Plachon Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Przejechane mam 400km a już dwa alarmy miałem na wyświetlaczu. Najpierw podczas jazdy awaria radaru awaryjnego hamowania, ale po ponownym uruchomieniu silnika na razie sie nie pojawiła. Teraz od wczoraj awaria systemu Stop/Start. Wczoraj po ponownym uruchomieniu silnika zgasła, dzisiaj już pali się pomarańczową kontrolką awarii silnika. Miał ktoś z forumowiczów już jakieś przejścia z tymi systemami w 1,6 benzyna. Serwis w Warszawie dopiero za tydzień znalazł termin, nie wiem czy można jeździć czy wezwać assistance i zholować dziada do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Chmmm.Jeździ normalnie?Po prostu spróbuj go odłączyć przed uruchomieniem silnika.Jeżeli nie ma zmian w funkcjonowaniu pojazdu to ja bym jeździł dalej.Poszukaj na forum (w wyszukiwarce) postów o SS było trochę tego,nabierzesz wiadomości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plachon Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Akurat awaria radaru to najprawdopodobniej zabrudzenie - śnieg, błoto pośniegowe. Jeśli chodzi o S&S to ja bym radził wyjąć akumulator i go porządnie naładować - kilka osób miało właśnie problemy z powodu permanentnego niedoładowania, a po przebiegu Kolegi wnioskuję, że dopiero co odebrał samochód, który zapewne stał kilka miesięcy nieodpalany na dworze, a ostatnio mamy dość mroźną pogodę. Może serwisowi się zapomniało doładować akumulator? Wyszli tylko z założenia, że odpalił to odpalił... Dobry trop, ale tak od razu komunikat, że awaria systemu z powodu niedoładowania akumulatora, ehh zaczyna się widzę. I po co zmieniałem starego Qashqai, ani razu nie był w serwisie z powodu jakiejś kontrolki? A co do sprzedaży nowych aut, to jak odbierałem wcześniejszego QQ w salonie to paliwa tyle nalali, że zapalił i nie dojechał do końca salonu i zgasł Biegali po paliwo z karnisterkiem bo stacja jest 300m obok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plachon Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Sprawdzę dzisiaj w NC jaka jest wartość napięcia bez ładowania. Czytałem w instrukcji, że po odłączeniu akumulatora trzeba kilka rzeczy kalibrować, żeby działały dobrze, np. podnośniki szyb. Na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę z systemów po podłączeniu akumulatora? Naprawione. W ASO wymienili sondę lambda i jest gitara. 15 min roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Nie jesteś pierwszy, który melduje o awarii sondy lambda niedługo po wyjechaniu z salonu. Najwidoczniej montują jakieś drewniane albo producent zagalopował się nieco w celowym postarzaniu produktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plachon Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Byłem bardzo zaskoczony, że to sonda bo auto jeździło normalnie, oprócz choinki z lampek awarii. Spalanie normalne było i osiągi też. Przy okazji sprawdzili akumulator 12,9V. Jestem zaskoczony spalaniem tego silnika. Jazda na trasie 110km + 60km ekspresówka, max 140km/h. Średnia prędkość 88km/h spalanie pokazał 5,9 finalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.