepiej wychodzi w porównaniach. Silniki mają lepszą kulturę pracy, porownywalne osiągi (biorąc pod uwagę moc w KM) a spalanie mniejsze i spaliny czystsze. Można? Można. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  17. 1 point
    Szanowny kolego. Na ten temat są na naszym forum już obszerne elaboraty - wystarczy poświęcić trochę czasu i poczytać.
  18. 1 point
    Wszystko zależy od tego z którego roku będzie radio. Radio nie ma kodu ale po podpięciu do instalacji w aucie, Immobilaizer rozpozna zmienione radio i będzie je traktował jako intruza. Nr radia jest wpisany do komputera auta. Być może potrzebna będzie wizyta w serwisie Nissan.
  19. 1 point
    Zapytaj w ASO.Na razie tutaj walczy z takim cudem jedna osoba i jest na dobrej drodze.
  20. 1 point
    Jakiś fotograf szuka namiaru na Ciebie, odnośnie zlotu w Pile coś na FB mi mignęła taka informacja.
  21. 1 point
    Skoro to silnik renault z DPF to powinieneś zalewać olejem spełniającym wymagania normy RN720. Osobiście polecam Motul Specific 0720. W dieslu???
  22. 1 point
    czyli generalnie potwierdza się to co kiedyś napisałem (bo miałem taką jednostkę w poprzednim aucie) - szkoda nerwów, zamiast korzystać to będzie się cały czas szukać aktualizacji i poprawek a i tak coś zawsze działać nie będzie. ale to oczywiści moje zdanie...
  23. 1 point
    Ale łun gupi… powiedz mu, że ma mówić iż pali mu góra 5 koma 9, ale dlatego tak dużo - bo jeździ ostro i dynamicznie... ;-))
  24. 1 point
    aldo zapomniałeś dopisać do tego że jeszcze wierzący w cudowne właściwości gumy wielosezonowej na biało sobie wymalowują firmę i nazwę opony. Pewnie białe literki na boku opony pomagają lepiej się trzymać jezdni.
  25. 1 point
    Czyli roznica dwoch stop w odleglosci po zalozeniu 355 mm z przodu. 1,17%! Kompletny bezsens, zeby zmieniac hamulce z Brembo, jesli ktos po torze nie jezdzi i to sporo! Obojetnie czy na Akebono, czy na ST40 lub ST60... Nawet na torze to i tak juz jest przesada, chyba ze juz ktos ulamki sekund goni. Kwestia techniki i dobrego hamowania z redukcja biegow i Brembo nie bedzie problemem. Problem zaczyna sie w upalne dni jezdzac 20-minutowe sesje na torze Poznan ale to juz spory wycisk dla tych hamulcow!
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×