Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z Rolandinho


Rolandinho
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jak już każdy wie kupiłem nysę od Sajmona  także bedę kontynuował "jego myśl" dla przypomnienia:

 


MODEL:
-Nissan 350z Z33, 2004, WV2 Silverstone, Wersja Europa, Premium Pack

SILNIK:
-VQ35DE 3.5l V6
-Zalany syntetykiem Valvoline 10w40
-LPG Stag 300

UKŁAD DOLOTOWY:
-CAI
-Stożek Simota
-Hydroshield K&N
-Plenum Spacer
-Mod kolektora ssącego

UKŁAD WYDECHOWY:
-Sportowe kolektory wydechowe Megan Racing
-Downpipe'y Turbo Works
-Końcowy tłumik Power Motive

ELEKTRONIKA:
-Strojenie by Coobcio Garage (www.facebook.com/coobcio)
-ESP
-ABS
-Wspomaganie kierownicy
-Kierownica wielofunkcyjna
-Lusterka, szyby elektryka
-Tempomat
-Centralny zamek
-6x airbag
-Climatronic
-Podgrzewane fotele
-Regulacja elektryczna foteli

UKŁAD NAPĘDOWY:
-Skrzynia seria
-nowe sprzęgło + docisk OEM Nissan (07.2015)
-Felgi Barracuda Karizzma 19x8.5
-Dystanse PilotRacing 20mm
-Wąskie czarne stalowe nakrętki
-Opony przód lato 235/35/19
-Opony tył lato 235/35/19
-RWD   :D

ZAWIESZENIE:
-Seria

UKŁAD HAMULCOWY:
-ABS
-Seria, czyli cały układ hamulcowy Brembo.
-Nacinane tarcze hamulcowe

BODY-KIT:
-Oryginalna dokładka przedniego zderzaka Nismo
-Tylny spoiler klapy Giacuzzo

ŚRODEK:
-seria czyli cupholdery, pełno schowków i inne gadżety
-DVD Navigation BirdView

CAR-AUDIO:
-JVC KW-R500 2din

MOC:

JEST: 280hp/388nm

sajmon%20start%20i%20final_zpsydinpjeo.g
 

 

 

Także jest jak jest, planuję zrobić kilka rzeczy, jedne bardziej drażniące a drugie mniej:

 

-Montaż tulejek wahacza i podpory wału
-Spaw nowej plecionki
-Naprawa nie działających spryskiwaczy ksenonów
-Wymiana wszystkich pasków (piski do około 800obr/min)
-Wymiana siłowników klapy bagażnika
-Wymiana żarówek (postój, wsteczny) może czujnika wstecznego ?
-Kupno zaprawek WV2 
-Naprawa radia (nie łapie fal FM)
-Montaż czujników parkowania może z wykorzystaniem ekranu od nawigacji zbędnej i nie działającej
-Renowacja foteli skórzanych
-Oddanie na jakąś hydrografikę paru elementów
-Przyciemnienie szyb
-Gruntowne czyszczenie wnętrza
 
Także póki co jest "tyle" do zrobienia w aucie :)
 
Jak zrobię rzeczy rzucające się w oczy będę wbijał foto relację.

 

post-99965-0-01638400-1470741580_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Radia, rozmawiałem z Robertem mówił mi że nie podłączał anteny wiec wyjmij, podepnij i będzie git. Ja i tak dawałem wszystko z USB a to co łapało chwilowo to widocznie lepszy sygnał i podchwytywało, zresztą tam się słucha V6 a nie radia tej :P Aktualnie mam ciemne szyby w nowym nabytku i....zaraz musze oderwać folie z przednich bo jest kurde wiksa, w nocy nic nie widać. Pamiętaj kontrolować olej, tak jak mówiłem, a paski nie są temu popiskiwaniu winne tylko na 90% aluminiowe kółka, bo pasek główny wymieniałem chwilę po kupnie...było to samo. Powodzonka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sajmon pewnie masz racje, póki co słucham V6 i radia raczej słuchać nie będę, ale działać musi nawet jeśli go nie odpalę nigdy :D 

 

PS oleju nie wziął nic póki co a zrobiłem 520 kilosów już...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sajmon pewnie masz racje, póki co słucham V6 i radia raczej słuchać nie będę, ale działać musi nawet jeśli go nie odpalę nigdy :D

 

PS oleju nie wziął nic póki co a zrobiłem 520 kilosów już...

