Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. Andrzej G

    Andrzej G

    Eksperci


    • Points

      7

    • Content Count

      2639


  2. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      5

    • Content Count

      13841


  3. Smakor

    Smakor

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content Count

      986


  4. asko62

    asko62

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content Count

      2


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/19/21 in all areas

  1. Przestała się otwierać klapka od wlewu paliwa. Już chciałem rozbierać tapicerkę od strony bagażnika, gdy zobaczyłem przez szczeliny w osłonie biały element / trzpień od blokady klapki (z nacięciem). Także wystarczyło płaskim śrubokrętem przesunąć trzpień w prawo od wlewu - klapkę dało się otworzyć.
    3 points
  2. Instrukcja mówi ze są po obu stronach drzwi. Po trzech dniach poszukiwań znalazłem je😎😎😎 Tak dla potomnosci trzeba zdemontować schowek, może komuś się przyda.
    2 points
  3. No nie. Do pół litra jest w normie. Jaki olej obecnie jest wlany? Standard 15.5 kg/cm2 (15.1 bar, 219 psi) / 200 rpm Minimum 12.9 kg/cm2 (12.65 bar, 183 psi) / 200 rpm
    1 point
  4. Akurat posiadam silnik 2.0 i tam branie nawet do 0,5 L na 1000 km jest jeszcze ok. Niestety dokładnie się nie orientuje, a nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Zapewne inni bardziej doświadczeni forumowicze posiadają taką wiedzę 🙂
    1 point
  5. Uszczelniacze na trzonkach zaworów warto sprawdzić....
    1 point
  6. Ogólnie 300 ml na 1000 km to nie jest dużo. Jeżeli ta ilość będzie się zwiększać to możliwe że pierścienie na tłokach się zapiekły lub zużyły. Jak będziesz na serwisie niech Ci sprawdzą ciśnienie na cylindrach. Zapieczone lub zużyte pierścienie mogą powodować spadek kompresji. Przy wymianie oleju można zalać płukanką do silników aby usunąć nadmiar nagaru z silnika w tym również z pierścieni tłokowych. Może coś ruszy jeżeli w pierscieniach leży problem.
    1 point
  7. Ja jeżdżę od wymiany do wymiany i nic nie dolewam ale juz pod koniec do stanu brakuje ok 200-300ml(ale to zależne jest od tego czy jeżdżę z ciężka nogą),ja mam nalatane ponad 200tys. A może zmieniłeś na jakiś inny olej?Może jakieś dłuższe trasy robisz z prędkością większa niż autostradowa?
    1 point
  8. Zapytam moze tak: co potrafi wiecej "apple carplay" od radia z Androidem? na Daisata mozna prawie wszystko( to kombajn multimedialny i wiecej) i nic nie muli, wszystko chodzi plynnie. Mysle, ze wielu to potwierdzi
    1 point
  9. Obecnie jest: Nissan Connect 3 V6 Europe 2021
    1 point
  10. Może to coś pomoże? Film przedstawia demontaż turbosprężarki w Renault i Nissan 1.5 dCi.
    1 point
  11. Z tego co kiedyś oglądałem to średni dostęp jest do turbo w 1.5 dci, na pewno trzeba rzucać kolo, nadkole i i tak za duzo miejsca nie będzie
    1 point
  12. No nie wiem czy chcę wiedzieć jak szybko może jechać mój X-trail..... sorki do niczego mi to nie jest potrzebne a w razie draki (czytaj wypadku, uszkodzenia opony, błędu innego uczestnika drogi) będą zmiatać moje resztki z kilkuset metrów kwadratowych. Sorry zbyt szanuję siebie.
    1 point
  13. Miałem to samo po wizycie w ASO. Klima nabita, szczelna a po ponad tygodniu nie działa. Wizyta w ASO i sprawdzali szczelność przez dwa dni !!!. Nie znaleźli nic. Nabili ponownie i działała dużo ponad 2 lata. Wniosek......błąd obsługującego. Wyssał wszystko co było (olej i resztki czynnika) i ponownie to samo zatankował. Podczas tej operacji są straty na gazie więc klima padła. Lub celowe działanie. Czynnik teraz bardzo podrożał i każdy chce jakoś zarobić.
    1 point
