robertos1972 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam. Może ktoś poratuje,mam Nissana P 12 1.8 2002 r. Co jakiś czas przerywał podczas jazdy,jak by odłączał zapłon. Ostatnio czasem po przekręceniu kluczyka nie było żadnej reakcji rozrusznika,po paru minutach odpalał. Teraz padł po odłączeniu klemy,żadnej reakcji -nie pali się kontrolka od silnika i nie można się połączyć z komputerem. Elektryk samochodowy stwierdził że przewody są gdzieś poprzecierane i bez schematu nic nie zrobi. Jak by ktoś poratował schematem elektrycznym do ecu ,byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Zacznij od posprawdzania przewodów masowych bo podobno się często urywają. Ja mam u siebie przez poprzedniego właściciela zrobioną masę z kabla od spawarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertos1972 Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Szyby elektryka,centralny,światła,nawiew powietrza ,kierunkowskazy to działa.Nie działa wskaznik temperatury,obrotomierz (ciągnięty samochód na "pych"),pompy paliwa nie słychać, po przekręceniu kluczyka wcześniej coś buczało przy silniku teraz nic.Nie pali się kontrolka błędów komputera. Immo kontrolka zapala się na stałe po włączeniu zapłonu ,i oba wentylatory chłodnicy załączają się po włączeniu zapłonu. Dlatego prosił bym schemat ecu ,by sprawdził elektryk zasilanie komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Głupie pytanie : bezpieczniki sprawdzone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 A ja mam inne, mniej głupie. Zainteresuj się anteną od IMMO, która jest przy stacyjce. Jeśli mówisz, że po przekręceniu nie ma reakcji na rozrusznik, to od tego bym zaczął. U mnie też się tak czasem dzieje, ale jakoś się za to zabrać nie mogę. Najczęściej zdarza się to jak jest bardzo ciepło. Muszę wkładać i wyjmować kluczyk po kilka razy zanim zacznie kręcić rozrusznik. Antena od IMMO jest to taki biały pierścień, wkoło stacyjki. Widać dopiero po zdjęciu plastików z kolumny kierownicy. Ja bym zaczął od tego. Element widać na zdjęciu w tej aukcji: http://allegro.pl/komputer-stacyjka-wkladka-immo-nissan-primera-p12-i5092039671.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertos1972 Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Dzięki za rady.Awaria usunięta,padł sterownik ecu (spalony scalak) i przy okazji spalone dwie cewki zapłonowe. Oczywiście wcześniej sprawdzone i czyszczone bezpieczniki ,IMMO jak najbardziej rozłączało rozrusznik i t.d.,jak pisałem nie świeciła się kontrolka od błędów sterownika. IMMO w razie uszkodzenia sterownika niema co odblokować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.