Jump to content
Wspieramy Kacpiego, synka naszego kolegi Read more... ×

Leaderboard

  1. Andrzej G

    Andrzej G

    Eksperci


    • Points

      9

    • Content count

      1958


  2. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      9

    • Content count

      13115


  3. aquariusmax

    aquariusmax

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content count

      360


  4. Grika

    Grika

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content count

      159



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/23/19 in all areas

  1. 3 points
    Tak jest wymieniajcie na własny koszt a producent się cieszy z głupoty polaczków.....
  2. 2 points
    Witajcie w nowym roku! Specjalnie dla forumowiczów oraz za zgodą s13grako prezentujemy nie publikowane jeszcze zdjęcia naszego patentu na montaż dodatkowych chłodnic i intercoolera. Większa chłodnica przewidziana jest dla oleju silnikowego, a mniejsza dla płynu do wspomagania. Kto ma S13 ten wie, że przy CA płyn do wspomagania grzeje się dość mocno, a w przypadku 2JZ i szerokich opon byłoby naprawdę ciepło. Co w tym "patencie" takiego nadzwyczajnego? Ano to, że w przypadku serwisu silnika wystarczy odłączyć przewody, odkręcić 4 śrubki i wyciągamy cały "plaster" i mamy wygodny dostęp. Dodatkowym efektem wizualnym jest zachowanie górnej części przedniego pasa w prawie niezmienionej pos taci. Całość (wraz z "uszami" dla chłodnicy silnika) zostanie pomalowana pod kolor komory silnika. Niestandardowe rozwiązania to nasza pasja, a smutnym widokiem jest gruby projekt zrobiony jak "każdy inny" ;) Zachęcamy Was do prezentowania swoich "patentów" na montaż chłodnic, chłodniczek itd. Wrzucajcie zdjęcia w tym temacie - zróbmy bazę rozwiązań będącą inspiracją dla innych ludzi. Niech nasz przykład zapoczątkuje lawinę pomysłów :) Pozdro600Hp
  3. 2 points
    MASZ RACJĘ Cześć Przeczytałem tą wiadomość wczoraj w nocy ok godziny 1.15 i cały czas nie dawało mi to spokoju ,czy aby na pewno wszystko zrobiłem aby działała komunikacja głosowa Postanowiłem sprawdzić to na gorąco,pobiegłem do garażu od domu mam (550m) ciemno zimno ale co tam ważne sprawne AUTKO i zacząłem grzebać w tych ustawieniach co podałeś .Wcześniej sprawdzałem głośność i nic.Komunikatów nie było ,ale głos z radia Android auto i CD były słyszalne,mapy Gogle również Wsiadłem do auta i dawaj po osiedlu i stukanie w ikonke i podkręcałem głośność na kierownicy jak i na nawigacji i dalej nic. Dałem za wygraną i poszedłem do domu. Miałem umówioną dzisiaj wizyte w ASO związaną z tym problemem . Dzisiaj rano jedziemy na umówioną wizyte w Serwisie, więc ustawiłem nawigację z porrzednich adresów ii mówie do mojej ukochanej puknij w ekran i zaznacz Dąbrowa G ASO i zaniemówiłe stała się jasność , kobieta przemówiła w nawigacji " jedz prosto prez 500 metró" . Teraz nie wiem czy to po Twojej sugestii czy sprawne paluszki moje żonki ale i tak wielkie dzięki , jak na razie wszystko sprawne. Dzięki Karrminadel Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku wszystkim kolegom i koleżankom aby wasze maszyny były bezawaryjne.
  4. 2 points
    Ja zrobiłem sobie tak [emoji4] Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. 2 points
    A ja mam już kolejny gadżecik... Ładowarka USB ze wskaźnikiem ł;adowania aku
  6. 1 point
    Posługując się zdjęciem: Łączymy 9 z 6 7 z 8 10 do masy 5 sygnał na monitor +12V 4 +12v na kamerę wsteczną 3 MASA 2 +12V PO KLUCZYKU 1 SYGNAŁ Z WSTECZNEGO +12V U mnie to działa co prawda na stole ale działa
  7. 1 point
    Kup w obudowie ceramicznej, nie będziesz musiał kombinować jak ja Powodzenia
  8. 1 point
