Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) MODEL: 350Z z 2004 roku w AutomacikuModyfikacjeSilnik: - Kute tłoki Woosner 96mm - Kute korbowody Eagle - wyprostowane i wyosiowane na nowo- Mocniejsze śruby pod głowicę - Panewki korbowodowe King Racing 0,025 reszta nominał OEM- Nowy wał korbowy OEM nissan + jego wyważenie pod kucizne - Nowa pompa oleju z REV-UPa- Nowy rozrząd OEM poza zębatkami wałków- Uszeczlki do silnika OEM - Wałki ssące z REV-UPa- Sprężynki zaworowe podwójne firmy Supertech - Nowe zawory komplet także od Supertech-a- Uszczlniacze zaworowe hehe też Supertech- głowice obrobione pod to i wyregulowane luzy Układ doładowania: - Standardowy Coobcio single Turbo kit ale tym razem oparty o chińska turbosprężarkę T66 z gorącą stroną .68 (początkowy było PT6266)- Przepustnica przeniesiona na drugą stronę- Orurowanie tłoczące 2,5" >> 3"- Duży FMIC 600x300x100- Silikony FMIC.PL koloru zielonego Układ wydechowy: - Pojedyńczy 3" wydech od turbiny oparty na dwóch przelotowych tłumikach- Końcowka 125mm Układ paliwowy: - Pompa paliwa 320\h - Wtryski 630ccmElektronika: - Wsio ogarnięte na seryjnym ECU w tym także zmieniony program od pracy skrzyni biegów Układ chłodzenia: - Zimniejszy Termostat 68* Mishimoto- Dołożona chłodnica Oleju 30Z + Podstawka z Termostatem Mocal - Gruba chłodnica wody Mishimoto Układ jezdny: - Przeszczep przednich hamulcy z Infiniti FX50 + wymiana płynu w całym układzie - Felgi Japan Racing JK11 19x9 z jakimiś nowymi 245/35R19 i 10x10 z tyłu oraz męskie lacze R888 w rozmiarze 295.30R19 Zawieszenie: - Gwint D2BODY KIT: - Przedni zderzak jakiś inny, lepiej wentylowany i z większą ilością miejsca na cooler No to czas na historię ilustrowaną Silnik do mnie przybył puzlach... Bowiem oryinalny był zatarty i blok oraz wał korbowy z niego nadawały się na śmietnik. Najważniejsze że udało się zdobyć blok po nie obróconej panewce i wraz z nowymi kutymi tłokami poszedł na obróbki: Po odbiorze z autoszlifu klasycznie wsio zostało przezemnie pomierzone, coś tam za ciasno wyszło i trzeba było ponownie liznąć w szlifie... No to wszystkie części układanki już mamy sprawdzone gotowe to lecimy: Dół ready: Na taki dół przygotowana czapa oparta o podzespoły Supertecha: Zdjęć ze składania to mam dziesiątki nie będę już przynudzać... Jedyna ciekawostka to nowy rozrządzik: Silnik do końca poskładany, wleciał do budy i jako wolnossący został dotarty a następnie jego osprzęt został częściowo wymontowany by można było budować orurwanie pod śmigło: Trochę się z tym zchodzi, w wielkim skrócie pospawane do kupy rurki, umiejscowione jak należy wyszły tak: Przy okazji został zrobiony 3" wydech przelotowy od turbiny po sam koniec, na dwóch tłumikach no i z jedną końcówką ale za to zacną bo 125mm: Od przodu wyszło tak (czego nie widać to pod Coolerem znalazła się 30 rzędowa chłodnica oleju) A to co widać i rzuca się w oczy to 355mm hebel zapożyczony z Infiniti FX50, żeby go zamontować naturalnie trzeba było wykonać stosowne adaptery oraz mimo tak pokaźnych kół trzeba było dołożyć 5mm adaptery Poskładaną i przygotowaną maszyną po zrobieniu układu paliwowego można było wjechać na rolki: Na najmniejszym możliwym doładowaniu do uzyskania przez ten turbo setup (0,5 bara) wyszło nam 445KM: No i odrazu po hamowni czas na testy drogowe: Skrzynka w trybie D jak widać nie wyrabia, więc odcinka powędrowała wyżej na 7300obr.min i przy tej okazji moc urosła do 457KM Najaktualniejszy wykresik zapodam jak wrócę z roboty i znajdę chwilę na neta Najaktualniejszy wykresik zapodam jak wróce z roboty i znajdę chwilę na neta Edytowane 2 Listopada 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Jakiej przerobki wymaga automat zeby ogarnial moce 600-700KM ?? Bo przy kuciznie to pasowalo by troche wiecej mocy niz 450 Edytowane 2 Listopada 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Nie bawiłem się jeszcze w takie moce w automaciku, genralnie to problem jest z 4 i 5 tym biegiem bo jest bardzo duża różnica po przejściu z 3 na 4 i w tym momęcie skrzynia w d*pę dostaje najbardziej... Obstawiam że zestaw Trans Go pozwoli dowalić z 50-70Nm więcej a dalej to już zabawa z tarczkami i koszyczkami. Ale przyznać muszę że mimo to zmiana biegów to jest poezja w automacie no non stop silnik ciągnie a nie zatrzymuje się jak to ma miejsce w manualu... Edytowane 2 Listopada 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 - Panewki korbowodowe King Racing 0,025 reszta nominał OEM czy to jest patent Mattingly Automotive?