Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Blokowanie przedniego lewego koła


stuntjarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.Jestem z Wami jakiś czas ale do tej pory tylko czytałem ,śledziłem itp. w końcu stało się proszę o pomoc.

Primera p12 1,9 dci 2004 rok produkcji.

Problem to lewe przednie koło i nierówna siła hamowania.

Auto trafiło do warsztatu po raz drugi.

Zrobione rzeczy do tej pory: zregenerowane zaciski,nowe tarcze,płyn,klocki,wymieniony przewód po stronie lewej.

Koło dalej nie równo hamuje ( tylko przód lewa strona) sprawdzany na stacji diagnostycznej .

jakies pomysły z Waszej strony gdzie szukać problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na wszelki wypadek jeszcze na innej stacji diagnostycznej. Jedyne co mi w tej chwili przychodzi do głowy to walnięta pompa hamulcowa. Jedna sekcja może podawać złe ciśnienie na to jedno koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wina stoi po stronie ABS-u?

Raczej tam szukałbym przyczyny, bo skoro wszystko wymienione, zregenerowane to powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu rozumiem , ze lewe kolo slabiej hamuje. Trzeba ta strone jeszcze raz odpowietrzyc z pomoca drugiej osoby i sprawdzic czy sruby plywajace zacisku hamulcowego swobodnie chodza po hamowaniu ( w razie czego trzeba wyjac je i przekonserwowac ) choc wg. opisu byly zaciski regenerowane. Po zdjeciu zacisku wloz w niego kwadratowa belke lub cokolwiek co zabezpieczy tloczek przed wypadnieciem nacisnij hamulec a druga osoba niech sprobuje ja wyciagnac ( nie powina sie dac wyjac) , natepnie to samo przy puszczonym hamulcu - powinno sie ja swobodnie wyciagnac, jezeli tu wszystko bedzie w porzadku (co znaczy ze tloczek chodzi w zacisku swobodnie ) to przytrzec klocki w czasie jazdy ( dodajac gazu z jednoczesnym hamowaniem ) zawsze po wymianie klockow jest slabsze hamowanie a) klocki sie jeszcze nie ulozyly do tarczy B) sa pozostalosci smaru konserwujacego na tarczy c) jest zmniejszona przestrzen z plynem hamulcowym za tloczkiem w zacisku, hamulce sa tzw.,, gumowe ''. Powinno pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jadę odebrać auto .hamulce zrobione  :dribble:

Winowajcą tajmniczej usterki okazała się pompa hamulcowa a raczej oringi pomiędzy sekcjami .Część gumy utkneła w metalowych przewodach i  gumowe okruchy zablokowły przepływ płynu hamulcowego.

Voyager panowie mechanicy robili prawie dokłądnie tak samo jak opisałeś i nic nie pomagało.

Dziękuje wszystkim za pomoc..

Czas odrobine pojeżdzić i podocierać klocki  :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...