Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
MEFisto087

200sx S13 "Sucz"

Recommended Posts

MEFisto087

Spec 2016


SILNIK:

CA18DET

Seryjne korby i tłoki, nominalny wał, nowa pompa oliwy, nowa pompa wody

pasek rozrządu Contitech, uszczelka głowicy Elring

Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + 2 wiatraki od mondeo

Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ (leży i czeka na montaż)

Przewody chłodnicy Samco

Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12

Olej Motul 15w50 300V Le Mans

Poduszki silnika na poliuretanie od Sliver project


UKŁAD DOLOTOWY:

Przepływka seria

Filtr powietrza grzybek HKS od Neo2005

FMIC + orurowanie chinol

Opaski i silikony od Fmic.pl


TURBOSPRĘŻARKA:

Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie) Emp-turbo

Przewody do turbo w oplocie od BanOff


UKŁAD WYDECHOWY:

3 calowy przelot od turbiny do końca, od Odina po dużych przeróbkach wymuszonych usunięciem garba na seryjny katalizator. Za downpipem V-band 3"


ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:

ECU 4map od Xree

Zegary Shadow (SM warning/peak)  w miejscu środkowego nawiewu

- Doładowanie

- Ciśnienie oleju

- Temperatura oleju

- Temperatura spalin

2 Wiatraki na chłodnicy sterowane z kabiny

Wyłącznik prądu

Aku. przeniesiony do bagażnika

Odchudzona wiązka idąca na tył auta


UKŁAD PALIWOWY:

Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik)

Alu. zbiornik paliwa w bagażniku od Odina

Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta

Końcówki do przewodów paliwowych Neo2005

Wtryski seria


UKŁAD NAPĘDOWY:

Mocny docisk od Erisona

Tarcza Exedy Stage 2 organiczna

Skrzynia seria od CA

Poduszka pod skrzynią na poliuretanie od Silver Project

Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera


ZAWIESZENIE:

ISC Drift twardość 6/4

Poliuretanowe tuleje w:

- tylnym wózku od Silver Project

- przekładni kierowniczej od Strong Flex

- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie od Silver Project


ROZPÓRKI:

Przód:

- górna od Erisona

- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza

Tył:

- górna noname

- c-pillar własna inwencja twórcza

Dystans 2szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm

Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)

Skrócone wąsy na zwrotniach

Przedłużone wahacze

Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy)

Końcówki pod te drążki


KOŁA:

Felgi przód: Z racji hebli, nie mniejsze niż 17’ 4x114,3

Felgi tył: cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania


UKŁAD HAMULCOWY:

Przód zaciski 4 tłoczkowe z S14

Klocki EBC Red Stuff

Tracze 325mm z Nissana 350Z (Z33)

Relokatory zacisku od Scratcha

Tył seria

Nowe przewody miedziane

Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie Black Diamond

Wyrzucony ABS

Pompa hamulcowa od Nissana Patrola

Płyn Motul RBF 600


NA ZEWNĄTRZ:

Poszerzki (sierpy)  Jun do JDM Body Shop (na razie założony sam tył)

Tylna dokładka zderzaka Vertex od JDM Body Shop

Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu

Progi type-x od JDM Body Shop

Przedni zderzak zen-ki pignose (przed lift)

Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze

Ledy:

Przednie pozycje

Przednie kierunki

Boczne kierunki

Wsteczny

Kolory: Ral 7016 Antracytowy Szary, Ral 9011 grafitowy czarny


WNĘTRZE:

Brak tapicerki

Brak audio

Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug (wygrana w konkursie na forum TK)

Kubeł Mirco Wrc mocowany na sztywno, maksymalnie nisko dla kierowcy

Seryjny fotel dla pasażera

Pasy 3" 4pkt. Takata x2 od Neo2005

Kierownica Raid Dino (połowa lat 80, czeka na obszycie)

Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80)

Naba Raid (czeka na skrócenie)

