Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 20.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Nie spadnie, przy pewnym ciśnieniu włącza się by-pass i wkład filtrujący jest pomijany
  2. 1 punkt
    Brzyku niestety nie uznaję pół środków. Antena do CB to ma być do CB Kupiłem jakąś Polską antenę na szybę ze wzmacniaczem i nawet na ASO byli w szoku że tak czysto chodzi. Nie wiem jeszcze jak w trasie się spisze ale robiąc ten zestaw stwierdziłem że radio jest zbędne zawsze można posłuchać z penka muzyki 1700 mp3 na penku więc szybko się nie znudzi Ale za to antenka CB z radiem presidenta robią dobry zestaw tylko za daleko zbiera i czasami nie ta droga jest czysta
  3. 1 punkt
    Czyli ok! Kamerka winowajcą,a Ty w szczególności Wychodzi z Ciebie to o czym zawsze opowiadałeś..."nie przyłożę ręki do wkładania dodatków" to tak oględnie mówiąc bo można by duuużo Ciebie cytować Jakbyś miał zacięcie to już dawno byś to zrobił ,....ale wolisz się wyżywać na nas
  4. 1 punkt
    Nie rozumiem Twojego problemu. Czytaj ze zrozumieniem proszę. Nie twierdzę, że X-trail gdzieś nie wjedzie, ale twierdzę, że prostowanie lub wymiana felg sporo kosztuje i jeśli Cię na to stać łącznie z remontami zawieszenia to nic nie stoi na przeszkodzie. Bardzo mi przykro, że uraziłem Cię tym, iż X-trail T32 czyli dawny QQ+2 jest bulwarówką, a nie prawdziwą „terenówką”.
  5. 1 punkt
    Temat z Panem Maciejem z Kęt ja osobiście uważam za zamknięty tutaj na forum. Myślę że filmiki i zdjęcia mówią same za siebie - oszust i partacz. Natomiast bardziej chciałbym się skupić na robocie Kuby który uratował ten silnik, a nawet sprawił, że jest jeszcze lepszy - temu człowiekowi ciężko odmówić kolejnych modów Miało się robić tylko remont po remoncie, a wjechały ostrzejsze wałki od Kuby, kute tłoki doprażające 96mm do 11:1, i wiele innych mniejszych rzeczy mających na celu wzmocnienie motoru. Jedno tylko wymaga mega zaznaczenia w całym temacie. Dwóch panów wykonało remont silnika i obydwoje nie do końca sprawili że był sprawny. Przypadek Pana Macieja każdy zna. Po remoncie u Kuby brało olej i to dość w dużych ilościach. Nie miałem żadnego problemu z Kubą aby oddać mu auto na poprawki które wykonał mega szybko bo w 3 tygodnie bez żadnych kosztów dla mnie (trzeba było mienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe) . Każdemu zdarzają się błędy bo to rzecz ludzka natomiast nie każdy ma na tyle honoru i godności człowieka żeby się do nich przyznawać i brać za nie odpowiedzialność jak własnie wspomniany wyżej Pan Maciej. Jeśli to czytasz chłopie to mam nadzieję, że za niedługo komuś puszczą nerwy i trafisz na kogoś kto się nie patyczkuje z takimi jak Ty. Tutaj parę fotek po robocie Pana Macieja - jak widać brak uszczelek to nie problem wystarczy za***ać silikonem... Panewki też nówki sztuki, no i znowu silikon zamiast śruby :) Na koniec serdeczne podziękowania dla Kuby za uratowanie tego co zastało i ogólnie za obsługę. Potrafiłem o 2 w nocy dostawać zdjęcia z kolejnych etapów prac etc. wiec po stronie kontaktu też wygląda to za***iście. Za niedługo wracam na strojenie :P
  6. 1 punkt
