PrzeRuSco Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Wczoraj podczas jazdy zauważyłem że na gazie w ogóle nie jedzie, myślę że od 0 do 100 to maluch by mnie wyprzedził po przełączeniu na PB śmigał jak zawsze. Włączyłem apkę w telefonie i okazało się że na gazie lambda ≈ 1 w ogóle nie faluje, po przełączeniu na PB jest ładna sinusoida. Dojechałem na PB gdzie miałem dojechać i w drodze powrotnej jadąc na gazie nie było już żadnych problemów. Co mogło być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 dolałeś gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Nie dodam ze od jakiegoś czasu na LPG trzęsie silnikiem mimo że obroty są w tym czasie stabilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 może pada wtrysk trzeba podpiąć się pod kompa i sprawdzić, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Wszystkie 4 wtryski pokazywały podobne czasy na lpgtech gasdroid Dziś smignę dłuższą trasę to poobserwuję jak się samochód zachowuje może było to tylko chwilowe. Po przejechaniu 100 km brak negatywnych efektów Edytowane 6 Września 2015 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 czasy wysyła ecu a jak działa sam wtrysk to już zupełnie inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 To jak sprawdzić wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 napompowane wsadzasz końcówki do słoika z wodą i patrzysz czy puszcza bąbelki lub patrzysz w lapka czy trzyma ciśnienie układ kilka jest myków by sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Dzięki na razie jest wszystko w porządku jak coś znowu wyskoczy wtedy zacznę się martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Witam wszystkich, podpiąłem się pod ten temat, aby nie tworzyć nowego. Jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z gazem, a mianowicie Primera gaśnie po przełączeniu na gaz. Zaczęło się to od tego że podczas jazdy przy wyższych obrotach początkowo ok. 4-5 tys. po mimo wciśniętego pedału gazu samochód przestawał przyspieszać, a wręcz zwalniał, jakby coś go blokowało. Najpierw zauważałem to przy wyprzedzaniu, i przy ruszaniu, jeżeli przeciągnąłem 1, jednak w ciągu 1-2 dni od zaobserwowania tego "zjawiska" przypadłość ta dawała znać o sobie przy coraz niższych obrotach, aż w końcu po przełączeniu na gaz gasł, jednak czasami objawy znikały zupełnie i można było normalnie jechać, ale szybko wracały. Primere mam bardzo krótko - ok miesiąca, wymieniłem świece, bo wyczytałem na forum że może świece już nie dają rady na LPG (na PB idzie normalnie), jednak nic to nie pomogło, myślałem że może przewody, ale zrobiłem test o którym przeczytałem na forum z kolejnym zdejmowaniem kabli ze świec, no i przy każdym wyjęciu kabla silnik pracował nierówno, czyli wnioskuję że przewody dobre. Instalacja 2 generacji, przynajmniej tak powiedział gazownik, w sumie zaczęło się to po wizycie u niego. Uciekał mi gaz przez filtr fazy ciekłej, więc zaproponował mi usunięcie całego elektrozaworu, bo jest on niepotrzebny, ale może to tylko zbieg okoliczności. Czy ktoś wie co może być przyczyną tego dławienia i w końcu gaśnięcia na po przełączeniu na LPG. Z góry przepraszam za takie wypracowanie ale próbowałem opisać dosyć dokładnie cały problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Skoro Gazownik usunął elektrozawór z filtrem bo nie potrzebny to już do niego nie jeżdzij bo to idiota skończony Jest to jeden i najprawdopodobniej jedyny zawór pod maską jaki posiadałeś w przypadku kolizji nawet po zgaszeniu silnika (gdzie pompa paliwa nie będzie podawać benzyny ) to z uszkodzonych takich przewodów od butli ujdzie sporo gazu w komorę silnika sam wiesz co może być .. Możliwe że masz jescze zawór na reduktorze ale tam te zawory są narażone na odparowany kleisty gaz i lubią tracić szczelność pomijam brak filtracji z elektrozaworu który został usunięty Ręce opadają normalnie ... wszystkie problemy jakie masz są wynikiem zabrudzeni i wyrobienia membran w reduktorze na początek gazownik powinien próbować to wystroić w takim stanie jak było docelowo regenerować