luxury Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Witam!Jestem posiadaczem Almerki 1.8 z LPG 2000r. i mam taki problem: Gdy mam mniej niz poł baku paliwa po nocy ma problem z odpaleniem, a kiedy juz zaskoczy to obroty falują i po chwili silnik gaśnie musze sam utrzymywac wyzsze obroty koło 2-3 tyś aby złapał temepratury i przy tym kopci na taki biało niebieski dym wyraznie sie czuje nie przepalone paliwo swiece wymienione cewki nie maja przebicia. Wczoraj zalałem paliwa i stan powyzej 3/4 po nocy z przymrozkiem odpalił bez problemu,na ciepłym silniku za pierwszym razem odpala mierzyłem cis w układzie wyszło 2.6 a ksiazkowo 2.4 wiec pompa chyba odpada. Dodam ze przed załozeniem LPG odpałałem na rezerwie i nie było zadnego problemu. Moze miał ktos taki problem lub wie co to moze byc? moze mapa sterownika? A i instalacja gazu to STAG4Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 zakręć butlę od gazu i zobacz czy będzie to samo, w sumie nie powinno mieć to wpływu ale warto wyeliminować instalację LPG w tych warunkach, problem występuje od założenia LPG?? czy po czasie się pojawił?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 nie wiem jaki to ma związek z ilością PB w baku odnośnie problemów z odpalaniem miałem kiedyś podobne objawy i przyczyną były wtryskiwacze LPG, jeden czy dwa nie domykały się, wtryski LPG mają to do siebie , że potrafią czasami szybko paść. Mimo, że elektrozawór odcina LPG to w układzie jest jeszcze gaz i potem Ci zalewa układ, pamietam, że chyba nie miałem problemów z odpalaniem jak gasiłem silnik na PB, czyli ostatni kilometr przełączałem na PB i tak gasiłem silnik (sprawdz to ) zrób tak jak piszę Dino odetnij gaz i sprawdz czy to się pojawia. ja w końcu zainwestowałem dość małe pieniądze w interfejs STAGa (30-40zł) i ogarnąłem sam instalację, było to proste. Instalacje poprawiłem, wymieniłem co trzeba i ustawiałem tylko na drodze ( nie jak w garażu jak część gazowników-amatorów) i udało mi się zejść jakieś aż 30% w zużyciu LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxury Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 zakręć butlę od gazu i zobacz czy będzie to samo, w sumie nie powinno mieć to wpływu ale warto wyeliminować instalację LPG w tych warunkach, problem występuje od założenia LPG?? czy po czasie się pojawił?? Zakrecałem zawór i było to samo takze ostatnie km robiłem na PB. No i ten problem pojawił sie po załozeni LPG serwis odbija piłeczke ze to wina układu paliwowego no bo odpala na PB wiec od nich jest wporzadku. Chyba musze poszukac innego gazownika zeby to przejrzał za flaszke Witam Wracajac do tematu. Po zalaniu 3/4 baku w mojej almerze wyjezdziłem prawie całe paliwo została tylko rezerwa wiec postanowiłem zatankowac LPG i odziwo problem z ciezkim odpaleniem po nocy zniknął odpala za pierwszym i ładnie trzyma wyzsze obroty. Moze trzeba było juz tak wczesniej zrobic albo komputer jakos sie ustawił? nie mam pojecia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 ciekawe czy problem wróci po czasie jazdy na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.