kubaw Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Witam. Kolega ma Primerę P12 rok produkcji 2005, silnik 1.6 88KW. Problem jest następujący: Od jakiegoś czasu po zatankowaniu samochodu, raz na jakiś czas pojawia się "pomarańczowy" błąd Check Engine, który gaśnie po jakimś czasie (czasem tego samego dnia, czasem po paru dniach, ale w czasie gdy kontrolka się pali, spalanie jest wieksze). Pomyślałem, że może to być uszkodzona sonda lambda, więc oddałem samochód do mechanika. Mechanik stwierdził, że sondy są w porządku, natomiast przeczyścił tylko przepustnice i wykasował błędy. Od tego momentu, silnik faluje na wciśniętym sprzęgle w przedziale 1,500-2000 obr. falowanie ustaje po zatrzymaniu się samochodu i utrzymuje się przy 1,500 obr. (cały czas wciśnięte sprzęgło). Na biegu jałowym, obroty utrzymują się na tym poziomie. Mechanik stwierdził, że tak ma być i tak jest poprawnie. Ja jednak mam wątpliwości, jak Wam się wydaje, co może się dziać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Tak ma NIE BYĆ, mechanik pewnie nie zaadoptował przepustnicy po czyszczeniu :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaw Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Sebastian, możesz powiedzieć więcej o zaadaptowaniu przepustnicy ? w jaki sposób to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Niestety nie robiłem tego, ale w wielu tematach było opisywane. Spróbuj poszukać, jak nie znajdziesz to odgrzebię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.