Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 22.08.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Postaram się zrobić jakiś mini poradnik. Poradnik jak zrobić podgrzewane lusterka. W razie pytań walić śmiało Podgrzewane lusterka Nissan Juke.pdf
  2. 2 punkty
    Wiesz, tylko że mnie jako klienta naprawdę guzik interesuje czy bycie sprzedawcą nissana jest bardzo trudne czy nie - jeżeli jest to taki trudny zawód, to może trzeba było sobie wybrać coś łatwiejszego. Mamy swoich praw jako kupujący nie dochodzić, bo dealerowi się ciężko dogadać z Nissanem? Tak jakby mi ktoś powiedział że laptopa nie będę oddawał na rękojmię, bo Media-Expert się nie może dogadać z Samsungiem i musi się im tłumaczyć ile laptopów sprzedali w roku - a co mnie - jako kupującego - to obchodzi Sprzęt jest niesprawny, niezgodny z opisem = sprzedający jest odpowiedzialny za to. Czy potem sprzedający się może dogadać z producentem sprzętu to jest mi to naprawdę wszystko jedno. Mam po prostu takie wrażenie że bardzo dużo kupujących daje się robić całkowicie w balona bo nie jest świadoma swoich praw które dają nam obowiązujące przepisy. Tak jak w innym wątku gość się pyta "a co to jest w ogóle rękojmia" - no kurde, wydałeś kupę kasy a nawet nie wiesz jakie prawo Cię chroni, to co mogę powiedzieć
  3. 2 punkty
  4. 2 punkty
    I jeszcze filmik z gali rozdania nagród
  5. 1 punkt
    Witam, Nie wiem kto z Was już wie ale niebawem rozpocznie sie produkcja Qashqai z nowymi silnikami które prawdopodobnie handlowo zostaną oznaczone jako 1.4 lub DIG-T 140KM i 160KM. Silnik 160KM ( 163KM podobno) ma mieć tryb odłączania cylindrów przy małym obciążeniu oraz opcjonalnie dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów natomiast podstawowy silnik DIG-T będzie miał 140KM ! silniki diesla to kolejna modyfikacja 1.5dci który będzie miał 115KM i opcjonalnie dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów i 1.7dci o mocy 150KM który będzie dostępny ( początek 2019r.) w wersji 4x4 + automatyczna skrzynia biegów ( w końcu ) z innych zmian to nowy system nawigacji z łącznością on line / czytaniem smsów itd i 5letnią bezpłatną aktualizację map nie potwierdzone jeszcze ale podobno od wersji Acenta ma mieć duży ekran 7" i kamerę cofania w std zapowiadają się ciekawe zmiany w ofercie QQ
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
    Witaj Olej dla ciebie to 5W30 .
  9. 1 punkt
    Kolega Thunder dobrze podpowiada, pamiętaj przy wymianie całego płynu o dokładnym odpowietrzeniu każdego koła osobno.
  10. 1 punkt
    Firma nie ma znaczenia. Oczywiście dobrze jest wymienić w całym układzie.
  11. 1 punkt
    A co pisze na korku zbiornika płynu?
  12. 1 punkt
    Odpowiadam sam sobie bo nikt nie zechcial odpowiedziec. Uszkodzony pierscien absu.
  13. 1 punkt
    Każdy z dostępnych na rynku płynów jest dobry i nadaje się by zalać nim układ. Nie kupuj jedynie koncentratu bo będziesz musiał bawić się w rozrabianie. Kup taki co ma do -35-37 stopni zamarzania, wszystkie są mieszalne. Ale dobrze by było przed zalaniem nowym płynem przepłukać układ z syfu jaki się tam nazbierał. Płukanki dostępne podobnie jak płyn w każdym sklepie.
  14. 1 punkt
    Więc trzeba będzie zrobić jakiś upgrade do wersji USA. https://www.android.com/auto/nissan/ Wygląda na to, że ramki powinny pasować. Ewentualnie jakiś przeszczep z krajowej Micry. Może to mniej bajerów niż Android od Chińczyka ale powinno łatwiej się zgrać z samochodem
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    Jak nie ma katalizatora to 2ga sonda mocno faluje a jej falowanie powinno być jak najmniejsze. Zrób test spalania na trasie to będzie można coś powiedzieć więcej bo miasto miastu nie równe.
