Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Relingi do Qashqai J11 bez wiercenia


piciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a znacie może jakąś opcję bagażnika na dach dla QQ bez relingów? Ostatnio widziałem na ulicy J10 z belkami zamocowanymi bezpośrednio na dachu, jest takie cuś do J11?

Są, przymierzałem się do Thula, ale pewnie inni producenci też mają, popatrz w necie, albo podjedź do jakiegoś sklepu z bagażnikami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

a znacie może jakąś opcję bagażnika na dach dla QQ bez relingów? Ostatnio widziałem na ulicy J10 z belkami zamocowanymi bezpośrednio na dachu, jest takie cuś do J11?

W katalogu orginalnych akcesorii Nissan masz belki do montaży bezpośrednio na dachu.

 

http://www.nissan.pl/PL/pl/tool/brochure/qashqai.html

 

BAGAŻNIKI I AKCESORIA UŻYTKOWE ZEWNĘTRZNE (104) Poprzeczki dachowe aluminiowe KE730-4E510 (105) Poprzeczki dachowe stalowe KE730-4E500 (106) Poprzeczki dachowe do relingów KE732-4E510 (107) Uchwyt mocowania roweru aluminiowy KE738-80010 (108) Uchwyt mocowania roweru stalowy KE738-80100 (109) Uchwyt do nart, 6 pary / uchwyt do snowboardu KE738-99996 (110) Uchwyt do nart, 3 pary / uchwyt do snowboardu KE738-50001 (111) Uchwyt do nart, 4 pary / uchwyt do snowboardu KE738-50002 (112) Adapter T-track dla uchwytu do nart KE737-99932 (113) Stopień na koło KE930-0013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

W katalogu orginalnych akcesorii Nissan masz belki do montaży bezpośrednio na dachu.

 

http://www.nissan.pl/PL/pl/tool/brochure/qashqai.html

 

BAGAŻNIKI I AKCESORIA UŻYTKOWE ZEWNĘTRZNE (104) Poprzeczki dachowe aluminiowe KE730-4E510 (105) Poprzeczki dachowe stalowe KE730-4E500 (106) Poprzeczki dachowe do relingów KE732-4E510 (107) Uchwyt mocowania roweru aluminiowy KE738-80010 (108) Uchwyt mocowania roweru stalowy KE738-80100 (109) Uchwyt do nart, 6 pary / uchwyt do snowboardu KE738-99996 (110) Uchwyt do nart, 3 pary / uchwyt do snowboardu KE738-50001 (111) Uchwyt do nart, 4 pary / uchwyt do snowboardu KE738-50002 (112) Adapter T-track dla uchwytu do nart KE737-99932 (113) Stopień na koło KE930-0013

witaj kolego piciu zastanawiam się nad zakupem  takich jak ty relingów bez wiercenia  które mają w ofercie za 649 zł w Krakowie firma Top Tun . Moje obawy hamują zakup ponieważ chciałbym wozić  na nich box dachowy  co ty na to ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na allegro,można kupić nowe ze Swarzędza,można też kupić na Aliexpres,wiem ,że niektóre mają do 70 kg obciążenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety Strid,nie jesteś w tym mniemaniu odosobniony.

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Jak już BOX na relingach, to wiercić. Wzmocnienia dachu pewno są standardem.

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnim trzem kolegom komentującym pocisnąłem po punkciku , bo też nie wyobrażam sobie jak box dachowy miałby trzymać się na taśmie klejącej o całkowitej powierzchni styku 80cm2 ???  8X10 cm , a może nawet mniej .

Ludzie trochę wyobraźni !

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się chwalił albo liczył na plusa, ale co sądzę o mocowaniu relingów na przysłowiowy "super glue" pisałem już na początku tego tematu.

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam panowie pisałem o relingach nie na taśmę lecz system mocowania na kolki orginalnie wystające z dachu, te co są pod listwami ozdobnymi .Reling wizualnie wygląda jak orginał. 

