sebastiw Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Jak w temacie... jeśli już kupować cewkę zapłonową to lepiej nową, ale zamiennik, czy ryzykować (znacznie tańszą) używaną, ale org.? Aby kupić właściwą -> które oznaczenia są istotne? AIC 4004G - tylko na to muszę zwracać uwagę, czy jeszcze na pozostałe cyferki z tabliczki cewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Jak w temacie... jeśli już kupować cewkę zapłonową to lepiej nową, ale zamiennik, czy ryzykować (znacznie tańszą) używaną, ale org.? Ja kupowałem używki Aby kupić właściwą -> które oznaczenia są istotne? AIC 4004G - tylko na to muszę zwracać uwagę, czy jeszcze na pozostałe cyferki z tabliczki cewki? Na początku zwracałem uwagę na oznaczenie żeby było takie same jak w cewce oryginalnej, pożniej już nie dbałem o to - silnik pracował prawidłowo, łacznie wymieniłem 3 cewki (jedna była nadal oryginalna od nowości - przebieg 254 tys. km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 U mnie 3 są od nowości (~400kkm), a jedna ma min. inne oznaczenia, ostatnie cyfry na samym dole cewki - zamiast 17X jak na pozostałych to 20X. Chcę kupić profilaktycznie, na zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.