Bydle Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) No i stało się. Skrzynia zaczyna wariowac. Przy spokojnej jezdzie jest wszystko ok. Gdy wkrecam auto na wyższe obroty zaczyna nim dziwnie szarpać tak jak by gubił naped na sekundę i za chwile znowu łapał i tak potrafi szarpac kilka razy pod rząd. Czasami potrafi wkrecic sie na obroty a prawie wogole nie przyspieszać. Dodatkowo slychac dziwny świst powyżej 2 tyś obrotów. Pytanie, czy to będzie samo sprzęgło hydrokinetyczne czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna i czy regenerowaś ewentualnie stare sprzęgło czy wymienić cala skrzynie na używke? Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) Cało na używke Ew. spróbuj wymienić olej i filtr oleju w skrzyni - może jest zasyfiony i nie przepuszcza oliwy Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Z uzywkami to taka loteria trochę ale będę dzisiaj dzwonić o jakieś skrzynki się pytać Wszystkie objawy wskazują na konwenter wiec nim kupie nowa to rozbiore ta i zobaczę jak wygląda wnetrze w niej Skrzynia, wyjeta, rozebrana i takiego sms dostalem od typa: "Witam w nissanie tarczki spalone praktycznie na wszystkich koszach pompa oleju w takze nie ciekawym stanie jezeli chodzi o sprzeglo jutro jade do poznania zabiore je do sprawdzenia lozysko jednokierunkowe na pompie oleju zatarte jutro gdy dowiem sie co ze sprzeglem podesle wycene i zdecydujesz czy ten interes jest oplacalny poniewaz praktycznie skrzynia wymaga gruntownego remontu mimo wszystko milego wieczorku do jutra" Wiec jest kru..a poezja. Naprawa wyniesie tyle co polowa turbo pewnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Gdy u mnie to nastąpi a napewno nastąpi;) przy mojej jeździe pewnie zapakuje MT Na torze będzie nieco ciekawiej Do jazdy na codzień AT jest o niebo lepszy Jeździłem też manualem i był taki trochę drewniany ciężki w jeździe jak bym prowadził tira a nie auto osobowe;) Edytowane 15 Września 2015 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Swap na MT ponad 10 tys Jak by to było 5 tys to jeszcze bym był skłonny przez położyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 skad ty te ceny bierzesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Skrzynia + przekładka Co jeszcze dochodzi że aż tak wiele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Wycena u Coobcia wiec z glowy tego nie wziolem. Jeżeli masz warsztat lub jesteś w stanie zrobić mi to taniej oczywiście porządnie to nie ma problemu moge Ci postawić auto. Skrzynia, sprzęgło, wał, komputer a jak komputer to kluczyk z immo plus wszystkie zamki i stacyjka, zegary, nowe sprzęgło, płyny, plastiki w środku i nie wiem co jeszcze... Spytaj Kuby Edytowane 15 Września 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 w takim razie powiem ci ile kosztuje komplet nowych elementow ciernych do twojej skrzyni wraz z kompletem uszczelek i filtrem... ok 1200zl... olej to ok 30zl/litr lub 80-90zl/litr nissan ATF... wchodzi chyba 14 litrow. mozesz sobie poronwac jak to sie ma do ok 6k za regeneracje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Przecież mówiłeś ze nigdy nie wymieniłbys AT na MT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Przecież mówiłeś ze nigdy nie wymieniłbys AT na MT? Bo pierwsza firma w Warszawie krzyknęła 7tys za generalny remont więc pomyślałem że może swap na MT będzie tańszy niż remont. w takim razie powiem ci ile kosztuje komplet nowych elementow ciernych do twojej skrzyni wraz z kompletem uszczelek i filtrem... ok 1200zl... olej to ok 30zl/litr lub 80-90zl/litr nissan ATF... wchodzi chyba 14 litrow. mozesz sobie poronwac jak to sie ma do ok 6k za regeneracje... Pytanie czy konwentera nie trzeba regenrowac a te po regenracji to...roznie z nimi bywa, pompa tylko w oryginale wychodzi no i pytanie czy koszyczki nie dostly w pizde bo i cena sie robi momentalnie kosmiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Mając porównanie MT do AT uważam że automat do tego po programie jest lepszy oczywiście w