V8 brzmi lepiej no ale..nie można tak porównywać heheh. Jeśli by przestał brać olej to chyba cud jakiś. Kontroluj mimo wszystko, wszystko Ci mówiłem :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze maszyna trafiła :)

Ps. nawet jak nie bierze oleju to minimum raz w tygodniu go kontroluj.

Pss. z czego się przesiadłeś na zetkę no i jakie są twoje wrażenia z jazdy :) ??

 

Paski już nie pamiętam w jakim stanie ona miała ale może wystarczy je podciągnać :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio. Regulowałem je bo główny kupiłem nowy a od klimy został. Piszczy przy obciążeniu od 800-1100rpm ale to nie jest typowy głośny pisk. Z Darkiem stwierdziliśmy że to raczej od kółek aluminiowych. Fajnie ze została na forum. Mi olej ubywał cały czas, jednak no w tyg nawet jak jeździłem normalnie to weekend trochę się przegoniło.

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Coobcio fizycznie i mentalnie z SLK 192 kuca RWD z kompressorem (po modyfikacjach) - także nysa a sedes to dwie różne bajki bez porównania :)

 

Panowie spokojnie, póki co siedzę i czytam ciągle sprawdzam i nasłuchuję... mimo, że otwarcie mogę się przyznać nie umiem "jeszcze" jeździć nysą to się nauczę i zadbam jak należy, nie będę wrzucał fot innych swoich aut z dowodem, że dbałem, a dbałem czasem nawet sobie odmówiłem byle by fura dostała, także będzie dobrze, ogarnę teraz ślub i zabieram się za robotę w aucie...

 

Ave :)


No dobra minęły 3 miesiące od ostatniego wpisu, zrobiłem parę kilometrów i mam pewne spostrzeżenia co do Nysy, przede wszystkim powoli zaczynam rozumieć czemu ludzie tu wydają 10K rocznie na te samochody...ale zaczynając od początku...

 

W Nysie było parę spraw niedociągniętych i popsutych, zatem najpierw w wakacje Nysa trafiła do Kuby, zrobił tuleje w dyfrze i w wahaczach a także dotknął pasków, bo jak już wspomniałem piszczy przy ruszaniu a teraz to piszczy jak... bo zimno :D Zatem usterka nie została do końca naprawiona bo po 2 tyg od naprawy u Kuby znów piszczy a nie tego oczekuje od Specjalisty aby robić na chybił trafił - gdzie jak poźniej Bydle podpowiedział trzeba rolke ruszyć, więc będę sobie dalej we własnym zakresie to naprawiał... 

 

Nie działała mi także "żarówka" od wsteka - Kuba po diagnozie stwierdził, że prąd nie idzie do czujnika co było bardzo podejrzane...Natomiast to co wynikło podczas naprawy to jakieś druciarstwo życia, okazało się, że jakis debil zrobił instalacje pod wsteczny tak, że po włączeniu "pozycyjnych" wsteczny się zapalał !!! Zatem "Ktoś następny" wypier*** żarówkę która paliła się na stałe zamiast naprawić problem... - druciarstwo niezłe, ale co dalej w między czasie nie było prądu na wiązce z silnika do czujnika od wstecznego, no i trzeba było puścić instalacje od nowa ale kostka była w takim stanie jak na foto:post-99965-0-89622700-1479215371_thumb.jpg post-99965-0-67100200-1479215383_thumb.jpg

 

No i tu się zaczął problem bo nie było jak wpiąć kostki do czujnika, więc zostało poszukiwanie na szrotach...ceny kosmos, ASO kosmos, instalacje z 350z kosmos bez gwarancji, że będzie ta kostka - idąc tym tropem sprawdziłem czujnik do jakiego jeszcze auta pasuje i tą drogą znalazłem kostki z MAZDY 6 i kupiliśmy za całe 40 zł z wysyłką :D :D oczywiście wcześniej musiałem zobaczyc jak sama kostka wygląda aby mieć jakiś odnośnik http://www.wiringspecialties.com/vqreswco.html - jak sie okazało później niezbędny bo kostka z Mazdy przy pierwszych podejściach nie chciała wejść w czujnik... i diagnoza nie pasuje... a co się okazało ze starej kostki były jeszcze elementy w czujniku <omg> post-99965-0-80124200-1479215398_thumb.jpg

 

Zatem udało się ogarnąć wsteczny po długich bólach i szukaniu kostek...

