Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Problemy po kupnie.


Witak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydawało się, że trafiła się perełka, no ale jednak może nie być aż tak kolorowo. Z drugiej też strony wydaje mi się, że może nie będzie aż takiej tragedii i na to liczę, bo trochę budżetu mi zostało.

1. Stuki w przednim zawieszeniu z lewej (?) strony - Nie wyszło nic przy sprawdzaniu samochodu, a ze względu na duże zainteresowanie zrezygnowałem ze sprawdzenia samochodu w ASO. Do rzeczy, przy różnych nierównościach i dołkach na drodze, z przodu zawieszenia słychać wyraźne stuki w zawieszeniu.

2. Brzęczenie w skrzyni biegów - To już moja wina. Samochód jest obniżony o 3 cm i na moim osiedlu jest pewien próg zwalniający, z którym ma problemy. Nie jest źle gdy jadę sam, bo słychać zaledwie ciche szurnięcie, lecz gdy pojawia się obciążenie w postaci pasażera to jest naprawdę grubo - tak to się właśnie stało, podczas przejazdu przez próg, zawieszenie konkretnie przytarło na tyle, że nawet poczułem w ręku jak unosi mi się skrzynia biegów. Od tamtego czasu, gdy samochód wskakuje na wysokie obroty ze skrzyni biegów wydobywa się takie jakby brzęczenie. Mogło się tam coś poluzować czy spodziewać się czegoś o wiele gorszego?

3. Ogrzewanie - Działa tylko i wyłącznie jak samochód wchodzi na obroty (3 - 4 tys). Na spokojnym silniku ciepły powiew po chwili zamienia się w cholernie zimny podmuch.

W piątek jestem umówiony w ASO, jednak chciałbym wiedzieć na jakie informacje i ewentualne koszty (duży plus-minus mnie zadowoli) mogę szykować mój portfel. Od czasu przygody ze skrzynią biegów użytkuję Nissana tylko jeśli jest taka konieczność, a nawet wtedy staram się nie przekraczać 2k obrotów, bo jeśli faktycznie coś się tam poluzowało to nie chcę tego rozwalić do końca. Jeśli ktoś ma pojęcie co to się mogło stać i zna koszt ewentualnej naprawy to prosiłbym o przygotowanie mnie psychiczne na piątkową wizytę. Tak jak powiedziałem, może być duży przedział cenowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do stukow sprawdz przekladnie, ewentualnie jeszcze mi zaciski stukaly a reszta byla opisywana juz na forum wystarczy poszukac. Potwierdza sie to ze nie ma w sprzedazy aut ktore nie wymagaja wkladu finansowego.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Górne wyachacz, sworznie, łącznik stabilizatora, luzy na piaście - trza sprawdzić...

2. To osłony termiczne wydechu... Skrzynie musiał byś połamać żebyś ci szeleściła :D

3. Standard - nie odpowietrzony układ chłodzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem przy przeglądaniu forum, jesteś bardzo ogarnięty w tych sprawach, Coobcio, więc ma jeszcze takie małe pytanko. Jak mogą wyglądać koszta? Dałbyś jakiś przedział? Jest naprawdę do d*py czy zaboli mój portfel, ale przeżyję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało się, że trafiła się perełka, no ale jednak może nie być aż tak kolorowo. Z drugiej też strony wydaje mi się, że może nie będzie aż takiej tragedii i na to liczę, bo trochę budżetu mi zostało.

 

1. Stuki w przednim zawieszeniu z lewej (?) strony - Nie wyszło nic przy sprawdzaniu samochodu, a ze względu na duże zainteresowanie zrezygnowałem ze sprawdzenia samochodu w ASO. Do rzeczy, przy różnych nierównościach i dołkach na drodze, z przodu zawieszenia słychać wyraźne stuki w zawieszeniu.