Jednak zdecydowałem się na otwory i montaż orginału jestem zadowolony teraz tylko został mi do sprzedana orginał bazowy bagażnik  

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie 

Jednak zdecydowałem się na otwory i montaż orginału 

:claps: Bravo TY , nie ma druciarstwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie pisałem o relingach nie na taśmę lecz system mocowania na kolki orginalnie wystające z dachu, te co są pod listwami ozdobnymi .Reling wizualnie wygląda jak orginał. 

Jednak zdecydowałem się na otwory i montaż orginału jestem zadowolony teraz tylko został mi do sprzedana orginał bazowy bagażnik  

Zamontowałeś  oryginały,opisz co i jak z montażem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba nie dowiemy się jak to Pedro zamontował.


Sam jestem ciekawy bo od dawna  chodziło mi to po głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie  montaż jest bardzo prosty, ale nie ukrywam ze przymierzałem się bardzo spokojnie do tego,ponieważ w servisie koleś wprowadzl mnie w błąd ze modele bez relingów nie są wyposażone w wzmocnienia w dachu.Nieprawda dach jest taki sam jak w modelach z relingami z tym ze TEKNA i N-TEC posiadają panoramę.Porównałem dach i miejsca montażu z innymi dachami od strony wewnętrznej. Ważne  jest to wtedy jeżeli uda wam się kupić relingi wraz z listwami bo przymierzenie do wiercenia otworów będzie bardzo proste, ja miałem farta bo za komplet orginału używanych z demontażu zapłaciłem na allegro 650zł z listwami. Demontaż  starych listew-pikuś- trzeba podważyć i schodzą .Jeżeli chodzi o wnętrze, podsufitka też jest do zdemontowania ,spokojnie niema obaw trzeba ściągnąć wszystkie słupki na zatrzaskach i rączki na podsufitce rączkę jak się odchyli w pozycje jakbyśmy chcieli ją trzymać w trakcie podróży  wsuwamy płaski śrubokręt i podważamy plastik wysuwając go z zabezpieczenia,   3- kołki na tyle i osłonki słońca z przodu przykręcone śrubką na krzyżak - podsufitka sama opadnie . Ważne  przy wierceniu otworów założyć dystans na wiertło albo zabezpieczyć w inny sposób tak żeby nie uszkodzić Airbag - kurtyny. Na otwory użyć dobrego silikonu, a otwory zabezpieczyć farbą na rdze ja nie miałem farby i nie zabezpieczyłem czyli będę musiał chyba wszystko kiedyś jeszcze raz rozebrać. To chyba na tyle krótko i zwięźle :) 

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz super plusa ,za odkrycie wzmocnień w dachu.Chyba nam wszystkim wmawiano,ze dach nie jest przystosowany do montażu!


Czyli jak nie ma listew to te które są to trzeba przewiercić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na otwory użyć dobrego silikonu, a otwory zabezpieczyć farbą na rdze ja nie miałem farby i nie zabezpieczyłem czyli będę musiał chyba wszystko kiedyś jeszcze raz rozebrać.  :)

 

Ja bym tak zrobił. Szkoda, że nie zrobiłeś od razu, nawet innym lakierem (tego i tak nie widać), bo tak podwójna robota Cię czeka, ale może lubisz "grzebać" przy aucie i mieć powód do wyjścia z domu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tak zrobił. Szkoda, że nie zrobiłeś od razu, nawet innym lakierem (tego i tak nie widać), bo tak podwójna robota Cię czeka, ale może lubisz "grzebać" przy aucie i mieć powód do wyjścia z domu :D

masz racje zawsze lubię grzebać przy aucie ,ale to nie znaczy ze lubię popełniać błędy :) a tak przy okazji to jak by ktoś chciał założyć orurowanie boczne to niech się nie boi kupić orginału nissana od J10 a można czasem dostać w dobrej cenie pasuje na ogrinalne otwory wiem bo tak też zrobiłem oczywiście po uprzednim sprawdzeniu podłogi w J10 i J11  

Masz super plusa ,za odkrycie wzmocnień w dachu.Chyba nam wszystkim wmawiano,ze dach nie jest przystosowany do montażu!

