Biomechanikus Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Witam mam Micre 1.0 rok 2000, autko naprawde fajne do eksploatacji po ciasnych uliczkach angielskich, zakupiona rok temu, nigdy zadnych problemow, zadnych przeciekow, serwisowana, sprawdzona w kazdych warunkach. Zawsze palila na raz po przekreceniu kluczyka czy zima czy deszcz, susza. Kilka dni temu po skonczonej pracy wsiadam jak zwykle przekrecam a ona nic, chechla i nawet nie zalapuje. Po przekreceniu kluczyka slychac buczenie pompy, kiedy chwile pokrece czuc przy silniku benzyne, ale nie ma zadnych wyciekow. Jaka moze byc przyczyna? Pompa? Filtr paliwa zatkany? Co najlepsze miala roczny przeglad do czasu przegladu nic, teraz jakos 3 tyg temu mialem przeglad i stalo sie, zbieg okolicznosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switch Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Kontrolka CHECK się pali na żółto? Jeśli tak, to trzeba sprawdzić jaki jest błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biomechanikus Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Kontrolka sie swieci, teraz wyciagnalem akumulator bo padl i laduje, moze przez ten czas zresetuje sie auto. Kupilem pakiet bezpiecznikow, nowe swiece i we wtorek bede dopiero miec filtr paliwa tak w razie gdyby to on, zaraz bede sprawdzal bo mam 4 dni wolnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switch Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Kontrolka sie swieci, teraz wyciagnalem akumulator bo padl i laduje, moze przez ten czas zresetuje sie auto. Kupilem pakiet bezpiecznikow, nowe swiece i we wtorek bede dopiero miec filtr paliwa tak w razie gdyby to on, zaraz bede sprawdzal bo mam 4 dni wolnego No tak, ale będzie się świecić dopóki nie odpalisz Ja bym najprędzej podłączył pod komputer, bo może Ci to zaoszczędzić trochę czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biomechanikus Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Chwilowo nie mam warunkow bo znajomy mechanik na urlopie a w mojej miescinie nie ma serwisu wiec bym musial jakas lawete kolowac a na razie jeszcze nie chce sie narazac na koszta, sprobuje pokolei posprawdzac co i jak Podjechal mechanik sprawdzil swiece nie ma w ogole iskry i jego diagnoza to aparat zaplonowy, probowal przeczyscic ale nic to nie dalo Mechanik posprawdzal i nie ma iskry, przeczyszczal palec i kopulke ale dalej nic, stwierdzil ze padl aparat zaplonowy. Zamowilem nowy. Oby to bylo to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Może być to ale zobacz też czy jest zasilanie tego aparatu zapłonowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.