kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Witam. Na początku chciałbym się z Wami przywitać i przeprosić, jeśli mój temat zaśmieca foru. Mam do Kolegów prośbę o pomoc w rozpoznaniu silnika czy jest to wersja 114 czy 136 konna??? Czytałem trochę forum, ale chyba jestem za słaby i liczę na Waszą pomoc. Poniżej wstawiam fotki i mam nadzieję, że coś pomogą. Jeśli miałbym zrobić jakieś dodatkowe fotki to napiszcie, co mam sfotografować. Ps. Mam jeszcze pytanie, co myślicie o oleju Gulf Formula FE 5W-30 ????? Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Witaj. 136 koni, a co do oleju, taki był zalewany czy masz dopiero zamiar wlać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Dzięki za ekspres. Sprawdzałem po vinie i wyszło mi 114 chyba, że coś źle rozumiem z dekodera. Wklejam numer vin może faktycznie coś źle robiłem JN1TENT30U0109386 Poprzedni właściciel lał 10w40, a że obok mam dystrybutora marki gulf i dobre rabaty po znajomości to myślałem o tej marce. Co myślicie warto spróbować czy lepiej nie ryzykować i zalać opisywanego na forum shella ??? Dodam jeszcze tylko że w dowodzie mam wbite 84 a nie 100 kw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tu masz zdjęcie silnika 114 KM. Porównaj A olej, lepiej zostań przy tym jaki był zalany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 No faktycznie wygląda inaczej. Tylko co teraz zrobić z tym że w dowodzie jest inaczej niż faktycznie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jeśli inne cyfry w dowodzie rej. się zgadzają, to nie rób nic. Tu możesz sprawdzić nr.Vin swojego auta. Kolega Mirek się tym zajmuje. Wystarczy poprosić. https://forum.nissanklub.pl/topic/13677-numer-vin-rozkodowanie-strony-internetowe/page/22/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Już napisałem do kolegi z prośbą o sprawdzenie. o masz na myśli inne cyfry w dowodzie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nr. karty pojazdu i Vin, czy jest taki sam w dowodzie i aucie. Auto pewnie sprowadzane było i ktoś popieprzył z mocą silnika. Mirek odpisze jak będzie na forum ale nie wiadomo czy wyjdzie mu moc silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wszystkie dane z dowodu i karty pojazdu pasują do vinu z wyjątkiem silnika ja korzystałem z tego dekodera http://nissan-europe.epc-data.com/ i wyszedł mi silnik YD22ETI czyli 84 kw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 A gdzie pisze że ETI to 114 KM? Masz auto z czerwca 2004r, a to na 100% 100kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Myślałem że YD22ETI to oznaczenie silnika 114 koni Już głupi jestem z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Pisze Ci w dekoderze YD22ETI a w nawiasie DDTi. To oznaczenie silników 114 i 136 KM. Oba mają zasilanie CR. http://www.en.wikipedia.org/wiki/Nissan_YD_engine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 No masz rację z tym nawiasem. Ale jak będę zamawiał filtry to musiał bym znać oznaczenie silnika. A już na pewno przy zamawianiu jakiś części w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Podajesz nr. Vin. Ja tak robię i zawsze jest ok. Jak zamawiasz klocki hamulcowe to też musisz podać Vin, bo są różne rodzaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Niby fakt zobaczę przy zakupie filtrów czy mi odpowiednie dobiorą czy dostanę do wersji 114 koni, pytanie teraz czy prostować to w wydziale komunikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ale Vin podaje że masz auto z czerwca 2004, a 114 KM wkładali do połowy (ok) 2003r. Vin jest wybity na nadwoziu a nie na silniku, wiec nawet jak ktoś zmieniał silnik, to wymienił go na taki jak był wcześniej, czyli 136 KM. Bo taki masz na zdjęciach, prawda? Jak masz czas to wyprostuj to w wydziale komunikacji. Tylko po co? Nie zmieni to faktu jaki masz silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zobaczę jaka to jest procedura w wydziale komunikacji czy warto to prostowac. Trochę się podłamałem tym silnikiem a byłem taki zachwycony nowym zakupem. Wejdź w ten link i zobacz tam pisze ze silnik YD22ETI 09.2003 - 10.2005 dziwne to wszystko http://nissan-europe.epc-data.com/x-trail/t30/125-yd22eti/engine_mechanical/101/?frame_no=JN1TENT30U0109386 