MruQ Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Witam. Jestem nowym użytkownikiem auta jakim jest nissan primera p12. problem polega na tym ze wydaje mi się jak na 109 KM. to on nie za bardzo ma tyle. Dokładnie mówiąc znajomy ma forda focusa 1.6 kombi mk1 jak się nie mylę i powiem wam ze nie ma szans go wyprzedzić, może na 1,2 góra 3 jakoś idzie to 4,5 po prostu sie kreci. Nie ma błędów, łańcuch OK, cewki OK, świece OK, przedmuch ma normalny, Olej jaki jest zalany to shell 10W40 z tego co pamiętam ale z moich wiadomości powinien być zalany 5W30 chodź mogę się mylić. Nie wiem jak sprawdzić czy działa zawór do zmian faz. Moje pytanie czy ktoś miał taki przypadek, może jakoś to rozwiązał proszę o podpowiedzi i odpowiedzi. Aha i jeszcze panie DINO ŁAŃCUCH JEST OK. Czytałem inne posty i na każdy pisał pan że łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Chyba już kiedyś czytałam taki lub podobny post ... Nawet odpowiedziałam wówczas, że ten typ tak ma To poważny samochód dla spokojnych ludzi To auto z taką mocą jest ospałe, słabe, do d... No szału nie ma... Choć technika jazdy robi swoje... Oczekiwania również .... I czasem się nie pokrywają Ford to inna para kaloszy. Chcesz sprawdzić czy ma tyle kucy ile pisze - to jedź na hamownię i tam Ci "zbadają" wozidło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 No 109KM to ci daje max prędkość 190km/h, a 144Nm katalogowe dają ci przyśpieszenie (czyli to czego brakuje) a przy masie 1300kg to sory d.. nie urywa 13s do setkii jeszcze pewno wyżłopie ze zbiornika więcej niż 1,8 bo będziesz go deptał. Focus niby ma podobne parametry ale możesz mieć bardziej wyeksploatowany samochód, zmierz sobie czas do setki, jak zamkniesz się w okolicach 15s to można przyjąć że jest wszystko ok, to jest tak jak koleżanka pisze wóz dla statecznych panów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MruQ Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Chodzi mi o to że nie czuć różnicy przy wciśnięciu pedału do spodu nawet specjalnie 15 min temu byłem ze znajomymi w sklepie i oni jechali seatem ibiza 1.4 75KM i łep w łep ...kur** musi byc cos nie tak ... robiłem ostatnio honde z USA i tez miała problem z mocą problem ustąpił po zmianie oleju na właściwy.. Nie wiem czy to pomoże u mnie ale wymiana szykuje sie dopiero za 7 tys. Nic szukam dalej jakby ktoś miał jakiś pomysł .... czekam na post No 109KM to ci daje max prędkość 190km/h, a 144Nm katalogowe dają ci przyśpieszenie (czyli to czego brakuje) a przy masie 1300kg to sory d.. nie urywa 13s do setkii jeszcze pewno wyżłopie ze zbiornika więcej niż 1,8 bo będziesz go deptał. Focus niby ma podobne parametry ale możesz mieć bardziej wyeksploatowany samochód, zmierz sobie czas do setki, jak zamkniesz się w okolicach 15s to można przyjąć że jest wszystko ok, to jest tak jak koleżanka pisze wóz dla statecznych panów a powiedz mi jakie spalanie powinno występować przy normalnej jeździe... bo do 3 spalanie wychodzi na poziomie 12l 13l od 4 przy 60 wychodzi jakieś 6,5l. Na trasie do Krakowa 60 mieszane 130 autostrada 7,5-8,0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 miasto pewno koło 10 wyjdzie na trasie 6,5-7,0 będzie ok, ale jak to w życiu bywa wszystko zależy od warunków drogowych i nogi kierowcy. Ja mam 1,9 dci aktualnie mam 10,6 i przez myśl mi nie przeszło że mam coś nie tak z samochodem, wiem co robię z gazem i jakie odcinki pokonuje. Zrób test przyśpieszenia albo najlepiej na hamowni to będziesz wiedział czy coś odbiega od katalogu, olej nie powinien mieć znaczenia rozgrzany 10W-40 i 5W-30 będą zachowywać się prawie tak samo (chyba że to jakaś oliwa nieznanego pochodzenia, najtańsza jaka była). A porównywać to się powinieneś tylko z drugim takim egzemplarzem, bo porównywanie się do innych samochodów (innych marek) nie ma sensu, różne masy, różne przełożenia skrzyni itp. jeździłem ostatnio scenicem 1,6 i polo 1,2 nie mogłem dogonić, gdzie teoretycznie powinienem być szybszy, ale niestety renówka to locha i tak się to musiało skończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Witam. Jestem nowym użytkownikiem auta jakim jest nissan primera p12. problem polega na tym ze wydaje mi się jak na 109 KM. to on nie za bardzo ma tyle. Moje pytanie czy ktoś miał taki przypadek, może jakoś to rozwiązał proszę o podpowiedzi i odpowiedzi. Na jakiej podstawie ten wniosek? Kupując takie auto tj. o takiej masie a co najważniejsze z takim silnikiem cudów nie ma się co spowdziewać. 1.6 to najsłabsza jednostka silnikowa dla "amatorów" łagodniej i spokojnej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MruQ Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Na jakiej podstawie ten wniosek? Kupując takie auto tj. o takiej masie a co najważniejsze z takim silnikiem cudów nie ma się co spowdziewać. 1.6 to najsłabsza jednostka silnikowa dla "amatorów" łagodniej i spokojnej jazdy Nie no ja doskonale sobie zdaję sprawę z tego że to jest mały silnik ale wydawało mi się że 109KM to powinno jechać a tu przy wyprzedzaniu z AC trzeba długiej drogi. Dziś wracając z odpoczynku nad woda zaczął przy wyższych obrotach sie zacinać tzn tak jakby co do na ułamki sekund blokowało ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Dziś wracając z odpoczynku nad woda zaczął przy wyższych obrotach sie zacinać tzn tak jakby co do na ułamki sekund blokowało ... Sugeruję sprawdzić czy nie jest zabrudzony przepływomierz powietrza, miałem kiedyś podobne objawy w primerze P11 i to właśnie zabrudzony przepływomierz je powodował, po wyczyszczeniu wszystko było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzPGN Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Witam wszystkich. Przy moim benzyniaku 1800ccm też czuć wagę tego auta. Fakt, że preferuję jazdę rekreacyjną do 2.2k obrotów, ale jeśli trzeba przycisnąć to auto daje radę. Wystarczy redukcja, przeciągnąć do 3k i "idzie jak strzała" Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Witam wszystkich. Przy moim benzyniaku 1800ccm też czuć wagę tego auta. Fakt, że preferuję jazdę rekreacyjną do 2.2k obrotów, ale jeśli trzeba przycisnąć to auto daje radę. Wystarczy redukcja, przeciągnąć do 3k i "idzie jak strzała" Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka ale 1,8 to już mocniejszy silnik, jak większa pojemność to i lepiej się zbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 ale 1,8 to już mocniejszy silnik, jak większa pojemność to i lepiej się zbiera Jedyna słuszna pojemność jeśli chodzi o silniki benzynowy w stosunku do masy pojazdu to 2.0 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Jedyna słuszna pojemność jeśli chodzi o silniki benzynowy w stosunku do masy pojazdu to 2.0 to fakt że 2,0 lepiej się zbiera ale 1,8 też da radę jeździć.... no trochę bardziej spokojnie Edytowane 9 Czerwca 2016 przez matador41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.