Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z Greddy


AAS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim

Właśnie jestem w trakcie przebudowywania poprzedniego setupu wiec pomyślałem że wrzucę w projekty na wypadek gdyby ktoś był zainteresowany kiedyś podobną budową bo chyba tt od greddyego nie jest u nas jakoś specjalnie popularną platformą. Z tego co wiem to drugi jeżdżący w Polsce taki samochód.

Wiec plan jest żeby to jeździło w miarę bezawaryjnie i ńie koniecznie na maksymalnych ustawieniach tak z 500-600km będzie ok biorąc pod uwagę wydajność turbin 18g

 

Modyfikacje silnika:

Tłoki: wiseco 8:8.1

Korby: BC

Wałki: BC 264

Sprężyny i talerzyki: BC

Panewki: racingking albo jakoś tak

Blok pierwszy nadwymiar 96.0

Wał przygotowany pod panewki 0.0025

ARP: l19

 

FI:

Greddy tt kit z intercoolerem

BOV: HKS

 

Układ paliwowy:

Powrotny system paliwa

Listwa paliwowa: cosworth

Wtryski: FIC 800cc

Regulator: tomei

Pompa paliwa wewnętrzna: walbro 255

Zewnętrzna pompa paliwa: bosch 044

 

E management:

Haltech platinum pro

AFR: Haltech dual wideband

 

Zawieszenie:

Gwint: ksport drift

wszystkie gumy zmienione na poliuretany

LSD: KAAZ 2way

Regulowane nastawy zawieszenia na unibalach

 

Wydech:

2x3 cale

 

Skrzynia:

CD009

 

Sprzęgło/zamach:

Spec twin disc

 

Modyfikacje chłodzenia:

Mod bloku

Pathfinder mod (dodatkowy obieg wody z drugim termostatem)

Termostat mishimoto

Wielka chłodnica wody

Wtrysk woda/methanol: AEM

 

 

No i powoli to się składa dół już prawie gotowy turbiny po wymianie uszczelnień

post-42223-0-18266200-1463307120_thumb.jpeg

post-42223-0-95269500-1463307145_thumb.jpg

post-42223-0-34782700-1463307176_thumb.jpg

post-42223-0-44930300-1463341159_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie że działasz dalej z zetką  

aby to było bezawaryjne nie przekraczać 500km   i bedzie git    

a najlepiej odrazu pakować fabryczny silnik  z nisana gtr   w seri jest 550km  a na fabrycznych gratach robi sie 700km  a po zakuciu

 znam gtera  który legitymuje sie mocą ponad 900km i mometem 1100nm   kolegi Robina  dziśaj tak lukałem pod jego maską i ten silnik jest idealny na swap do zetki 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek ale to nie jest takie proste żeby zapakować silnik z gtra do zety jakby tak było to ludzie by to wsadzali na potegę a jest jednak trochę problemów przy swapie awd do rwd wiem tylko o kilku takich swapach na jdm i w us i w każdym przypadku koszt swapa przewyższał cenę gtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASS padło coś ze remontujesz ? - Smigaliśmy razem kiedyś po mokrym Jastrzębiu .

No i cena silnika z GTR to około 30 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale miałem tłoki na nominale w bloku który już miał nalatane 80k i nominału nie trzymał wiec miałem spore problemy z odpowietrzeniem skrzyni korbowej generalnie za dużo boostu przelatywało przez pierścienie i tłoki i już mnie to zaczęło wku.... dlatego zdecydowałem się zrobić. Generalna uwaga tłoki nominał nadają się tylko pod nowy blok z fabryki albo pod tuleje dartona jak blok jest używany to zawsze ten pierwszy nadwymiar trzeba zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki i oby po drugim kłuciu silnika, olej wypływający z niego nie chlapał po błotnikach !!

Tzn. żeby w ogóle nic się nie lało z niego !!

I obyś miał więcej czasu by się z nami spotykać i ganiać po torach !!

