benny Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) witam mam problem z almerą 1.8 2001 pali tylko na pych , z rozrusznika nie odpala pompy paliwa nie słychać benzyna zatankowana brak napięcia na wtyczce pompy paliwa, jechałem i poprostu mi zdechł na mieście i musiałem go zholowac do domu na pych zapalił ale z rozrusznika na podwórku nie chce palic pomocy!!! Auto jest z lpg awaryjnie na gazie tez nie odpala... Edytowane 26 Stycznia 2016 przez benny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Nie odpalaj "na pych".... bo jeśli łańcuch masz dość zużyty, to wiesz co może się stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 przeskoczy i d*pa blada............................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) no dobra teraz już i tak nie odpalę w ogóle bo stoi na podwórku. W niedziele ma szwagier wpaść z lapkiem i sczytać błędy. Bo auto stoi już prawie tydzień i d..pa . Edytowane 27 Stycznia 2016 przez benny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Nie odpalaj "na pych".... bo jeśli łańcuch masz dość zużyty, to wiesz co może się stać? a czym sie rózni dla łańcucha odpalanie na pych od odpalania z rozrusznika? JA bym powiedział, ze jak przy odpalaniu na pych nie bedziemy sie rozpędzali jak dzicy i nie puścimy gwałtownie sprzęgła na jedynce, to dla samego silnika nie jest to absolutnie bardziej szkodliwe niż zwykłe kręcenie rozrusznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 a czym sie rózni dla łańcucha odpalanie na pych od odpalania z rozrusznika? JA bym powiedział, ze jak przy odpalaniu na pych nie bedziemy sie rozpędzali jak dzicy i nie puścimy gwałtownie sprzęgła na jedynce, to dla samego silnika nie jest to absolutnie bardziej szkodliwe niż zwykłe kręcenie rozrusznikiem. Tylko kto o tym pamięta by nie puszczać gwałtownie sprzęgła, kiedy to żeby zapalił jest najistotniejsze. Osobiście znam dwa przypadki przeskoczenia rozrządu przy zapalaniu na pych, a przy odpalaniu rozrusznikiem nie słyszałem by komuś coś się stało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 gwałtowne puszczeie sprzegła jest najistotniejsze? co ty kolego za bajki wygadujesz. chyba najistotniejsze, jak sie chce coś w przeniesieniu napedu czy skrzyni/silniku uszkodzić. Odpalać na pych to trzeba umieć (a wiec nie 1 a 2 (a nawet wyższy w zależnosci od prędkosci) bieg i sprzegło puszczać normalnie, tak jakby człowiek ruszał z miejsca, a nie gwałtowanie) i dam sobie reke obciąć, ze nic sie nie stanie. JAk ktos sie rozpedzi do sporej redkosci i na 1 biegu gwałtownie puści sprzegło to różne dziwy sie maja prawo dziać, Ale to, ze ktoś jest głupi i tak robi nie znaczy, ze inny mądrzejdzy ma sie bać prawidłowo wykonanego odpalania na pych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 nunu - moja mała sugestia, aby nie odpalać na pych - nie stanowi odpowiedzi, ani rozwiązania problemu autora tematu. (wtrąciłam "to" tylko, aby zbyt często tego nie robił, bo wówczas nie jest to "absolutnie nieszkodliwe" dla rozrządu...chyba zgodzisz się z tym?) Więc może nie skupiaj się na niej (mojej sugestii), bo nie ona jest najistotniejsza tutaj, a doradź koledze co jest nie tak z jego autem , jeśli wiesz / masz jakieś domniemania..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Kolego, najpierw czytaj ze zrozumieniem co napisałem a później pisz o bajkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Wracając do głównego tematu kolego piszesz że nie pali z rozrusznika, ale w sensie że nie kręci, czy kręci a nie łapie? Bo jak pierwsze to możliwe ze akumulator słaby. Niby banał ale łatwo się wpędzić w koszta szukając "głębiej". Edytowane 1 Lutego 2016 przez hansrpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Rozrusznik normalnie kręci ale po prostu nie zapala, cały czas auto stoi .Akumulator ładowałem nic nie daje. Masa przy