AAS Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Cześć Wszystkim Właśnie jestem w trakcie przebudowywania poprzedniego setupu wiec pomyślałem że wrzucę w projekty na wypadek gdyby ktoś był zainteresowany kiedyś podobną budową bo chyba tt od greddyego nie jest u nas jakoś specjalnie popularną platformą. Z tego co wiem to drugi jeżdżący w Polsce taki samochód. Wiec plan jest żeby to jeździło w miarę bezawaryjnie i ńie koniecznie na maksymalnych ustawieniach tak z 500-600km będzie ok biorąc pod uwagę wydajność turbin 18g Modyfikacje silnika: Tłoki: wiseco 8:8.1 Korby: BC Wałki: BC 264 Sprężyny i talerzyki: BC Panewki: racingking albo jakoś tak Blok pierwszy nadwymiar 96.0 Wał przygotowany pod panewki 0.0025 ARP: l19 FI: Greddy tt kit z intercoolerem BOV: HKS Układ paliwowy: Powrotny system paliwa Listwa paliwowa: cosworth Wtryski: FIC 800cc Regulator: tomei Pompa paliwa wewnętrzna: walbro 255 Zewnętrzna pompa paliwa: bosch 044 E management: Haltech platinum pro AFR: Haltech dual wideband Zawieszenie: Gwint: ksport drift wszystkie gumy zmienione na poliuretany LSD: KAAZ 2way Regulowane nastawy zawieszenia na unibalach Wydech: 2x3 cale Skrzynia: CD009 Sprzęgło/zamach: Spec twin disc Modyfikacje chłodzenia: Mod bloku Pathfinder mod (dodatkowy obieg wody z drugim termostatem) Termostat mishimoto Wielka chłodnica wody Wtrysk woda/methanol: AEM No i powoli to się składa dół już prawie gotowy turbiny po wymianie uszczelnień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) fajnie że działasz dalej z zetką aby to było bezawaryjne nie przekraczać 500km i bedzie git a najlepiej odrazu pakować fabryczny silnik z nisana gtr w seri jest 550km a na fabrycznych gratach robi sie 700km a po zakuciu znam gtera który legitymuje sie mocą ponad 900km i mometem 1100nm kolegi Robina dziśaj tak lukałem pod jego maską i ten silnik jest idealny na swap do zetki Edytowane 15 Maja 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Jarek ale to nie jest takie proste żeby zapakować silnik z gtra do zety jakby tak było to ludzie by to wsadzali na potegę a jest jednak trochę problemów przy swapie awd do rwd wiem tylko o kilku takich swapach na jdm i w us i w każdym przypadku koszt swapa przewyższał cenę gtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 ASS padło coś ze remontujesz ? - Smigaliśmy razem kiedyś po mokrym Jastrzębiu . No i cena silnika z GTR to około 30 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Nie ale miałem tłoki na nominale w bloku który już miał nalatane 80k i nominału nie trzymał wiec miałem spore problemy z odpowietrzeniem skrzyni korbowej generalnie za dużo boostu przelatywało przez pierścienie i tłoki i już mnie to zaczęło wku.... dlatego zdecydowałem się zrobić. Generalna uwaga tłoki nominał nadają się tylko pod nowy blok z fabryki albo pod tuleje dartona jak blok jest używany to zawsze ten pierwszy nadwymiar trzeba zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 lubie to! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Trzymam kciuki i oby po drugim kłuciu silnika, olej wypływający z niego nie chlapał po błotnikach !! Tzn. żeby w ogóle nic się nie lało z niego !! I obyś miał więcej czasu by się z nami spotykać i ganiać po torach !! Używane bloki z jakimi do czynienia miałem mają odstępstwa maks 1.5 setki przy przebiegu 180 tyś mil, a kute nominalne tłoki są pasowane z fabryki na 12-13 setek przy fabrycznie nowym bloku 95,5mm, po chonowaniu zrobi się 15 setek luzu a to jest od pytki, do tego sie wyklepią po 1000km o kolejne 5 setek i jest dramat... Ps. To Twin Turbo Greddy o którym wspomniałeś jest w puzlach i obecnie 3-ci właściciel zwiózł mi jego zwłoki: Ale mamy jeszcze jedno Greddy TT w naszym kraju - kolega Micho196 !! Hehe więcej pewno idzie spotkać na