Quick release D1


2014

1510544_628585463876236_1834015101_n.jpg


2015

lhY7hAY.jpg

urusV6x.jpg

AHwqHyr.jpg

5WarSKM.jpg


2016

13669144_1080257118717923_79319142607622

Zlot TK

27754861754_1c7c83a3f7_k.jpg

28292689801_4c39d1409d_k.jpg

28292459501_79a1a10370_k.jpg

27755309103_17a969c07b_k.jpg

28341004456_698cc8af95_k.jpg

28340468806_1797d89b9b_k.jpg

spot TK & NT

14237712_1078201215609307_58851802924847

14329987_1070128726370065_70634498188946
14370123_1070128456370092_63813222683866
 


17973574_1304949712906471_70328460746564
17966817_1304950476239728_46121105869692
 
36587992982_3ea0a4a615_o.jpg
Zlot TK
 
22218212_1422486051134329_45942112741609
 
22137152_474141396303051_621447159048941
Ostatni spot w sezonie 
 
Spec 2017
 
SILNIK:
CA18DET
Nominalny blok
Seryjne tłoki
Seryjne korby
Nominalny wał
Nowa pompa oliwy oem (2014r.)
Nowa pompa wody GMB (2014r.)
Pasek rozrządu Contitech
Uszczelka głowicy Elring
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo 
Przewody chłodnicy Samco - Tomson Motorsport
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ otwarcie
Filtr oleju K&N
Olej Motul 15w50 300V Le Mans
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project
 
UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS - Neo2005
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony - Fmic.pl
 
TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie) - Emp-turbo
 
UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok -  kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic - Driftshop.pl
Uszczelka kolektor - turbo stalowa - Fmic.pl
3 calowy przelot od turbiny do końca - Odin 
Za downpipem V-band 3"(Fmic.pl). Całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą
 
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map - Xree
RWD Power - Multi dyspaly - rozbudowane ebc klasy Apexi Avc-r + kontroler wiatraków (woda/ olej) + 7 zegarów (boost, temp. wody, temp. oleju, ciś. oleju, egt, ait, ładowanie aku.) + shift light i to wszystko w jednym kompaktowym urządzeniu :D - Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC - Driftshop.pl
Wyłącznik prądu RRS 6-B FIA
Aku. przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
 
UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku.) - Tomson Motorsport
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku - Odin
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych - Neo2005
Reg. ciś. paliwa Tomei type S - Neo2005
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa - Erison Performance
Wtryski seria
 
UKŁAD NAPĘDOWY:
Wzmocniony docisk - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej Motul 90PA 
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA 
 
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4 - Isc Polska
Poliuretan w:
- tylnym wózku - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie - Silver Project - naprawa by Szaman
- mocowanie maglownicy - Strong Flex
Dystans 2szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy)
Końcówki pod te drążki
 
UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku - Scratch
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest ;)
 
KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3 - 8.7' R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3 + cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania
 
ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname
- c-pillar własna inwencja twórcza
 
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose (przed lift)
Progi type-x - JDM Body Shop
Poszerzki Jun - JDM Body Shop
Tylna dokładka zderzaka Vertex - JDM Body Shop
Blenda/lotka tylnej szyby Gpsport (czeka na montaż) - JDM Body Shop 
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 cala dedykowana do Jeep-a Cherokee XJ 1984-2001
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5
Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat
 
WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3' - Neo2005
Fotel pasażera: seryjny przedlift
Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3' - Neo2005
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000
Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80)
Naba Raid (będzie custom za jakiś czas)
Quick release D1 (leży w schowku czeka na montaż)
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę - JapanizeD
Czarny aluminiowy drift button (czeka na montaż) - JapanizeD
cup holder zamiast popielniczki własna inwencja twórcza (w trakcie)
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
 
Ca przyjmuje 1.5b doładowania i działa :D
 

Ponaprawiane i wstępnie jeżdzące 
 
Bardzo mocno odchudzona z wielu kabelków wiązka kabinowa z tyłu zostało tylko zasilanie lamp i sygnał dla pompy paliwa. 
 
Przeniesione gniazdko ładowania + 2x usb do podłokietnika, w oryginalne miejsce zapalniczki(mam nadzieję że przed zlotem TK w Toruniu) trafi korektor siły hamowania.
 
