klonek2242 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Witam:) W ostatnim czasie zapaliła mi sie kontrolka check pojechałem do mechanika pow mi ze to blad czujnika sondy i mi go skasowal po kilkudziesieciu km znowu wyskoczyl a w miedzyczasie wymienilem olej iii... niespodzianka spadek mocy autko sie toczy a nie przyspiesza i buczy jakbym jechal nie na wszystkich garach pojechalem znow do znachora skasowal znowu blad ale zauwazyl nowy czujnika polozenia wału powiedzial mi zebym najpierw wymienil olej na polsyntetyk bo moze nie ta lepkość a jest to tanszy wydatek niż wymiana rozrzadu co zasugerował. Olej wymieniłem i tak jak sie spodziewałem szału nie ma jest jak bylo:) auto zamulone i czasem szarpie na 5 biegu na PB jak i na LPG zmeczony taką jazdą wysiadłem i zauwazylem ze spaliny z wydechu normalnie parzą w ręke. I tu pojawia sie pytanie czy ktoś miał w swoim nissanku takie objawy i co było przyczyną? silnik 1.8 2003rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 wyciągnięty łańcuch?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek2242 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 znachor własnie mi stawiał na rozrząd ale nie chciało mi sie wierzyć bo przecież rozrzad na łańcuszku w teorii miał być nie do wymiany:D jako amator stawiałem na katalizator bo buczy przy "przyspieszaniu" jakby jakiegos lewego powietrza zasysał i te gorące spaliny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 nie w 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek2242 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) hmm... dino moze i masz racje ja pierwszy raz mam doczynienia z łańcuchem w aucie:) domyslam sie ze koszt wymiany jest niezbyt ciekawy? I jestes pewnien ze to łancuch? Wogole mi sie wydawało to autko takie zamulone troche jak na 1.8 mimo swojego ciezaru myslalem ze szybciej sie buja a znajomy w pasku b5 tez 1.8 jak depnie to nawet czuc ze troche "rwie" Edytowane 31 Lipca 2015 przez klonek2242 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 chodzi o to, ze te silniki i łańcuchy tak mają trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek2242 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 ok dzięki wielkie przynajmniej wiem ze mnie mechanik w bambuko nie robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Mi szarpał podczas przyspieszania i wymieniłem przepływomierz i problem zniknął ale mam 1.9dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 porównywanie traktora i benzyny nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 A dlaczego nie zaczniecie od tego, co miało miejsce na początku. Skoro wyskoczył błąd sondy, to trzeba najpierw zdiagnozować jej układ. Jeśli szwankuje, będzie źle dobierać mieszankę paliwo-powietrze, stąd za gorące spaliny i za chwilę okaże się, że wypaliło gniazda zaworów, bo powietrza za dużo podaje do wtryskiwaczy. Dajcie spokój temu rozrządowi. Mi też mówili aby nie wymieniać czujnika położenia wału tylko od razu rozrząd rozgrzebać. Bzdura. Okazało się że tylko czujnik był winny, zgodnie zresztą z tym co pokazywał komputer diagnostyczny. P.S. Dzieje się to tylko na gorącym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Mnie do wymiany rozrządu namawiali już 60 tys km temu ;-) Jak u mnie szarpał, to wymieniłem świece i po problemie. Tylko to było szarpanie przy przyspieszaniu, juz na pierwszym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 problem polega na tym, ze auto było u mechaniora i z tego powinno wynikać, ze świece są wymienione (do tego ustawiona przerwa bo auto w gazie) i cewki sprawdzone, czyli po tych zabiegach jak dalej coś nei tak to właśnie w tych silnikach jest problem łańcucha tak samo jak w 1.5 gość mi mówił jak sobie gaworzyliśmy gdy byłem w serwisie po części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Miąłem takie same objawy - powód rozciągnięty łańcuch przebieg ok. 180 tys. w stosunku do nowego rozciągnięty był o 1,5 ogniwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Ja miałem tez taki przypadek że szarpał 1.8 i wymieniłem filtr paliwa i wyczysciłem cały zbiornik paliwa w którym był syf i jak reką odjął .Ateż mówili mi że to łańcuch ha ha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.