Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
emjaay

Nissan 350z by emjaay

Recommended Posts

emjaay

Hello, od ponad pół roku jestem posiadaczem mojego marzenia z dzieciństwa czyli Nissana 350z. Jako,że jestem z pokolenia FF i nfsów wybór był dość naturalny :P kiedy autko tylko weszło do produkcji od razu wiedziałem,że kiedyś będzie moje :) Jest to rocznik 2003 oczywiście silniczek DE,manual ,wersja USA. Fotki zaraz po zakupie: 

 

post-97703-0-67350300-1455661639_thumb.jpg

 

post-97703-0-78895000-1455661698_thumb.jpg

 

post-97703-0-03536500-1455661733_thumb.jpg

 

post-97703-0-36576100-1455661742_thumb.jpg


Po kilku dniach ekscytacji przyszła pora na brutalne zderzenie z rzeczywistością i spojrzenie prawdzie w oczy- seria nie jedzie. Jako,że autko zostało kupione tylko i wyłącznie jako fun car, mający dawać mega satysfakcje pod każdym względem oraz nie musi być użytkowane na co dzień, będę mógł pozwolić sobie na przeróbki mało praktyczne w codziennym użytkowaniu :)

 

Do rzeczy: po kilku tyg. nissan ucierpiał po nocnym pałowaniu na nierównej nawierzchni i trafił z uszkodzonym katalizatorem pod jedyny słuszny adres Coobcio Garage i poddany właściwie kosmetyce tzn.  wydeszek 3"  Miltek, kolektory wydechowe Stillena i Test Pipy Turbo Worksa. Dodatkowo SPACER produkcji coobcia i większa miska olejowa.  


Moim celem jest zakuta,uturbiona Ztka z jak najbardziej elastycznym przyrostem mocy jaki  będzie możliwy. Nie interesuje mnie zbytnio nagły wzrost od 5000rpm, wole mniejszą moc( no myślę,że jak już kute to chociaż 500+/-) ale w jak największym zakresie ( taki ze mnie dziwak :) ) autko na tor zawita może tylko z ciekawości, raczej na tą okazje będzie inny wóz.Ma być to przyjemny nocny dupowozik ale potrafiący zaskoczyć nie jedną m3 albo gtra  :gun:

 

Plany na ten rok: felgi + oponki, sprzęgło,jednomas,duperele typu foteliki z szelkami itd. Na ten sezon niestety raczej tyle bo szykują się inne wydatki. 

 

Co do felg padł wybór na jr11 hyper black- zastanawiam się na rozmiarem żeby nie zamulić na razie wolnossaka ale w przyszłości pomieścić szerszą gumę. Czy 18x10 z tyłu będzie wystarczające pod docelową moc? zmieszczą się chyba 285? 


marzy mi sie takie body od do-lucka :) myślę,że będzie pasowało do całej koncepcji. post-97703-0-90543600-1455664335_thumb.jpgpost-97703-0-87407700-1455664292_thumb.jpg


Hello, od ponad pół roku jestem posiadaczem mojego marzenia z dzieciństwa czyli Nissana 350z. Jako,że jestem z pokolenia FF i nfsów wybór był dość naturalny :P kiedy autko tylko weszło do produkcji od razu wiedziałem,że kiedyś będzie moje :) Jest to rocznik 2003 oczywiście silniczek DE,manual ,wersja USA. Fotki zaraz po zakupie: 

 

attachicon.gifIMAG0052.jpg

 

attachicon.gifIMAG0051.jpg

 

attachicon.gifIMAG0049.jpg

 

attachicon.gifIMAG0050.jpg


Po kilku dniach ekscytacji przyszła pora na brutalne zderzenie z rzeczywistością i spojrzenie prawdzie w oczy- seria nie jedzie. Jako,że autko zostało kupione tylko i wyłącznie jako fun car, mający dawać mega satysfakcje pod każdym względem oraz nie musi być użytkowane na co dzień, będę mógł pozwolić sobie na przeróbki mało praktyczne w codziennym użytkowaniu :)

 

Do rzeczy: po kilku tyg. nissan ucierpiał po nocnym pałowaniu na nierównej nawierzchni i trafił z uszkodzonym katalizatorem pod jedyny słuszny adres Coobcio Garage i poddany właściwie kosmetyce tzn.  wydeszek 3"  Miltek, kolektory wydechowe Stillena i Test Pipy Turbo Worksa. Dodatkowo SPACER produkcji coobcia i większa miska olejowa.  