W zeszłym sezonie udało mi się zerwać poliuretan w obu poduszkach silnika :shock:  szybka naprawa, na biedaka, wycięte zerwane kołnierze (wałki poli. są nadal w środku poduch) i zastąpione stalowymi podkładkami, oraz zmieniona orientacja z poziomej na pionową - przetestowane działa i nie przenosi więcej drgań niż wcześniej.
 
nowe poszerzenia tylne do JDMBodyShop - stara wersja była wporzo, nowa wersja jest jeszcze lepsza  8) 
 
Domalowałem jeszcze jakieś pierdoły po bokach 
 
Przetestowane nowe lampy podczas jazdy - są za***iste, mega jasno świecą, wyraźna linia odcięcia światła, bardzo udany zakup 
 
Przy okazji poprowadzone nowe przewody z wywaleniem fabrycznej chodniczki płynu sprzęgła i wymiana pompy sprzęgła i to dwa razy :/ za pierwszym razem poszedł zapas z regału, niestety bez poprawy, drugą pompę podrzucił mi znajomy z TK, i sprzęgło zaczęło działać, jeszcze nie jest idealnie bo nie do końca wysprzęgla.
Przez to postaram się jeszcze w tym sezonie kupić i włożyć do Suczy pedalboxa - nie nie jest to przerost formy nad treścią tylko logicznie przygotowanie auta pod nowy silnik i wygospodarowanie miejsca w komorze.
Po tym sezonie Sucz idzie na zasłużoną odbudowę i Ca już nie wróci do tej kasy, pomomo że bardzo lubię  charakterystykę i dźwięk tego silnika to niestety zbliżenie się do bezpiecznych 400hp to już za duży koszt i bardzo duże poświecenie elastyczności w tej pojemności.
 
A i na deser filmik :P 
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
MEFisto087

Po rozpoczęciu sezonu Turbokillers.com/NissanTech.pl, Sucz zaczęła wpadać w bardzo duże wibracje, więc auto poszło do góry i poszarpałem za wszystkie możliwe elementy zawieszenia i o dziwo wszystko wydawało się być w normie :/ Więc zaczęło się szukanie czego kol wiek co nie jest do końca ok. 
Tym sposobem poszła wymiana łożyska przedniego prawego koła, prawej półosi (przegub wewnętrzny dawno temu pożegnał się z życiem), wyważenie wszystkich kół, na szczęście dla siebie jak wciągałem się pod auto złapałem za drążek kierowniczy który miał luz !!! 
Okazało się że sprawcą całego tego cyrku był magicznie wykręcony z maglownicy, drążek kierowniczy :shock: więc wkręciłem drążek - straciłem zbieżność i pojechałem na mini tripa ;)

XJQL 
A4rw 

Czas przygotowań do zlotu Turbokillers: 
Przed zlotem miałem w końcu chwilę czasu na Sucz, standardowy serwis z wymianą oleju i filtra.

8E6x 
Podmiana maglownicy na taką sprawną bez luzów 8)  niestety trochę pokapuje więc jak poprzednia będzie po regeneracji to będzie kolejna podmiana.

Ztun 
5ln6 
Przy okazji zdemontowałem kolumnę kierownicy i podmieniłem elastyczny łącznik na aluminiowy zamiennik od SilverProject

Trbe 
Potem przyszedł czas na wymianę wypalonej uszczelki kolektor-turbo i turbo-dp, wszystko ładnie skręcone nowymi nakrętkami miedzianymi.

Dwa dni do wyjazdu, czas odpalenia i sprawdzenia czy wszystko jest git, niestety auto odpaliło tylko na 2 cylindrach :(
Więc przewalam wszystkie wtyczki i masy i znalazłem dwie zerwane masy między blokiem silnika a grodzą i masa cewek.

A1Yh 
Masa cewek dostała nowe oczko miedziane, masa silnik-gródź zrobiona nowa.

Przed kolejnym odpalaniem stwierdziłem że w sumie do wyjazdu mam jeszcze półtora dnia.

