Kacper92 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Witam chcialbym sie poradzic madrych ludzi a napewno Tu tacy sa wiec moje pytanie skierowane jest do was bo mechanikom nie ufam. Od niedawna jestm szczesliwym wlascicielem nissana primera p12 2.2 dci 2003 rok. Ale do zeczy od paru dni mam problem na takiej zasadzie iz na biegu jalolym na postoju skrecilem kierownica i usluszalem dziwne buczenie. Przy koncu obrotu kierownica tzn na maxa skret w jaka kolwiek strone slychac lekkk zgrzyt.a tak to tylko buczenie. Panowie co to moze byc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 maglownica do regeneracji... typowa usterka P12, ew. najpierw sprawdź pasek wieloklinowy pompy wspomagania (i pompy wody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanu Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Sprawdź jeszcze poziom płynu, ale obawiam się, że jest tak, jak mówi sebastiw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 może też kończyć się pompka wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaluG Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 W 2,2 dci pompa wspomagania jest na łańcuchu,a nie na pasku. Sprawdzić : -płyn (stan, jakość), -na kanale obsłuchać, skąd wycie dochodzi (pompa, przekładnia). Z drugiej strony, co buczeć w samej przekładni może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.