Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. Mao

    Mao

    Użytkownik


    • Points

      3

    • Content count

      12


  2. tz1609

    tz1609

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      422


  3. Strider

    Strider

    Użytkownik


    • Points

      1

    • Content count

      7018


  4. mitet

    mitet

    Użytkownik


    • Points

      1

    • Content count

      6



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/13/19 in all areas

  1. 1 point
    W końcu wolna chwila i mogłem wziąć się za wygłuszenie drzwi/montaż głośników. Chciałem robić razem z tylnymi, ale sam przód zajął mi niecałe 10h - kolejne podejście jak znajdę ochotę na taką zabawę Głośniki AUDIO SYSTEM M165 EVO2 (tweetery wstępnie zamontowane, ale chce schować w oryginalne miejsce) Maty CTK Practic 2.0 - miejscami za głośnikiem naklejane podwójnie. Myślę też nad aktywną skrzynią (często wyciągam wszystko z bagażnika - potrzebuje miejsca) I wtedy głośniki w tylnych drzwiach odetnę, albo będą chodziły na 15% mocy. Radio ori, ma 6CD, mp3, sterowanie z kierownicy itp. bardzo mi odpowiada i nie zmieniam.
  2. 1 point
    Jakby co, to mam ten styropian (gdzie jest lewarek i klucz) do zbycia
  3. 1 point
    Dziękuja synek za plusika. Nie godej mu synek ino karlusie!
  4. 1 point
    Przecież napisołech Ci, że jak stwierdziłem brak reakcji czujnika to przełączyłech sam te lampy na mijania - jestem świadomy jak używać świateł i innych systemów. Chodzi mi o to, że tryb automatyczny mógłby być bardziej automatyczny - brak regulacji czułości (w różnych krajach są różne przyzwyczajenia co do momentu włączenia świateł np. w Anglii czy Niemczech włączają bardzo późno u nas wcześniej), brak współpracy z wycieraczkami i czujnikiem deszczu - inne samochody bardziej to ogarniają. Jako kierowca z długim stażem myślę za kierownicą i nie polegam na systemach i nie zaliczam odpłatnych lekcji drogówki. A prawko zdałem za pierwszym razem.
  5. 1 point
    Pozostaje chyba tylko zmierzyć ten prąd miernikiem cęgowym prądu stałego ale i tak ten prąd będzie zależał od stopnia wyładowania akumulatora, ważne aby rozwiązanie, które oszukuje układ ładowania (czy to na rezystorach czy na magnesie) nie robiło tego w nadmierny sposób. Układ na rezystorach to dzielnik napięcia gdzie stopień podziału (obniżenia napięcia - w tym przypadku napięcia sygnału z czujnika) jest proporcjonalny do wartości użytych rezystorów. Oczywiście znając zasadę działania dzielnika można go zmodyfikować np. im mniejszą damy wartość rezystancji opornika R2 ( mniejszą od proponowanej na schemacie) tym sygnał z dzielnika będzie zbliżony do rzeczywistego a przekłamanie mniejsze.
  6. 1 point
    ASO Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  7. 1 point
    Zdecydowanie wybrał bym ASO. Mają oryginalne części no i dostaniesz na nie gwarancję. Oczywiście można pokombinować, zregenerować, wyklepać itd, kilka groszy zostanie w kieszeni ale nie o to chyba chodzi.
  8. 1 point
    Zrobiłem wg opisu Jacko29
  9. 1 point
    Nie wiem jak z magnesem ale ja u siebie mam od ponad miesiąc zamontowany system ładowania kolegi Duncho i oczko w akumulatorze jest cały czas zielone,wcześniej był cały czas niedoładowany.
  10. 1 point
