
Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 01/16/21 in all areas
-
2 pointsCarista OBD2 PRO 5.4.2 Carista to aplikacja mobilna, która umożliwia bezproblemową diagnozę, dostosowanie i serwisowanie samochodu. Wystarczy podłączyć adapter OBD2, uruchomić aplikację i zaoszczędzić czas i pieniądze na dealerów i mechaników. ZAAWANSOWANE DIAGNOSTYKI Elektroniczna diagnostyka poziomu dealera (sprawdzenie i kasowanie kodu błędu) wszystkich modułów w pojeździe, w tym. ABS, poduszka powietrzna i inne systemy właściwe dla danego producenta. SERWIS ADVANCED Aby korzystać z Caristy, potrzebujesz adaptera OBD2. Możesz użyć adaptera Carista OBD2 lub ogólnego adaptera Bluetooth lub WiFi ELM327 v1.4 Dla niektórych modeli Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda: *Elektroniczne narzędzie do cofania hamulca postojowego (EPB), reset serwisowy, licznik kontroli uruchamiania, szczegółowe dane ECU Dla niektórych modeli Toyota, Lexus, Scion: *Czujniki ciśnienia w oponach (TPMS), kontrola ABS / VSC / TRAC, szczegółowe dane ECU WAŻNE 1. Obsługiwane pojazdy Zaawansowane funkcje są obsługiwane tylko w niektórych modelach: Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda (VAG), BMW, Mini, Toyota, Lexus i Scion. CO NOWEGO - Zaawansowana diagnostyka Nissana i Infiniti - Obsługa OBDLink MX + - Szybsza diagnostyka modeli BMW F. - Naprawiono błędy https://uploadfile.pl/pokaz/2131331---mztq.html https://mega.nz/file/bvpElJ7Y#IvhjkFQC4IjkAP1JM6qpk4gbUVK6ycOefe9vsONOpLg
-
1 pointPodsumowując: 1. Jeśli nowy X-trail/Rouge 2020 ma podobny obraz z kamer (a wszystko na to wskazuje) jak ten nowy Santa Fe to spoko znaczy ze nadal "za mniej dostajemy tyle samo" (oby, ewentualnie ego możną sobie tez poprawić, że mamy auto japońskie a nie jakieś "koreańskie") 2. Nissan montował kamery 360 prawie w serii w każdym X-trailu w czasach kiedy inne marki ledwo oferowały tylne czujniki parkowania w standardzie - czyli sto lat temu - wiec nie ma co porównywać z obecnymi autami . Inna kwestia, że X-trail z tym całym systemem kamer i Audio w wersji europejskiej zestarzał się strasznie. Ale nie ma co narzekać jeszcze rok/dwa i Rouge 2020 trafi do Europy "może"
-
1 point140kW = 190km "auto ma raczej nie wozić a służyć do wożenia..." Ciekawe stwierdzenie. Te silniki przed 2010 rokiem miały problemy z łańcuchem rozrządu. Po tym roku poprawiono ten problem.
-
1 pointPoniedziałek: Wymieniłem filtr, za godzinę pójdę przetestować.. Miałem nieszczelność przy korku spustowym. Wtorek: Po zmianie filtra, oringów trójnika i dwukrotnym odpowietrzeniu układu samochód pali jak poprzednio, czyli zapłon w kilka sekund. Środa: Ponownie odpalił bez problemu.
-
1 pointW nowym rogue jest dobrze, własciwie jakość można porównać do tego hyundaia z filmu ..
-
1 pointNo tak tylko porównujemy samochód który w bieda wersji startuje od 160 tys., a X-trail w wersji visia startuje od 100 tys zł i kamery w każdej wersji są takie same :p. + do tego mały wyświetlacz który swoją rozdzielczością też nie grzeszy. Upchanie tam widoku np. tył + 360* i mamy nasz obraz jak z VHS .
-
1 point
-
1 pointW X ręczna regulacja jest chyba na silniczku z tyłu, a nie tak jak w qq u góry. W X jest kompletnie inny silniczek.
-
1 pointPrzecież jedno z drugim nie ma żadnego związku: soczewka to budowa reflektora a LED to źródło światła.
-
1 point
-
1 pointPowrócił u mnie owy problem: na zimnym nie pali, nawet po postoju 15 minutowym. Winowajca: filtr paliwa. Wymieniałem kilka dni temu. Po poprawieniu złączek (powietrze dostawało się do układu, miękka gruszka itd.), wymianie oringów i ponownym odpowietrzeniu układu pali jak wcześniej, czyli praktycznie od kopa.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00