Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana filtra paliwa w 1.8


sebastiw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i właśnie... wg katalogów, instrukcji filtru paliwa się nie wymienia w silniku benz. 1.8, ale np. w iparts.pl są takie filtry do kupienia...

 

Ze względu na dość spory przebieg mojej P12 i lekkie duszenie się przy jeździe na benzynie zastanawiam się nad wymianą tego filtra i teraz pytanie - jak to w końcu jest - czy ten filtr się wymienia, czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jakie duszenie?? na PB czy LPG?? filtr jak już chcesz to mozesz wymienić tylko pompa do wyjęcia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filterek  paliwa wymienia się jak nie ciągnie dobrze na pełnej piźdź.. do odcinki jak już nie jest przepływ odpowiedni a zapotrzebowanie b.duże to widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak, że wcisnę gaz do dechy i silnik zamiast liniowo przyśpieszać to najpierw nic, a po chwili mocne uderzenie...(jakby się na chwilę zdławił) -  na gazie tak nie ma.

Edytowane przez sebastiw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej byłby objaw zalewania a nie braku paliwa

-wydech szczelny? ostatnio miałem rozszczelnienie tak to się objawiało

-kat zapchany?

-nie wypadają zapłony?przed tym jak cewka naprawdę padła tak auto się zbierało

-filtr powietrza

-przepływomierz nie zapchany?

 

Powyższe raczej i na gazie powinno wystąpić przy dzisiejszych instalkach gazowych więc pomyślał bym o tym ,że może mało używasz na paliwie i wtryski wiesz.....Nie było jakiejś dłuższej trasy na gazie?

Edytowane przez Fryc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłeś to co pisałem wyżej???


To raczej byłby objaw zalewania a nie braku paliwa

-wydech szczelny? ostatnio miałem rozszczelnienie tak to się objawiało

-kat zapchany?

-nie wypadają zapłony?przed tym jak cewka naprawdę padła tak auto się zbierało

-filtr powietrza

-przepływomierz nie zapchany?

na LPG było by to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest myśl.Ale...Pytałem o to kiedyś gazownika mówił ,że jak tak by było to obroty będą skakać ale czasem w autach nie jest 0 lub 1 czarne lub białe więc kto wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie będzie skakać to tak jak byś jechał na duużym ssaniu :D zazwyczaj nikt nei bierze pod uwagę drugiego zasilania bo przecież to na PB jest źle ale przy sekwencji to wszystkim steruje ECU auta do tego w tym przypadku co jest opisany to najpierw bym to wyeliminował tym bardziej, że praca na LPG jest OK 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e przy sekwencji to wszystkim steruje ECU auta do  

To miałem na myśli pisząc "przy dzisiejszych instalkach"

 

 

Czytam teraz w twoim profilu że ty "od gazu"

Pytanie poza konkursem nic nie da odłączenie niczego?Bo wiesz w toyocie po założeniu gazu mam problem z wolnymi obrotami ze są za niskie lub za wysokie i w związku z tym pytałem gościa o to.Nieszczelności brak wszystko sprawdzone stało się to dokładnie od założenia gazu.Może by to tak sprawdził jak piszesz wyjeździć cały gaz?

Edytowane przez Fryc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wypaliłem całego gazu, miałem mniej jeżdżenia ostatnio.

 

Obroty nie skaczą, spalanie gazu bez zmian - 8- 8,5l/100 km, instalacja seq24 BRC, filtr pow., świece wymieniane regularnie i często, cewki OK (auto ma moc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz wyjechać całego gazu z butli, tylko masz zakręcić butlę lub zdjąć zasilanie z EZ aby gaz z butli już nei szedł do reduktora i masz wypalić gaz pomiędzy reduktorem a wtryskami :D do czasu aż się przełączy na PB i wtedy sprawdzić jak działa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakby się paliło pod maską :innocent:  :innocent:  :innocent:  :innocent:

obym nigdy tego nie musiał doświadczać...

 

DINO - może coś bliżej, jakaś fotka itp. dla laika, bo nie mam pojęcia, co konkretnie zakręcić :-(        (bak firmy stako w m. koła zapasowego)

Edytowane przez sebastiw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję serdecznie! zakręcam do oporu? później odkręcam też ile się da? czy są jakieś ograniczniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DINO: miałeś rację, po odcięciu lpg auto jeździ OK, nie dławi się po dodaniu gazu na benzynie.

 

Na jaką usterkę stawiasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...