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Made in Israel zdaje się jest na nich napisane jeśli o to chodzi... Korby EAGLE słabo wymiary trzymały i żeby trzymać fabryczną tolerancję luzu trzeba było ciaśniejsze panewki zapodać Ps. Swoją Zetkę Biturbo byś wreszcie opisał - przyznam szczerze że wielkie ma te turbiny !! Na jadnej TD05-18G w moim ex. 200SX S14 zrobiłem 380KM w Zecie pewno z 650KM by dała radę Edytowane 2 Listopada 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Zet Turbo = niegasnący banan kierownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 To jednak ja coś źle zrozumiałem... Wszystko niebawem opisze wraz z dokumentacja zdjeciowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Kuba ale fota na rolkach Ogień w h!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 fajnie jedzie jak zawsze mega wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Obstawiam że zestaw Trans Go pozwoli dowalić z 50-70Nm więcej a dalej to już zabawa z tarczkami i koszyczkami. Na dniach odbieram mojego auto z zamontowanym Trans Go i bede mogl opisac wrazenia i efekty tego zestawu. A powiedz mi znasz kogos, lub wiesz gdzie mozna kupic/dorobic mocniejsze tarczki czy koszyczki? Swoja dorga mam typa ktory jest w stanie ogarnac montaz Trans Go bo pamietam ze byl problem z kims kto posiada narzedzia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Pewno będzie CI skrzynia pracowała jak seria po programie czyli szybciej będzie zmieniać biegi tzn. mniejszy uślizg sprzegiełek jest przy zmianie i twardziej sklejają... Ja troszkę żałuje że nie było okazji stestować turbinki która miała od początku siedzieć w tym aucie: Ale pewno za tłusto by było pod seryjną skrzynię... Za to wleciało tańsze turbo, heble i chłodnica oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Ciekawy jestem co będzie jak wrzucisz mi program a chce to zrobić jeszcze w tym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) W wolnossaku takie zmiany na półsprzegłe zwiększają moment obrotowy po zmianie biegów - poprawia to osiągi... Trzeba by obadać na Racelogiku jak u Ciebie najlepiej by było. A tym się jeszcze nie chwaliłem:P Edytowane 3 Listopada 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrnismo350z Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Jaka sumka na koniec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 kurde zdjęc nie pokazuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 No serwer się wyczerpał, trzeba torchę poczekać aż się odblokuje... Zaraz opisze tu kolejną tym razem czarną 350Z w manualu - pierwsza zakuta ale z wałkami Stage 2, turbo zestaw podobny do tego jaki tu widać Zdjęcia już są widoczne Także wprowadzone zotało parę mikro poprawek. tzn. dopieszczona mapa zmiennych faz rozrządu, podniesiony nieco limiter obrotów i podrównane ciśnienie doładowania, no kosmetyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 A ma chłodnice oleju skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Nie nie została dokładana chłodnica, ale przyjdzie i na nią czas Choć w pierwszej kolejności przydało by się zajrzeć do samej skrzyni, już jako w wolnossaku za specjalnie ona nie działała, po zmianie w sofcie znacząco się jej poprawiło ale dalej nie jest to co być powinno Teraz eksperymentować będę ze skrzynią w moim INFI-e ciekawe co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) A co tam będziesz przy niej grzebac? Ja do swojej dolozylem trans go, splanowalismy przekladki i wzmocnilismy ja dadatkowymi tarczkami a do sprzęgła hydro zalozyli jakieś kewlarowe okladziny przy regeneracji i podobno teraz ma sporo uciagnac. Zdradz no mi co tam u siebie masz w planach. Edytowane 5 Grudnia 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Koszyczki pogłebić by ekstra jedna tarczka doszła i przekladka... Ciekaw jestem jak taka zmodzona skrzynia działa u Ciebie ?? Ja jeszcze przed modem jestem Edytowane 7 Grudnia 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.