Mruggal Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Witam, jak w temacie, dziewczyna stała się świeżym posiadaczem k11 2001r. 1.4 Samochód ma instalke lpg - kme Diego. Problem polega na tym, że odpala na Pb bez problemu, ale chodzi na Pb tylko do momentu jak schodzi ssanie. Potem nie ma siły się wkręcić, jazda na Pb max 30kmh. Na kompie wywala błąd sondy lambda p0141 - czyli tak jakby sonda nr2 Na gazie samochód chodzi względnie ok - do regulacji ale spokojnie idzie jeździć. Wg kompa sonda lambda na benzynie na wolnych obrotach ok 0.1v, na ssaniu normalnie dochodzi do 1v, na ciepłym przy maks otwarciu trzyma okolice 0.1v Filtr paliwa nowy. Ktoś miał taki przypadek? - co można podejrzewać - pompę paliwa? Wtryski? Przepływke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 przecież wskazuje na sondę nie wiem czemu szukasz problemu gdzieindziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukee84 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 ja spotkałem się kiedyś z podobnym przypadkiem, założyłem tuleję na drugą sondę (znikł błąd 0141) ale auto i tak słabo jeździło. wymiana przepływki rozwiązała problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruggal Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 carnello, dlatego, że druga sonda z tego co wiem jest mało istotna w pracy silnika, nie powinno być aż tak źle, wydaje mi się, że błąd jest gdzieś indziej.. oczywiście jeśli dojdę do tego co to a błąd zostanie, to również zrobię na nią tuleję.. Pytanie które mi teraz naszło, czy lpg ma prawo chodzić poprawnie przy uszkodzonej przepływce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 1.Problem polega na tym, że odpala na Pb bez problemu, ale chodzi na Pb tylko do momentu jak schodzi ssanie. Potem nie ma siły się wkręcić, jazda na Pb max 30kmh. 2. Na kompie wywala błąd sondy lambda p0141 - czyli tak jakby sonda nr2 3. Na gazie samochód chodzi względnie ok - do regulacji ale spokojnie idzie jeździć. 4. Wg kompa sonda lambda na benzynie na wolnych obrotach ok 0.1v, na ssaniu normalnie dochodzi do 1v, na ciepłym przy maks otwarciu trzyma okolice 0.1v ad1. zakręcałeś zbiornik od gazu?? ad2. nie ma wpływu na ta przypadłość, może być tez powodem za bogatej mieszanki ad3. jak ustawienia i regulacja jaki tam jest zestaw diego to tylko ster ad4. która sonda??? Pytanie które mi teraz naszło, czy lpg ma prawo chodzić poprawnie przy uszkodzonej przepływce? sekwencja nie, można jedynie trochę przypudrować syfa i będzie lepiej niż na PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Moja Micra w profilu, padła druga sonda objawy takie jak u Ciebie do tego duże spalanie. Jeżeli jest zła mieszanka ma to bardzo wielki wpływ na pracę silnika przerabiam to przynajmniej raz do roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 1. Moja Micra w profilu, padła druga sonda objawy takie jak u Ciebie do tego duże spalanie. 2. Jeżeli jest zła mieszanka ma to bardzo wielki wpływ na pracę silnika przerabiam to przynajmniej raz do roku. ad1. ale II lambada nie ma wpływu na spalanie, ad2. tak i też na stan kata o którym informuje II lambada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruggal Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Dino, Ad1. Nie zakrecalem Ad2. Prawdopodobnie tak właśnie było - miałem 2 przepływomierz który dostałem razem z uszkodzona przepustnicą wraz z samochodem - samochód chodzi poprawnie, zrobiłem także reset kompa i trzyma wolne obroty, jeździ na Pb elegancko, a błąd p0141 zniknął i więcej się już nie pokazał (wcześniej jak skasowałem to od razu byl) Ad3. Ciężko powiedzieć bo samochód mamy tydzień, w papierach od lpg reduktor jak j wtryski są niby lovato - ale sterownik jest stag l, co nie jest prawdą, także prawdopodobnie w międzyczasie było coś wymieniane - całkiem możliwe bo lpg ma 11 lat.. na gazie jeszcze nie chodzi do końca okej ale jutro instaluje stery na laptopie z xp i będę to kombinować Ad4. Sonda nr1 wskazywała takie wartości Tak więc w skrócie - problem rozwiązany - winna była przepływka, po odpieciu kostki samochód juz chodził dużo lepiej, jednak nie trzymal wolnych, po założeniu innej oraz resecie kompa, wolne jak i praca w całym zakresie obrotów wydaje się być okej Dzieki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.