Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nierówna praca silnika


marteek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio zauważyłem nierówna prace silnika na gazie ale dopiero gdy silnik jest rozgrzany objawia się to wyczuwalnym w samochodzie wpadaniem silnika w drgania po przełączeniu na benzynę drgania ustają. Nadmienię ze obroty nie falują a nierówna praca jest wyczuwalna tylko na biegu jałowym np.podczas stania na swiatłach, podczas jazdy nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiadomo jakiej generacji jest instalacja gazowa 

 

 

 

inna sprawa , że nie ma szans realnie ocenić co to jest , można napisać reduktor lub  wtryski (a może on nie ma wtrysków, to starsze auto) , albo totalnie się rozjechały mapy ..... itd....

 

cokolwiek by to nie było, to się nie obędzie bez podłączenia do programu, jeśli to instalacja ze wtryskiwaczami , cokolwiek wymienimy to i tak trzeba to kalibrować i ustawiać w programie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiadomo jakiej generacji jest instalacja gazowa 

 

 

 

inna sprawa , że nie ma szans realnie ocenić co to jest , można napisać reduktor lub  wtryski (a może on nie ma wtrysków, to starsze auto) , albo totalnie się rozjechały mapy ..... itd....

 

cokolwiek by to nie było, to się nie obędzie bez podłączenia do programu, jeśli to instalacja ze wtryskiwaczami , cokolwiek wymienimy to i tak trzeba to kalibrować i ustawiać w programie 

Przy wymianie świec czy kabli czy cewek nie trzeba od razu stroić auta na nowo od tego jest Ecu i jego czujniki

 

przy wymianie reduktora czy wtryskiwaczy na inne to wymaga innych zabiegów ..

 

ale tak jak pisałeś wróżymy z fusów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam 

Sekwencja 

Jednostka sterujaca AGIS i8

czujnik ciśnienia PS

Parownik OMVL

Zawór odcinający OMVL

Wtryskiwacze gazu OMVL

 

Dzisiaj byłem u gazownika ponieważ podczas jazdy samochodem nie chciał mi się przełączać na gaz po zajechaniu do warsztatu diagnoza była ze jest zabrudzony trzpień na reduktorze chłopaki wyjęli trzpień wyczyścili i samochód znowu ładnie przełączał się na gaz i nawet nie drżał sinik jednak po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów silnik znowu zaczął delikatnie drzeć chyba jednak kończy się reduktor podczas ostatniej wymiany filtra filtr był bardzo zabrudzony być może reduktor ma tyle syfu w środku ze nie opłaca się go już czyścić nadmienię ze po zatankowaniu do pełna gazu drżenie silnika jest mniejsze (pewnie jest większe ciśnienie gazu)

Pytanie moje jest następujące czy wymieniać cewkę reduktora z trzpieniem na nową  Czy też wymienić reduktor na nowy a jeśli tak to który byście polecili z tych http://www.phjacus.pl/Sekwencyjne-c43.html

 

Będę wdzięczny za radę

 

Świece wymienione na nowe

Wszystko sprawdzone w programie mapy dobre wtryskiwacze tez wg gazownika ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...