
Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 03/14/21 in all areas
-
Przyszły panele od "my friend". Przyszła też zaciskarka do pinów, ale musze jeszcze odebrać. Mam już też kości do przejściówki od "my frienda". W kolejnych postach będzie schemat do przejściówki, numery kości, kilka fotek z roboty, fotka przekaźnika. Obym to upchał pod panelem. Kilka fotek z panela głównego i tylnych przycisków:2 points
-
Chyba się kolego ciut pogubiłeś. Kolega na wstępie prosił o sugestie opon do Żuczka z silnikiem 1,2 , a nie do Ferrari2 points
-
Link do kopii bezpieczeństwa mojej kart SD z mapami V10. Z uwagi na rozmiar podzielona na 6 części RAR. Pozdrawiam. https://drive.google.com/drive/folders/1JwFTMPJxne5UYK2drYTqqkEJ7KLxa84r?usp=sharing2 points
-
Próbują naciągnąć. Liczy się data zgłoszenia a nie przyjęcia do serwisu.2 points
-
Poniżej fotograficzna instrukcja jak domowym sposobem przekonać Navarę, żeby w trybie auto zapalała światła mijania również w dzień. Rozwiązanie to (przynajmniej z mojego punktu widzenia) ma same zalety: - nie trzeba pamiętać o włączaniu/wyłączaniu świateł mijania których stosowanie jest obowiązkowe przez całą dobę - po włączeniu zapłonu światła same się zapalają, po wyłączeniu gasną - w każdej chwili można włączyć lub wyłączyć światła przekręcając gałkę w odpowiednią pozycję - zastosowane rozwiązanie jest odwracalne (niczego nie niszczymy) - rozwiązanie nie ma wpływu na działanie czu2 points
-
1 point
-
1 point
-
Kilka dni temu też mi klamka w ręce została. Aby otworzyć tylne drzwi wystarczy pociągnąć za cięgno znajdujące się w otworze przy zaślepce (wymagane smukłe palce, albo tak jak ja - przewlokłem przez cięgno trytytkę). Żeby samą zaślepkę zdemontować (konieczne przy montażu nowej/naprawionej klamki) należy odkręcić i zdjąć cały boczek, zdemontować zaczep na rancie drzwi i go dosyć głęboko odsunąć, dzięki czemu uzyskamy dostęp do śruby trzymającej zaślepkę.1 point
-
Mała fotorelacja z aktualizacji przez USB. Zajęło to 5 min. Aktualizowałem mapy Polski, Czech, Słowacji i coś tam jeszcze. Na fotkach wyświetlanie w czasie aktualizacji. Przy okazji napięcie ładowania w czasie aktualizacji. Aku mocno ładowany.1 point
-
Nie wiem jakie masz radio. W notku montowano kilka rodzajów odbiorników. Wrzucam dwie fotki może ci pomogą.1 point
-
Może coś takiego? https://pl.aliexpress.com/item/32692389515.html?spm=2114.10010108.1000014.8.OTm71s&scm=1007.13338.79672.000000000000000&pvid=f28d8ec6-d169-4992-9c48-6e4345bfcc59&tpp=11 point
-
Jacku poruszyłem ten temat ponieważ oglądając na YTUBIE zalety stacji multimedialnych, obejrzałem też uruchomienia stacji GMS 9981 przez "Mechu" w skodzie octavi i na filmie widać rozszerzone menu i funkcje parametrów samochodu tych co były na fabrycznym radiu działają. Zwróciłem się "Mechu" o pomoc w wyjaśnieniu tego problemu. W odpowiedzi napisał, że nie jest w stanie na odległość udzielić diagnozy. Oczekuję też na odpowiedz Serwisu. Poza tym informuję, że podnośniki pokrywy śilnika działają świetnie. Z pozdrowenimi........1 point
-
W tym roku Bridgestone wprowadził nowy model, Potenza Sport, który pozamiatał Michelin PS4. W styczniu kupowałem do Mazdy MX5 opony Hankook Ventus Evo3 K127 i mogę je śmiało polecić, jakość jak Goodyear Eagle Assimetric 5, a cena niższa i wieczysta gwarancja. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka1 point
-
Jeździłem na wielu gumkach,ale od kilku lat zawierzyłem miśkom....Michelin Primacy 3 lub 4,obecnie używam wersji 4 jest super cicho od kół i parametry trakcyjne też mają świetne,sprawdzone w użyciu!1 point
-