 

Na wstecznym zależało mi ze względu na przegląd techniczny i czujnik parkowania, wymyśliłem sobie że wypier*** nawigacje, wstawie wyświetlacz AV i podłącze pod wsteczny kamerę cofania, bo w czołgu nic nie widać... Dodatkowo wstek poszedł z mocnym ledem a efekt taki: post-99965-0-08358300-1479215527_thumb.jpgpost-99965-0-26576500-1479215539_thumb.jpgpost-99965-0-10799400-1479215545_thumb.jpgpost-99965-0-22551900-1479215561_thumb.jpgpost-99965-0-23433100-1479215585_thumb.jpg

 

Temat z czujnikiem parkowania ogarnięty...

 

Następny temat to były ledy w aucie na biało + pod nogami, włączanymi na guzik dodatkowy, efekt taki: post-99965-0-23874200-1479215712_thumb.jpgpost-99965-0-85740800-1479215729_thumb.jpgpost-99965-0-46682400-1479216304_thumb.jpg

 

W miedzy czasie wymarzyłem sobie czujniki parkowania na przód, także włączane dodatkowym przyciskiem: post-99965-0-16799500-1479215772_thumb.jpgpost-99965-0-74756000-1479215776_thumb.jpgpost-99965-0-14035400-1479215787_thumb.jpgpost-99965-0-16803000-1479215792_thumb.jpgpost-99965-0-29612200-1479215799_thumb.jpgpost-99965-0-57651800-1479215807_thumb.jpgpost-99965-0-76428200-1479215825_thumb.jpg

 

W między czasie postanowiłem mieć juz gotową instalacje pod videorejestrator, który kupuje na dniach i ładowanie na stałe jest tutaj, także z dodatkowym włącznikiem: post-99965-0-69924500-1479215947_thumb.jpgpost-99965-0-61166600-1479215958_thumb.jpg

 

Ze środka tyle, kolejną rzeczą która mi nie działała to spryski od ksenonów, ale jak zderzak był zdjęty to poprosiłem o naprawę i tego... Układ cały zapiaszczony, a pompka od ksenonów z wodą w wirniku, no i teraz poszukiwania pompki wręcz niedostępnej :/ Ale znalazłem bardzo podobną od X-TRAILa, zregenerowaliśmy ją, układ został wyczyszczony i ksenony hulają za cenę pompki + robota około 150 zł fotki mojej: post-99965-0-81269300-1479216115_thumb.jpgpost-99965-0-49120500-1479216124_thumb.jpgpost-99965-0-90542500-1479216130_thumb.jpgpost-99965-0-62338500-1479216139_thumb.jpg, a tu zakupiona ze zjebaną instalacją...post-99965-0-58526700-1479216188_thumb.jpg

 

Reasumując lampy myją się jak nigdy

 

W między czasie wzmocniliśmy jeszcze światełka pod tablicę: post-99965-0-39134400-1479216251_thumb.jpgpost-99965-0-42449200-1479216265_thumb.jpg

 

Także Nysa 3 tyg naprawiała sie a to dopiero początek robót, które mnie czekają, póki co szrot pojechał na zimowy sen 3-4 miesięczny, na wiosnę natomiast planuję zrobić ledy w środku reflektora jako światła dziennie post-99965-0-14555500-1479216399_thumb.jpg muszę jeszcze zregenerować oba silniczki podnoszenia szyb i pływak w baku... no i jeszcze milion innych rzeczy ale to pomału będę ujawniał :)

 

post-99965-0-24340700-1479216480_thumb.jpgpost-99965-0-70637900-1479216504_thumb.jpgpost-99965-0-95009500-1479216509_thumb.jpg

  

 

A wszystko robiłem u: post-99965-0-62135200-1479216538_thumb.jpg

 

 

 

 

post-99965-0-44791700-1479215781_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do piskow to mówiłem Tobie, przyczyną będzie aluminiowe kołko a nie pasek. Też wymieniłem pasek i było to samo :-( cała reszta na plus. Praktyczne przeróbki na co dzień. Do sportu już gorzej bo waga dodatkowa ale przecież Ty korzystasz za Nysy tylko do jazdy normalnej więc jak najbardziej za!

Jakieś koniki dokładasz?