    A czemu ma nie spełnić? Tutaj nie chodzi o pojemność silnika tylko o to w jaki sposób spala benzynę/ropę. Możesz mieć nawet 20 litrowy silnik który spełnia normę 6b, pojemność nie ma nic do rzeczy. Chodzi o to aby silnik "czysto" spalał jedno czy drugie, z rury wydechowej chcesz mieć 100% dwutlenku węgla i nic innego(w idealnych warunkach). Dlaczego trwa lament wśród aut sportowych że wszyscy wycofują się z silników wolnossących i do wszystkiego jest turbina(zarówno Lamborghini i Ferrari musiały przejść na silniki turbo w tej chwili)? Bo tylko w ten sposób spełniają normy emisji - turbo dodaje więcej powietrza do procesu spalania = benzyna pali się szybciej ale i czyściej. Praktycznie nikt nie robi już dużych silników benzynowych bez turba - jedynie jeszcze zachowały się malutkie silniki typu "nowy" silnik MPI konceru VAG, gdzie masz 3 cylindry bez turba - ale to też jest już ostatnim tchem. To właśnie w testach o wiele gorzej wypadają małe silniki, gdzie największymi zadymiaczami okazują się miniaturowe diesle wciskane na siłę do takiego VW Polo albo Mini - bo po prostu nie ma miejsca na pełne układy recyrkulacji spalin, na duży filtr, na układ wtrysku mocznika, więc taki głupi 1.2TDI szkodzi bardziej niż 3.0L V6 TDI, bo też zazwyczaj w samochodzie w którym się normalnie montuje ten drugi jest miejsce na te wszystkie układy. W Nissanie problem jest taki że te najpopularniejsze jednostki 1.5/1.6/2.0dCi to jest praktycznie prehistoria, te silniki już dawno powinny mieć system wtrysku AdBlue i aż się dziwie że jeszcze nie jest to na nissanie wymuszone. I odpowiadając na twoje pierwsze pytanie - tak, oczywiście że są takie badania(dziesiątki, tutaj jest tylko parę przykładów): https://pdfs.semanticscholar.org/7f76/7c8fdcbcfef9a5100caecd8f5df5abcae94d.pdf https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0021850210000960 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28157284 https://www.energy.gov/sites/prod/files/2014/03/f8/deer09_dwyer_0.pdf https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.3155/1047-3289.60.8.968
  7. 1 punkt
    Zgadza się, była nawet partia pulsarow, gdzie "maniana" zapomniała wlać olej do skrzyń biegów [emoji12] Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. 1 punkt
    Eeee tam zaraz sugeruję....ot tak pytam troskliwie
  9. 1 punkt
    Nie przesadzaj. Ile lat ma Twoje autko? Miałem J10 prawie osiem lat i nic się nie działo z plastikami, żadna blenda się nie urwała a i chrom nigdzie nie schodził. Wynik produkcji taśmowej i to nie jednego producenta. Czołgi z BUMARU podobno też się psują
  10. 1 punkt
    "Podobno była wymiana" Podobno, to ma padać śnieg. Radzę Ci prosty zabieg, mianowicie spuścić olej i zobaczyć : - ile go tam jest naprawdę - w jakim jest stanie A jak będzie ok, wykorzystać ponownie, dlatego odkręcić tylko korek wlewu i spustowy bez dokręcania filtra. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
  11. 1 punkt
    Byłem już u Ojca i Hoplem, ale po tym, gdy zobaczyłem jakie fury zostawiają pod jego sanktuarium bezdomni, to zjadłem jedynie pączka w przysanktuaryjnej kawiarni i zwiałem żeby mu nie zaśmiecać parkingu byle padliną.
  12. 1 punkt
    Nie zapomnij że jeszcze z własnym olejem kupionym w promocji[emoji41]
  13. 1 punkt
    Prawdę rzecze mości rafsty. Polać mu.
  14. 1 punkt
    Brzyku tylko kiedyś nie było turbin, downsizingu i innych głupot. Z silnika 2,0 wyciskali 80 koni a teraz 350 koni to już nie nowość. Niestety to już nie wróci i silniki będę coraz bardziej obciążane, krążący olej nie tylko silnik smaruje i opiłki dostają się wszędzie a potem jest płacz bo turbina padła przy 100k km.
