Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. MisilYE

    MisilYE

    Moderator


    • Points

      5

    • Content Count

      1916


  2. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      5

    • Content Count

      13997


  3. kravvsebb

    kravvsebb

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content Count

      236


  4. Mao

    Mao

    Użytkownik


    • Points

      4

    • Content Count

      97


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/25/21 in all areas

  1. Nissan domaga się odszkodowania od włoskiego dostawcy akumulatorów FIAMM, którego oskarża o dostarczenie około 900 000 wadliwych akumulatorów. FIAMM zaprzecza zarzutom i twierdzi, że akumulatory zostały wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami dostarczonymi przez Nissana a przyczyną awarii była wadliwa konstrukcja i wadliwe działanie systemu zarządzania akumulatorami zainstalowanego w samochodach przez Nissana. https://europe.autonews.com/automakers/nissan-sues-italian-supplier-over-battery-faults-qashqai-juke-models
    3 points
  2. Założone.Działa. Ładowanie cały czas 14.7V A teraz po kolei:potrzebne dwa oporniki 620 ohm i 4Kohm,ja zrobiłem taki zestawik Są oporniki,są kable z końcówkami i macie schemat łaczenia. Z wiązki wychodzącej z minusa wyciągnąć biały i różowy.Różowy musi być rozcięty,a biały w jednym miejscu oskórowany.Wtyczki mam tak ustawione,że w każdej chwili mogę zlikwidować oporniki i łączyć tak jak fabryka dała. Puszkę z opornikami przykleiłem taśmą dwustronną do pokrywy przekaźników pod rurą wlotu powietrza Całkowity koszt,to około 16 zł.
    2 points
  3. Witam Miałem trochę inną przypadłość ale też trzeba było półoś wyciągać. Od jakiegoś czasu pojawiał mi się smar na feldze lewej z przodu. Na początku niewinnie małe strużki ale z czasem coraz więcej. Zajrzałem w końcu pod auto i dojrzałem że to smar z przegubu wewnętrznego, który wydostaje się przez pękniętą osłonę gumową. Nie pozostało nic innego jak zaplanować wymianę. Na początku to trzeba przebrnąć przez gąszcz ofert osłon i dobrze wybrać, bo w opisie jest że nadaje się do tego modelu ale średnica nie pasuje. Demontaż półosi zaczynamy oczywiście od zdjęcia koła. Ważne jes
    2 points
  4. Mam zainstalowane coś takiego w moim samochodzie. Zbyt wiele oleju tam się nie zbiera, ale faktem jest że do kolektora dolotowego olej nie dociera w ilości jak wcześniej. Myślę że w dłuższym okresie czasu zostanie ograniczone odkładanie się nagaru na grzybkach zaworów dolotowy. Ja się zrobi ciepło to pokuszę się o wyczyszczenie zaworów od strony kolektora, są one tam dobrze dostępne. Tu jest link jak postępować przy zdejmowaniu kolektora https://www.youtube.com/watch?v=d1vHPe0QB_M&list=PL2B5Mfl1jp11fkU_c8VaGjmLLm-A-3PTC&index=11&ab_channel=HaynesManuals A tu jest l
    2 points
  5. Co prawda nie w QQłce, ale w Pulsarze założyłem w ostatnim czasie VIOFO A129-GPS + Adapter zasilania + Filtr polaryzacyjny + 2 przejściówki (bypassy) do skrzynki bezpieczników. Sam nie zakładałem, bo właściciel punktu sprzedaży zaproponował mi, że za stówkę ... W sumie sprzęt trochę kosztował, ale warto było. No i adapter zasilania z suwaczkiem, gdzie mogę ustawić przy jakiej wartości napięcia aku zostanie odcięte zasilanie rejestratora np. w trybie parkingowym. Kamerka założona z lewej strony lusterka wstecznego. Kabelek zasilający poprowadzony pionowo i za lusterkiem znika za pod
    2 points
  6. Witajcie, Ja od środy znowu z Nissanem. Głowica wyremontowana, wymienione wszystkie uszczelki, rozrząd, świece i trzy zawory. Środek wypłukany z nagaru. Jak na razie palić pali, jeździć jeździ i tyle może tylko moim subiektywnym zdaniem trochę gorzej się z niskich obrotów zbiera. Olej tak jak mówiłem zalany 5w 30 Valvoline niskopopiołowy. I takie mam zalecenie do lania na przyszłość (pierwszy za 4000 później co 10 000 km). Pewnie za 1000 km będzie kluczowym momentem bo będę widział ile mi schodzi z silnika oleju. Do tej pory mogę tylko modlić, żeby na trasie mi gdzieś nie stanął. A