Używane bloki z jakimi do czynienia miałem mają odstępstwa maks 1.5 setki przy przebiegu 180 tyś mil, a kute nominalne tłoki są pasowane z fabryki na 12-13 setek przy fabrycznie nowym bloku 95,5mm, 

po chonowaniu zrobi się 15 setek luzu a to jest od pytki, do tego sie wyklepią po 1000km o kolejne 5 setek i jest dramat...

 

Ps. To Twin Turbo Greddy o którym wspomniałeś jest w puzlach i obecnie 3-ci właściciel zwiózł mi jego zwłoki:

20160511_2030330_zpsifo8mglx.jpg

 

Ale mamy jeszcze jedno Greddy TT w naszym kraju - kolega Micho196 !! :)

Hehe więcej pewno idzie spotkać na mieście Aventadorów i Veyronów niż Zetek powered by Twin Turbo Greddy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

As As w akcji - Pamiętny rok 2014 łącznie 3 rude Zetki po Ułężu wtedy latały :)

ASS%20ASS%20ulez%202014_zpsweukcfab.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki już usiadły ale nie obyło się bez niespodzianek BC robi swoje walki pod aftermarketowe kółka zębate które maja wiekszą średnice o 0.2mm wiec trzeba było trochę zeszlifować

post-42223-0-59214400-1463594593_thumb.jpeg

post-42223-0-20828100-1463594644_thumb.jpeg

post-42223-0-08681300-1463594702_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki już usiadły ale nie obyło się bez niespodzianek BC robi swoje walki pod aftermarketowe kółka zębate które maja wiekszą średnice o 0.2mm wiec trzeba było trochę zeszlifować

czy to sky r34 stoi tam na volkach w tle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej sky R33 mojego znajomego z Mrągowa. Tak przynajmniej wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zmodyfikowane spływy olejowe z turbin, oryginalnie spływy mają ujście do dolnej miski poniżej poziomu oleju co ogranicza przepływ, w moim projekcie podnieśliśmy je trochę i powiększyliśmy średnice tak żeby nic nie ograniszało przepływu. Listwy paliwowe i powrót paliwa też już zamontowany zostaje wrzucić kolektor i można odpalać

post-42223-0-27045500-1464373775_thumb.jpeg

post-42223-0-01766100-1464373790_thumb.jpeg

post-42223-0-70743200-1464373831_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad tafla oleju zeby bylo to praktycznie sama gora tej dużej miski olejowej...

Bede we firmie to cykne foto jak to w katusowej zet zrobilem.

 

No ale ko ko jumbo i do przodu !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

  to sie robi dla hooby     ,   podam ci tylko jedną pozycje w GTR  wzmocnienie skrzyni biegów kosztuje 60 tyś zł  przy czym sam zakup auta to ok 200-300tyś  

   jest jedna sprawa, a wiem że tak jest   sporo zetek turbo  miało poważne  awarie silników   ale o tym sie nikt oczywiście nie pochwali 

 AAS fajnie że działasz  dalej z autem  rozwijaj projekt  bo warto 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zrobię mapę na 650 bo na tyle te turbiny powinny wydać ale chyba tylko po to żeby taka mieć

No z GTRem jest problem bo to nudny samochód, pozatym ma problemy ze skrzynia jak słusznie zauważył Jarek. Generalnie pare startów olej zgrzany i skrzynia do wymiany. Teraz ten NSX może być ciekawy chociaż mi się wizualnie nie bardzo podoba ale ludzie którzy maja pojęcie o prowadzeniu samochodów raczej pozytywnie się o nim wyrażają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NSX ma np. elektroniczne hamulce no nie wiem czy bym sie przekonał do hebli bez wężyków.

No a GTR fajny wóz tylko trzeba by mieć jakieś 600-650 tys zeby był fajny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tez tak myślałem ze te wszystkie elektro gadżety zabija przyjemność z jazdy ale podobno nie, pozatym teraz większość supercars się wspomaga elektrycznie może to jest way to go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...