qloda Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Niedawno zakupilem Primere P12 2.2 dCi. I moje pytanie brzmi nastepujaca "Jak dbać o dwumase?" tzn. przy jakich obrotach najlepiej utrzymywać jazdę? Z różnych źródeł wiem ze jedni mówią jeździć nie przekraczając 1500 obrotów inni żeby nie przekraczać 2000. Czekam na wasze sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Niedawno zakupilem Primere P12 2.2 dCi. I moje pytanie brzmi nastepujaca "Jak dbać o dwumase?" tzn. przy jakich obrotach najlepiej utrzymywać jazdę? Z różnych źródeł wiem ze jedni mówią jeździć nie przekraczając 1500 obrotów inni żeby nie przekraczać 2000. Czekam na wasze sugestie. Nie robić strzała ze sprzęła i nie deptać mu na wysokim biegu z mała prędkością. A jak nie przekraczać 1500? Ja przekraczam grubo ponad 3000 Może przeczytaj to pytanie które sformułowałeś i zadaj je jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Zapalanie i gaszenie auta tylko przy wcisnietym sprzegle.Wtedy moment obrotowy nie przechodzi na tlumik drgan w kole dwumasowym i takze nie obciaza skrzyni biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qloda Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Heh.. słownik mi źle zastąpił słowo miało tam być nie schodzić poniżej 1500. Bo podobno dwumasa niskich obrotów nie lubi i szybciej się zużywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Generalnie lepiej bliżej 2000 niż 1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Nie holować żadnych samochodów, nie holować ciężkich przyczep. Mój rekord w niszczeniu koła 2masowego jest 30 km holowanie Renault trafic oczywiście hodowałem WP12. Po holowaniu auto na wolnych obrotach drżało. Sprzęgło na luzie ciągnęło. Pozostała tylko wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qloda Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 I wszystko jasne. Także dzięki za odpowiedzi. Bo z tego co wiem gram paliwa jest tańszy niż gram dwumasy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Polecam ten materiał na YouTube o ogólnie ten kanał wiele ciekawych żeczy można się tam dowiedzieć 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qloda Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Dzięki filmik godny polecenia dla "amatorów motoryzacji" jak ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Nie ma sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.