Majkelo Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam, mam problem z prawym xenonem (swiatłem mijania), otóż słabiej świeci od lampy znajdującej się po lewej stronie. I problem jest taki że po włączeniu świateł, raz się zapali a raz nie a jak już się zapali to słabo świeci. Gdzie może leżeć problem? Po stronie żarówki lub przetwornicy? Jak po stronie żarówki to jakie polecacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Miałem tak aż po czasie padła przetwornica. Żarówka jak się kończy to zaczyna świecić na różowo czy fioletowo. Widać różnicę ale zawsze się zapala. Zamień żarówki miejscami i zobacz co będzie się dziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Jutro sprawdzę, bo dzisiaj już nie mam jak, a pytanie czy mogę złapać palcami za żarnik? Nie wpłynie to na okres żywotności żarówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Jak złapiesz za "bańkę" to masz po zawodach. Zaraz sie spali. Gdybyś przypadkiem dotknoł- koniecznie przemyj spirytusem czystym!!!! Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Dotykając do bańki pozostawiasz na niej, pomimo że dłonie, palce będziesz miał umyte i suche, w zależności od stanu czystości palcy mniej lub bardziej tłuste ślady które. Bardzo wysoka temperatura podczas świecenia się żarnika w miejscach zabrudzonych powodować będzie przepalanie tego brudu a w następnej kolejności spalanie-topienie szkła w miejscach zabrudzonych. Dlatego tak jak pisze kolega wyżej, należy dla pewności przemyć żarnik spirytusem lub denaturatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 ciężko było się dostać do palnika od strony kierowcy, musiałem wyciągać aku i zbiorniczek płynu chłodzącego Ale jakoś dałem radę, i jednak się przepaliła Jakie polecacie? Żeby się szybko nie spaliła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Aby dostać się do żarnika wystarczy wyjąć akumulator i wyjąć wlew zbiorniczka płynu do spryskiwaczy. Co do żarników to nie oszczędzaj nie nie kupuj dziadostwa - kup takie jak były w oryginale Philips lub Osram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 W niektórych ogłoszeniach napisane jest żeby podać barwy czyli np. 6000k, 8000k. Które to wybrać ? Na swoich żarówkach nie mam takich oznaczeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Jeśli ktoś sprzedaje takie i takie to wówczas prosi by kupujący podał jakie mu wysłać. im większa cyfra na przodzie tym jaśniejsze światło. Wybór zależy od Ciebie, dla auta bez różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 W niektórych ogłoszeniach napisane jest żeby podać barwy czyli np. 6000k, 8000k. Które to wybrać ? Na swoich żarówkach nie mam takich oznaczeń OSRAM D2R 35W P32d-3 Xenarc 4150k PHILIPS D2R 35W P32d-3 Vision 4600k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek735 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Jeśli ktoś sprzedaje takie i takie to wówczas prosi by kupujący podał jakie mu wysłać. im większa cyfra na przodzie tym jaśniejsze światło. Wybór zależy od Ciebie, dla auta bez różnicy. Im wyższa cyfra " k " tym bardziej niebieskie-a nie jaśniejsze światło.Max 5000k. Edytowane 1 Marca 2016 przez Darek735 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 "K" to temperatura w kelwinach, owszem im wyższa tym wpadający w niebieski odcień, ale to dopiero przy 8000K jest zauważalne, Im wyższa temperatura tym światło jest bielsze a co za tym idzie jaśniejsze, dlatego zwykłe żarówki 50W są modyfikowane niebieskim odcieniem by dawały białe światło. Temperatura barwowaTemperatura barwowa, zwana również temperaturą koloru oznaczona w [K] - Kelwinach, jest to absolutna wartość, przy której doskonałe ciało czarne osiąga dany kolor. Wraz z jej wzrostem, emituje światło o barwie od czerwonej, poprzez pomarańczową, żółtą, zieloną, niebieską, niebiesko-fioletową, aż do fioletowej. Na tej podstawie, kolor światła, określany jest przez jego temperaturę świecenia. Światła, w zależności od temperatury barwowej, mają różne natężenie i dają zróżnicowane efekty wizualne. Ludzkie oko poprzez zmianę wrażliwości, odbiera odmienną długość fal jako kolory - od podczerwieni po ultrafiolet. Warto podkreślić, iż odwrotnie proporcjonalna do temperatury barwowej, jest wartość światła rzeczywistego mierzonego w [Lm] - Lumenach. Oznacza to, że światło o wyższej temperaturze, charakteryzuje się mniejszą wartością generowanego światła, a w związku z tym, gorszą penetracją w nocy, czy w czasie trudnych warunków atmosferycznych. W samochodach z seryjnymi instalacjami ksenonowymi, używa się temperatury 4300K - 5800K. Poniżej przedstawiamy temperatury barwowe i ich nasycenie kolorem.3000K - żółte światło, mocny efekt penetrujący4300K - żółty, początek zakresu lamp ksenonowych5000K - światło białe6000K - światło białe, z poświatą koloru niebieskiego6500K - światło dzienne8000K - biel połączona z wyraźnym niebieskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Witam i wtrace pare slow ,a wiec 5 lat temu spalila sie jedna zarowek/zarnikow i kupilem philips (orginal) dzialaly ok ale znow 3 tygodnie temu skonczyla sie jedna - w xenonach zarniki wymienia sie parami wiec i ja wymienilem na nowe a te co jeszcze swiecila gdzies w garazu polozylem i nie wiem gdzie.2 tygodnie temu zakupilem nowe zarniczki na allegro ,i z ciekawosci tak dla siebie kupilem tez dodatkowo i zarniki za 30 zl (3 komplety )rozne i jedne swieca tak samo jak te orginaly a drugie robia zwarcie i wywalaja bezpieczniki .wiec dla wiadomosci jesli ktos chce zaoszczedzic troche kasy-bo orginal na allegro kosztuje 160 zl a zamiennik 29 za sztuke lub 70 ,jesli chcecie to wrzuce fotki tych dobrych i tych co lipa i pala bezpieczniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.