  14. Temat rozwiązany , błąd P0471 - czujnik ciśnienia spalin, rurka od kolektora wydechowego do czujnika drożna , brudny czujnik od spalin na wejściu z rurki , wyczyszczony , błędy pokasowane i jest ok.
    1 point
  15. Napięcie po ładowaniu daję wiedzę (częściową) o stanie naładowania, ale nie daje informacji o przebiegu ładowania, a wydaje mi się, że tego chcemy się dowiedzieć. Ładownie z napięciem 14,5 V przy prądzie 0,5 A nie naładuje akumulatora w rozsądnym czasie, więc prąd jest ważny, jak nie najważniejszy. Mając napięcie 13,5 V i prąd 10 A naładujesz akumulator, więc samo napięci niczego nie dowodzi. Automaty kontrolują, więc mają wiedzę o natężeniu prądu i my także chcemy to wiedzieć, stąd te kolejne urządzenia mierzące, podłączane pod system samochodu. Nie doł
    1 point
  16. cześć, Wątek chwalę się, to znaczy wymieniłem to: https://allegro.pl/oferta/boczek-oslona-bagaznika-prawy-nissan-x-trail-t32-10628393872 na to: https://allegro.pl/oferta/nissan-x-trail-t32-boczek-tapicerka-bagaznika-praw-10049426128 boczki pasują idealnie. Zyskałem na szerokości 8cm + brak tej górnej części na odkładanie półki. Optycznie rewelacja. A zainspirowałem się przeglądając tematy na forum, gdzie pisał ktoś o zaczepach na pasy, na boczku. Zdziwiłem się, że zdjęcie boczku jest inne od mojego. No to zamieniłem.
    1 point
  17. Podpinam w aucie ,bez odpinania aku.Nic się nie dzieje
    1 point
  18. Z 3.0 dieslem M57 jest ten plus, że to silnik totalnie głupoto-odporny i prawie wieczny. Przy lekkiej nodze lecisz w trasie 140 ze spalaniem 8L ropy, prawie jak golfem 🙂 Problemem jest tylko podłączenie i połączenie tego tak, żeby jak najwięcej rzeczy działało. Bo wszystko na raz to raczej nigdy działać nie będzie. Nissan ma CAN w innym standardzie ISO (czy jakoś tak) więc plug&play się nie da. Dzisiaj rozmawiałem z Jackiem i on mówi, ze może być niewesoło z niektórymi rzeczami. Silnik odpali, jechać będzie dobrze, ale ze wskaźnikami może być problem. Póki co zamówiłem zegary od BMW i zap
    1 point
  19. VQ40 to nie jest zły silnik. Coobcio jest spoko fachowcem od Nissanów, ale mimo wszystko to nie będzie tania impreza. Pomyśl nad sprowadzeniem silnika z USA. Transport morski wychodzi około 1500 zł (w razie czego mogę dać namiary na firmę kurierską). Na amerykańskim ebay.com jest sporo VQ40 za sensowne pieniądze.
    1 point
  20. nie wiem czy warto zmieniac 4.0, swap to ostateczność, gdy wszystkie fabryczne silniki sa wadliwe lub nie maja mocy. w wawie jest warsztat Coobcio Garage oni sie specjalizuja w nissanach 350Z z podbnymi silnikami, moze by dali rade wyremontować.
    1 point
  21. Jak pisałem bazuje na tym co jest w rozpisce w cennikach i trochę na tym co grzebałem w moim pulsarze oraz po numerach OE. Przed liftem zarówno qq j11, jak i pulsar miały podświetlane osłony przeciwsłoneczne zgodnie z cennikiem tylko w wersji tekna. Wiązka nazwijmy dachowa musiałaby odpowiadać przed liftem tej z tekny czyli najpewniej szyber dach, adaptacyjne światła drogowe, kamera (bo chyba tam jest) w tej wnęce przed lusterkiem wstecznym, samościemniające lusterko, czujnik zmierzchu, wszystko to co w teknie. Jeśli np. ktoś miał w roczniku 2013-2017 inną wersję niż tekna, ale miał dopakowane
    1 point
  22. Ja mam n-conecta z 2018 roku i lusterka podświetlane są. Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  23. Przy systemie SS jest podobnie moze to ma jakiś związek. Jak auto zgaśnie na SS to nie odpali się od razu musi minąć 2-3s nawet jak odbierałem któregoś QQ to uczulano mnie na ten efekt. A na skrzyżowaniu każda 1s to minuta Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
    1 point