    1 point
  7. Będzie ciężko chyba. Najbardziej aktywni użytkownicy tego forum posiadający nowsze nissany zmieniają je na tyle często lub jeżdżą tak mało, że chyba nie będzie im dane się przekonać
    1 point
  8. Wiedząc, że będzie intensywnie użytkować auto, mógł dokupić ubezpieczenie na 5 lat lub 150 tys. km, wtedy problemu by nie było (przynajmniej finansowego). Obstawiam, że kupił tanio auto już z dużym przebiegiem powyżej 100 tys. km z olejem zmienianym w trybie long life.
    1 point
  9. Obszywałem 2 lata temu plastikową kierownicę w żony wozidełku .😊 A wczoraj odebrałem od tapicera obszyty skórą daszek z qq. :), Ten plastikowy trochę mnie irytował😁
    1 point
  10. Bajka w zwolnionym tempie. Dla cierpliwych, czerpiących przyjemność z oglądania wolno zmieniającego się krajobrazu przy przyspieszaniu.
    1 point
  11. Dzięki za info. Ciekawi mnie, jak ta sprawa się zakończy. 122 miliony Euro piechotą nie chodzi i jest o co się sądzić.
    1 point
  12. Wylot chyba nie zbiera tak syfu - czyścili tylko dolot. Metoda polega na zdjęciu kolektora dolotowego i czyszczeniu mechanicznym sprężonym powietrzem z medium ściernym. Można się zaznajomić z tym tu: How to Walnut Blast Your Intake Valves (CARBON BUILDUP REMOVAL) - YouTube Co do przebiegu, mam 120 tysięcy, szarpał od około 100. Oleju znika sporo, bo około 100ml na tysiąc kilometrów. Zobaczymy jak naprawię ten wyciek, czy będzie sporo mniej.
    1 point
  13. Witam, Przerabiałem temat, wentylatory z Anglików mają odwrotne obroty. Tak przynajmniej twierdzi gość z firmy zajmującej się regeneracją takich silników. Raz mi przysłał taki silnik rzekomo od Anglika i miał odwrotne obroty. Chyba, że to była jego pomyłka przy regeneracji, a ja miałem podwójną robotę, wymieniałem dwa razy... Pozdrawiam.
    1 point
  14. Tak by wynikało choćby z z faktu, że w Anglii jeżdżą po drugiej stronie drogi. Ale tak nie jest. Zespół nagrzewnicy jest taki sam, dla obu wersji i Anglicy mają łatwiej z wymianą filtra kabinowego. Zresztą numery wentylatora dla RHD i LHD są takie same.
    1 point
  15. Dobry patent, jeżdżę z taką przeróbka od dwóch lat i jest ok. Akumulator po instalacji przeróbki ładowałem inteligentnym prostownikiem tylko raz i nie odpinając klem (jak zawsze wczesniej). Ładowałem dlatego, ponieważ podłączony na stałym plusie radioandroid Dasaita zostawiłem włączony na noc z włączonym netflix em. Akumulator dedykowany EBF pożegnałem dawno temu i kupilem zwykły z racji że start stop mam automatycznie wyłączony po 5 sekundach od włączenia zapłonu (modul od@Robert_B - dziękuję). Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  16. Ciekawie to wygląda.
    1 point
  17. W antenie jest wzmacniacz i to on może być przyczyną. Jeśli zdecydujesz się na płetwę to niech to będzie oryginał.
    1 point
  18. masz gdzieś zwarcie na wiązce. Kumplowi przez takie coś zjarało całą wiązkę od czujnika do silniczków trzeba by przejrzeć całą wiązkę.
    1 point
  19. Mam mieć koło środy, czwartku, zresztą pewnie i tak parę miesięcy potrwa zanim pierwsze efekty mogą się pojawić. Fakt, jest faktem, że to pierwsze zalanie po remoncie ma być maksimum na 5 000 km. Sam jestem ciekawy co będzie. do tej pory częściej lałem w drugą stronę czyli 5w40 zamiast 5w30. Zresztą przy kupowaniu akumulatora doradzano mi, żeby właśnie w ta stronę zmianę robić.
    1 point
  20. Krótko mówiąc leją wam mechanicy co mają pod ręką, byle miało w specyfikacji 5w40, a i to nie zawsze. Nie chce się poszperać po necie, poczytać, kupić i przyjść do mechanika z konkretnym produktem ?? No ale oczywiście każdy robi jak uważa. Ale dlaczego nie zalewacie np. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 ?? Spełnia nie tylko normy specyfikacji, ale wg. deklaracji producenta robi to na czym kolegom akurat chodzi: Opis produktu: W 100% syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników nisko- i wysokoprężnych również z bezpośrednim wtryskiem, także do najnowszych k
