Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Korektor siły hamowania - coś mi w nim nie graje


Seba350
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to wygląda :

 

9d4687f09ea8ffb1.jpg

2a801a915c675729.jpg

 

Czy na zaznaczonej śrubie nie powinno być jakiejś tulejki pod wspornikiem by mogło to działać na zasadzie dźwigni??

Regulator daje wiekszą siłę kiedy tłoczek w niego wchodzi czy wychodzi??

Nie kumam jak ma to działać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz auto bardziej obciążone to hamulce powinny mocniej hamować, 

czyli im bardziej sprężyna jest naciągnięta tym słabiej hamuje.

ale to tylko teoria :P jak masz założone wzmocnione sprężyny albo stalowe zderzaki to nie działa tak jak powinno 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz auto bardziej obciążone to hamulce powinny mocniej hamować, 

czyli im bardziej sprężyna jest naciągnięta tym słabiej hamuje.

ale to tylko teoria :P jak masz założone wzmocnione sprężyny albo stalowe zderzaki to nie działa tak jak powinno 

Tyle wiem :) Ale to nie działa - tzn dzwignia se lata, czegoś tam brak by to się napinało odpowiednio czy tam luzowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już takie dwa wywaliłem na złom i zrobiłem obejście, :P

nie wiem czy jest sens to regenerować, no chyba że auto nie jest przerobione i jeździsz tylko po asfalcie 

tutaj poszukaj, będziesz miał rozłożone na czynniki pierwsze 

http://nissan4u.com/parts/terrano/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie mogę znaleźć tego ustrojstwa w tym katalogu.

 

Sam korektor w sobie raczej jest sprawny tylko dźwignia coś luźna jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ma być, ta śruba to ograniczenie maksymalnego ruchu dźwigni

naciśnij pedał hamulca i zobacz to ramie powinno się siłować ze sprężyna :)

ja z dwóch złożyłem jeden - działa jak trzeba tylko trzeba ustawić napięcie sprężyny,

http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/frame/Breakes/slides/DSC00306.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio było to poruszane w programie kup i zrób samochód marzeń. jeżeli już przestało to współpracować to lepiej to wywalić niż bawić się w naprawę.

 

oczywiście jeżeli ten program to dla kogoś autorytet bo jak dla mnie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co jest korektor sciśnięty opaska by hamował max - co na przeglądzie skutkowało wynikiem coś w okolicach 1,6 czyli na pewno koła nie zblokuje :)

 

A korektor mocniej hamuje gdy tłoczek wciskamy, a słabiej, analogicznie, gdy tłoczek wyciągamy.

 

Dzieki Huga fotce wiem co jest w moim nie tak - mam ułamany (czy wytarty) zaznaczony element i dlatego łapka se lata a tłoczka nie rusza jak powinna

d0247203e9976807.jpg

Edytowane przez Seba350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co jest korektor sciśnięty opaska by hamował max - co na przeglądzie skutkowało wynikiem coś w okolicach 1,6 czyli na pewno koła nie zblokuje :)

 

Żebyś się nie zdziwił... Przy ostrym hamowaniu tył jest mocno odciążony. U mnie na szutrze nawet z korektorem tył blokuje szybciej niż przód. Na asfalcie jest chyba normalnie a przynajmniej nie odczuwam zbyt silnego hamowania tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Żebyś się nie zdziwił... Przy ostrym hamowaniu tył jest mocno odciążony. U mnie na szutrze nawet z korektorem tył blokuje szybciej niż przód. Na asfalcie jest chyba normalnie a przynajmniej nie odczuwam zbyt silnego hamowania tyłu.

 

zaczął u mnie ciec właśnie, mam podejrzenie że może podejść od L200:

http://e-pajero.pl/pozostale/2957-korektor-sily-hamowania-l200.html

 

wygląda właściwie identycznie jak mój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Waitam. I jak pasuje ten korektor od l200 bo szukam tekże do swojego D21 i wiele jest podobnych a ceny o 70 zł 2200zł i sam nie wiem co do czego czym się różni. Pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kupiłem korektor siły chamowania od l200 i założyłem do d21 i pasuje idealnie. odrobina się różni budową ale to mocowanie zasada działania podłączenie - jest takie samo. a cena chyba 400 zł gdzie do D21 kosztuje 980zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 10.02.2021 o 20:19, Pickup_D21 napisał:

Kupiłem korektor siły chamowania od l200 i założyłem do d21 i pasuje idealnie. odrobina się różni budową ale to mocowanie zasada działania podłączenie - jest takie samo. a cena chyba 400 zł gdzie do D21 kosztuje 980zł

A możesz powiedzieć który przewód w który otwór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...