Majkelo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Witam, mam pytanko, gdzie mogę znaleźć plusa który załącza się dopiero po przekręceniu kluczyka w pozycje I ? Najlepiej żeby był gdzieś w tunelu środkowym. Chciałem podłączyć CB radio i ominąć by końcówka nie była podłączona pod zapalniczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 pod czujnik ręcznego lub wstecznego idzie podłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 chyba prościej się nie da Chciałem podłączyć CB radio i ominąć by końcówka nie była podłączona pod zapalniczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Podłączyć możesz w dowolnym miejscu, nawet pod gniazdo zapalniczki, dajesz przewody zakończone dodatkowym gniazdem zapalniczki, które, w zależności jak Ci pasuje, albo umieszczasz pod panelem albo montujesz to gniazdo w dowolnym miejscu panela tak by był do niego dostęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 ale proponuję podłączyć bezpośrednio pod AKU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 a ja bym się raczej podłączył pod zapalniczkę ale od tyłu czyli do samej kostki. Masz tam odpowiednio grube przewody i niezależne podłączenie (czyli nic przy okazji zwarcia nie spalisz). Jak masz szczupłe ręce to po zdjęciu tego panelu przy nogach pasażera powinieneś dać radę zdjąć kostkę z gniazda zapalniczki i dorobić podłączenie, albo po prostu wykorzystać szybko złączki (takie zaciskane do montowania na przewody), mniej profesjonalne ale też da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Bezpośrednio pod aku to dodatkowa robota z przeciąganiem przewodów i dawaniem jakiegoś zabezpieczenia o ile we wtyku CB takowego nie będzie, najprościej pod zapalniczkę, która ma swoje zabezpieczenie, gniazdo powinno dać się wyjąć nawet bez zdejmowania panela zdaje się (tak robiłem w kilku autach) a przewody powinny być wystarczająco długie by dała się wyciągnąć aż do kostki, kwestia tylko z przeciągnięciem pod obudową przewodu z dodatkowym gniazdem ale i z tym nie powinno być problemów, sztywniejszy drut odpowiednio przełożony do niego taśma doklejasz przewód do przeciągnięcia i delikatnie z jednej strony ciągnąc a z drugiej popychając powinno przynieś właściwy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Jak Dino pod akumulator najmniej będzie zakłóceń . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Dzięki koledzy, również słyszałem żeby podłączyć bezpośrednio pod akumulator, żeby nie było zakłóceń, i tak zrobiłem, dodatkowo w kablu +'owym przed akumulatorem dałem oprawkę z bezpiecznikiem 10a. Nie spełniło to moich oczekiwań odnośnie pierwszego postu, ale i tak jestem zadowolony, nie ma żadnych kabli, wszystko elegancko pochowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.