Czyli jak nie ma listew to te które są to trzeba przewiercić???

listwy te które masz orginalnie  musiałbyś wykonać podłużne otwory bo reling na całej długości tam gdzie są śruby muszą być osadzone w listwie . Szczerze wolałbym napewno kupić z listwami jest łatwiejszy montaż ale niemartw sie jak zepsujesz swoje listwy to odsprzedam ci moje bo mi zostały orginały :)  

masz racje zawsze lubię grzebać przy aucie ,ale to nie znaczy ze lubię popełniać błędy :) a tak przy okazji to jak by ktoś chciał założyć orurowanie boczne to niech się nie boi kupić orginału nissana od J10 a można czasem dostać w dobrej cenie pasuje na ogrinalne otwory wiem bo tak też zrobiłem oczywiście po uprzednim sprawdzeniu podłogi w J10 i J11  

listwy te które masz orginalnie  musiałbyś wykonać podłużne otwory bo reling na całej długości tam gdzie są śruby muszą być osadzone w listwie . Szczerze wolałbym napewno kupić z listwami jest łatwiejszy montaż ale niemartw sie jak zepsujesz swoje listwy to odsprzedam ci moje bo mi zostały orginały :)

co do wzmocnień ,poprosiłem pana  który sprzedawał dach rozebrany po relingach i wykonał mi po gorącej prośbie zdjęcia otworów o dołu dokładnie gdzie były zamontowane relingi i porównałem u siebie po odchyleniu przedniego słupka pod tapicerką i tylnego  i wszystko było jasne dla mnie dachy są takie same  tylko otworów u mnie było brak  

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Super Pedro :D


No i właśnie mnie się trafiły oryginalne z listwami  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super Pedro :D

No i właśnie mnie się trafiły oryginalne z listwami   :D

Brawo widziałem, wczoraj kupiłeś od tego samego gościa co ja 

powodzenia z montażem tylko powoli i spokojnie  uważaj podczas wiercenia na kurtyny powietrzne 

Brawo widziałem, wczoraj kupiłeś od tego samego gościa co ja 

powodzenia z montażem tylko powoli i spokojnie  uważaj podczas wiercenia na kurtyny powietrzne 

zdemontuj stare listwy zamontuj nowe i przymierz nowe relingi odznacz punkty wiercenia i nawierć najcieńszym wiertłem  wtedy zobaczysz czy żaden otwór ci nie uciekł a jest ich 4 na reling 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo widziałem, wczoraj kupiłeś od tego samego gościa co ja 

powodzenia z montażem tylko powoli i spokojnie  uważaj podczas wiercenia na kurtyny powietrzne 

zdemontuj stare listwy zamontuj nowe i przymierz nowe relingi odznacz punkty wiercenia i nawierć najcieńszym wiertłem  wtedy zobaczysz czy żaden otwór ci nie uciekł a jest ich 4 na reling 

Stary ślusarz zastosuje się do rad pana psora :D

Hah!!!

I tym właśnie sposobem zostałem dziesięciotysięcznikiem!!!  

Dziesięć tysięcy postów...kiedy to zleciało!?

Pedro,robi się tak:

Zakładam listwy na dach

Przymierzam relingi i odznaczam w jakiej pozycji będą leżały

Robię podwójny szablon z otworami na kształt wycięcia w listwach,jeden z otworami na 2.5mm a drugi według niego z otworami na śruby relingów.Jeżeli otwory będą dobrze rozmieszczone to:

Umieszczam szablon w listwie i wiercę w dachu wiertłem 2.5mm i poprawiam 6,2 Bo w relingach chyba są 6mm

Tak to się robi :D bez pośpiechu z odpowiednim przygotowaniem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko, jeszcze kątówka i okno dachowe tuż tuż..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego kątówką się nie robi.Od tego jest kątówka mimośrodowa,tzw ucinak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego kątówką się nie robi.Od tego jest kątówka mimośrodowa,tzw ucinak :D

pochwal się jak poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż dopiero przede mną.Będzie tutoriał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...