O_hF 
Nowe świece NGK BCPR7ES-11 - delikatnie sklepane do 0.9mm

LZ3E 
INPa 
sASz 
rovl 
vJuc 
Środa, dzień do wyjazdu :D , uproszczony układ wodny z pominięciem podgrzewania przepustnicy i tylnej części kolektora dolotowego, wywalony Air Regulator i AACValve (były odłączone od dawna i tylko miejsce zawalały), dodatkowo wywalony kawałek sztywnych przewodów paliwowych przykręcanych do kolektora.
Po tych porządkach zrobiło się przejrzyściej przy kolektorze dolotowym i zostało tylko to co działa ;)

nb_s 
Uzbrojenie ostaniach pustych felg w opony.

Dzień wyjazdu na zlot, o 10 rano jeszcze była wspawywana plecionka w wydech.
Potem z nieocenioną pomocą znajomego, spakowaliśmy cały majdan, koła, narzędzia, części zamienne, namioty i pewnie jeszcze kilka innych śmieci o których już nie pamiętam ;P do kombiaka i przyczepki i ruszyliśmy dzielnie na zlot.
Kombi (P11)  + przyczepka jako serwis i Sucz (S13) standardowo po raz kolejny na kołach

Share this post


Link to post
Share on other sites
MEFisto087

No to jedziemy dalej: 
Trasa na zlot TK pokonana dość sprawnie pomimo kilku burz i gałęzi walających się po drogach. 
No dobra w kombi 2 razy zabrakło paliwa :P, w Suczy przez cała trasę nic się nie wydarzyło. Dojechaliśmy na miejsce zaparkowaliśmy auta, przywitaliśmy się z obecnymi, rozstawiliśmy namioty i padła decyzja o przestawieniu auta:

https://drive.google.com/file/d/1V2dnbs-1B-LLF0M138WP5qANR0-NeSBY/view?usp=sharing
No i pęka jeden z niewielu oryginalnych przewodów wodnych, jeszcze przed integracją i snem winowajca został namierzony - górny wąż od nagrzewnicy, naprawę zostawiłem na rano.

Pobudka o 7:00, na pierwszy ognień podmiana pękniętego węża na sprawny i odpowietrzenie Suczy. Podmiana ładnych laminatów na połamane zamienniki z poprzednich sezonów i jazda. 

U4kv 
Przez pierwszą cześć dnia wszystko było ok. Później pojawiły się problemy z zdmuchiwaniem iskry. 
Kolejno było ściąganie doładowanie na 1.3b problem nadal występował 1.2b nadal, 1.1b to samo.
Zmiana mapy na Japońską serię i zejście do 1.0b doładowania rozwiązały problem.

ElQ4 
Przez pewien czas był spokój auto podawało, zużywało opony i paliwo w sposób akceptowalny. Przy doglądaniu Suczy bardzo pomagał mi Karols w sumie to też parę razy polatał nią po torze.

LLF4N 
Standard w moim wykonaniu, skoszony słupek opon zamiast muśnięcia narożnikiem :lol:

1MID 
Ostatni zjazd na wyminę opon.

I od tego momentu zacząłem pić :( CA18DEAD zastukała panewka, na pewno nie stało się to bez przyczyny ale nie mam czasu na rozłożenie silnika, pomimo wyraźnego panewkowego stuku ca nadal trzyma książkowe ciśnienia oleju :lol: Z racji tego że wszytko miało miejsce w piątek to chyba nie ma żadnej foty jak auto jest na torze  :? 

GUDp 
W sobotę Suka przetoczyła się na zdjęcie grupowe i zasunęła kolejnego, ostatniego focha, zmarł wyprzęgnik więc dzięki pomocy pchającym udało mi się wpiąć 2 bieg i stoczyć z toru o własnych siłach. 

C5P5 
Podmieniłem laminaty na niepołamane i pozostało się dalej integrować z turbokillersową rodziną.

NiaO 
W niedzielę spakowaliśmy cały majdan do przyczepki i kombiaka, Sucz trafiła na lawetę do Patryka i koło 23:00 byliśmy w domu. 

Po raz kolejny wielkie dzięki za Zlot i wszelaką pomoc :D

Co do CA to pomimo panewki nadal uważam że to są dobre silniki mój jest ze mną od 2012r. w 2014r. dostał nowe pompy (woda, olej) czyszczenie bloku i nowy rozrząd + w między czasie dużo różnych gratów.

