Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. Smakor

    Smakor

    Użytkownik


    • Points

      32

    • Content count

      680


  2. tomkek1912

    tomkek1912

    Użytkownik


    • Points

      11

    • Content count

      768


  3. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      7

    • Content count

      13549


  4. gkowal

    gkowal

    Eksperci


    • Points

      7

    • Content count

      795



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/27/20 in all areas

  1. 3 points
    Witam. Miałem nie zakładać tego wątku, bo jeszcze tego nie zrobiłemm. Jeszcze zejdzie. Przejścióweczka wygląda tak. A lampa podpięta na 15 voltowy zasilacz tak. Szczegóły co do elementów potrzebnych na przejściówkę wkrótce. Z lampami w wersji sport, przyciemnianymi jest problem by kupić, więc nie wiem czy w ogóle dokończe ten temat w swoim aucie.
  2. 2 points
  3. 2 points
    To jest X, z fabrycznym. Tematem był dźwięk oryginału. Bo chinczyk podobno głośny a fabryczne też coś tam słychać... Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  4. 2 points
  5. 2 points
    Nie jeździłem 1.2 z CVT - ale warto pamiętać, że ten silnik ma obniżone osiągi przy tej skrzyni (względem manuala). CVT trochę nadrabia braki mocy silnika obrotami - ale to trzeba polubić I nauczyć się z tym jeździć (odpowiednie operowanie gazem).
  6. 2 points
    Wasza kłótnia nie ma żadnego sensu. Obaj możecie mieć racje. Mieszkacie w różnych częściach Polski, macie różne samochody, różny wiek i na pewno różną historię ubezpieczeń w UFG a to wszystko wpływa na składkę. TU tak układają taryfy, że niektórych chcą a innych nie chcą. I akurat tak się może zdarzyć, że dla jednego dobrze będzie w AXA, dla drugiego PZU, a dla kolejnego gdzie indziej. Gdyby było tak prosto to by było tylko jedno TU, a jak widać po rynku mamy kilka dobrze prosperujących, więc każde znalazło jakąś ścieżkę do klientów.
  7. 1 point
    Z tym przekręconym czujnikiem może być różnie, bo rzeczywiście może cały czas ładować na maksa. Najlepiej zainstalować moduł od Roberta B albo własnej roboty i jest spokój z ładowaniem, oczko cały czas zielone
  8. 1 point
    A może nie umiesz korzystać z pokrętła sterującego kierunkiem nawiewu? PS W twoim pojeździe nie ma wiatraka.
  9. 1 point
    Po czyszczeniu mechanicznym filtra warto sprawdzić drożność stalowych rurek do czujnika ciśnienia spalin. Wiem to z własnego doświadczenia. Kilka lat temu sam sobie czyściłem DPF'a w T30 i po wyczyszczeniu właśnie to weryfikowałem. Rurek nie udało mi się odkręcić od obudowy DPF'a bo bałem się, że urwę gwint więc nie miałem jak organoleptycznie sprawdzić jak one wyglądają. Przyrządem testowym okazały się moje płuca. Po prostu dmuchnąłem w obie rurki i ewidentnie wyczułem różnicę w oporze przepływu powietrza. Miałem wrażenie iż jedna z rurek jest zatkana, ale dzisiaj już nie pamiętam, która z nich to była. Do jej przedmuchania użyłem kompresora i zdaje się, że starej linki od hamulca rowerowego. Jak wyjąłem linkę z rurki to na końcu była ona nieźle uwalona olejem. Trochę poświęciłem czasu na to czyszczenie. Przestałem czyścić jak już nie wyczuwałem różnicy w oporze dmuchając w obie rurki. Potem dodatkowo sprawdziłem gumowe rurki które łączą czujnik ciśnienia z tymi stalowymi rurkami od filtra. Dlaczego o tym piszę, bo właśnie jakość drożności tych rurek ma znaczący wpływ na wyniki czujnika ciśnienia spalin, czyli na poziom zapełnienia DPF'a. Być może warsztat który czyścił DPF'a nie zwrócił na to uwagi. Wyczyścił główna rurę, a te pierdoły pominął co potem się mści na wskazaniach zapełnienia DPF'a. Można także sprawdzić sam sensor ciśnienia czy działa poprawnie. To jest prosty liniowy element elektryczny. Wystarczy odłączyć rurki i zmierzyć napięcie. Dla takiej sytuacji czyli braku różnicy ciśnień powinien wskazywać napięcie 1V. Potem do kroćca który jest podłączony do rurki, która podaje ciśnienie spalin przed DPF'em wystarczy podłączyć kompresor i ustawić ciśnienie 1 atm (100 kPa lub 1 bar). Dla 1 atm czujnik powinien wskazać napięcie 4,5 V. Należy uważać z ciśnieniem bo ciśnienie większe od 1,5 atm może uszkodzić czujnik.
  10. 1 point
    Dolej koncentrat i po sprawie, skoro twierdzisz że masz letni. W razie jeszcze jakichś wątpliwości odciąg strzykawką trochę płynu co masz zalany i wstaw do zamrażarki.
  11. 1 point