  24. Ja osobiście nie, ale mój kolega z Płocka, który zajmuje się zawodowo takimi grubszymi tematami może by się podjął. Jak coś to dzwoń do niego i powołaj się na Kubę z Konina. Jacek Jędrzejewski - 512 373 O76
    1 point
  25. Tomkek,ja mam acentę po liftingu i podświetlane lusterka mam ,nie zbadane są pomysły Nissana...
    1 point
  26. Obstawiam, że kostek nie ma. Przed faceliftingiem w cennikach tylko tekna to miała. Po faceliftingu nie bardzo znajduje tą opcję w wyposażeniu - albo była standardowa i się nie chwalili, albo wyleciało nawet z tekny. Tak czy inaczej kostki najprawdopodobniej będą tylko wtedy jeśli wiązka w twojej wersji wyposażenia, która łączy m. in.czujniki/ kamery na szybie i lusterko wsteczne będzie posiadała niemal wszystkie opcje z tekny (ale nawet to nie gwarantuje tego). Inaczej kostek raczej nie będzie. Możesz spróbować na stronie 7zap dla Nissan wklepując swoją wersję wyposażenia. https://
    1 point
  27. jak ma panoramę lub szyberdach otwierany to sprawdź odpływy. Odpływy są łączone po lewej z przodu w okolicy nadkola. Odpływ idzie lewym i prawym słupkiem A. Musiałbyś odgiąć wykładzinę w okolicy pedałów i patrzeć czy tam nie zacieka. Opcja druga to zatkany odpływ wody z klimatyzacji. Włącz klimę i zobacz czy kapie pod samochodem
    1 point
  28. Trudno tak jednoznacznie odpowiedzieć czy są kostki.A zdjąć osłonę słupka jest dość łatwo,inaczej nie sprawdzisz.
    1 point
  29. O problemach z rekinkiem na dachu to tak, ale na podszybiu to cos dziwnego. Może ktoś cos źle poskładał podczas naprawy auta bo rozumiem, że nie nowe? (szyba źle wklejona albo coś na podszybiu źle poskładane)
    1 point
  30. Takie dane jak wersja wyświetlą się bez płacenia za raport.
    1 point
  31. 1 point
  32. Już się pobawiłem i się udało. Tak się śpieszyłem, bo jutro zapewne finalizuję zakup... Jak dojdzie do skutku, to będę miał przed sobą trochę szarży autostradą, potem normalnymi drogami - łącznie ok. 3 godzin jazdy, więc podzielę się spostrzeżeniami pozdrawiam
    1 point
  33. Ja właśnie dzisiaj dostałem przesyłkę od kolegi który u nas złożył ofertę z Nc3 V6. Od razu pognałem do garażu, bo ciekawość mnie zżerała, czy są zmiany w mapach i czy karta działa. Powiem tak - dosyć długo miałem komunikat identyczny z Twoim, jednak po ok 30 sek NC wczytał nową kartę i pokazał mapę. To było przy pierwszym uruchomieniu z nową kartą. Po wyłączeniu navi, przy kolejnych uruchomieniach mapa pokazywała się natychmiast na ekranie. Moim zdaniem karta NC3 V6, którą kupiłem od w/w kolegi i jej zawartość jest OK. Posprawdzałem co nieco czy coś się zmieniło w stosunku do NC5 którą miał
    1 point
  34. co do przedłużonej gwarancji .. koszty są znane w dniu dzisiejszym po nie całych 4 latach wymienili sprężarkę klimy - zatarte sprzęgiełko - w serwisie nie występuje jako część zamienna, dwa siłowniki tylnej klapy elektryczne - co dziwne większość innych marek ma tylko jeden elektryczny. Kosztorys opiewał na 16500zł brutto .... oczywiście części wymieniane w ramach gwarancji rozszerzonej nie są objęte 2 letnią gwarancją Edit: Sprężarka 6250 netto Siłownik elektryczny 3600 netto Skąd oni te ceny biorą sprężarka do Mondeo mk V koszt 3600 brutto nowa 2900brutto regenero
    1 point
  35. Dzięki za podpowiedź, ale widziałem ten filmik, zrobiłem identycznie to samo, i kicha, nie pomaga... Wczoraj byłem u kolejnego mechanika, kolejna diagnostyka i to samo -> czujniki się zgłaszają (choć nie pokazywały ciśnienia w oponach), zero błędów w komputerze Jako że mocno ogarnęła mnie desperacja (frustracja...), podpowiedziałem aby odłączyć akumulator, zadziałało 😁 Nie mam pojęcia, na co miało to wpływ (na pewno nie na radio, które ma jakieś podtrzymanie, gdyż po podłączeniu akumulatora po 15 sekundach pokazywało prawidłową godzinę), ale pomogło. Wiem, mogłem wcześniej zrobić to s