Mam, ale z okresu który mnie interesował, czyli styczeń 2018r - PROSZĘ Poprosisz w ASO to dostaniesz namiar na świeżą.1 point
-
1 point
-
Samochód naprawiony w ramach rozszerzonej gwarancji w ASO. Wymieniono napinacz rozrządu i pompę oleju. Naprawa zajęła 3 dni, od Assistance Nissana dostałem w ramach samochodu zastępczego Jaguara E-Pace. Pozdrawiam1 point
-
Covid w mojej branży spowodował spadek przebiegu rocznego o połowę,(24/12tys) zatem jedyny słuszny kierunek na ten moment to elektryczny crossover od nissana... Ariya....1 point
-
Dlatego uznali, że trafił im się jelonek i naciągną go na kasę. Jeżeli dobrze zrozumiałem, to 2 kwietnia kończy Ci się 3 letnia gwarancja. Jeżeli nie zamierzasz jej przedłużać, to nie musisz się godzić na jakiekolwiek usługi płatne (w tym przegląd po 3 latach). Jeżeli chcesz przedłużyć gwarancję, no to zabulisz i za kolejny przegląd i za przedłużenie gwarancji. Natomiast usterkę którą opisujesz mają obowiązek usunąć za free w ramach obowiązującej gwarancji. Tylko jeżeli to aku, to dobrze przypilnuj, czy naprawdę go wymienią ... żeby się nie okazało, że przytrzymają auto, naładują stary a1 point
-
By zgłosić usterkę wystarczy telefon - do gwarancji liczy się data zgłoszenia. Nie rozumiem co znaczy że wstępnie się zgodziłeś - na co ? Że będziesz płacił za wymianę aku na gwarancji, czy za całościowy przegląd i przedłużenie gwarancji ? Pani chciała Cię ewidentnie naciągnąć na kasę. Jakie to ASO ? Nie przypadkiem Japan Motors ? I to jest rozwiązanie. Auto dostaną przed upływem gwarancji i albo usuną "od ręki", albo jak wspomniał kol. Robert żądasz auta zastępczego na czas naprawy. Z tego co opisałeś najprawdopodobniej padł aku, więc jak nie mają nic innego do roboty, to niec1 point
-
Postęp w pracach. W xtrailu 2.2di 114km produkowanym do 2003r po wymianie zaworów scv należy dokonać adaptacji potencjometrów pedału przyspieszenia do zaworów scv. Tak dobrze czytacie. W tym samochodzie (silnik 114km) dokonuje się nie adaptacji pompy, tylko adaptację pedału przyspieszenia do zaworów scv. W wersjach 136km zostało to zmienione. Zakres pracy potencjometrów opisany jest w serwisowce. Tylko consult-2 to ogarnie. Czekam za wizytą w aso, powiadomię o efektach.1 point
-
Właśnie chciałem spytać dlaczego ładowałeś akumulator? Nie odpalał, czy tylko miał napięcie 12,3V? Ja miałem napięcie 12,3V przez cały czas jak użytkowałem J10, czyli przez 6,5 roku i jak sprzedawałem zawsze odpalał, a nigdy nie wyciągałem i nigdy nie ładowałem akumulatora. Teraz mam J11 i też napięcie jest 12,3V, a jak mało jeżdżę to 12,1V i zawsze odpala, czyli od 2,5 roku. Może to kwestia benzyny. Jak nie odpali, to będzie laweta i dadzą na gwarancji nowy akumulator.1 point
-
Faktycznie masz rację. OK, nie było sprawy, nic nie ruszam. Mam 3 lata gwarancji i lepiej aby tak zostało. Dzięki.1 point
-
1 point
-
Oczywiście każda ingerencja w system może być wykryta. Mi chodziło bardziej o to, że przekręcenie czujnika jedynie symuluje otwarcie maski, a nie jest to rozcinanie instalacji lub włączanie innego modułu w jej obwód, co jest zabronione i prowadzi do automatycznej utraty gwarancji u każdego producenta, nie tylko samochodów. Przy przekręceniu czujnika i tak system po odpaleniu sonduje (np. różnymi napięciami) przez kilka kilometrów co się dzieje i dopiero wtedy ładuje u mnie napięciem 14,3V i nie więcej, a czasem na pewien czas spada do 12,3V lub 12,9V lub 13,7V. Bez znajomości natężen1 point
-
Nic się nie powinno stać, poduszka wypada dołem przez uszczelkę drzwi, sprawdzone w Renault [emoji6] Poza tym fabryczna "cykorka" nad drzwami pasażera jest przymocowana w podobny sposób. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka1 point