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
    Tutaj nie ma nad czym debatować. Mechanik zrobił jak? ano tak jak teraz widzisz. Niestety mało kto zna temat naszych Patków. Przed wizyta było ok po wizycie jest problem to niech teraz mechanik się poci. Ma działać i tyle. Ja bym mu nie odpuścił.
  19. 1 punkt
    podpowiedz juz masz wyzej, sprawdz poziom oleju, jesli jest OK to auto na podnośnik i skrzynię należy wyjąc, sprawdzić cały układ sprzęgła. Jeśli to faktycznie wina wewnętrzna skrzyni biegów to niestety bez jej wyjęcia nic nie da się zrobić ani dokładnie zdiagnozować. Jest jeden sposób wizualnego sprawdzenia sprzęgła, nalezy przez gumową zaślepkę ramienia wysprzęglika w obudowę wsunąć kamerkę inspekcyjną. Da to możliwość jako takiego obejrzenia co siedzi w środku. Może da się tez odczytać dane identyfikujące producenta części. przypomnialo mi się, zdejmij gałkę biegów, i panel z mieszkiem. zobacz czy masz gumowe uszczelnienie przykręcone , ponadto jechałem kiedyś z rozebranym środkowym tunelem i wyciągniętym wygłuszeniem po stronie pasażera, powiem jedno te skrzynie są głośne jak cholera!
  20. 1 punkt
    To trzeba do niego jechać bo odpowiada za części i kompletną usługę. Jak jakaś część wymieniona padła albo nie taka jak być powinna , coś źle złożył to Mechanik za to ODPOWIADA. Dobrał części , zamontował je i odpowiada to. A dodatkowo zostawił stare łożysko oporowe , przecież wiadomo , że jak coś teraz padnie to to łożysko i znowu trzeba skrzynię zrzucać. Masakra.... Jedź do niego zostaw samochód .
  21. 1 punkt
    Bardzo celna i zgodna z prawdą opinia. Dlatego też wczesniej z mala doza ironii pytałem co to znaczy pewne źródło zakupu oleju,wiedzac dokladnie o tym ,ze ciezko o takie ,kiedy nie ma sie w 100% potwierdzonej wiedzy nt temat. A co do ASO to oni wlewajac olej X do samochodu pilnuja przede wszystkim tego aby on był zgodny z norma przewidziana przez producenta auta -bo jest gwarancją spokoju przy ewentualnych reklamacjach . A dana norma w przypadku Qashqai-a jest to chyba ACEA C3 spelniaja oleje ,ktorych bańka 5 l kosztuje od niecałych 60 zl do 350 zł. Cena wymiany oleju przez ASO bedzie taka sama ,bez wzgledu na cene wlanego oleju. Oczywistym jest więc ,ze beda starali sie na wymianie zarobic jak najwiecej .A temu sluzyc bedzie zakup oleju w beczkach i jak najtańszym kosztem.
  22. 1 punkt
    Skoro wcześniej nic nie słyszałeś a po wymianie ewidentnie słychać to już masz odpowiedź, z tymi lozyskami w skrzyni daj sobie spokój bo to nie to .
  23. 1 punkt
    Dokładnie taki sam dźwięk miałem przy sztywnym kole! Ty kupowałeś zestaw i jaki czy ten mechanik ci coś wsadził za twoimi plecami ? Byłeś przy wymianie , widziałeś co i jak robi ?
  24. 1 punkt
    Nie, poszło bezpośrednio. w radio ustawia się przyciski.
  25. 1 punkt
    Problem rozwiazany juz dawno. Nie pisalem bo zniechecenie przeszlo na mnie. Pisze ze by zamknac sprawe. Problem był w rozrzadzie dokladnie chodzilo o zabek ktory jest na jednym z walków. Był ułamany. Wada fabryczna - pech - mysle. pozdrawiam
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
RockOil


×