Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. wkar

    wkar

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      188


  2. Kazik_R52

    Kazik_R52

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      965


  3. buba1982

    buba1982

    Użytkownik


    • Points

      1

    • Content count

      59


  4. Grzegor1922

    Grzegor1922

    Użytkownik


    • Points

      1

    • Content count

      2



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/09/19 in all areas

  1. 1 point
    przytrzymujesz wciśnięty przycisk I na kierze lub przy zegarach
  2. 1 point
    Też odradzam "drutowanie". Można sobie narobić poważnych problemów. W serwisówce jest prawie wszystko. Pomału po angielsku i "do przodu" Pozdrawiam. wkar
  3. 1 point
    ile wyszła Ci wymiana dyfra ? używka ? auto musi być wypoziomowane i mi wchodzi 0,5 tył i przód chyba 0,33, wiec mało, dlatego ważny jest dobry olej syntetyczny, oraz prawidłowy jego stan skoro masz podobne mechanizmy więc tobie też pewnie wchodzi około 0.5 litra tył i około 0,33 litra przód. powinieneś kupić dobry olej przekładniowy syntetyczny, najważniejsza wartość to GL-5 potem 75W90 1litr lub 1qt i starcza Ci na przód i tył.... i trochę zostanie w butelce, więc od razu powinieneś też zmienić w transfer case bo on jeszcze bardziej delikatny niż w dyfer , w zasadzie on częściej pada. wystarczy spuścić olej i zobaczysz, ze z przodu będzie znacznie brudniejszy niż z tyłu ja zmieniam te oleje co 50tyś mil.. ,przód to nawet chyba jest zalecany częściej, ale na standardowym oleju mineralnym 80W90, ja leje jak pisałem full syntetyk i zmieniam 2 na raz, bo z 1 butelki leję... korki się uszczelnia silikonem.... do zmiany oleju trzeba mieć pompkę do butelki,bo nie da się wlać bezpośrednio za mało miejsca sprawdź ten przewód co kolega wkar pisał, bo będzie replay co do usterki to szukaj ją jak należy, bo to co chcesz zrobić to czyste drutowanie ściągnij sobie serwisówkę szukaj rozwiązania problemu, nie wiem który masz rok http://www.nicoclub.com/FSM/Murano/2006/
  4. 1 point
    Cześc kolego jungu. Robiłem. Jest kilka problemów. Najczęściej zużywa się łożysko główne wałka zdawczego ( do rozerwania obudowy przekładni u mnie). I to rzeczywiście nie od przebiegu, ale od wysokiej temperatury ( musi być dobry gatunkowo olej). Często przegrzewanie niszczące spowodowane jest banalnym oberwaniem przewodów sterowania sprzęgłem elektromagn. przekładni. W pozycji "beznapięciowej" przekładnia tylna jest włączona, co przy większej prędkości powoduje jest uszkodzenie! Jest to oczywiście sygnalizowane odp. błędem OBD. Przy normalnej eksploatacji tylna przekładnia pracuje do ok 20km/h. Pożniej musi być odłączona od napędu!. Taki to napęd OWD! I tyle. Robota spora. Pozdrawiam. wkar
  5. 1 point
    Normalna sprawa mam to od nowości, auto w pełni sprawne. Jeździć nie przejmować się. Przy zamkniętych szybach też słychać delikatnie jak się jedzie po gładkim asfalcie bez radia włączonego.
  6. 1 point
    W piątek wymieniałem olej, między przeglądami (30 000km) i kupiłem olej na tej właśnie aukcji. Szukałem oleju w baniaku 4L + 1L, ale Shell Helix AL-R nigdzie nie mogłem znaleźć. Miałem obawy co do zakupu przez allegro, ale kupowałem już nie jeden raz olej u tego sprzedawcy. Kiedyś nawet odbierałem olej osobiście w Mysłowicach.
  7. 1 point
    Kolego mam bardzo podobny dyfer jak w Murano, może nawet taki sam, nowsze modele aut są wzbogacone o bardziej zaawansowany system kontroli temperatury i poprawności działania tej przekładni, założenie pełnowymiarowego koła zapasowego zaowocowało tym, że już po paru milach pojawił się komunikat bardzo wysokiej temperatury w tylnim dyferencjale. Więc wyłączyłem tryb AWD na FWD I temperatura spadla. Według mnie większe różnice w oponach na tylniej osi zajeżdża w końcu ten mechanizm.
  8. 1 point
    Jeżeli klekot po lewej stronie to raczej tak.
  9. 1 point
    Ja kupiłem pierwszy lepszy z wersji EU i wszystko działa bez problemowo.
  10. 1 point
  11. 0 points
    To mój pierwszy samochód z tempomatem czy możecie wytłumaczyć mi jak to włączyć i wyłączyć po prostu jak tego uzywac
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×