  15. 1 punkt
    ja jako ( chyba juz ) starszyzna :).... powiem tak : że 1 moja " rodzina" odziedziczyła kiedyś Tico od zmarłego dziadka. Niestey troche krucho z kasą u nich było i nie robili z autem kompletnie nic . Tylko z musu tankowali jak chcieli gdzies dojechać . Ale jeździli tak ok 8 lat. Aż w papierowym tico było można się witać przez błotnik a jeszcze na złomie coś odzyskali. Podsumowując - auto przejeździło żywot na oleju fabrycznym . Pewnie miało tylko 15 tyś km w sumie. ale...... 2 opel także wyprzedził czas i to przed rokiem 2000. Przejeździliśmy z tatą 2 vectry C. silniki 1.6 16v miały to do siebie że po 150 kkm zaczęły brać olej. Tata jako że się nie przejmuje - auto ma jeździć - dolewał olej jak się mu zapaliła lampka albo - co gorsze - bez lamki a słyszał jak mu coś dźwięczy pod maską. jeden na benzynce przejechał 250 kkm i go sprzedaliśmy. Drugi na gazie od 200 kkm zrobił 330 kkm. Ten brał liter na tydzień. Nie wymieniałem już oleju wcale. Sprzedany w 2010 r. Wtedy o downsizingu nikt nie słyszał.
  16. 1 punkt
    W Nissanie już płaczą [emoji12][emoji6]
  17. 1 punkt
    W sumie racja. Po co w ogóle wymieniać olej. Jeździć aż zaklei silnik i wymienić motor na taki za trzy tysiące jeszcze nie zaklejony.
  18. 1 punkt
    Coś mi się wydaje, że głównie to o ten wygląd się rozchodzi. Ja bym zdecydowanie kierował się w stronę salonu Hyundaia/Kia. Przecież cena wypasionej Mazdy 6 oscyluje w okolicach Stingera, a Stinger w mojej opinii to już samochód z zupełnie innej półki. Dużą dla mnie wadą Mazdy 6 jest możliwość dokupienia napędu 4WD dopiero w najmocniejszym dieslu z automatem. Poza tym Mazda 6 mimo pokaźnych rozmiarów zewnętrznych jest klaustrofobiczna wewnątrz szczególnie z tyłu, a i bagażnik jest raczej mały. Piszesz, że mają udane napędy benzynowe, może i tak, ale są one bardzo powolne z racji słabego nominalnego przyspieszenia jak również charakterystyki pracy silnika bez turbiny. Mam świadomość, że silnik wolnossący ma swoje zalety, ale ma też i jedną wielką wadę jaką jest ślamazarność z niskich obrotów. Nawet topowy motor 2.5 194KM ma niewiele powyżej 250Nm czyli tyle ile absolutnie podstawowy silnik VAG'a 1.4 TSI (tak, tak, wiem, że miał on swoje problemy, ale nie o bezawaryjności teraz rozmawiamy ). Zmierzam do tego, że osiągi Mazdy nawet w najwyższych wersjach są zaledwie akceptowalne i totalnie nie przystają do jej dynamicznego i atrakcyjnego designu. Najmocniejsza wersja Mazdy 2.5 194KM AT w przepięknej wersji SkyDream z napędem 2WD w zjawiskowym czerwonym kolorze kosztuje absurdalne 187 700!! Zaraz ktoś powie hola hola, ale Superba przecież za tyle też skonfigurujesz, a nawet więcej wyjdzie! Zgadza się, ale jest kilka "ale". Po pierwsze w swej najwyższej wersji dostaniesz 280KM, świetny napęd 4x4 i osiągi w granicach 5,8s do 100km/h. Po drugie na Superba jak się postarasz to dojdziesz z rabatem w okolice 15-20%, a w Mazdzie dostaniesz dywaniki.