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Silnik ten to ewidentnie dci 136km Dla mnie najbardziej ciekawa w tym przypadku jest historia auta a przedewszystkim dlaczego jest inny silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wrzucam jeszcze fotki tabliczki znamionowej może to coś pomoże, ale raczej nie. Czy powinna być ona zamontowana w tym miejscu??? Sam już nie wiem czy może powinienem oddać auto i pozbyć się problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zacznijmy od początku. Jaki rok produkcji pisze w dowodzie? Jak 2004 to znaczy że masz 136KM a wpisane jest błędnie do dowodu. Wyjaśnij to w urzędzie i będziesz zadowolony. A OD 09.2003 do 10.2005 jest ETI 136 KM . Później był montowany ETI z DPF-em. Ja jak wpiszę Vin z mojego auta na Twój dekoder, wychodzi mi taki sam motor jak u Ciebie. Tabliczka jest w dobrym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 W dowodzie mam tak X-TRAIL 2,2 DCI 4WD Rok produkcji 2004 Pierwsza rejestracja 02.09.2004 oczywiście za granicą To ile było faktycznie tych silników w xsach??? Czy tabliczka wygląda Wam na oryginalnie zamocowaną??? To może dekoder coś nie taki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Widzę kolego iż mieszasz tutaj równo. Po VIN-e Ci sprawdzałem i proponowałem abyś się wstrzymał i podjechał do serwisu na konkretne Twoje niewiadome...... Po tych fotkach, co dałeś, to trudno jest coś wywnioskować, gdyż fotki góry silnika to nie wszystko. Ważne jest również tył silnika /góra z tyłu - czyli listwa wtryskowa/, oraz dół silnika aby zobaczyć i ustalić jaka jest pompa. W Twoim dziale X-Trail, poszukaj w wyszukiwarce temat o "ciężkim odpalaniu" lub poszukaj tematów kolegi @oguch, albo coś "koło tego". On też zastanawiał się jaki ma silnik, wszystko było dokładnie opisane, podane rodzaje pompy i zaworów SCV /jeśli występowały/ były również fotki, oraz np czy to silnik jest DI czy DCi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kic Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Serwis fajna sprawa, ale nie każdy mieszka w metropolii i ma serwis Nissana pod bokiem. Czytałem te tematy, co podałeś o rozpoznawaniu silników, bo gdyby nie to to pewnie by mi nawet do głowy nie przyszło żeby prosić Was o rozpoznanie silnika. Ja coś czuje, że błąd wystąpił w wydziale komunikacji albo w Polsce albo jeszcze w Niemczech. Bo wszędzie ludzie się mylą. Dziś mam zamiar wjechać do mojego mechanika na kanał żeby dokładnie oblukał auto czy jeszcze cos mu nie dolega i wtedy postaram się zrobić jeszcze jakieś fotki, które umożliwiłyby dokładniejsze rozpoznanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Serwis fajna sprawa, ale nie każdy mieszka w metropolii i ma serwis Nissana pod bokiem. Czytałem te tematy, co podałeś o rozpoznawaniu silników, bo gdyby nie to to pewnie by mi nawet do głowy nie przyszło żeby prosić Was o rozpoznanie silnika. Ja coś czuje, że błąd wystąpił w wydziale komunikacji albo w Polsce albo jeszcze w Niemczech. Bo wszędzie ludzie się mylą. Dziś mam zamiar wjechać do mojego mechanika na kanał żeby dokładnie oblukał auto czy jeszcze cos mu nie dolega i wtedy postaram się zrobić jeszcze jakieś fotki, które umożliwiłyby dokładniejsze rozpoznanie. 4. Parametry silnika Silnik serii YD22DDTi Rodzaj silnika diesel Pojemność silnika, ccm 2184 Silnik line-up L4 Moc silnika 150PS Standard mocy i momentu ustalenia DIN Dodatkowe informacje dCi 6. Producent i produkcji Kraj pochodzenia Japonia Producent Nissan Motor Co Ltd (Tochigi roślin) Adres producenta 6-17-1 Ginza, Chuo-ku, Tokio Dodatki. Informacje o producencie Samochód Osobowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 4. Parametry silnika Silnik serii YD22DDTi Rodzaj silnika diesel Pojemność silnika, ccm 2184 Silnik line-up L4 Moc silnika 150PS Standard mocy i momentu ustalenia DIN Dodatkowe informacje dCi 6. Producent i produkcji Kraj pochodzenia Japonia Producent Nissan Motor Co Ltd (Tochigi roślin) Adres producenta 6-17-1 Ginza, Chuo-ku, Tokio Dodatki. Informacje o producencie Samochód Osobowy A co to za nowa wersja o mocy 150 km ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.