-
borge Mam 4x4, ale bez reduktora piotrek3 ...No, i wyjaśniłeś Te "reduktory" to faktycznie skrzynki rozdzielcze napędu 4x4 ...Pytanie może głupie, ale przy okazji coś sobie doczytałem i czegoś się dowiedziałem. Dzięki1 point
-
mea culpa, reduktor i skrzynia rozdzielcza to dwa rozne urzadzenia, te na Alle... to oczywiscie skrzynie rozdzielcze1 point
-
1 point
-
Nie sugeruj się komentarzami, tylko jak masz taki zamiar to poprostu kup. Każda marka, każdy model może mieć wady ale nie muszą dotyczyć wszystkich egzemplarzy. Jak ktoś ma pecha to i nowy Mercedes AMG mu się zepsuje (są o tym filmiki na YT). Ja posiadam od kilku lat J11 z tym "paskudnym" silnikiem 1.2, tą "kosiarką" itp. Jeżdżę i jestem zadowolony, kompletnie nic się z nim złego nie dzieje. Użytkuję różne modele samochodów, często nowe z wypożyczalni i zaręczam, że niektóre renomowane marki potrafią rozczarować. Na forach często pisze się o problemach, dlatego jest tu kumulacja tego typu zjaw1 point
-
1 point
-
Odpowiem na swoim przykładzie. Co prawda nie dotyczy to brania oleju, czy innych rzeczy ... Żadna ze zgłaszanych i usuwanych reklamacji z mojej strony nie jest odnotowana w książce serwisowej. Był reklamowany akumulator - wymienili. Był reklamowany radar - kalibrowali, ale się nie przyznali, bo po wyjeździe z ASO zaczął działać. Siłowniki tylnej klapy - reklamacji nie uwzględnili. Wszystko w okresie trwania 3 letniej gwarancji. W książce serwisowej nie mam żadnego wpisu o w/w sprawach. Więc nie sugeruj się tym, że sprzedawca ma "czystą książkę". Historia serwisowa jest na pewno w formie elek1 point
-
1 point
-
Dokładnie na tej stronie podałem link do tego modułu... https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fpl.aliexpress.com%2Fi%2F4000575615254.html&psig=AOvVaw2rpZzjzveUVETbORjaJsEA&ust=1616314567916000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwjFusyOt77vAhXKw7sIHYBhDVwQjhx6BAgAEBI Ten moduł daje możliwość wysterowania wysokości odcięcia napięcia,jak i wysokości podawanego napięcia na urządzenie1 point
-
1 point
-
Nie pomogę, ale zalecenia elektryków samochodowych są takie że nie należy pochopnie dokonywać wymiany lub rozbiórki przepustnicy (błąd P1122). Prawdopodobnie ten serwis nie za bardzo umiał przeprowadzić czyszczenie i adaptacje przepustnicy w twoim notku. Musisz poszukać dobrego elektryka który tym się zajmuje i zrobi prawidłową adaptację programem CONSULT II. Gdybyś zechciał sam to daje filmik wprawdzie z mikry ale może adaptacja podobnie przebiega.1 point
-
U mnie aktualnie stara wysłużona Corsa D 1.4 90KM która po 10 latach daje rade. + jest taki, że samemu można czasem coś dłubnąć włącznie z diagnostyką opcom-em.1 point
-
He he ja mam jako drugie uczciwego Swifta 1.2 90 KM ze zmodyfikowanym silnikiem (DualJet) ale jeszcze bez bajerów, bez turbo, bez aku Chcę go zostawić na ok 10 lat dla żonki - ona robi 2-3 kkm rocznie. Auto potrafi w trasie spalić przy spokojnej jeździe poniżej 3l A jednocześnie jak pociśnie się gaz to miło mruczy i daje radę (jest bardzo lekkie)1 point
-
?I -sze wydanie Octavii prawie kupiłem tylko , że na stać mnie było na wersję 1.4 l.ale to było za mało KM dla tej masy . Auto to zawsze miało klasę ...nawet te Octavie z lat 60/70 tych ubiegłego wieku " na której" uczyłem się na kursie prawa jazdy ? Też nie wiem dokąd motoryzacja zmierza ale myślę , że obecne auta będą "tak przemijające" , że nigdy nie znajdą swoich maniaków jak my ! Pewnie , że nie potrzebny jest sentyment do auta ale jeśli jest to z korzyścią dla obu stron ...że tak powiem! Serdecznie pozdrawiam Sir Colins ???(przepraszam ale te dwie ostatnie "gęby" niek1 point