  19. 1 punkt
    Jakie fakty? Porozmawiaj sobie z kimś kto zna się na tym, a nie sprzedaje. Jedyną sensowną formą tuningu jest dedykowana mapa i hamownia. Oszukiwanie pompy, zwiększanie dawki paliwa, podnoszenie ciśnienia doładowania w ciemno za pomocą boxa to fuszerka. Zmianę trwałość silnika trudno ocenić, bo zwykle pierwszy właściciel tego nie odczuje. To nie wymaga dowodzenia, że zwiększając moc i moment obrotowy obniżasz jego żywotność nawet jeśli robisz to jak należy czyli za pomocą dedykowanej mapy. Nie jest to też tylko kwestia samego silnika, ale też jego osprzętu i innych podzespołów, które nie są przygotowane na zwiększoną moc. Zawsze jest coś za coś. Więcej mocy = niższa żywotność, wyższe temperatury, bardziej wysilona turbina. Poza tym zwykle jak podnosimy moc to wychodzi też, że wprawdzie jest jej więcej, ale dostępna jest ona w węższym zakresie obrotowym. Jak bardzo wysoki moment obrotowy dostępny jest z niskich obrotów i krzywa bardzo szybko idzie do góry to obrywa mocno sprzęgło i koło dwumasowe. Nie ma nic za darmo! Miałem kiedyś X-traila T31 173KM zrobionego profesjonalnie na 200KM 400Nm i po pierwszym och ach stwierdzam, że gra nie jest warta świeczki. Zrywanie przyczepności na pierwszych trzech biegach i właściwie odczuwalna różnica była przy wysokich prędkościach do których X-trail jest sam w sobie niespecjalnie przygotowany.
  20. 1 punkt
    co do dodawania zdj to wyskakiwał jakiś błąd, kiedy chciałem wstawić z telefonu.. właściwi to póki co jakoś chyba rozwiązałem problem. chociaż na zagiętym wężyku zbiornik płynu był ciepły więc jakieś krążenie mimo wszystko było.. chłodnica zdecydowanie przystosowana do zbiornika z prawej strony.. ciekawe od jakiego jest silnika.. i co było powodem jej wymiany.. Dzięki chłopaki!! chyba, że macie jeszcze jakieś uwagi ?
  21. 1 punkt
    Jak chcesz stracić DR i zawrać oklep od wkurzonego kierowcy z naprzeciwka to mozna.
  22. 1 punkt
    Mnie woda lała się przez pękniętą mastyke na łączeniu błotnika z dachem. Musisz oderwać czarną listewkę i wkleić na nowo.
  23. 1 punkt
    Plany na 2019 : -hydrołapa +wywalenie starego ręcznego -przedni wahacz górny regulowany -na pewno strojenie -zawias (zastanawiam się nad hsd, które może i nie poprawia czasu ale myślę że czucie auta owszem, ew. wersja budżetowa zdrowa seria +sprężyny bo auto niestety na tym naciągu wygląda jak koza. Nie jestem fanem gleby czy stanceu ale takie -30 by się przydało) -jeżeli fundusze pozwolą to przyszła zima chciałbym zakuć i przygotować silnik pod turbo bo takie założenie było od początku, gdybym miał HR prawdopodobnie robiłbym jakiegoś wolnossącego potwora ale z racji DE padła decyzja na turbo (ale nie wcześniej niż za rok bo po takiej przerwie muszę się autkiem najeździć i pocieszyć ) - wizualnie chciałbym jakieś body + na pewno nowe lampy przedlift( xenon/halogen w zależności od budżetu) -z pierdółek, w przyszłym tyg przyciemniam szybki, wywalam wycieraczkę tył i antenę
  24. 1 punkt
    proponuje ten model, wysyłka z Niemiec .Ma wszystko https://www.aliexpress.com/item/Android-5-1-car-dvd-player-gps-navigation-universal-car-gps-raido-video-player-2-din/32708313867.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.268.2dd23c00Ha1SmE
  25. 1 punkt
    Kto jest z kujawsko - pomorskiego tutaj?
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×