TDC22 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam posiadam Nissana 350z 2003 VQ35DE, silnik jest po wymianie pierścieni i panewek oraz remoncie glowic, po odpaleniu lekko trzęsie i strzela w wydech,wywala błąd na 4 cylindrze Missfire,silnik nie pracuje typowo tak jak bez jednego cylindra ale chodzi złe,cewki o świece sprawdzone,ciśnienie w cylindrach po 8 bar na zimnym silniku to normalne po remoncie ze jest niskie przed dotarciem ??? Jakie jest minimalne ciśnienie dla tego silnika??? dziwne jest to ze po przejechaniu 10km i sprawdzeniu ciśnienia ponownie na 2 cylindrze i czwartym cylindrze bo tylko na tych sprawdzałem, ciśnienie pokazali 6 i 7 barów a po próbie olejowej nic sie nie zmieniło ??? Nierówna praca moze byc 4 wtrysk śle skąd te skoki ciśnienia???? Rozrząd ??? Ciśnienie oleju ba rozgrzanym 30psi, Proszę o pomoc dodam tylko ze prawy fazatory był zmieniajmy z innego silnika ale tez tego typu?Prosze o pomoc z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 6 barów to jest stanowczo za mała kompresja mój odprężony silnik do 8,5 ma po 11 ,5 bar pomierz wszystkie cylindry z jakiego powodu silnik poszedł do remontu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Może przy przy skladaniu silnika do lekkiej kolizji doszlo i pogielo zawory ?? Może nie wyregulowane luzy zaworowe... Edytowane 14 Lipca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Wał nominał? Ja bym zaczoł od sprawdzenia rozrządu i regulacji zaworów. Pomierz wszystkie cylindry, uszczelka pod glowice to oem czy jakis zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Rozrzad jak zle ustawisz masz blad walkow ssacych i zmienna faza nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDC22 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Cisnienie na wszystkich cylindrach 8, powod remontu to branie oleju przez silnik, wal i panewki nominal, tuleje byly mierzone i sa w bardzo dobrym stanie.Glowice byly oddane do remontu i regulowane plytki w zakladzie ktory sie tym zajmuje.Dziwi mnie tylko dlaczego byly wszystkie po 8 bar a po przejechaniu 10km i pomiarze na juz rozgrzanym silniku pokazalo 7 i 6 bar i proba olejowa nie podmosila cisnienia, dotyczy to 2 i 4 cylindra bo reszty nie mierzylem potem.Obstawiam ze za nierowna prace odpowiada wtrysk 4 cylindra ale to nie zmienia faktu ze cos jest z kompresja ?? ROZRZAD NAPEWNO ODPADA ???? W silniku byl zmieniony jeden fazator ale od tego typu wiec mysle ze to nie problem.Jakies pomysly ?? Jak co to prosze pytac bo zalezy mi na szybkiej naprawie Silnik po remoncie dokladnie 2 dni temu a uszczelki i szpilki victor reinz, pierscienie NPR a panewki KingRacing Przy skladaniu glaowic wal byl na znaku i zaden tlok nie podchodzil na maxa do gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 trzeba zmieżyć kompresje na wszystkich cylindrach żeby wykluczyć weż inny miernik jeżeli jesteś pewny że pierścienie tłoki i gładzie są ok znaczy nie pękły przy montażu to pozostaje jeszcze albo nieszczelne zawory (sprawdzałeś szczelność zaworów przez np zalanie naftą komory ) ewętualnie przedmuch między cylindrami ty powinieneś mieć kompresje ok 14bar a nie 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 W końcu coś ciekawego na forum... 9,8-12,75 bar stan normalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDC22 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Szczelnosci zaworow nie sprawdzakem poniewaz firma robila mi docieranie i frezowanie gniazd zaworowych i zalozylem ze jest ok.Co do montazu to nie ma mowy o peknieciu pierscienia, gdy wkladalem tloki i byl jakis opor to wyjmowalem i odnowa delikatnie trzonkiem mlotka pukalem.Czy sprzwdzac rozrzad czy rak jak Coobcio mowil bylby blad walka ??. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Jak probe olejową robiłeś i ciśnienie nic nie wzrosło to znaczy że zawory nie trzymają... Może za ciasne luzy mają i się zawory podpierają ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Tak jak pisałem najpierw regulacja zaworów, zrób to, jak nic nie pomoże to będziemy myśleć dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Też bym zaczął od regulacji luzu zaworowego... Jeśli to nie pomoże to czapki trzeba będzie zrzucić pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Chwila chwila... przesz w tym silniku są szklanki... regulacja to wymiana na nowe lub co nie każdy zaleca podszlifowanie Każdą musisz dobrać indywidualnie względem luzu jaki masz po obróbce głowicy bo nie wiadomo co chlopaki wyfrezowali... Ja bym to zrobił tak: 1. Zdejmij pokrywy zaworów, sprawdz szczelinomierzem czy masz luzy. a) Jak gdzieś NIE będzie luzu to najlepiej zrzucić wałki i zrób szczelność cylindra(PSC). Pomoże to zaoszczędzić na uszczelkach głowicy...o ile się da Jak szczelność wyjdzie dla każdego cylindra to wiadomo, że zawory trzymają, a twoim problemem są szklanki lub za głęboko wyfrezowali ci gniazda i zawór poszedł do góry... b. Jak wszędzie będą luzy, a szczelność nie wychodzi to masz podgięty zawór lub chujowe przyleganie zaworu do gniazda i nie obędzie się bez zrzucania glowic i ponownej obróbki gniazd lub zaworu. Można się tutaj pokusić o mały tuning co by napełnienie zwiększyć lekko. Jednak oddałbym to do innych fachowców Edytowane 15 Lipca 2015 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDC22 Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Ok panowie w sobotę bede w domu to sprawdzę luzy i napisze Witam, problem rozwiazany, za nierowna prace silnika byly odpowiedzialne zamienione wtyczki od cewek 4 i 6 cylindra, natomiasf kompresje sprawdze przy 1000km silnik pracuje ladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.