Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Relingi do Qashqai J11 bez wiercenia


piciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To nie są zanitowania tylko prawdopodobnie zgrzewy elementów wzmocnienia dachu w miejscu montażu relingów.

Chyba że panorama ma już gotowe zaślepione otwory.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
W dniu 23.02.2017 o 20:12, pedro609 napisał:

Witam panowie  montaż jest bardzo prosty, ale nie ukrywam ze przymierzałem się bardzo spokojnie do tego,ponieważ w servisie koleś wprowadzl mnie w błąd ze modele bez relingów nie są wyposażone w wzmocnienia w dachu.Nieprawda dach jest taki sam jak w modelach z relingami z tym ze TEKNA i N-TEC posiadają panoramę.Porównałem dach i miejsca montażu z innymi dachami od strony wewnętrznej. Ważne  jest to wtedy jeżeli uda wam się kupić relingi wraz z listwami bo przymierzenie do wiercenia otworów będzie bardzo proste, ja miałem farta bo za komplet orginału używanych z demontażu zapłaciłem na allegro 650zł z....

Ja tez przymierzam się do montażu oryginalnych relingów. Kupiłem okazyjnie za 400 w super stanie (chyba jest jeszcze jeden taki kpl.). Jutro wiercenie, śruby, masa uszczelniająca już czeka na odbiór u kolegów w ASO.

——EDIT ———

I już po. Trochę to zajęło, bo po wierceniu czekałem aby baza i lakier bezbarwny dobrze wysechł. Potwierdza się ze wzmocnienia są, w relingu uszczelka jest, ale i tak warto dać masę uszczelniająca. Co do śrub to są 6, ja użyłem takich z jednej strony z kołnierzem (do kupienia np w ASO Ford). Rozbiórkę najlepiej zacząć od tylu, podsufitka demontowałem ,ale nie wyciągałem. Najgorsze to demontaż osłony drugiego słupka.

 

 

 

Edytowane przez Tomaszwi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam , postanowiłem też sobie założyć oryginalne i powiercić troszkę w dachu zrobiłem kilka zdjęć i krótki filmik , może komuś się przyda , mi Wasze wcześniejsze posty bardzo pomogły, 20190322_200120-756x1008.thumb.jpg.50c4391f0b9b3e0aff0bcc7b2ec77c0a.jpg20190322_200134-756x1008.thumb.jpg.a396f75b28982559025489ad9df1751a.jpg20190322_200141-756x1008.thumb.jpg.107fd09b9121f663db1b3d40693a6128.jpg20190322_203358-1008x756.thumb.jpg.3df8804b55a3d2f648cfa6a0d8b43af0.jpg20190322_203046-1008x756.thumb.jpg.92b635209168c559ff090386eab063fb.jpg20190322_203040-1008x756.thumb.jpg.af6f92fe806a76fac072d9e385603893.jpg20190322_200209-1008x756.thumb.jpg.0ea385e6f298968c01cf2bf8430252c2.jpg20190322_200209-1008x756.thumb.jpg.0ea385e6f298968c01cf2bf8430252c2.jpg20190322_203230-1008x756.thumb.jpg.4afd76974d6527da56cd82e1a6eb51c4.jpg20190322_203227-1008x756.thumb.jpg.8e38a01bf5ed7b52043401a6f991eb17.jpg20190322_203051-1008x756.thumb.jpg.451a4cf7ffcd4775675644403ff69c12.jpg20190322_203239-1008x756.thumb.jpg.cadade988b0f756e76c9e2bdcfee572b.jpg20190322_203239-1008x756.thumb.jpg.cadade988b0f756e76c9e2bdcfee572b.jpg20190322_203453-756x1008.thumb.jpg.5b49fd4a3d4c69dcb1b84607b5bb7ebd.jpg

20190322_203445-1008x756.thumb.jpg.07e0fb1b906be63237840e5c38da3556.jpg20190322_211528-756x1008.thumb.jpg.0d0e3e6f74ad137461cc82a89a975bef.jpg20190322_211544-756x1008.thumb.jpg.9d5aa5c02be6d50e9ed20b19ec25e09e.jpg20190322_211927-756x1008.thumb.jpg.8413f90fd9ecad0b15ee09905bca10e0.jpg20190322_211940-756x1008.thumb.jpg.ca8d6f0ff0d8d62d8a6677bf400ab02f.jpgwięc może ten też się komuś przyda . 

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz u mnie duży plus!!! Jak widać dla chcącego nie ma nic trudnego,zwłaszcza że pod dachem jest wszystko co potrzeba !!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat podpięty,myślę że po takim tutorialu więcej osób z tego skorzysta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakich śrub użyłeś? Czy zwykłe + podkładki? Ja użyłem Ford-owskich, są podobne, ale Nissana maja chyba jeszcze większy rant.  Ciekawe czy da się je kupić w ASO Nissan

Bez tytułu.jpg

 

 

 

PS

A jakich belek używacie przy relingach? Myślę o THULE WINGBAR EDGE 9585, będą one bardzo blisko dachu, ale czy nie za blisko, mam kufer Thule Motion XT, który sam w sobie ma obniżony punkt montażu. Czy ktoś ma z tym doświadczenie?

 

wingbar.JPG

box.JPG

 

Rozwiazanie: https://www.drive2.ru/l/506364962961096775/

Edytowane przez Tomaszwi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Szukam kogoś, kto montował fabryczne relingi w J10 i mógłby mi pomóc a najlepiej zamontował.

Mam Teknę z 2008 r. ze szklanym dachem i oryginalne relingi (bez uszczelki).

Proszę o wiadomość na priv.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

WITAM

Zauważyłem dzisiaj przy myciu że prawy reling z tyłu się odkręcił i lata jak piz*..... Czy ktoś wie jak się dostać do śrub i to dokręcić. Czy od góry czy od podsufitki się dostać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek.Musisz odpiąć od podsufitki z tyłu 3 klipsy,zdjąć uszczelkę klapy,odpiąć boczek górny,wtedy podsufitka zrobi Ci trochę miejsca,żeby podejść z kluczami,ale musisz mieć klucz na przedłużce żeby się tam łatwo dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam serdecznie. Jakiś czas temu zamontowałem relingi (nakładane) do mojego Qashqaia J11. https://www.toptun.pl/nissan-qashqai-2015-relingi-dachowe-p31344

Ostatnio po szybszej jeździe samochodem zgubiłem przednią lewą zaślepkę do relingów (zaślepka była słabo spasowana). Moje pytanie brzmi: czy ktoś z Was wie gdzie można kupić sama zaślepkę. Od razu mowię, że dzowoniłem i szukałem wszędzie, w tym u producenta jak również w serwisie- wszędzie oferują cały komplet z relingami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Mam jeszcze kilka pytań. Ile razem potrzeba śrub do przykrecenia relingow i czy wystające mocowania  od starych listew zostają?bo mam relingi dopiero zamówione 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na każdym końcu relinga masz po dwie śruby i one powinny być razem z relingami.Listwy też musisz mieć od modelu z relingami,ze starych listew nic nie zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny pasować,aż tak daleko Nissan chyba nie posunął się z liftingiem.Z resztą,ja kupując do po lifta nie pytałem czy to z po,czy przed lifta...pasowały!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...