    1 point
  21. Rocznik jest 2014, samiutki początek produkcji czyli potencjalnie największa mina. A zarejestrowany pierwszy raz na początku 2015. Ja go kupiłem jakoś pod koniec wakacji 2017.
    1 point
  22. Dobra, jestem po czyszczeniu zaworów. Możecie sobie podejrzeć na zdjęciach przed i po. Najważniejsze jest, że przestał szarpać! Biorąc pod uwagę, że ilość nagaru jakaś oszałamiająca nie była, to wysnuwam wniosek, że silnik jest dość wrażliwy. Cała przyjemność kosztowała mnie 1200 zł w ASO we Wrocławiu. Dodatkowo wykryli mi wyciek oleju z osłony rozrządu, a to już grubsza sprawa. Na fotach widać wydmuchaną uszczelkę. Widocznie jest prawdopodobieństwo, że olej się nie spala, tylko go gubię 😕
    1 point
  23. 1 point
  24. Znalazłem w tej "grubej instrukcji" jeszcze , że można odłączyć ujemną klemę. Naładuję akumulator i zostawię odłączony na 3 miesiące. Powinien wytrzymać. Ładowarkę mam taką jak na foto. Jeszcze raz dzięki.
    1 point
  25. Ok problem rozwiązany. Pomogło jak net puściłem z tel. żony. Udało się zalogować do sklepu play i wszystkich innych aplikacji google. Teraz też działa i zmojego tel. p.s. Niestety nie mogłem odinstalować sklepu Play - nie wiem czy to w tym radiu aplikacja systemowa ale w ogóle nie było opcji odinstaluj. Dzięki za pomoc.
    1 point
  26. Nissan Qashqai J11 1,6 Dig-T czyli MR16DDT 2WD 6 M/T zdjęcia z mojej Książki Gwarancyjnej w PDF J11ipaso.pdf Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  27. ~240 tys to ja miałem w starej Corsie D 1.4 90KM 'noturbo' jak wymieniałem rozrząd bo łańcuch już wyraźnie zaczął hałasować... Przy 1.2 t zacząłem się dziwnie pocić już po przekroczeniu 100 tys. km. No ale teraz pewnie boi się nowy włąściciel... Ja ze względu na roczne przebiegi ok 35kkm, kosiarkom mniejszym niż 1.5 16V już podziękuję. A 3 garnki to już w ogóle kosmos... No ale to tylko moje prywatne zdanie. Znajomy kupił Volvo z XC40... fiu fiu.... mini premium.... za worek pieniędzy... ale z kosiarką... i co.... dziejOM się rzeczy dziwne już przy 30kkm...
    1 point
  28. W piątek jadę do ASO w Łodzi zobaczymy co poradzą , przez telefon zostało utalone ,że mają wszystko sprawdzić prąd itp itd i takie stwierdzenie , cytuję "wymiana akumulatora może nic nie pomóc" czyli albo auto ma wadę fabryczną albo niewiem co , ja w każdym razie nie mam więcej zamiaru biegać po parkingach i prosić ludzi żeby podjechali i użyczyli akumulatora , uwieżcie mi wożę w bagażniku kable i zapasowy akumulator , to jest poprostu kpina i wstyd jak .....
    1 point
  29. Od dwóch lat zdalnie z domu pracuje. Auto pod oknem stoi, mieszkam na wsi w zasadzie w lesie a miejsca parkingowe pod wiejskimi sklepami są duże. Jak pracowalem w Mordorze to miałem parking firmowy, podziemny i też raczej ludziska nie szalały na parkingu. Głównie interesuje mnie nagrywanie tego co się podczas jazdy dzieje i taki był cel zakupu i montażu kamery. Bardziej niż pod sklepem czy gdzieś indziej na parkingu obawiam się umiejętności prowadzenia aut przez żonę lub corke na podjeździe pod domem :-) Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  30. Tylko 75% i to też zależne od temperatury otoczenia.A wiadomo,że w zimie pojemność aku się zmniejsza więc można sobie tylko dodać co się dzieje.
    1 point
  31. Ze wszystkich sposobów oczywiście najbardziej naładuje prostownik ale bez tych dodatkowych sposobów stan naładowania 100 % jest tylko do pierwszej jazdy kiedy to układ ładowania stwierdzi, że akumulator jest naładowany i ładowania w samochodzie nie ma przez dłuższy czas. Dodam że w rodzinie jest innej marki samochód ze start&stop, który ma 7 lat a akumulator nie był jeszcze ładowany i nie był wymieniany. Nigdy też nie było problemu z rozruchem a piszę to tylko dlatego, ponieważ przekonałem się że można system ładowania zrobić jak należy.
    1 point
