Lesnydzban Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Szybkie pytanie podwojne Czy podczas wymiany zaciskow z normalnych na brembo trzeba cos dodatkowo wymieniac ? np pompe lub przewody ?? . drugie pytanie troche bardziej skomplikowane - gdy przekrecam kluczyk wszystkie wskazowki delikatnie sie podnosza , zaklamujjac wskazania - niby nic denerwujacego , ale jezel ichodzi o paliwo lub temperature plynu chlodzacego juz nie jest tak rozowo . Od swojego mechanika-elektronika dostalem informacje ,ze do wymiany bedzie komputer lub procesor z calego ukladu obroto/predkosciomierza . Ktos sie z czyms takim spotkal i czy jest to potrzebne ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Hej ! Często ta jest jak opisujesz jak po wypadku rozbeirają znawcy zegary by zasłonić kontrolkę od AIRBAGA by sie do niej dostać trzeba wskazówki wyczepiać a potem się ich idealnie nie wsadzi na swoje miejsca. Ja proponuje zakup używanych sprawnych zegarów. A Brembo masz pnp nic nie musisz zmieniać przy ich montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnydzban Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Hej ! Często ta jest jak opisujesz jak po wypadku rozbeirają znawcy zegary by zasłonić kontrolkę od AIRBAGA by sie do niej dostać trzeba wskazówki wyczepiać a potem się ich idealnie nie wsadzi na swoje miejsca. Ja proponuje zakup używanych sprawnych zegarów. A Brembo masz pnp nic nie musisz zmieniać przy ich montażu. I o taka odpowiedz mi chodziło prosto i rzeczowo , dziekuje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.