Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Leaderboard

  1. borge

    borge

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      1005


  2. Wojtek74

    Wojtek74

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      16


  3. Cytrus

    Cytrus

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      453


  4. sq9mcs

    sq9mcs

    Użytkownik


    • Points

      2

    • Content count

      2089



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/15/19 in all areas

  1. 2 points
    Dlatego trzeba miec dystans do takich analiz, wole miec 3 x check engine w roku z ktorymi dojade do celu niz jedna peknieta glowice...
  2. 1 point
    Koledzy krótkie info z rozbiórki audio Otóż głośniki to mega badziewie, takie samo jak w grand vitarze oraz podobne (te same rozmiary i wygląd ale inna marka) do t30. Dla przymiarki sprawdziłem też w teknie i tam są też z przodu badziewia (niby lepsze basowe). Montaż starych głośników markowych klasy 165mm lub 170cm poprawia w obu przypadkach odsłuch. Na próbę zamontowałem stare pioneery z lat 90. 17cm coaxiale i było lepiej. Dla chętnych do przeróbek ważna informacja: przewodów nie da się normalnie lutować. Są aluminiowe w całości. Pozostają lipne kostki połączeniowe. Nie muszę dodawać, że przewody aluminiowe są tańsze od miedzi i łatwo się łamią po latach w stu miejscach. Szokujące oszczędności i mega utrudnienie dla instalatorów.
  3. 1 point
    Dawidzie jeżeli mogę to odradzam Yokohama Geolandar. Ja posiadam Geolander SUV auto w zakrętach pływa strasznie miałem te opony wcześniej na Nissanie QQ+2 i było dokładnie to samo. Ja rozważam sprzedaż moich po dwóch sezonach bo komfort jazdy jest zerowy. A jeszcze co do felg obawiam się że mogą nie pasować z uwagi na rozmiar tarcz hamulcowych.
  4. 1 point
    No dobrze, ciąg dalszy nastąpił i się zakończył, więc uczciwie muszę tutaj pochwalić ASO na Brzezińskiej w Łodzi, które przyjęło na klatę swój błąd i ze zrozumieniem odniosło się do moich oczekiwań co do naprawy szkody. Wnętrze bagażnika zostało odnowione, pomalowane, polakierowane, "pianka" wymieniona, dywanik gumowy jest nowy, nad tłumikiem osłona termiczna została wymieniona. Naprawa trwała 2 tygodnie, na ten czas dostałem oczywiście gratis zastępczego Qashqaia (chociaż tym to chyba sobie trochę zaszkodzili, bo teraz już na 100% wiem, że nie chcę zmienić samochodu na nowy, a wcześniej brałem to pod uwagę). Więc z mojej strony sprawa jest zakończona, jestem zadowolony (oczywiście wciąż wolałbym nie mieć tej przykrej przygody w podróży, ale powiedzmy, że wróciliśmy do stanu zero).
  5. 1 point
    witam od września jestem posiadaczem QQ 1 ,2007 rok , 2,0 benzyna
  6. 1 point
    Lato na 18 - zima na 17 - chyba najlepsza kombinacja. 18 wyglądają już nieźle a 17 jeszcze wyglądają nieźle
  7. 1 point
    Ja to zrobiłem od strony radia żeby nie ingerować w instalację samochodu . U mnie w opisie radia ACC ( żółty kabel ) oraz B+ ( czerwony ) .
  8. 1 point
    A to nie jest raczej gramatyka? Przyczyną jest nieszczelność Tutaj nikt Ci nie odpowie, gdzie masz przeciek. Trzeba pójść do auta i dokładnie poszukać, najlepiej na kanale od dołu. Wycieki płynu chłodniczego są akurat bardzo łatwe do wyszukania.
  9. 1 point
  10. 1 point
    no dobra ludzie, trochę ...pokombinowałem w temacie - nie odpuściłem. Przez jakiś czas jeździłem z niezależnym wskaźnikiem temperatury, okazało się, że nie jest "tak źle" jak to się tu i tam przedstawia. Należy na początku (podstawa) nie porównywać temp. z czujnika samochodowego i np. wskazań miejscowych (np. googla, temp. za oknem domu mieszkania itd.). Temperatura z QQ i czujnika niezależnego, na ogół były.... takie same. Różnica pojawiała się np. w korku, w dni upalne / słoneczne (ciepło odbite z podłoża) i wtedy dopiero "odświeżanie" czujnika było dość wolne, nie nadążało za realnym wskazaniem z czujki dodatkowej. Problemu różnic nie ma w takich sytuacjach, jak: noc, dzień (noc) wietrzny, trasy długodystansowe.
  11. 1 point
    Maxx tak czy inaczej jeśli nie chcesz mieć problemów z przepławkami odpuść filtry K&N, Możesz zrobić dolot na filtrach AEM (są takie po środku dużo większa przepustowość niż fabryka ale mniejsza niż K&N natomiast są bez oleju ) Przepływomierz jest najczęściej zaraz za filtrem powietrza a jego główne zadanie polega na pomiarze ilości powietrza, które jest zasysane do silnika ale to wiesz na pewno. Z tymi fabrycznymi czerwonymi filtrami coś jest na rzeczy są takie tłustawe w dotyku ale to coś całkiem innego.