Moim celem jest zakuta,uturbiona Ztka z jak najbardziej elastycznym przyrostem mocy jaki  będzie możliwy. Nie interesuje mnie zbytnio nagły wzrost od 5000rpm, wole mniejszą moc( no myślę,że jak już kute to chociaż 500+/-) ale w jak największym zakresie ( taki ze mnie dziwak :) ) autko na tor zawita może tylko z ciekawości, raczej na tą okazje będzie inny wóz.Ma być to przyjemny nocny dupowozik ale potrafiący zaskoczyć nie jedną m3 albo gtra  :gun:

 

Plany na ten rok: felgi + oponki, sprzęgło,jednomas,duperele typu foteliki z szelkami itd. Na ten sezon niestety raczej tyle bo szykują się inne wydatki. 

 

Co do felg padł wybór na jr11 hyper black- zastanawiam się na rozmiarem żeby nie zamulić na razie wolnossaka ale w przyszłości pomieścić szerszą gumę. Czy 18x10 z tyłu będzie wystarczające pod docelową moc? zmieszczą się chyba 285? 


marzy mi sie takie body od do-lucka :) myślę,że będzie pasowało do całej koncepcji. attachicon.gif12591998_789399097838316_715187036_o.jpgattachicon.gif11947695_729904790454414_9007759250139100038_n.jpg post-97703-0-84444400-1455664596_thumb.jpg

post-97703-0-84804400-1455663294_thumb.jpg

post-97703-0-45200200-1455663304_thumb.jpg

post-97703-0-65501700-1455663314_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bydle

Po czym wiedziałeś że masz kata uszkodzonego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

Po czym wiedziałeś że masz kata uszkodzonego?

bo buczało na całe osiedle, wyświetlił sie check engine i od 4000rpm auto właściwie nie reagowało na gaz, tak jakbym wsadził korek w wydechy :P zerknałem pod podwozie i widać było rozsypaną puszkę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Oooo to był chyba najslabszy wolnossak jaki u mnie zawitał :)

 

Przyrosty bez strojenia.

Miłe zaskoczenie że postanowiles opisać swoja maszynę.

Nawet nie zdążyłem zapytać jak wrażenia z jazdy po modzie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

pamiętam,pamiętam ledwo się do ciebie dotoczyłem z tym katem :P wrażenia oczywiście pozytywne ale wiadomo-apetyt rośnie. 

 

mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat rozmiaru felg? czy 18x9,5 przód i 18x10,5 tył będzie ok żeby teraz nie zamuliło zbytnio? oponka na tył może 265 a po turbawce pewnie z 290? 

wybór padł jak na razie na federale 595rsr może rsrr jak będą dostępne. 


jeszcze takie 2 duperelki wleciały na pokład :

 

post-97703-0-00707000-1455705082_thumb.jpgpost-97703-0-22025200-1455705093_thumb.jpgpost-97703-0-05029700-1455705117_thumb.jpgpost-97703-0-50145900-1455705128_thumb.jpgpost-97703-0-64932600-1455705143_thumb.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łukasz83

Na pewno Ci trochę zamuli przy wolnossaku ale to bardziej będzie odczuwalne przy wyścigach niż w codziennej jeździe. Pod turbo będzie ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

Na pewno Ci trochę zamuli przy wolnossaku ale to bardziej będzie odczuwalne przy wyścigach niż w codziennej jeździe. Pod turbo będzie ok

mam nadzieje,że nie będą mnie objeżdżały szalone civiki przez to,że dowaliłem ciężkie koła? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łukasz83

Daj gumy 235 na przód i 265 na tył. A jak dorwales turbo to dasz z tyłu min 285 i będzie ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

Daj gumy 235 na przód i 265 na tył. A jak dorwales turbo to dasz z tyłu min 285 i będzie ok

pod to felgi 18x9,5 i 18x10,5? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mmati9

