jakt Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Witam! Przejechałem 1000 km po wymianie listwy wtryskiwaczy i filtra f. lotnej oraz regulacji instalacji. Komputer LPG to AG Zenit. Jeździć jeździ, ale jednak nie jest do końca dobrze. Po regulacji wymieniłem także świece i filtr f. ciekłej. Spalanie to 9,2-9,5 l/100 km w trasie oraz 11-12 l/100 km pół na pół miasto/trasa.. Odczuwalna jest zmniejszona moc w stosunku do jazdy na benzynie. Silnik dławi się przy 2-3 kRPM, kiedy w tym zakresie obrotów chce się dynamiczniej przyspieszyć. Utrudnia to wyprzedzanie. Świece ustawione na 0,8 mm przerwy, chyba spróbuję zwiększyć na 0,9, choć nie chce mi się wierzyć by to miało tak drastyczny wpływ, nie mniej, zmienię tak. Oprócz tego, kiedy silnik się jest ciepły, zgasi się samochód na parę minut i odpali znów, komputer chce przełączać się na LPG. Wtedy gaśnie albo szarpie. Na zimnym silniku przejeżdżam na benzynie ok 1-2 km i potem wskakuje LPG, więc tu chyba jest ok. Czy jest sens czyścić elektrozawór przy reduktorze czy od razu jechać do gazownika? Dodam, że regulację robił pan z zakładu posiadającego autoryzację AG Centrum - "ekspert LPG".. a tutaj wziął 50 zł za autoregulację po zmianie listwy. Nie były ustawiane mapy. Czy może pierdzielnąć to i kupić interfejs do tej instalacji, samemu sobie ustawić? Z góry dziękuję za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.