Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. Andrzej G

    Andrzej G

    Eksperci


    • Points

      2

    • Content Count

      2724


  2. romeks

    romeks

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content Count

      66


  3. Grisza76

    Grisza76

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content Count

      51


  4. elsebo

    elsebo

    Administrator


    • Points

      1

    • Content Count

      5631


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/13/21 in all areas

  1. Lektura wątku "co lejecie do silników" mnie nie wciąga. Dlaczego? Bo bardziej istotne jest to, czego nie powinno się lać. Przede wszystkim oleju o parametrach innych, niż zalecane. W ciągu prawie 20 lat w branży moto nasłuchałem się zarówno "mędrców" - miłośników 15W40, lania półsyntetyków "bo już przebieg taki", wychowanych na silnikach M20 z Żuka i Warszawy - twierdzili, że silniki "doszczelniają się nagarem", więc full syntetyki i płukanki to samo zło, bo je rozszczelnią". Czasem - rzadko - takie pierdy pociskali mechanicy - najczęściej "oświeceni inaczej" guru na forach. Do
    1 point
  2. Jest taka ciężka, bo jest ze stopu metali lekkich jak np. aluminium. Też jeździłem 1.3 i warkocze głośniej od 1.2, ale przyspiesza od 1200 obrotów. Sprzęgło auta zastępczego było tragiczne, brało u samego dołu i z wielkim piszczącym oporem. Gwiżdżącej turbiny, przy odpuszczaniu gazu, nie słychać, jak w moim 1.2. Stuknięcia klapki odcinającej przy odpuszczeniu gazu, też nie słychać (u mnie słychać po otwarciu okna). Chroboczący zaworek też jest słyszalny na luzie. Klima działa tak samo mało wydajnie, naprzemiennie zimne i neutralne powietrze (nie ma to jak x-trail
    1 point
  3. Fakt, bagnet jest mega odchudzony. Zwykle tam nie zaglądam, ale przed wyjazdem nad morze 650 km zajrzałem. Ciężko wyciągnąć ale jeszcze trudniej włożyć, żeby go nie połamać. Obracając jakoś się udaje. To najgorszy bagnet jaki kiedykolwiek miałem w ręce. Ale silnik odpycha się bardzo fajnie Więc nie narzekam.
    1 point
  4. Co macie na myśli mówiąc francuska elektronika? Wiązki robi leoni lub yazaki, z kostkami sumitomo, bosch lub delphi. Panele sterujące szybami były np. z valeo, bcm z continentala, radia z boscha,kamerki od jakiś chyba japońskich firm, radar z boscha, reflektory led z koito, avm z clariona lub panasonica... A tak szczerze to nie rozumiem tych waszych uprzedzeń do renówek. A elektronika wychodzi mi, że jest głównie niemiecka i japońska.
    1 point
  5. Jeżeli to elektronika Renault.... To faktycznie brrr... Ona działa i rządzi się swoimi prawami. Mam nadzieje (Matka głupich), że w Nissanie tak nie będzie.
    1 point
  6. Tylko widzisz... ten blad start/stop w moim aucie zapalil sie juz po przejechaniu kilku km po zakupie i jakos sam nie chcial zgasnac... 😕 A w ASO nikt nie wiedzial o co kaman... wymieniali co sie dalo a to cholerstwo nie dzialalo. Taki to byl francuski Nissan... J12 ma jeszcze wiecej elektroniki.... brrrrrrrrr
    1 point
  7. Sowa3791 skoro u Ciebie jest tak samo to widocznie tak musi byc😉
    1 point
  8. Witam!Dzisiaj było pierwsze podejście do uruchomienia tempomatu i ku mojemu zdziwieniu tempomat dziala! A jak działa w mojej wersji to w innych, też powinien zadziałać. W moim przypadku była potrzeba dołożenia dwóch pinów do wtyczki pod kierownica(do zwijaka) oraz wyłącznikow krancowych sprzęgła i hamulca. I podłączenia tego wszystkiego do ECM w komorze silnika. Wtyczki od krancowek wisiały poprzyklejane do wiązki głównej i bylo na jednej z nich napiecie,wiec wystarczy włożyć czujnik podpiąć.wtyczke z drugiej strony odciąć połączyć ze swoimi przewdami. podobnie jest we wtryczce od ecm. Do pino
    1 point
  9. No cóż, dziwny ten (Świat) test. Moje wrażenia odnośnie wad i przyśpieszenia są zupełnie inne, a trochę w swoim życiu przejechałem.
    1 point
  10. Obejrzałem. Oczy mi krwawią. Trudno właściwie skomentować, bo przedmówcy odnieśli się. Mój żenuametr pękł w chwili, gdy zaczął lizać fotele.
    1 point
  11. Jakiś miesiąc temu ponownie (drugi raz) czyściłem filtr DPF w T30. Pierwszy raz robiłem to kilka lat temu jak na liczniku było 120 000 km bo filtr wykazywał objawy zapchania. Teraz robiłem to drugi raz przy przebiegu 160 000 niejako przy okazji. Padła mi turbina i strasznie samochód zaczął kopcić siwym dymem. Turbina waliła olej bezpośrednio do intercoller'a a dalej był (albo i nie) spalany. No i ten cały syf poszedł w DPF'a. Wymontowanie turbo i tak wiąże się z wyjęciem DPF'a więc skoro był na wierzchu to go wyczyściłem. Jak pierwszy raz go czyściłem to kupiłem 5l środka do czyszczenia,
    1 point
  12. Łysy z CaroSeria po nowym QQ jedzie jak po burej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
Kalkulator OC i AC


×
×
  • Create New...