Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. JACKO29

    JACKO29

    Moderator


    • Points

      2

    • Content Count

      13986


  2. AC_62

    AC_62

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content Count

      20


  3. Andrzej G

    Andrzej G

    Eksperci


    • Points

      1

    • Content Count

      2873


  4. MisilYE

    MisilYE

    Moderator


    • Points

      1

    • Content Count

      1916


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/10/22 in all areas

  1. Założone.Działa. Ładowanie cały czas 14.7V A teraz po kolei:potrzebne dwa oporniki 620 ohm i 4Kohm,ja zrobiłem taki zestawik Są oporniki,są kable z końcówkami i macie schemat łaczenia. Z wiązki wychodzącej z minusa wyciągnąć biały i różowy.Różowy musi być rozcięty,a biały w jednym miejscu oskórowany.Wtyczki mam tak ustawione,że w każdej chwili mogę zlikwidować oporniki i łączyć tak jak fabryka dała. Puszkę z opornikami przykleiłem taśmą dwustronną do pokrywy przekaźników pod rurą wlotu powietrza Całkowity koszt,to około 16 zł.
    2 points
  2. Mam zainstalowane coś takiego w moim samochodzie. Zbyt wiele oleju tam się nie zbiera, ale faktem jest że do kolektora dolotowego olej nie dociera w ilości jak wcześniej. Myślę że w dłuższym okresie czasu zostanie ograniczone odkładanie się nagaru na grzybkach zaworów dolotowy. Ja się zrobi ciepło to pokuszę się o wyczyszczenie zaworów od strony kolektora, są one tam dobrze dostępne. Tu jest link jak postępować przy zdejmowaniu kolektora https://www.youtube.com/watch?v=d1vHPe0QB_M&list=PL2B5Mfl1jp11fkU_c8VaGjmLLm-A-3PTC&index=11&ab_channel=HaynesManuals A tu jest l
    2 points
  3. Ciekawie to wygląda.
    1 point
  4. W antenie jest wzmacniacz i to on może być przyczyną. Jeśli zdecydujesz się na płetwę to niech to będzie oryginał.
    1 point
  5. Witam Miałem trochę inną przypadłość ale też trzeba było półoś wyciągać. Od jakiegoś czasu pojawiał mi się smar na feldze lewej z przodu. Na początku niewinnie małe strużki ale z czasem coraz więcej. Zajrzałem w końcu pod auto i dojrzałem że to smar z przegubu wewnętrznego, który wydostaje się przez pękniętą osłonę gumową. Nie pozostało nic innego jak zaplanować wymianę. Na początku to trzeba przebrnąć przez gąszcz ofert osłon i dobrze wybrać, bo w opisie jest że nadaje się do tego modelu ale średnica nie pasuje. Demontaż półosi zaczynamy oczywiście od zdjęcia koła. Ważne jes
    1 point
  6. masz gdzieś zwarcie na wiązce. Kumplowi przez takie coś zjarało całą wiązkę od czujnika do silniczków trzeba by przejrzeć całą wiązkę.
    1 point
  7. Mam mieć koło środy, czwartku, zresztą pewnie i tak parę miesięcy potrwa zanim pierwsze efekty mogą się pojawić. Fakt, jest faktem, że to pierwsze zalanie po remoncie ma być maksimum na 5 000 km. Sam jestem ciekawy co będzie. do tej pory częściej lałem w drugą stronę czyli 5w40 zamiast 5w30. Zresztą przy kupowaniu akumulatora doradzano mi, żeby właśnie w ta stronę zmianę robić.
    1 point
  8. Krótko mówiąc leją wam mechanicy co mają pod ręką, byle miało w specyfikacji 5w40, a i to nie zawsze. Nie chce się poszperać po necie, poczytać, kupić i przyjść do mechanika z konkretnym produktem ?? No ale oczywiście każdy robi jak uważa. Ale dlaczego nie zalewacie np. MOTUL 8100 X-CESS 5W40 ?? Spełnia nie tylko normy specyfikacji, ale wg. deklaracji producenta robi to na czym kolegom akurat chodzi: Opis produktu: W 100% syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników nisko- i wysokoprężnych również z bezpośrednim wtryskiem, także do najnowszych k
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
Kalkulator OC i AC


×
×
  • Create New...