Przyjmował  przeładowania turbo po 1,6b jeździł na 1,5b doładowania, zrobił sporo kilometrów,  prawie zawsze jechałem i wracałem z pojeżdźawek na kołach, oczywiście były różne sytuacje, połamane wahacze, zmielone skrzynie, zabite sprzęgła, zimne styki tu i ówdzie, wypalone uszczelki wydechowe, czy przy turbo, pęknięte węże, zmarłe rozruszniki, maglownice ale sam silnik poddał się pierwszy raz, do tej pory nawet uszczelka po głowicą nie była ani razu wydmuchana. Szkoda tego silnika, ale i jednocześnie jest motywacja na znalezienie godnego następcy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MEFisto087

Spec 2018
1AhE
6JZCw
JsQY
jzWN

SILNIK:
CA18DET - zmarł po 6 latach w moich rękach  :cry: 
Nominalny blok
Seryjne tłoki
Seryjne korby
Nominalny wał
Nowa pompa oliwy oem (2014r.)
Nowa pompa wody GMB (2014r.)
Pasek rozrządu Contitech
Uszczelka głowicy Elring
Gruba chłodnica aluminiowa 50mm + wiatraki elektryczne od mondeo 
Przewody chłodnicy Samco                         - Tomson Motorsport
Zbiorniczek wyrównawczy od primery P12
Chłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’
Filtr oleju K&N
Olej Motul 15w50 300V Le Mans
Poduszki silnika na poliuretanie - Sliver project po naprawie

UKŁAD DOLOTOWY:
Przepływka seria
Filtr powietrza grzybek HKS                         - NeoTurbo
FMIC + orurowanie
Opaski i silikony                                     - Fmic.pl

TURBOSPRĘŻARKA:
Garrett T28 (wymienione łożysko na 360’ + wyważenie)    - Emp-turbo

UKŁAD WYDECHOWY:
Uszczelki blok -  kolektor wydechowy, stalowe wielowarstwowe Cometic    - Driftshop.pl
Uszczelka kolektor - turbo stalowa                     - NeoTurbo
Uszczelka turbo - dp, stalowa                        - NeoTurbo
3 calowy przelot od turbiny do końca                         - Odin 
Za downpipem V-band 3"(Fmic.pl). Całość pomalowana czarną, żaroodporną farbą

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
ECU 4map                                         - Xree
Multi dyspaly - RWD Power - rozbudowane ebc klasy Apexi Avc-r + kontroler wiatraków (woda/ olej) + 7 zegarów (boost, temp. wody, temp. oleju, ciś. oleju, egt, ait, ładowanie aku.) + shift light - wszystko w jednym                    - Driftshop.pl
Solenoid sterujący wastegate - MAC                         - Driftshop.pl
Główny wyłącznik prądu - RRS 6-B FIA
Aku. przeniesiony do bagażnika
Odchudzona wiązka idąca na tył auta
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów

UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Bosch 044 (bezpośrednie zasilanie z aku. przez przekaźnik)    - Tomson Motorsport
Alu. zbiornik paliwa w bagażniku                     - Odin
Gumowe przewody w stalowym oplocie w środku auta
Końcówki do przewodów paliwowych                         - NeoTurbo
Reg. ciś. paliwa Tomei type S                             - NeoTurbo
Króciec na listwę paliwową pod reg. ciś. paliwa            - Erison Performance
Wtryski seria

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Wzmocniony docisk                                     - Erison Performance
Tarcza Exedy Stage 2 organiczna
Skrzynia seria od CA
Olej klasy GL-4 wg Api 80W90
Poduszka pod skrzynią na poliuretanie                 - Silver Project
Wał napędowy seria
Dyfer 3,916 seria s13 z e-szpera
Olej Motul 90PA 