    1 point
  36. Jeśli chcesz puścić ręczny bez odpalania, to naciskasz Start bez sprzęgła, wtedy uruchomi się tzw. "zapłon" czyli zaświecą się kontrolki, ale silnik pozostanie zgaszony. I teraz na "zapłonie" wciskasz hamulec i guzikiem ręcznego zwalniasz hamulec ręczny. Jak już będzie zwolniony to ciągle bez sprzęgła wciskasz przycisk Start i wyłączasz "zapłon". Ręczny zostaje zwolniony - u mnie działa. Tak na marginesie w instrukcji to wszystko można przeczytać 🙂
    1 point
  37. Można, nie naciskaj pedału sprzęgła tylko sam przycisk start. Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  38. https://nissan.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Qashqai_2014/CONNECT-3-Europe-V5/sku/T1000-27783/en_GB/NissanEMEA/EUR Gdzieś już było chyba wklejane. Można wybrać model/rocznik i mapę. I dalej link wyszukiwarki https://allegro.pl/listing?string=CONNECT 3 Europe - V5&bmatch=cl-e2101-d3794-c3683-uni-1-1-0429
    1 point
  39. Bo Nissan to taki japoński Polonez. To nie jest ta legendarna japońska jakość. :-) Trzymaj się swojej racji. Mi 3 razy robili "diagnozę" automatycznego ręcznego i zawsze było OK pomimo, że nie było. :-) Jak wysmarowałem maila do Nissan Polska to mnie ASO zaprosiło na wymianę modułu. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
    1 point
  40. Auto w ASO - mam zastępczaka☺ Na razie nie wiedzą chyba co go boli😞 podobno mają jednego diagnostę i ma tyle roboty że .... A teraz uwaga , uwaga Dziś w zastępczku zapaliło się - system stop- start fallout😂auto ma 3 tys km Chyba nie mam ręki do nissanów😜albo psuj ze mnie tęgi☺
    1 point
  41. Problemem jest motorola , u mnie bylo to samo . Po zmianie na samsunga wszystko dziala jak nalezy.
    1 point
  42. Przedłużaj, nawet się nie zastanawiaj. U mnie na ostatnim przeglądzie, po prawie pięciu latach przy 81 tys. zauważyli pocenie uszczelki kolektora ssącego i dodatkowo stwierdzili, że mam do wymiany cały osprzęt rozrządu. Dzięki przedłużonej gwarancji nie kosztowało mnie to nawet złotówki.
    1 point
  43. Okrągłe w j11 też niewiele. Były gdzieś nawet dawno pomysły żeby jakiś wysunąć lampy na obwód tuby. Ale zbyt dużo kombinowania.
    1 point
  44. Nie pytałeś o przyczyny, ale co oznaczają, więc otrzymałeś najlepsze z możliwych odpowiedzi. Jak wspomniał kol. Smakor - bez podpięcia do kompa, nikt Ci nie wywróży z fusów
    1 point
  45. Poszukaj w necie serwisy klimy wokół Ciebie.Wszyscy mają sprzęt do R134 i do 1234YF.Wymianę czynnika robi maszyna,nikt ręcznie nie nabija.Maszyna sprawdza szczelność.Cały proces trwa około pół godziny,ale z tego co wiem terminy mają zajęte na około dwa tygodnie do przodu.Poza tym masz w układzie 1234YF a nie R134.Jeżeli nabijesz R134 bez płukania i czyszczenia układu rozpoczniesz proces korozji.Zmieszanie obydwu czynników powoduje powstanie kwasu solnego,a co to oznacza w układzie....powinieneś się domyśleć . Koszt serwisu 1234YF (obok mnie) to 250zł,koszt 100gr czynnika to 80 zł.
    1 point
  46. Tak Za czasów J11 kupiłem sobie taki tester i nawet jestem nim do dzisiaj pozytywnie zaskoczony. Testowałem kilka różnych AKU. Przesiadając się z Nissana na Mazdę zapomniałem o problemach z notorycznie niedoładowanym AKU.
    1 point
  47. następnym razem nie będę pisał jak sobie poradziłem z jakimś problemem.. zresztą lepiej wymienić auto na nowe, bo wymiana zawiasu to też półśrodek...
    1 point
  48. No, no Przy takiej prędkości cykać fotki, to trzeba mieć nie byle jaką "fantazję". Nie wspomnę, że chyba paliła Ci w międzyczasie lampka ciśnienia powietrza (o ile dobrze widzę).
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...