fotifotis Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Hej wszystkim, mam możliwość założenia w bardzo niskiej cenie instalacji gazowej do mojego nissana primery p11 przed liftem '97 z silnikiem 1.6. Od razu wiem, że najlepiej założyć jakąś sekwencję itp, ale ten samochód dużej ilości kilometrów nie robi, dlatego przy cenie ok. 2000 za instalację to mało rentowne. Ja natomiast mama okazję założyć instalację 1 generacji (dokładnie nie wiem czy ta pierwsza pierwsza, bez żadnego komputera, czy już ta z komputerem). Powiedzcie mi co o tym sądzicie, czy to ma sens, jak ona może działać? W swoim samochodzie, którym jeżdżę codziennie mam sekwencje, nie wiem jak działa gaz starszej generacji. Gdzieś czytałem, że występują jakieś strzały itp. Co o tym myślicie?Cena za jaką mogę to mieć jest tak niska, że zwróci mi się to w przeciągu 2 tygodni. Pytanie, czy nie narobię sobie tym większych kłopotów. Nie hejtujcie, a odpowiedzcie normalnie. Z góry dzięki! Tzn. tego co najbardziej się obawiam to ew. wystrzału. Jeżeli mam wtrysk to instalacja mi sama przełączy na lpg czy będę musiał to zrobić ręcznie?Jeśli chodzi o wystrzał to martwię się o kolektor ssący, nie chciałbym żeby było tak, że to będzie mi cały czas strzelać i okaże się, że dalej nie pojadę jak strzeli. Możecie coś podpowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 jak Ci się zwróci po 2 tygodniach to co to za inastalacja i ile jeździsz?? bo to dość szybko jak będzie dobrze ustawiona to powinno byc OK, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Instalacje mam w rozliczeniu i za 100 mi ktoś założy ) A pózniej mozna w razie czego dołożyć elektronikę? EDIT: jest to instalacja bez komputera, czyli pierwsza możliwa Pytanie jeszcze, czy mikser uniwersalny czy dedykowany do primery lepiej? (Zapewne dedykowany) Edytowane 2 Lipca 2015 przez fotifotis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 aa czyli to ma iść bez wbicia w DR do tego co dostaniesz w rozliczeniu i tak będziesz musiał dokupić coś nowego można dołozyc elektronikę później mikser do mocy auta średnicy dolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 No tak, dlatego pytam jak taka kwestia wygląda i czy warta jest zachodu. Co masz na myśli mówiąc nowego? Filtr z pewnością, coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Ja bym dał nowe przewody miedziane z nowymi końcówkami to po pierwsze a elektronika 2 generacji to też nie majątek jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Jutro już jestem umówiony na montaż, więc dzisiaj już nic raczej z tych rzeczy nie ogarnę - a na pewno nie elektronikę. Spróbuje z miedzią i końcówkami. A elektronikę coś czuje założę, bo nie widzę jazdy cały czas z taką samą ilością gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 To widzę że masz pojęcie o czym piszesz 2 gen stara się podążać za lambdą a 1 ustawia się na oko ew n a analizator np w lecie ew zimie i dawka taka sama ,,, dla tego też np sekw i zbieranie map się robi w takich samych warunkach i raz po raz nawet na takim samym odcinku ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Ok, już rozumiem. Teraz inne pytanie, instalacja zamontowana dzisiaj natomiast pojawił się problem. Przekaźnik teoretycznie odłącza wszystkie wtryski, w praktyce jeden cały czas pracuje. Pominęliśmy również wiązkę i podłączyliśmy go bezpośrednim kablem i to też nic nie dało. Jakiś pomysł? p.s nie mam pojęcia dlatego pytam na forum Edytowane 4 Lipca 2015 przez fotifotis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 a gdzie wpięty przekaźnik?? odetnij + i będzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 co znaczy gdzie? nowy kabel jest od przekaźnika, stary od wiązki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 co znaczy gdzie? to znaczy co jest odcięte przy wtryskach?? + czy sygnał z ECU Pominęliśmy również wiązkę i podłączyliśmy go bezpośrednim kablem i to też nic nie dało. Jakiś pomysł? nei ma możliwości aby pracował jak jest odcięty + dlatego pytałem co jest odcięte przez przekaźnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Problem z kablem rozwiązany, wszystko działa jak trzeba. Teraz pojawił się oczekiwany problem - strzały. Nie są groźne myślę, bo lekko słychać je w wydechu - ale są. Mikser jaki jest założony to "uniwersalny". Prawdopodobnie powinien być dedykowany do primery? Chodzi tutaj o kwestię przepływomierza? Doradźcie i podpowiedzcie,czy oprócz świec i kabli może to być tego wina? Jeśli to tego wina, to może ktoś przesłać poglądowe zdjęcie nawet z google jakiego szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 a jaki jest AFR?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Nie był ustawiany jeszcze żadnym miernikiem, jest szansa, że to rozwiąże sprawę? Czytałem na forum, że właśnie jeśli są strzały to na 90% źle dobrany mikser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Nie był ustawiany jeszcze żadnym miernikiem, j ehhh normalnie ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 No wiesz jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 No przykro mi, nie mam dostępu u siebie w garażu. Jestem dopiero umówiony do gazowanika. Pytam profilaktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 ktoś Ci założył instalację i nawet nie wyregulował to co się dziwisz, że coś jest nie tak, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Jeśli chodzi o obrotu i jazdę to jest ok, tylko kwestia strzałów jak np na biegu puszczę spezeglo o gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 masz I gen. czyli śruba i żadnej regulacji w zależności od warunków jazdy, sprawdź AFR na wolnych i wyższych obrotach, na wolnych ma być ubogo na wyższych warto ustawić 14.7 bo nie ustawisz tego aby w pełnym zakresie było dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Dino nie każdy wie o co dokładnie chodzi bo jak by tak było to wiesz ,,, i generacja faktycznie tak jak piszesz ubogo na wolnych średnio na średnich i bogato na wysokich Tylko trzeba wiedzieć jak bogato ,, choć instrukcja ustawiania na śrubę była prosta bo niby dobrze dobrany reduktor miał kręcić od wolnych do wysokich koło Lambda 1 ..albo Blos .. Podstawa to Strojenie i nie ważne czy to jest 1 czy 4 generacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamillec41 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 biorę się za instaleację, zobaczymy co będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotifotis Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) W sobotę jestem umówiony do gazownika Bez strojnie jednak trochę przejeździłem (do pracy codziennie), trasa lekko mieszana, trochę miasta i korków (Warszawa), troszkę trasy. Na pełnym zbiorniku 38l przejechałem 323 km, więc samochód spalił mi jakieś 11,5l przy silniku 1,6 benzyna bez klimy. Zakupiłem również ten mikser/mieszalnik (dokładnie ten: http://allegro.pl/m56-mikser-mieszalnik-gazu-lpg-nissan-wielopunkt-i5493783387.html) Mam nadzieję, że jego wymiana i regulacja gazu wpłynie jeszcze pozytywniej na instalację i jej pracę. Edytowane 16 Lipca 2015 przez fotifotis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Link nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.