mieście Aventadorów i Veyronów niż Zetek powered by Twin Turbo Greddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Przez grzeczność nie zaprzecze Edytowane 18 Maja 2016 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 As As w akcji - Pamiętny rok 2014 łącznie 3 rude Zetki po Ułężu wtedy latały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Wałki już usiadły ale nie obyło się bez niespodzianek BC robi swoje walki pod aftermarketowe kółka zębate które maja wiekszą średnice o 0.2mm wiec trzeba było trochę zeszlifować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjaay Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Wałki już usiadły ale nie obyło się bez niespodzianek BC robi swoje walki pod aftermarketowe kółka zębate które maja wiekszą średnice o 0.2mm wiec trzeba było trochę zeszlifować czy to sky r34 stoi tam na volkach w tle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 As as pisałem do Ciebie na FB jak będziesz mial czas to odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 To raczej sky R33 mojego znajomego z Mrągowa. Tak przynajmniej wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Zmodyfikowane spływy olejowe z turbin, oryginalnie spływy mają ujście do dolnej miski poniżej poziomu oleju co ogranicza przepływ, w moim projekcie podnieśliśmy je trochę i powiększyliśmy średnice tak żeby nic nie ograniszało przepływu. Listwy paliwowe i powrót paliwa też już zamontowany zostaje wrzucić kolektor i można odpalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 spływy czym są obsmarkane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Klej uszczelniający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 nad tafla oleju zeby bylo to praktycznie sama gora tej dużej miski olejowej... Bede we firmie to cykne foto jak to w katusowej zet zrobilem. No ale ko ko jumbo i do przodu !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Dzisiaj auto wystrojone bezpiecznie i zachowawczo na 0,8 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 No niestety jak chcesz latać 600km autem to wymaga trochę pracy albo kupujesz lambo i latasz w miarę bezstresowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 to sie robi dla hooby , podam ci tylko jedną pozycje w GTR wzmocnienie skrzyni biegów kosztuje 60 tyś zł przy czym sam zakup auta to ok 200-300tyś jest jedna sprawa, a wiem że tak jest sporo zetek turbo miało poważne awarie silników ale o tym sie nikt oczywiście nie pochwali AAS fajnie że działasz dalej z autem rozwijaj projekt bo warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Tez popieram. Szacunek dla wszystkich turbo zetek za***iste projekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Dzisiaj auto wystrojone bezpiecznie i zachowawczo na 0,8 bara Dowalisz jeszcze czy to juz koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Pewnie zrobię mapę na 650 bo na tyle te turbiny powinny wydać ale chyba tylko po to żeby taka mieć No z GTRem jest problem bo to nudny samochód, pozatym ma problemy ze skrzynia jak słusznie zauważył Jarek. Generalnie pare startów olej zgrzany i skrzynia do wymiany. Teraz ten NSX może być ciekawy chociaż mi się wizualnie nie bardzo podoba ale ludzie którzy maja pojęcie o prowadzeniu samochodów raczej pozytywnie się o nim wyrażają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 NSX ma np. elektroniczne hamulce no nie wiem czy bym sie przekonał do hebli bez wężyków. No a GTR fajny wóz tylko trzeba by mieć jakieś 600-650 tys zeby był fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 No tez tak myślałem ze te wszystkie elektro gadżety zabija przyjemność z jazdy ale podobno nie, pozatym teraz większość supercars się wspomaga elektrycznie może to jest way to go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.