 

2. Brzęczenie w skrzyni biegów - To już moja wina. Samochód jest obniżony o 3 cm i na moim osiedlu jest pewien próg zwalniający, z którym ma problemy. Nie jest źle gdy jadę sam, bo słychać zaledwie ciche szurnięcie, lecz gdy pojawia się obciążenie w postaci pasażera to jest naprawdę grubo - tak to się właśnie stało, podczas przejazdu przez próg, zawieszenie konkretnie przytarło na tyle, że nawet poczułem w ręku jak unosi mi się skrzynia biegów. Od tamtego czasu, gdy samochód wskakuje na wysokie obroty ze skrzyni biegów wydobywa się takie jakby brzęczenie. Mogło się tam coś poluzować czy spodziewać się czegoś o wiele gorszego?

 

3. Ogrzewanie - Działa tylko i wyłącznie jak samochód wchodzi na obroty (3 - 4 tys). Na spokojnym silniku ciepły powiew po chwili zamienia się w cholernie zimny podmuch.

 

W piątek jestem umówiony w ASO, jednak chciałbym wiedzieć na jakie informacje i ewentualne koszty (duży plus-minus mnie zadowoli) mogę szykować mój portfel. Od czasu przygody ze skrzynią biegów użytkuję Nissana tylko jeśli jest taka konieczność, a nawet wtedy staram się nie przekraczać 2k obrotów, bo jeśli faktycznie coś się tam poluzowało to nie chcę tego rozwalić do końca. Jeśli ktoś ma pojęcie co to się mogło stać i zna koszt ewentualnej naprawy to prosiłbym o przygotowanie mnie psychiczne na piątkową wizytę. Tak jak powiedziałem, może być duży przedział cenowy.

Zacznijmy od tego że jak jesteś z Wa-wy to nie jedź do ASO tylko do Coobcia. Gdybym miał taki wybór to bym się nie zastanawiał. Ja byłem raz w ASO i nigdy więcej tam nie zawitam. Po kupnie auta pojechałem wykasować błąd z komputera to mi powiedzieli że auto ma liczne wycieki z silnika i że zapraszają to chętnie się zajmą. Mój mechanik wziął samochód na warsztat, wszystko sprawdził, wymienił oleje, filtry itp. a z hasła o wyciekać to zaczął się śmiać. ASO to z reguły złodzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaliskie ASO to dopier k**wa twor gowna i padaki. U nas do salony trafiaja wszyscy 'fachowcy" ktorych wy***ali juz chyba z kazdego innego serwisu czy warsztatu...wiec ja smialo moge powiedziec ze ASO to gowno...w Kaliszu rzecz jasna. A ceny maja grubo z d*py bo kiedys prownywalem je z jakims ASO z Warszawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ASO (mowie w znaczeniu o jednym) u nas to jest salon główny, a ja mam nie raz lepsze ceny i układy u nich :)

 

chociaż nie powiem, że trzeba czasem z USA z ASO czy tuningowej strony ściągnąć coś bo sie opłaca - ale nie wszystko jak by logika wskazywała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. ubikaj stania w korkach żebyś silnika. ie przegrzal jak masz zapowietrOny uklad chłodzenia. Naprawa powyzszych usterek obstawiam ze w kwocie ok 350zl sie zamknie. tzn wymiana lacznika stabilizatora teromstatu i zerwanie oslon termicznych na katalizatorach...

korzystajac z tej okazji mozna wrzucić auto na rolki i okaze sie czy trzyma moc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pochwal się autem, wstaw foto, ja już tez wiele obejrzałem, ale jak na razie nie mogę nic dla siebie znaleźć.

Wszystkie sa perełki na aukcjach, ale na zywo to już kolorowo nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś stałem sie posiadaczem infi g35 coupe w manualu :D bardzo przepraszam myslałem że przeglądam przed zakupem 350z... nie moge postu już usunąc więc powiem że też szukałem strasznie długo i byłem niemal w drodze po to 350z które kupił Witak ale wygrał. Nie zdążyłem.

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś stałem sie posiadaczem infi g35 coupe w manualu :D bardzo przepraszam myslałem że przeglądam przed zakupem 350z... nie moge postu już usunąc więc powiem że też szukałem strasznie długo i byłem niemal w drodze po to 350z które kupił Witak ale wygrał. Nie zdążyłem.

 

o kolega z okolic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...