  12. 1 point
    Tak ale ważne jest to, że oni napisali, że nie powinieneś mieć utrat właściwości (zmian chemicznych oleju) a nie jakości ochrony silnika co jest sednem ich wiadomości... Oni odnoszą się głownie do utleniania i zużywania oleju, w 350z/g35 masz bardzo małą misę olejową 4,7l z praktycznie brakiem chłodzenia co powoduję że olej 5w30 szybko osiąga temperatury pow tych według nich bezpiecznych 126... i jego lepkość jest zbyt niska żeby chronić silnik. Tak jak napisali normalnie to np 5w30 powinno mieć wystarczającą ochronę do max 126*C natomiast dla oleju w 350z i g35 to nie są wysokie temperatury trochę postoisz w korkach albo poupalasz i ta temperatura momentalnie będzie wyższa niestety to tylko się wydaje wysoka temperatura dla oleju a w rzeczywistości vq35 mają mało oleju i słabo się chłodzi więc tak jak słusznie zauważyli do 126 jakoś pożyjesz ale tą temp na pewno w Z przekroczysz nie raz : ) Teoria teorią a w praktyce wszystkie piece na 5w30 umierają na 5w50 żyją czego więcej chcieć w temacie właściwie oni nie odnieśli się nawet do wystarczającej "ochrony" a do samej utraty lepkości i odpowiedniej temperatury pracy Bardzo fajnie, że do nich napisałeś i dajesz znać mało kto by sobie głowę zawracał warto zawsze mieć więcej wiedzy i info niż mniej. Dzięki! BTW jeśli masz 100* gdy się toczysz to się nie martw na 5w50 to nawet pozytywnie : ) on wtedy i tak lepiej chroni. Nie daj sobie przypadkiem wmówić jakiegoś 5w30 bo ludzie strasznie idą w zaparte Coobcio już setki tych silników naprawia moi znajomi nie chcieli słuchać też musieli piece robić przez to ich książkowe serwisowanie ale każdy ma swój rozum.
  13. 1 point
    Jako, że ujeżdżam GTRa od prawie 2 miesięcy rzeknę coś na temat kosztów. Mowa oczywiście o ASO. Przeglądy wypadają następująco: 20.000 - ok. 3.000 PLN 40.000 - ok. 4.700 PLN 60.000 - ok. 3.000 PLN 80.000 - ok. 4.700 PLN Sama wymiana oleju (zalecane co 15.000km) to 1.557,00 PLN. Olej Mobil 1 0W40SM Filtry powietrza 484,00 PLN Wymiana oleju w skrzyni co 60.000 lub po przegrzaniu: ok. 5.200,00 PLN Olej w mostach: ok. 1.400,00 PLN Klocki przód: 2.600,00 PLN Klocki tył: 1.900,00 PLN Tarcze i klocki przód: ok. 9.000,00 PLN Tarcze i klocki tył: ok. 7.700,00 PLN Opony w ASO to koszt ok. 10.000 PLN, w necie można jednak znaleźć komplet za 8.000 PLN. O kosztach benzyny nie wspominam. Każdy wie ile kosztuje i ile kilometrów rocznie robi. Minusem jest fakt, że jak chcemy lotniczą setkę, to trzeba mieć blisko Shella. Mnie już tam rozpoznają. [emoji23] Wciąganie rzędu 16 litrów to standard. Podczas jazdy na autostradzie autentycznie widać jak wskazówka opada. [emoji15] Przy spokojnej jeździe w trybie safe i comfort za miastem uda się zejść do 11-12 litrów. Tylko jak jeździć tą petardą wolno?!? Owszem da się - chwilami. Jak tylko pojawia się długa prosta albo wolna do wyprzedzania mam wrażenie, że pedał sam się wciska..... [emoji2957] Wszystkie informacje dotyczą nowego auta. Zapewne, przy ujeżdżaniu auta po gwarancji można dużo zaoszczędzić. Aftermarket jest bardzo bogaty. Pozdro
  14. 1 point
    Kiedyś miałem podobny problem tyle że w wersji z ogrzewaniem na tył, znalazłem takie coś https://www.drive2.ru/l/472961524831355845/ wiem że to proteza a nie naprawa ale może małym kosztem uda Ci się choć tymczasowo uruchomić auto. Powodzenia
  15. 1 point
    Tam miałeś chyba jakąś grzałkę i pompkę wstawioną do nagrzewnicy.
  16. 1 point
  17. 1 point
    ASO albo hurtownie w USA lub ZEA. No chyba że używkę znajdziesz
  18. 1 point
    Nagrzewnica: http://nissan4u.com/parts/pathfinder/el_r51m/2006_5/type_1/body_electrical/heater_blower_unit_and_cooling_unit/illustration_3/ Przewody nagrzewnicy: http://nissan4u.com/parts/pathfinder/el_r51m/2006_5/type_1/body_electrical/heater_piping/illustration_1/ lub https://varuosad.alvadi.ee/en/vin/VSKJVWR51U0128634/2327/quick/10200/93578 Jeśli nie znajdziesz w sklepach czy na all..., masz blisko do Wygnanowa (wpisz w google "Nieznajek") - ma części nowe i używane do Nissanów.
  19. 1 point
    Ja mam drugi komplet na allumach 16" i opony 215/65. Polecam. Bardzo dobrze tłumią drgania poprzecznych zlodowaceń i na krawężnik fajnie, miękko można bez obaw wjechać. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  20. 1 point
    To u mnie w gnieździe zapalniczki pod panelem klimatyzacji napięcie jest cały czas . A co do podłączenia radia swój sposób opisałem w temacie o zmianie radia z oryginalnego na chińczyka .
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×