ZAWIESZENIE:
Gwint ISC Drift z camber palte twardość 6/4             - Isc Polska
Poliuretan w:
- tylnym wózku                                             - Silver Project
- regulowane drążki reakcyjne na poliuretanie             - Silver Project - naprawa by Szaman
- mocowanie maglownicy                                - Strong Flex
Dystans 2 szt. z przodu 25mm, 2 szt. z tyłu 70mm
Przespawana przednia belka (magiel przesunięty do przodu)
Skrócone wąsy na zwrotnicach
Przedłużone wahacze
Grubsze i dłuższe drążki kierownicze (o ile pamięć mnie nie myli od maximy a32)
Końcówki pod te drążki

UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe przewody miedziane
Nowe przewody elastyczne w stalowym oplocie             - Black Diamond
Wyrzucony ABS
Pompa hamulcowa BM50 - od Nissana Patrola Y60
Płyn Motul RBF 600
Przód:
Relokatory zacisku                                    - Scratch
zaciski: 4 tłoczkowe sumito z s14
klocki: EBC Red Stuff
tarcze: 325mm z Nissana 350Z (Z33) (przewiercone na 4x114,3)
Tył:
zaciski: seria
szczęki: seria
klocki: Lucas
tarcze: dziura w pamięci co do firmy ale jest ;)

KOŁA:
Felgi przód: Rays Volk Racing Evolution 3     - 8,7 ‘ R17; 4x114,3/5x114.3
Felgi tył: Rays Volk Racing Evolution 3 - 9,7' 17' 4x114,3/5x114.3+ cokolwiek w rozstawie 4x114,3 do upalania

ROZPÓRKI:
Przód:
- górna - Erison Performance
- dolna (pomiędzy mocowaniami reakcyjnych) własna inwencja twórcza
Tył:
- górna noname
- c-pillar własna inwencja twórcza

NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak zen-ki pignose z dokładką (przed lift)
Progi type-x                                         - JDM Body Shop
Poszerzki Jun    przód + tył                        - JDM Body Shop
Tylna dokładka zderzaka Vertex                             - JDM Body Shop
Blenda/lotka tylnej szyby Gpsport (czeka na montaż)        - JDM Body Shop 
Usunięte dziury po tylnej wycieraczce i tylnym spryskiwaczu
Przerobione tylne lampy 4x światła do jazdy 4x stop + przyciemnione klosze
Ledy:
Przednie główne 5x7 dedyk do lekkich ciężarówek :D
Przednie pozycje: 2x W5W
Przednie kierunki: 2x P21W
Boczne kierunki: 2x W5W
Wsteczny: 2x P21W
Tylne: 4x P21W5

Kolory: Ral 7016 antracytowy szary mat, Ral 9011 grafitowy czarny mat

WNĘTRZE:
Fotel kierowcy: Mirco Wrc
Pasy kierowcy: Takata 4pkt. 3'                    - NeoTurbo
Fotel pasażera: Mirco XL 
Pasy pasażera: Takata 4pkt. 3'                    - NeoTurbo
Kierownica Raid Dino (połowa lat 80) obszyta alcantarą przez Evo3000 
Guzik klaksonu ori. Nissan dedykowany do Raida (połowa lat 80)
Naba Raid (będzie custom za jakiś czas)
Quick release D1 (leży w schowku czeka na montaż)
Gałka zmiany biegów Nismo Black Plug
Dywaniki w kratę                             - JapanizeD
Czarny aluminiowy drift button (czeka na na montaż)    - JapanizeD
Led w zegarach 3xT10 i 2xT5
Brak dywanu i wygłuszeń
Brak audio
Brak tapicerki z tyłu
W podłokietniku schowane dwa gniazda usb + standardowe samochodowe gniazdo ładowania


5L2X 
5ues 
XJQL 
A4rw 
vvqS 
QB3q 
WZ7B 
_____________________________
Spec 2015 strona 1 
Spec 2016 strona 6
Spec 2017 strona 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
MEFisto087

miał być godny następca, ale z racji konieczności posiadania Suczy przemieszczającej się o własnych siłach w tym sezonie, nie ma godnego następcy tylko opcja na szybko 

p8xw 
lewitujące ca18ded 
Ak2y
Zwłoki i "łatacz dziury"