skrzyni sprawdzona wyczyszczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Rozrusznik normalnie kręci ale po prostu nie zapala, cały czas auto stoi .Akumulator ładowałem nic nie daje. Masa przy skrzyni sprawdzona wyczyszczona. No a co z kompem? Podłączaliście ? Może któryś z czujników padł - wałka rozrządu lub wału korbowego? W sumie przyczyn może być sporo Nic tu nie wywróżymy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 jeszcze nie podłączałem lapa a bez laptopa da się miernikiem te czujniki sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 jeszcze nie podłączałem lapa a bez laptopa da się miernikiem te czujniki sprawdzić?Może to Ci troszkę podpowie http://warsztatowiec.info/czujniki-zrodlo-wszelkich-informacji/ lecz nie skupiaj się na tych czujnikach...przyczyna może leżeć całkiem w innym miejscu. Przez internet to można tylko przypuszczać "co to"....Choć ja "obstawiam" raczej czujnik wału korbowego . Najlepiej pod kompa i będziesz miał większą jasność w temacie....bo jak pisałam wcześniej - przyczyn może być mnogo... iskra / świece... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Gaz masz w sekwencji, czy starsza instalacja na mikserze? Edytowane 2 Lutego 2016 przez vlad24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 gaz sekwencja ale na gazie tez nie chce zapalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Skoro wcześniej palił awaryjnie, na gazie, a teraz nie, to pompę paliwa, ciśnienie i wtryskiwacze można wykluczyć. Zostaje Ci iskra i sygnały z ECU na wtryskiwacze. Iskrę łatwo sprawdzić obracając silnikiem z włączonym zapłonem, np przepychanek na 4 biegu. Dalej sprawdź zasilanie cewki i pompy paliwa. W hyundaiu i mitsubishi był to wspólny przekaźnik mocy MPI wewnatrz nad prawym nadkolem. Przyczyna może być prozaiczna, np brak masy. Trzeba posprawdzać wg serwisówki wszystkie łączenia masy, szczególnie wokół ECU i w komorze silnika. Może też być tak, że wylały elektrolity W ECU i jego mały stary mózg dostał Parkinsona. Jeszcze o jednym zapomniałem. Odłącz przepływkę i spróbuj zapalić. Jak zapali i zgaśnie do wymiany przepływomierz. Edytowane 2 Lutego 2016 przez vlad24 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 witam Odłączyłem dzisiiaj przepływkę - nie zapala kręci rozrusznikiem i nic. Na świecach nie ma iskry, świece suche. Pompa paliwa nie działa napięcia na wtyczce nie ma. Bezpieczniki wszystkie po kolei sprawdzone . Brak pomysłów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Kiedyś miałem podobną przypadłość w punto. Przyczyna leżała po stronie czujnika położenia wału korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 A nie wyskakuje Ci błąd czujnika położenia wałka rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 w ogóle na desce check engine się nie pali. podłączyłem interfejs auto com dzisiaj i brak komunikacji porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Masy sprawdzałeś? Jak by elektrolity, czy całkowity zgon ECU, to nawet na pych by nie zapalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 może jest błąd czujnika położenia wałka rozrządu a komp go nie pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Jutro będę badał sprawę miernikiem mam juz opis pinów do ecu w almerze. Mam nadzieję że znajdę chochlika zasilanie sterownika silnika sprawdzone, masa jest, Jedynie przy ecu nie ma zasilania z przekaźnika pompy paliwa.. kto wie gdzie jest przekaźnik pompy paliwa koło bezpieczników z lewej strony są 2 niebieski i czarny który jest od pompy paliwa pytam bo nie wiem. no i cud odpala tym razem pali się chceck engine. gaśnie na wolnych obrotach . Kto wie jak wymigac kody błędów?. Po drugie lewe światła mijania padły całkowity brak i nie ma działają elektryczne szyby bezpieczniki wszystkie sprawne co się mogło zepsuć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.