-
Jeszcze może w kwestii głośności. https://fastestlaps.com/models/nissan-qashqai-1-3-dig-t1 point
-
Kosiarka to Honda Civic VIII, (wiem bo mam od nowego 10 lat). Układ iVTEC załącza się powyżej 4200 obrotów i wtedy zaczyna "kosić". W QQ nic takiego nie ma, ciągnie od dołu, nie ma porównania. Chyba z Hondą by wygrał we wszystkich testach prędkościowych. Tak, że nie nazywałbym, bym 1,3 kosiarką. Turbo robi świetną robotę, a z automatem to już bajka. Aż chce się jeździć "dziadkowo" a jak trzeba wdepnąć.... Przy 120 nie słychać prawie silnika. Pozdrawiam.1 point
-
Powiem tak. Opinie są różne, nie każdemu przypadnie taka skrzynia do gustu. Rozumiem to w szerokim zakresie. Od hałasu na zewnątrz i wewnątrz i ogólnej niechęci wielu kolegów. To specyficzna skrzynia .Nie każdy musi się z nią lubić. Ja na początku też byłem subiektywny. Denerwowało mnie to o czym pisałem. I w końcu przekonałem się.Teraz się lubimy. a co do oleju. Poczytaj i sprawdż książkę serwisową.1 point
-
Witam W temacie diagnozy u mnie wystarczyło zajrzeć pod spód - z lewej strony na zewnętrznym nie było opaski zaciskowej na osłonie. Zastanawiałem się czy da się wymienić przegub bez rozpinania wahacza. Zdemontowałem łożysko i jest taka opcja, samą osłonę wkładam wówczas przez otwór po łożysku. Coś mnie skusiło żeby wsadzić pierścień zabezpieczający do przegubu (chciałem mieć robotę wcześniej wstępnie przygotowaną, żeby przy samym aucie poszło prędzej) - ten numer nie przejdzie i jest istotna różnica w tym, czy pierścień odadzimy w przegubie, czy na osi. W tym pierwszym wypadku po prostu n1 point
-
No nie inaczej. Procedura kasowania błędów z starszych nissanów w J10 raczej nie zadziała.1 point
-
https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=https://pinoutguide.com/&prev=search&pto=aue1 point
-
Właśnie myślę żeby założyć ten mikrofon ale to jeszcze sobie przetestuję. Guziki on/of i inne są podświetlane na biało pasuje do zegarów. No tak nie włączy się przedniej kamery ale to jest jedyna strata z jaka przyjdzie nam się mierzyć. Za to poprawia sie jakoś i wielkość wyświetleń z kamer.1 point
-
Auto użytkowane przez żonę z włączonym systemem Start-Stop ?. Powiem tak, służbowo użytkuję VW Caddy z systemem SS. Auto ma 4,5 roku, 150tyś przebiegu, użytkowane 80% miasto. Kilkanaście razy dziennie odpalane i co? I nic. Aku działa normalnie, żadnych błędów i innych komunikatów typu "System SS failed"1 point
-
Ja kupiłem te: https://www.sklepledowy.pl/pl/p/Nissan-Qashqai-II-Zestaw-oswietlenie-kabiny-LED-Opticon-Premium-5-6-zarowek/2097 i jestem bardzo zadowolony.1 point
-
@gkowal Dziękuję, twoja pomoc, jak zwykle, jest bezcenna :). Wydawało mi się, że wszystkie oferty przejrzałem, widocznie już wzrok nie ten. Nawet myślałem kupić te z ebaya, ale cena z przesyłką to prawie połowa wartości mojego grata :-D. zakupiłem.1 point
-
Nie dostaniesz przejściówki.Nikt przy zdrowych zmysłach ,za przeproszeniem,nie pcha się w oryginał Nissana,mający tylko radio i tak na prawdę nawigację i to z mapami nieaktualnymi.Ja też miałem "zwykłe" radio i wymieniłem na Chińczyka,wymiana trwała raptem pół godziny,ma radio,nawigacje na wiele map,ma możliwość przeglądania plików,zdjęć,odtwarzania filmów,obsługa internetu i telefonu na wyświetlaczu...bezawaryjny.Poza tym kolego,radio 2din do J11 nie ma kodu,,ono łączy się z komputerem samochodu i komputer stwierdza czy to jego część ,czy nie jego.Było tu już kilku kolegów ,którzy porwali si1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00