reduktor lub wymienić na nowy + strojenie ... Do tego warto sprawdzić działanie silniczka krokowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Dzięki za odpowiedź, jeżeli chodzi o silniczek krokowy, to byłem u innego gazownika i on powiedział że powinien u mnie być silniczek krokowy, a jest register czy coś takiego i nie mógł znaleźć jakiejś kostki żeby się podpiąć pod sterownik od gazu. Odnośnie reduktora to "idiota skończony" stwierdził że reduktor musiał być niedawno zmieniany i powiedział że teraz powinien lepiej gaz płynąć nawet, bo zdjął "ograniczenie" w postaci elektrozaworu i że go nie potrzebuje bo mam na reduktorze drugi, a poza tym koszty serwisowa mi się zmniejszą. Przy okazji chciałem wymienić filtry, ale po odkręceniu pokrywy filtra na reduktorze i obejrzeniu filterka powiedział że jest czysty i musiał być niedawno wymieniany więc tylko posmarował uszczelkę i przykręcił. Po dynamicznej jeździe i zatrzymaniu czasem czuć siarkowodorem, "spec" nr 1 powiedział że to za bogata mieszanka i dopala się w katalizatorze, stąd ten zapach. Czy sam mogę przeczyścić reduktor, czy lepiej zostawić to warsztatowi? Bo nie chciałbym płacić 2 razy, jeżeli okaże się że reduktor kwalifikuje się do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Wiesz zależy jaki masz reduktor czy do 1-2 generacji były takie z zintegrowanym filtrem i elektrozaworem to jakoś nie kojarzę przy sekwencji już są ... przy 1 gen masz właśnie register a przy 2 giej elektronikę która się podpiera sondą lambda i silniczkiem krokowym w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 co za matoł ehhh i później ludzie mówią, że gaz jest niebezpieczny itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Pod maską mam coś takiego, co trzeba było by zmienić albo dołożyć żeby można było bezpiecznie i normalnie jeździć, nie chcę wpakować w to dużo pieniędzy, bo aktualnie nie mam ;p ale chcę zrobić z tym porządek. Powiedzcie mi którą mam w końcu generacje instalacji, bo już nie wiem sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Będąc w tym warsztacie, powiedział mi że to 2. Więc co muszę zmienić, aby zrobić z tego 2 generacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 w jakim warsztacie?? przecież Ty nie byłeś u żadnego gazownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Mniejsza o to gdzie byłem, bardziej interesuje mnie co muszę zrobić żeby była to 2 generacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 zakupić np. bingo cały komplet i założyć, do tego zamontować znowu EZ, który może Ci życie uratować 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Jaki jest tego kosz? Chociaż orientacyjnie W sumie głupie pytanie bo mogę sam sprawdzić, a więc powiedzcie mi co się składa na taki zestaw? Czy to jest już cały komplet? oczywiście oprócz reduktora. http://allegro.pl/kme-bingo-m-uklad-sterujacy-sterownik-gwarancja-i5761113728.html Edytowane 1 Listopada 2015 przez pawelele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 sprawdź, który schemat będzie pasował do Twojego silnika BINGO M BINGO S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Z tego co wypatrzyłem w tych schematach to chodzi o wtryski i wskazanie poziomu gazu? Chodzi czy mam wielopunktowy wtrysk czy jednopunktowy? nie znam się za bardzo na tym więc moje pytania mogą być dla niektórych banalne albo wręcz denerwujące, ale prosiłbym o wytłumaczenie tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 tak, chodzi o to jaki masz wtrysk, w Twoim przypadku B-S nie znam się za bardzo na tym proponuję podjechać gdzieś do gazownika i niech zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelele Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 B-S? co to znaczy? jak to sprawdzić, bo nie bardzo wiem, to że mam 4 wtryski to zapewne wiesz z silnika, ale pisze tak na wszelki wypadek tak, chodzi o to jaki masz wtrysk, w Twoim przypadku B-S proponuję podjechać gdzieś do gazownika i niech zrobi pisząc niech zrobi, miałeś na myśli założy instalację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.