Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Naciąganie paska wieloklinowego


sebastiw

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Piszczy mi pasek klinowy, ten dłuższy od m.in. alternatora. Zanim go wymienię chciałbym spróbować lekko go naciągnąć.

 

Czy ktoś będzie tak miły i opiszę, która śrubę należy doczekać, żeby napisać lekko pasek? Czy jest dostęp od góry, czy tylko od dołu?

Będę wdzięczny za łopatologiczny opis, bo nie regulowanej nigdy paska.

 

No to sam napiszę.

 

 

Przy pompie wspomagania poluzować nakładkę śruby skierowanej do wewn. komory silnika i następnie regulacja śrubą prostopadła do niej.

Pasek na alternatorze - poluzować rolę napinacza i regulacja długą śrubą nad kompresorem klimy, któraś skierowana jest w kierunku chłodnicy.

Ps. Działasz na własną odpowiedzialność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A może coś więcej, na przyka o jakim silniku rozmawiamy ja w moim 1.9 dci mam samonapinacz i nie da się bardziej nic naciągnąć tak jak w przypadku starszych aut gdzie do napinania służył alternator :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...