jeździe na codzień i ew jakieś drobne wyścigi na światłach.. Na przyszły rok być może ale jeszcze niewiadomo będe szykował auto głównie na tor i uwarzam że MT tam spisze się lepiej. Będzie uczył trudniejsze prowadzenie łatwiej o drift itd... ogólnie ciekawiej ale nie z tą ceną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Ceny z kosmosu jakieś masz... Tu parę linków z ebay http://m.ebay.co.uk/itm/GENUINE-NISSAN-350Z-AUTO-GEARBOX-/321571882024?nav=SEARCH. Drugi http://m.ebay.co.uk/itm/NISSAN-350Z-3-5-PETROL-AUTO-AUTOMATIC-GEARBOX-18K-18000-MILES-91X06-/131498611338?nav=SEARCH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 to kup uzywke skrzynie za 2k i przeloz...nie powinno wyjsc wiecej jak 3k z robota u kogos...no z olejem moze ciut wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Ale co ty mi pokazujesz? Używane skrzynie? Ja pisze tutaj o generalnym remoncie a uzywke sprawna moge miec juz za 1500 Z uzywka to nigdy nie wiadomo co kupisz a po generalnym to zawsze wiesz co masz. Czekam na wycenę końcową do jutra o bede podejmować decyzje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 No to po co remont robić? W cenie remontu masz 4 skrzynie używane a ta po napraie nie wiadomo ile wytrzyma. Nie liczę kosztów wymiany bo to na tyle łatwa sprawa ze można to samemu zrobić w ciągu 2 godzin. Ja bym brał używke i upalał dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 no pewnie ze uzywane skrzynie dlaczego nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Dorby olej plua filtr to koszt kolo 600-800zl Jak mi powie że w 3ce sie zamknie naprawa to wole robić tą jeżeli więcej to wkladam uzywke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) tak czy inaczej bedziesz to musial kupic... standardem rynkowym jest ok 4-6k za regeneracje...przynajmniej w moim rejonie... co nie zmienia faktu ze jakbys sam robil to w 3 sie zmieszcisz Edytowane 15 Września 2015 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Zobaczymy jutro co będzie dalej Ale dzięki za podpowiedzi, trochę daly do myślenia Kosz sun gear uzywany 300 zl kpl tarcz ciernych allomatic 490 zl piston low rev 179 zl piston revers 123 zl tasma band 100 zl piston high cl 149 zl uszczelniacz pompy 26,90 zl pompa uzywana 1220 zl uszczelka miski nissan 28 zl filtr oleju 75 zl piston input 179 zl piston direct 179 zl kpl uszczelek transtec 1000 zl robocizna 1000 zl regeneracja sprzegla 700 zl razem 5849 zl Chyba jednak stawiam na uzywke Edytowane 16 Września 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 i słusznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Problem jest taki ze jak wsadzac uzywke to musi byc skrzynia razem ze sterownikiem a kupic skrzynie razem ze sterownikiem jest bardzo trudno. Pracuje dalej nad temat swapa na manuala, tanio nie bedzie bo cala zabawa zakreci sie miedzy 8 a 10 tys napewno. Lista rzeczy do swapa na manuala zaczerpnieta z my350z.com : Hydraulika:Pedał sprzęgłaPompa sprzegłaRurki hydrauliczne sprzęgłaLinka sprzęgłaSiłownika sprzęgłaUkład napędowy:Zestaw sprzęgła-sprzeglo-Śruby mocujace-docisk-łożysko wyciskowe-Tuleja pilotazowaKoło zamachoweŚruby koła zamachowego - 6MT OEMSkrzyniaLewarek skrzyniGuma Przepust, wspornikaWałDyferPodpora skrzyniWnętrze:Pedał hamulcaPedał sprzegłaKonsola centralnaRamka lewarka i mieszekGałkaElektronika:ECUKluczyk plus stacyjka i zamkiWiazka silnikaWiazka pod deske rozdzielcza Niestety wymaga tez prac cietych i spwania. Zeby bylo ladnie to otwor na lewarek trzeba by bylo przeszczepic z manuala i uchwyty na pedaly trzeba zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 skad masz takie info o tym sterowniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Od gościa ktory naprawia skrzynie i u niego stoi moje auto. Powiedział że bez sterownika może sie okazać że skrzynia nie będzie pracować tak jak powinna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Dyfer powinien zostać stary ja akurat mam od manuala i wszystko pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.