Oooo to był chyba najslabszy wolnossak jaki u mnie zawitał :)

 

 

ale tylko do piątku hehe :)

 

Przy takich oponach lepsze były by 8,5" i 9,5"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łukasz83

Tak będą dobre. Nie dawaj większych bo Ci zmuli

Share this post


Link to post
Share on other sites
matber1

oj a czumu 18'? róznica w cenie bedzie niewielka a 19' znacznie lepiej się prezentuje. U mnie mam 19x9,5' przód i gume 245/35 a tył 19x10,5 i gume 265/30

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

oj a czumu 18'? róznica w cenie bedzie niewielka a 19' znacznie lepiej się prezentuje. U mnie mam 19x9,5' przód i gume 245/35 a tył 19x10,5 i gume 265/30

19 wyglądają o niebo lepiej ale nie wiem jak się będzie na tym jeździło. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łukasz83

Tak samo jak na 18. Nie odczujesz różnicy . Bierz 19

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaktuss_ML

Zgadam się, bierz 19".

 

Ja mam 235 na przedzie na feldze 9,5 cala i jest naciąg, na tyle 265 na feldze 10,5 cala, tez naciąg, ale chyba mniejszy jak na przedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

Zgadam się, bierz 19".

 

Ja mam 235 na przedzie na feldze 9,5 cala i jest naciąg, na tyle 265 na feldze 10,5 cala, tez naciąg, ale chyba mniejszy jak na przedzie.

chyba zdecyduje się na taki sam rozmiar jak twoje. Ty masz 265 na uturbionej Ztce? myslalem,że trzeba min 285

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaktuss_ML

Dopiero sie turbi, pewnie przeyjdzie czas i na zmiane jak je usmaze ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

niestety wybór padnie chyba na 18' ze względu na opony, po pierwsze tańsze po drugie nie mogę znaleźć federalek 595 rs-r w takim rozmiarze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Ojej teraz tak sobie przypomniałem to auto...

Taka ładna moc wyszła u Ciebie i to nawet bez remapu :)

Ps. Federale RSR nie kleją tak jak wyglądają za to duża zaleta jest taka że wolno się zcierają no ale z drugiej storny przy jeździe na co dzień jest dramat jak spadnie deszcz.

Osobiscie uważam że najlepsze opony w swojej cenie oferuję Toyo T1 Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

Ojej teraz tak sobie przypomniałem to auto...

Taka ładna moc wyszła u Ciebie i to nawet bez remapu :)

Ps. Federale RSR nie kleją tak jak wyglądają za to duża zaleta jest taka że wolno się zcierają no ale z drugiej storny przy jeździe na co dzień jest dramat jak spadnie deszcz.

Osobiscie uważam że najlepsze opony w swojej cenie oferuję Toyo T1 Sport

a co powiesz o nowym modelu rs-rr ? podobno poprawili przyczepnosc, testowales moze? o rsr slyszalem rozne opinie, jedni mowia ze za***ista i duzo nie odbiega od r888 a inni,ze kiepsko. Sam juz teraz nie wiem :P

ps. co do remapa to na wakacje koniecznie trzeba zrobic :D

Edited by emjaay

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

RSR dużo jeździłem miedzy nimi a np. R888 jest przepaść.

RSR ma trakcję jak normalna sportowa opona, daleko im do półslików...

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

RSR dużo jeździłem miedzy nimi a np. R888 jest przepaść.

RSR ma trakcję jak normalna sportowa opona, daleko im do półslików...

więc póki co wlecą t1 sport, tył 265/35 przód 245?/35? więcej chyba nie ma co w wolnossaku 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łukasz83

Tak jest w zupełności wystarczy

Share this post


Link to post
Share on other sites
emjaay

przy et22 bedzie potrzebny dystans?


post-97703-0-41531500-1457024953_thumb.jpgpost-97703-0-17494400-1457024966_thumb.jpgpost-97703-0-97467300-1457024983_thumb.jpg

 

koło doszło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mmati9

No i jak wrażenia ? Jakie masz szerokości felg ? Lakierowales czy był taki kolor do wyboru bo jeszcze takiego nie widziałem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×