mackor Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Cześć, 3 pytania mam do was: 1. Gdzie jest kabel, w którym pojawia się 12v w momencie jak alternator się kręci? to ten osłonięty gumowym kapturkiem 2. czy blacha z prawej strony wysprzęglika powinna dać się luźno przesunąć gdy silnik nie pracuje? Z lekkim oporem, czy wcale nie powinna się dać ruszyć? 3. Co to kurde jest? myślałem, ze to informuje jak maska jest otwarta ale nie pojawia się nic na desce rozdzielczej. Ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 ad.1 to przewód osłonięty gumowym kapturkiem ad.2 sprawdzę jutro i dam znać ad.3 wyłącznik krańcowy auto alarmu tzn. po włączeniu alarmu i otwarciu pokrywy silnika załączy się syrena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackor Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 dzięki za szybką odpowiedź czekam jeszcze odnośnie pkt.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 ad.2 gdy nie pracuje silnik - lekko wyczuwalny luz - nie powinna dać się przesunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackor Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 czyli w moim przypadku chyba walnięty wysprzęglik bo luzem tego nie mogę nazwać. Dzięki Fazzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.