    A co padło w rezystorze że chcesz go ominąć? Może termik który się spalił po zablokowaniu silnika dmuchawy? Obejdź termik na "tą chwilę" jak musisz jechać, naprawisz po wszystkim.
  9. 1 point
    Tu masz przykład takiego (mojej wersji już chyba nie ma) - Przykład dla Nissan/Infiniti ( o i już się Murano pojawiło w opisie). Ja mam starszą wersję na Andku 6 i było tańsze. Niedawno wprowadzili Android 7 i podrożało w standardzie o jakieś 100$. Andka nie da się zmienić - moduły różnią się hardwarem - można zrobić update MCU i aplikacji. 6ka działa spoko a nie widzę sensu, żeby dopłacać do 7ki póki co. Jak znajdziesz szóstkę gdzieś w sklepie to na pewno będzie sporo tańsza (minimum 100$) - rozejrzyj się
  10. 1 point
    Jeśli masz radio poliftowe czyli z dotykowym wyświetlaczem to kupujesz moduł androida dedykowany do Murano Z51. Już się pojawiły po tym jak producentom powiedziałem, że działa z Murano Wyświetlacz trzeba zdemontować i założyć do niego przejściówkę rezystancyjną (wyświetlacz jest na 4 ścieżkach a android potrzebuje ich 8) - to praktycznie jedyna "mechaniczno-elektryczna" operacja. Reszta wiązki pasuje p&p do fabrycznego radia i wyświetlacza. Nie wiem jak z modelami USA, europejczyki pasują na pewno. Po instalacji masz pełną funkcjonalność radia oraz jako kolejna z opcji: FM, CD, HDD, Bluetooth itd. dochodzi Android. Możesz nim sterować z kierownicy, dotykowo na wyświetlaczu jak i panelem z pokrętłem. Współpracuje z fabrycznymi kamerami itd.. Jeśli masz zwykłe radio to najpierw trzeba je wymienić i wyświetlacz - to już grubsza sprawa bo wiązki trzeba wymieniać. Nowe radio nie potrzebuje czytnika navi i sterownika kamer bo ma je zabudowane w sobie.
  11. 1 point
    Dzieki za odpowiedz. temat rozwiazany. Pompa wody gubiła wode. a przyczyna hałasu było koło pasowe. Rozpadło sie z starości. Dlatego alternator nie ładował. Zarówno pompa wody jak i kolo pasowe były oryginalne od nowości. Wszystko juz działa jak nalezy. Silnika nie przegrzałem bo pilnowałem stanu płynu i dolewałem. Pozdro i wszystkiego dobrego w nowym roku:)
  12. 1 point
    jak masz kamerkę która działa tylko w czasie jazdy a potem śpi to możesz mówić o "wiecznym podłączeniu do akumulatora". Dziękuję Karminadel za wsparcie w tej ironii , a matematyka nie kłamie i 70 Ah to 1 amper przez 70 godzin !!a 1 amper to ok . 12 Watów odbiornik.
  13. 1 point
    Stelaże do chłodnic są gotowe i są bardzo ładnie ozdjęciowane w temacie, który napisał nasz forumowy ekspert @Boost_Tech
  14. 1 point
    Udaj głupiego, że traci moc. Te silniki są takie szajsowate, że nic ich nie zdziwi.
  15. 1 point
    W Tino miałem tak samo i po prostu urwała się sprężyna od lewarka. Wejdź pod auto i popatrz może to samo się stało. W Tino ta sprężyna jest "na wierzchu " więc wszystko było widać i wymieniłem to w 5 minut.
  16. 1 point
    Głupieje regulacja napięcia,albo alternator walnięty,albo komputer dostaje świra.Wal do serwisu,masz gwarancję,było już kilka alternatorów wymienionych.
  17. 1 point
    Z modów od coobcia ssący + spacer jestem zadowolony czuć jak auto lepiej się zbiera powyżej 3 tys obrotów jest różnica Kolejny element układanki Decaty z nierdzewki z tłumikami ciekaw jestem czy będzie odczuwalna różnica jak w przypadku wcześniejszych modów
  18. 1 point
    witam. Potwierdzam , bezpieczniki są pod spodem skrzynki która odsłoni się po zdjęciu kanału dolotowego, trzeba ją obrócić.. Pozdrawiam
  19. 1 point
    Nowoczesne ładowarki pozwalają ładować akumulator bez odłączania od instalacji auta.
  20. 1 point
