Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Uszczelka pod głowicą


Witak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! :)

Nie rozpisując się zbytnio, dwa dni temu temperatura w samochodzie skoczyła mi do góry. Pierwsze co zrobiłem to oczywiście sprawdziłem poziom płynu chłodniczego. Okazało się, że był na dużym minimum, więc go dolałem i wczoraj wszystko było okejka.

Dzisiaj jednak dla świętego spokoju sprawdziłem poziom płynu i okazało się, że był poniżej minimum + budyń na korku od oleju.

Teraz mam do forumowiczów takie małe dwa pytania:

1. Który warsztat ogarnie mi uszczelkę pod głowicą w miarę tanio, ale porządnie? (Warszawa)
2. Ile muszę orientacyjnie przygotować?

Pozdrawiam :)

@Edit: Przy okazji:
Ogrzewanie działa mi tylko na obrotach, a podczas postoju po chwili zaczyna lecieć zimne powietrze, więc podejrzewam zapowietrzony układ i pompę wody do wymiany. Ktoś robił i może napisać ile go to wyniosło?

Edytowane przez Witak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocne pytania...nie powiem...

Budyn pod korkiem nie swiaczy o uszkodoznej usczelce...zwlaszcza przy tej porze roku i wilgotnosci...

 

No i dlatego ze masz zapowietrzony uklad to ci ubywa plynu... dolewaj 2-3 razy na max w chlodnicy i zbiorniczku wyrownawczym... 

Powinno sie zatrzymac ubywanie...jezeli nie to dopiero sie martw

Ciezko o uszkodzenie metalowej pompy wody...

Edytowane przez micho196
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie spróbuj najpierw odpowietrzyć układ i zobaczysz co się będzie działo.

Odkręć korek od płynu, odpal auto i czekaj aż złapie temperaturę obserwując czy nie pojawiają się bąbelki w zbiorniczku.

Edytowane przez 13E7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc odpaliłem go przed chwilą i dolałem płynu. Pojawia się jeden bąbelek co jakiś czas. Z początku było tego więcej, ale podejrzewam, że układ zabierał wtedy ubytki w płynie.

Z rury leci biały dym, ale o tej porze roku też ciężko mi stwierdzić czy jest tak jak powinno.

Przez ten czas, tak samo jak wczoraj trzymał temperaturę tak jak należy, nawet jak wbiłem go na porządne obroty. Płynu nie ubyło.

Micho, mógłbyś napisać coś więcej na temat tego odpowietrzenia?

Do Coobcia się wybieram się tak czy siak we wtorek, bo akurat trafia mi się wolne, a chciałbym żeby zobaczył w nim co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękować dobry człowieku, sprawdzę to :)

//Odwiedziłem dzisiaj Coobcio Garage i wyszła miła niespodzianka na Mikołajki. Termostat wymieniony, płyny wymienione i teraz wszystko gra i buczy :D

 

Na hamowni wyszło 258,2KM i 350NM, a więc wszystko lepiej niż się spodziewałem :)

Edytowane przez Witak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowo wyszła zwłaszcza z momentem obrotowym - rzadko kiedy DE przekracza 340Nm !!
po%20wym%20oleju%20i%20termostatu_zpsybd


Tak więc nie była to uszczelka pod głowicą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...