    Płynu w chłodnicy nie wymienia się na letni-zimowy,jeżeli był wlany płyn do chłodnicy nie woda,to nie wymienia się go przez co najmniej 5 lat,ewentualnie można dolać innego mieszalnego płynu,jeżeli jest go mało.
  12. 1 point
    Podłokietnik na pewno w serwisie bo to oryginał montowany w tylny pojemnik tunelu środkowego lub szukaj z jakiegoś rozbitego . Co do lusterek są podgrzewane i startują jak włączysz tylna szybę .
  13. 1 point
    Wskazane jest odtłuścić tarcze i klocki również przed montażem ale nic nie stanie się jak tego nie uczyni się. Po prostu przez pierwsze pare km nalezy uważać bo hamulce nie bede w 100%wydajne. Ale wystarczy pare hamowań i czy tarcze były odłuszczane lub nie,hamulce beda działac identycznie. Klockom w zaden sposób nic nie zaszkodzi.
  14. 1 point
    Tarcze przed montażem zawsze należy wymyć środkiem odtłuszczającym (break cleaner, denaturat, środki na bazie alkoholu technicznego, nawet dobry płyn do szyb) . Z racji, że typowe tarcze są wykonane ze stali i nie mogą być pokryte żadną powłoką antykorozyjną, na czas przechowywania są przez producenta pokryte olejem lub smarem. Nie zmycie ich może spowodować, że część tego środka 'wsiąknie' w porowate klocki i trwale je uszkodzi.
  15. 1 point
    Hej. Moje auto (nie nissan) kopci na biało jak tylko temperatura na zewnątrz spada poniżej 10 stopni. I zawsze tak miało. Więc nie przejmuj się tym zbytnio. Chyba, że zacznie dymić latem. Co to mazi na korku, jeśli robisz krótkie dystanse, to jest to normalne. Wypuść się autem gdzieś w trasę, na autostradę. Przegon go trochę to ten osad zniknie. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
  16. 1 point
    z doborem tarcz i klockow jest podobnie jak z oponami czy olejami silnikowymi, po prostu nie kupuj byle czego, jesli kupisz z polki premium a nie no name czy made in ChRL, bez roznicy czy ATE, Brembo czy Zimmermann, czas uzytkowania zalezy od Ciebie, plynna jazda wydluzy go, agresywna skroci, nie dziel wlosa na 4-ry dlaczego u siebie zalozylem Zimmermanna? bo jest jeszcze caly czas made in Germany a nie np. made in EU (producent niejasny a byc moze komponenty sprowadzane z Chin a obrabiane czy konfekcjonowane w Europie)
  17. 1 point
    Generalnie dobre klocki będą zostawiać osad. Energia na hamulcach rozprasza się na 2 sposoby, przez ciepło i dezintegrację elementów. Lepiej jak ścierają się klocki niż tarcze. Jak w poprzednim pojeździe założyłem ATE wyższej klasy, to bardzo pyliły, ale tarcza zużywała się odczuwalnie mniej. Osobiście najbardziej się przekonałem do ATE.
  18. 1 point
    Klocek który ma dobrze hamować będzie pylił, bo się ściera. Nie raz mając tarcze nacinane + sportowe klocki EBC zestaw bardzo pylił, ale hamował. Jedyny minus takich "sportowych" klocków i tarcz, to że w mieście nie hamują tak dobrze, no chyba że jeździsz szybko. Ja wymieniam właśnie u siebie komplet P + T dodatkowo regeneracja zacisków + płyn Na przód pewnie wezmę ATE + klocki ATE i tył pewnie tak samo - od lat montuje takie u siebie i nigdy mnie nie zawiodły. ATE, TRW, MIKODA ja jeżdziłem na takich zawsze.
  19. 1 point
    O tym nie pomyślałem - od jutra włączam nawet w piękne, słoneczne dni. Niech wszyscy wiedzą, że mam
  20. 1 point
    Jak nie masz instrukcji to najprościej strona ELF albo TOTAL można szybko sprawdzić Ja szukałem dla 1.3 bo facet z ASO powiedział, że musi być DOKŁADNIE taki i taki jak chce przywieźć swój na przegląd a nie ten z gwiezdnym pyłem od nich za pińćset.
  21. 1 point
  22. 1 point
    Też mi się taj wydaje, jeździłem kilkoma autami, ale są tacy którzy uważają że Octavia prowadzi się dużo lepiej A Nissany co najwyżej przeciętnie ;P
  23. 1 point
    Ja tak nie uważam, ale są tacy na tym forum, którzy mają duże porównanie i uważają że X nie skręca, nie hamuje i w ogóle prowadzi się słabo
  24. 1 point
    Drugi przegląd dieselka z adblue w Krakowie (ceny w nawiasach) Czesci wlasne tj, filtr paliwa (174), oleju (31), kabinowy (31), powietrza (26), płyn hamulcowy (22), olej nissan 5w30 -6L (178), Robocizna ASO - przegląd (470), bzdety (24), utylizacja oleju (50) - podobno weszla ustawa w tym roku o oplacie za utylizacje.... Jednym słowem - 700pln taniej niż cena wyjsciowa ASO za częsci + robocizne
  25. 1 point
    Ło matko !!!! Toż to brzmi jakby co najmniej obracało wieżę na pancerniku przed strzelaniem. No i dlatego pytam posiadaczy o ocenę, bo bym się nieźle zdziwił na ten dźwięk. A nawet o takim aspekcie jak dźwięk nie pomyślałem. Teraz wiem - szukam cichego.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×