    Niestety, chodzi o ten panel przycisków kiedyś kiedyś do poprzedniego samochodu zakupiłem takie gniazdo, ale niestety jest ono za duże i nie wchodzi w to miejsce... w/g pomiarów pasujące to max: 27mm wysokie i 20mm szerokie + to co może zachodzić na ramkę... w/g aukcji to też ma 27mm ale dodatkowo ma po obu stronach wystające dodatkowe "prowadnice" i lipa... https://www.aliexpress.com/item/USB-Car-Charger-Socket-Power-Adapter-5V-3-1A-Universal-Dual-USB-Socket-Charger-For-iPhone/32721672083.html a tu porównanie zaślepki z panelu i tego gniazda.... EDIT: (czyli tak jak wcześniej napisałem to z posta EmPe powinno pasować.. jeszcze tylko namierzę na allegro takie samo aby nie czekać 2 miesiące i można działać...)
  11. 1 point
    I oto finał historii. Tak wyglądał tłumik końcowy, gdy 12 sierpnia zdemontowano mi go w ASO Nissana w Brnie. Czy 25 lipca on mógł wyglądać dużo lepiej? Czy można było przeoczyć te dziury gdy samochód był podnoszony na podnośniku? Czeski pan mechanik pokazał mi lusterko, którego oni używają do oglądania górnej powierzchni tłumika - zwykłe lusterko na kijku. Podobno zawsze robią w taki sposób inspekcję podwozia, nie tylko gdy samochód jest na płatnym przeglądzie, ale zawsze gdy jest podniesiony do góry. Nie wiem czy w polskich ASO mają lusterko na kijku. Może to tylko czeski wynalazek, a instrukcja serwisowa od Nissana go nie przewiduje. A może właśnie instrukcja przewiduje oględziny tłumika, tylko w polskim serwisie kijek akurat się komuś ułamał? W każdym razie oto rozwiazanie zagadki: przez dziury w górnej powierzchni tłumika gorące spaliny leciały prosto na dolną część bagażnika. Szczególnie działo się tak przy większym obciążeniu silnika, a przy dużej prędkości widocznie robiło się takie zawirowania powietrza, że te spaliny nie leciały nigdzie w bok. Wysoka temperatura powodowała, że smażyła się ta pianka, która wyłożony jest spod bagażnika (ta, w której jest schowane koło zapasowe i podnośnik). Dopóki bagażnik był pusty, pianka się smażyła pod dywanikiem, ale ciepło ostatecznie uciekało jakoś do góry. Gdy bagażnik został wyładowany walizkami, gorące powietrze nie miało już drogi ujścia i stopiło dywanik oraz walizkę (walizka praktycznie zaczęła się palić). I to tyle.
  12. 1 point
    Ja posiadam 19' w swojej kaszce i jest o wiele twardziej niż na zimowych 16'. Z drugiej strony niski profil opony zapewnia większą pewność jazdy w zakrętach, no i wygląda o wiele lepiej. Tyle [emoji6] Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  13. 1 point
    IMO cos dotykalo do ukladu wydechowego (kolektor wydechowy, DPF), jakas niedokrecona oslona? BTW ktore to ASO? Brzezinska, Starowa Gora czy Milionowa (choc ci ostatni stracili autoryzacje)? nadmierna wiara w umiejetnosci mechanikow ASO i uczciwosc ich wlascicieli czesto prowadzi do komplikacji dobrze dzialajacych dotad urzadzen i drenazu 'kieszeni'
  14. 1 point
    Jak znam życie,to mechanik zostawił coś po od siebie podczas przeglądu auta. Wkrętak z rączką plastykową?
  15. 1 point
    Wymieniać jak najszybciej, jeżeli szklanka nie wybita wystarczy wymiana samego krzyżaka (tripodu) Luz za***isty . Może być tyko lekko wyczuwalny (promieniowy) i luz osiowy wzdłużny.
  16. 1 point
    Inne pompy są... Jak już to bardziej podejdzie do HR pompa z 370Z... Powinienem u siebie mieć z 370Z pompe - jak coś to PW
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×