  32. twoje ( jeżeli są twoje ) zdjęcia - to chyba niekoniecznie. centralna zapalniczka ma prąd ciągły. ( przynajmniej u mnie ) . Znikający jest pod łokciem w schowku. po pierwsze i tak nic nie zrobisz - wycieraczki za 100 zł ( a nawet 200 ) - to mała szkodliwośc - i żadna policyja nawet nie mrugnie okiem . A po drugie - oczywiście może byc recydywa - ale facjatę gościa - dadzą do fb? nie przejdzie. Albo po 2 tyg i trak będzie umorzenie. nie wiem jak teraz ale ja mam jakiegoś starucha G81 - która to na początku używalności miała własna baterie na ok 3 - 5 min. teraz już zero.
    1 point
  33. Minimalnie się pomyliłeś. Rozrząd prawie 600, świece prawie 300 :). A tak poza tym wobec 10 tysięcy za wymianę to jest korzystnela wycena. A samochód mam z 2014 roku. Padły mi ssące i to dwa. Niestety nie wiem czy dziura wielkości palca jest w tym ssącym czy wydechowym...
    1 point
  34. Witam, miałem Note 1.4 oraz 1.2, dzieci wyrosły, więc teraz Juke 1.0 117 KM Visia 2020 - przebieg 24 tyś. Silnik - dla mnie to najlepsza rzecz w tym aucie: turbo daje elastyczność, chce jechać po przesiadce z Note 80KM. Spalanie śr.: lato 5.3 , zima 6.2 ltr. - jazda 15km do pracy lub trasy, miasta mało, a wtedy różnica jest spora, często po Szczecinie 8.6, jeżdżę płynnie i szybko w mieście, trasa do 110 km/h i wtedy odpoczywam w tym aucie. Żadnych usterek - 3 przeglądy w cenie auta, 5 lat gwarancji za lojalność marki. Zalety: komfort z przodu, prowadzenie, pozycja za kier
    1 point
  35. Auto powinno być rozgrzane 90° i robisz to na wył silniku z wł zapłonem i powinno pójść.
    1 point
  36. Problem z brakiem grzania fotela pasażera w trybie HI nie dawał mi spokoju. Przeszukałem allegro, jednak znalazłem jedynie matę używaną, uszkodzoną za 69zł Link . W międzyczasie byłem na wymianie oleju w CVT w ASO i przy okazji dowiedziałem się, że mata siedzenia kosztuje 2000zł, natomiast mata oparcia 1500zł oczywiście + robocizna. Problem udało mi się naprawić we własnym zakresie, koszt 0zł, czas około 3,5h. Otóż postanowiłem, że wymontuję fotel pasażera, zabiorę go do ciepłego domu i tam przeanalizuję gdzie mam przerwę w obwodzie (oczywiście przed odpięciem fotela należy odpiąć ak
    1 point
  37. Dlatego w moim domu za technologię jestem odpowiedzialny ja Żona wybierała... kolor Obwiozłem ją po wszystkich salonach a potem powiedziałem dlaczego wybieramy Swifta
    1 point
  38. Wszystko jest , tylko ta instrukcja to książka chyba ponad 400 stron plus druga z 200 do multimediów. Ale jest też taka bardzo skrócona basic instrukcja więc akurat nissan się postarał. Po prostu szukałem problemu w ustawieniach i kluczyku, a okazało się, że trzebabyło zerknąć na otwieranie i zamykanie samochodu (myślałem że jestem w miarę inteligentny ae nissan to szybko zweryfikował 😀) Pewnie jeszcze minie trochę czasu jak się ogarnę z całym tematem. Ogólnie super autko, no i automat robi robotę. Przed kupnem testowałem proceeda i w ogóle nie ma porównania z płynnością zmiany biegów. Bardzo
    1 point
  39. Witam, cześć od kilku dni nissan qq z 2007 roku, 2,0 dci, 4x4 automat Pozdrawiam
    1 point
  40. Jak wyżej, przerwana wiązka w osłonie gumowej idącej od klapy bagażnika. Weryfikacja, naprawa i wszystko wraca do normy. To samo było z niedziałającym elektrozamkiem otwierającym klapę bagażnika lub 3 stopem. Pzdr
    1 point
  41. Cześć. Jeśli chodzi o wycieraczkę tylną to na pewno masz przerwany kabel w przelotce klapy bagażnika. Problem opisany na tym forum w innym miejscu. Jeśli chodzi o zgrzyt w czasie uruchamiania prawdopodobnie rozrusznik? Mam podobny problem i zamiar odwiedzenia elektryka, ale jakoś tak nie mogę się wybrać. W lecie mniej się to objawia a w dni chłodne częściej. Boję się że kiedyś stanie w miejscu i nie odbije. Tu masz link do wycieraczki.
    1 point
  42. Witam wszystkich 😎 1. Mateusz 2.Qashqai+2 j10 2.0 140km 4x4 2010 czarny 3. Od dzisiaj jestem posiadaczem Nissana Qashqai+2 2.0 benzyna.
    1 point
  43. 1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
Kalkulator OC i AC


×
×
  • Create New...