    Witam, oprawkę trzeba przekręcić o 90 stopni i wychodzi. Za pierwszym razem musiałem sie troche pomęczyć następne razy już było ok. Rozumie ze chodzi o przód? Troche trzeba się pomęczyć bo dostęp nie jest za dobry ale idzie. Nic więcej nie trzeba odkręcać, Pozdrawiam
  21. 1 point
    przy "traktorze" mamy dwa kolory, zółty-nie przejmujemy się i czerwony-przejmujemy się, ty masz ten drugi i musi pokazać na kompie jaki to błąd nie ma innej opcji, raczej na pewno dotyczy silnika i jazda z tym kolorem na blacie w efekcie będzie bardzo bolesna finansowo, proponuję zmienić warsztat
  22. 1 point
    Nowik86 dzięki ! Przyda się. Myślę , że w 2020 na wiosnę wyjedziemy w full specu wraz z kolorem A tymczasem rozpoczęły się pracę nad układem chłodzenia. Pierwotnie plan był taki aby na grubej chłodnicy Mishimoto umieścić wentylatory z Mondeo MK1,które pasują jak polskie plug&play. Polskie tzn, że kupujesz coś plug&play i okazuje się,że musisz przerobić, wyciąć, przespawać bo coś ,,lekko" (poważnie, jest takie stwierdzenie jak lekko nie pasuje, co usłyszałem od pewnego sprzedającego. Nosz k$#@wa, albo pasuje, albo nie pasuje !). Także, podczas mierzenia, okazało się,że z uwagi na gabaryty 2JZ, wentylatory się nie zmieszczą. W zamian tego zostały zakupione 2x305mm SPALe oraz jeden na chłodnice oleju, która też będzie przerobiona. W CA miałem 13 rzędową chłodnicę z profi podstawką z termostatem. Teraz wjedzie chłodnica 26 rzędowa, z trochę przesadzonym, przeliczonym wentylatorem (jak ja to zrobiłem, że kupiłem większy wentylator niż chłodnica) . Ogólnie chłodzenie będzie następujące. Jeden wentylator na chłodnicy oleju pchający, dwa w komorze silnika ssące. Do tego wjedzie chłodnica oleju wspomagania kierownicy. Tak, też się grzeje i to dość bardzo. Mówię oczywiście o torowych warunkach w cieplejsze dni. Mam nadzieję, że niema co się obawiać o chłodzenie, choć wielu przyzna, że 2JZ to termiczny potwór a jak wiemy, temperatura wrogiem osiągów silnika
  23. 1 point
    Tak cały kokpit od słupka do słupka. ogólnie poszło "łatwo" jedna śruba mnie zaskoczyła, która znajduje się koło poduszki powietrznej pasażera. W razie czego służę pomocą
  24. 1 point
    Panowie, odgrzewam kotleta... Po 3 latach i blisko 50kkm padły tylne amory IronMan 2"..... Objawy- nadmierne bujanie budą na boki, ucieczka tyłu na nierównościach itp... Amory łatwo dają się ściskać nawet na wyciągnietych rękach, natomiast ich wyciągnięcie wymaga bardzo dużej siły, ponadto z jednego uszedł gaz (sam się nie podnosi) a drugiemu to zajmuje z 2 minuty. Iron Man mnie rozczarował, niby amory mocniejsze od ori okazały się mniej trwałe. I nie były katowane w off roadzie! W niedzielę (24.11) zamówiłem nówki EFS Elite, u przedstawiciela na polskę i dziś (26.11) kurier je dostarczył, w sobotę zamontuję i napiszę jakie są pierwsze wrażenia z jazdy. Zobaczymy ile wytrzyma tańszy w zakupie EFS Elite. ;-) czyli po ilu latach znowu ogrzeję "kotleta".... ;-) Pierwsze jazdy z EFS za mna, i tak: porównanie z padniętymi Ironmanami - nie ma co porównywać,!!!!!!!! tylna oś trzyma się jak na slickach ! prowadzenie jest takie ze chce się jezdzić po zakrętach, nawet na mokrym!!!!!! Róznica jest kolosalna. Ironman vs EFS Elite - EFS jest bardziej komfortowy, tzn przy delikatnej pracy amora płynnie wybiera nierówności, jest miększy a wraz z wzrostem jego skoku się utwardza. Takie są odczucia mojej d*po hamowni. Jak narazie , wg mnie EFS jest lepszy, pod względem komfortu i ceny. Zobaczymy jak długo pożyją te amory...
  25. 1 point
    Wyjdzie na to że sami sobie napiszemy książkę pt Sam naprawiam qq j11. :-:-) W każdym rozdziale damy gwiazdkę pt wg serwisu tttm :-P
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×