clavikord Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Witajcie, zrobiłem taki myk. Silnik to 1.9 dci. Padł mi EGR, dlatego zamówiłem drugi i wymieniłem. Niestety wywalało mi błąd. Po podłączeniu części elektrycznej starego EGR było wszystko w porządku zero błędu. Także blaszką zablokowałem część elektryczną starego EGR i zamocowałem pod maską, a w kolektorze jest w całości ten nowy, odłączony, w pozycji zamkniętej. Także, nawet lepiej. Mam wyłączony EGR i brak błędu. Samochód pięknie pracuje. Dziś niestety wyskoczył mi błąd P0487. Na forach Renault piszą, że po takim zabiegu co jakiś czas kasują błąd i on coraz rzadziej występuje, aż w końcu zanika. Ktoś u nas zrobił taki myk, albo ma doświadczenie w tej sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Jednym ze sposobów wykrywania niesprawności egr jest analizowanie wskazań przepływomierza. Np na jałowym ze sprawnym egr przepływ jest o 50% niższy, przy hamowaniu silnikiem o ponad 70%. Sprawność samego zaworu to jedno, a drożność rur, dyfuzora, kolektora i okien wlotowych głowicy to nie mniej ważny warunek sprawnego jego działania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Ma ktoś może schemat elektryczny EGR? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Mineło pare tygodni. Błąd już nie wyskakuje. Także jak ktoś szuka sposobu na wyeliminowanie EGR w 1.9 dci to polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.