Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Mokra miska olejowa + silnik


bilard4ever

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Almery n15 1.6 '96 rok Hatchback. Od tamtego czasu wymieniłem tylko uszczelke pod deklem, bo silnik się pocił. Było wszystko okej przez jakiś czas. Nic nie pociło się. Natomiast ostatnio zauważyłem, że lewy bok silnika znów się poci, a miska olejowa jest cała mokra. Od spodu jest cała (nieuszkodzona). Proszę o porady co może być przyczyną takiego zachowania silnika, tzw. pocenia sie.

 

Dodam, że wszystko pracuje ladnie, bez problemu.

 

Czekam na odpowiedź,

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki byłby to koszt naprawy ? Orientuje się ktoś ?

 

Takie objawy jakie opisałem wskazują na ten uszczelniacz ? Ja myślałem że pod głowicą coś, czy coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób zdjęcie gdzie to dokładnie jest mokre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób zdjęcie gdzie to dokładnie jest mokre

Pewnie, że zrobię i wstawię tutaj wieczorkiem jak wrócę z pracy :)

 

Dzięki za szybką odpowiedź z góry i pomoc w diagnozie :)

Cześć Wam. Załączam zdjęcia danych miejsc pocenia. Proszę o jakieś informacje. Pozdrawiam

post-99164-0-40814800-1463031451_thumb.jpg

post-99164-0-37919200-1463031489_thumb.jpg

post-99164-0-63834600-1463031520_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniałeś uszczelkę a nie dałeś silikonu w "jajkach" i zmień oring na aparacie zapłonowym, do tego moze być też uszczelniacz wału 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jajkach" czyli gdzie ?:)

Czy oring i ten silikon normalnie sam dam radę ?

 

Uszczelniacz wału, ale w którym miejscu ? Będzie potrzeba zdejmowania skrzyni ?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od tego na jakim stopniu znasz sie na mechanice pojazdowej. "Jajka" to te polksiezyce ktore razem z uszczelka uszczelniaja pokrywe glowicy z glowica. Oring uszczelnia wyjscie na aparat zaplonowy. Jezeli bedziesz mial szczescie to tylko przez to cieknie olej z gory na dol na miske. Uszczelniacze na wale sa juz bardziej skomplikowane bo z jednej strony trzeba zdjac rozrzad a z drugiej strony skrzynie. Cen nie typuje ale mozesz sie popytac znajomych mechanikow, tutaj z forum ktos Ci podpowie / doradzi kogos albo na www.dobrymechanik.pl . Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...