GrXX 
ccN2t 
No i ca18det siedzi w kaście 

hdW5 
uXU3 
Od odpalenia Sucz zaliczyła kilka przelotów + spot miesięczny Turbokillers.com/Nissantech.pl i w sumie zrobiła około 300km o własnych siłach, oczywiście jest jeszcze sporo pierdołek co by człowiek był zadowolony ale jest dobrze. 

u6Fp 
Bonusowo wpadło elektryczne wspomaganie kierownicy 

4X5m 
przewód elastyczny do wyprzęgnika, teflon w stalowym oplocie

drEa 
EDsv 
MultiDyspaly - RwdPower/DriftShop.pl - najprościej Ebc klasy Apexi Avcr + kontroler wiatraków + 10 zegarów wszystko w jednym 
I mały spec dysplaya:

Obsługuje poniższe parametry:
- EGT
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura oleju
- opcjonalna temperatura (np. IAT - temperatura powietrza w dolocie)
- ciśnienie oleju
- ciśnienie paliwa
- BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie)
- RPM (prędkość obrotowa silnika)
- SPEED (prędkość samochodu)
- napięcie akumulatora
- przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania)
- czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika)

Daje możliwość ustawiania dowolnych alarmów na wszystkich wyświetlanych parametrach, odczyt "PEAK" oraz wyświetlanie statystyk przejazdu.

Dodatkowo:
- shift light RPM (+ wyjście na zewnętrzną kontrolkę + płynny SHIFTLIGHT na skali 24 różnokolorowych LED)
- 2 x shift light na prędkość

Urządzenie pozwala również na sterowanie dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne).
MultiDisplay posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów.
Wykresy mogą być inne dla każdego biegu osobno (nr biegu na którym jedziemy jest wykrywany).
Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty.
Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd.

Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów.
W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę.
Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość.

opis skopiowany z Drift Shopu: http://www.driftshop.pl/shop/index.php?944,multi-display-(do-nissanow)-parametry-silnika-i-boost-controller-w-jednym

Co do samego silnika hm...  Kupiłem cały słupek i w sumie jest wart tyle i za niego finalnie zapłaciłem - Ca18det z wałem na 3 szlifie - dostał ode mnie wszystkie nowe uszczelki, świeżą pompę oliwy, pompę wody, cały osprzęt z poprzedniego silnika, razem z uproszczonymi obiegami wodnymi, podciśnieniami i bez zbędnych pierdół, przewody do turbo w oplocie, wywalenie ori. wymiennika ciepła olej/woda i zstąpienie go podstawką z zewnętrzną chłodnicą oleju z termostatem, z racji uszkodzeń w suczy jest też nowy wyprzęgnik, kilka nowych końcówek na przewodach paliwowych bo niestety stare rozszczelniły się przy przykręcaniu.. Teraz jeszcze zostało podmienić przedni zderzak na mniej zmęczony i odmalować auto z zewnątrz i może jeszcze poajwi sie dyfuzor z RB v2 pod tylnym zderzakiem 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
noico

podziwiam projekt i zajawkę z jaką jest tworzony, WOW! 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
MEFisto087

dzięki wielkie ;) 

 

Powodem dla którego Sucz musiała być jezdna w tym roku był fakt że mieliśmy nią jechać do ślubu, więc :

PQqb 
NbIF 
9 dni do ślubu 

mbEK 
86rg 
F_Rg 
7 i 6 dni do ślubu 

Xjo56 
L0_X 
y_fA 
5 i 4 dni do ślubu 

AulO 
r5GM 
aRpr 
3 i 2 dni do ślubu 
W piątek (1 dzień przed ślubem) jeszcze zrobiłem szybką polerkę rantów w felgach 

nN_q 
DW1S 
dnOP 
No i standard, rano w dniu ślubu kokardki, wstążeczki i welon dla pinup girl 

w przeciągu 1,5 tygodnia Sucz została pomalowana w środku + na zewnątrz + zdobienia + nowe naklejki + polerka felg 

Zh9a 
R5iG
xqFT 
sXbr 

wiem że wieje nudą taki wpis ale jeszcze klika fotek na deser ;)

sDOA 
m-4r 
9pSz 
we0K 
B49x 
LBQx 
xe_x 
xHul 
4iDw 
yex3 
Y7PN 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×