Swoją drogą trochę czasu minęło a tęsknię mimo wszystko :-D chociaż moc w Integrze mi rekompensuje sporo

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej mi nie zostawiłeś dużego pola do popisu z tuningiem mechanicznym, co miało być zrobione zostało a na Turbo mnie nie stać, auto mam do użytku codziennego a z Turbo jak widzę filmiki to już w ogóle jeździć się nie da, ba teraz w cale nie jest najłatwiej, jedynie co dłubnę to zestrojenie na gazie solidne - bo czuje, że na PB98 jeździ po prostu lepiej, tak czy owak zamówiłem parę gratów z AliExpress a w czasie zimowania kupie jeszcze parę pierdół na wiosnę takich jak: olej, filtr oleju, przewody hamulcowe, płyn hamulcowy, przewód sprzęgła, klocki EBC Red, akumulator, płyn chłodniczy, węże silikonowe, rolki i świece - no i będę działał pomału, później hydrografika kilkunastu elementów, spasowanie od nowa zderzaka, przyciemnienie szyb, renowacja skór i w maju będę miał zrobione to co zaplanowałem :) Szkoda tylko, że to tyle wszystko kosztuje :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie się wziąłeś za robotę, tylko pogratulować zapału, chęci i dobrze wykonanej roboty. Oby udało się z kolejnymi planami – widać, że zetka trafiła w dobre ręce  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No dobra to zamówię te Ferodo :) Właśnie kolejne paczuszki z Chin dotarły :D


Pomału co celu kamerka (gdzie już jest zrobione ukryte stałe ładowanie) oraz w okazjonalnej cenie klocki na przód tylko 180zł (nowe)

post-99965-0-66424500-1480362503_thumb.jpg

post-99965-0-89632500-1480362512_thumb.jpg

post-99965-0-72481900-1481360308_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to podpowiedzcie proszę jeszcze czy to dobre wybory czy przeorganizować zakupy :)

 

 

Olej mam teraz VALVOLINE MAXLIFE 10W40, zastanawiam się czy dalej go ciągnąć czy zmienić np. na Mobila   (195 tys przebiegu i LPG) ile tego się wlewa z 5L wystarczy ?

Filtr K&N HP-1008 czy WIX'a jakiegoś ?

Płyn hamulcowy Motul RBF 600 ? ile tego wchodzi, czy 3x 0,5 L styknie do całego układu ?

Świece irydowe LFR5AIX-11 pod LPG ?

Płyn chłodniczy MANNOL AG13 5L czy jak wymieszam z wodą 1:1 to w 10L się zamknę ?

Bateria jakiś Bosch S4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5w50 najlepszy, taki lałem od początku, pod koniec wymiane zrobiłem na 10w40 maxlife valvoline z racji konsumpcji oleju, można nadal myślę lać 5w50 chyba że zauważyłes poprawę na maxlife.

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawy nie zauważyłem raczej, jest tak, że czasem nic nie zje oleju a czasem wchłonie aż miło, nie wiem od czego to zależy pewnie od stylu jazdy i odcinkach w danym czasie, tak czy owak błękitny dym jest od momentu jak wyjechał z Poznania A2 do Wawy, a skoro teraz i tak będę wymieniał to może warto zalać coś bardziej przyjazne 350z mimo iż na 10w40 ciśnienie trzyma rewelacyjne 

 

amsoil jednorazowo nie ma problemu bo to tylko 50 zł za 1 litr czyli jakieś 250 zł, gorzej, że przy zużyciu średnio litr miesięcznie zaczynają być chore koszta dolewek :D No ale skoro do Maja wtopie min 10K w auto i to tylko na urozmaicenie samochodu, to 50 zł miesięcznie nie powinno być problemem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lałbym to co ekonomoczniejsze.

A za dyche to bym do.ebał silnik by był zdrów i jeszcze mocniejszy. W integre swoją w celu poszukiwania mocy w ciągu trzech tygodni poszło ponad 20.000pln ale teraz to zapie... :-D

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile ci tego oleju wciaga? Moja wciagala 200-300ml/1000km liqui moly 10w60 a co ciekawe jak zalalem ostatnio meguina 5w40 to przez ponad 500km nie wzial nic. Ale jak ci duzo wciaga to mozesz tez zalac neste 5w50. Tani i jeden z najlepszych 5w50 zaraz po amsoilu. Pelen syntetyk na pao

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...