Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350z błąd p0430 oraz p0550!


FatherJoe93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam taki problem. Przy normalnej jeździe zaświecił mi sie check, po sprawdzeniu na komputerze pokazały sie błędy p0430 - błąd katalizatora oraz p0550 - błąd czujnika ciśnienia układu wspomagania. Po skasowaniu miesiąc spokoju i znów to samo. Równocześnie wpadają oba błędy. Zetka lata na LPG!

Miał ktoś coś takiego? Czym to jest spowodowane? I jak to naprawić?

Bardzo proszę o pomoc , z góry dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewny że te błędy są ze sobą powiązane - tzn. wyświetlają się jednocześnie ?

Pewności 200% nie mam ale jak inaczej to wytłumaczyć skoro nic sie nie dzieje , check sie nie swieci a w momencie złapania błędu dosłowanie 10 min pozniej pojechałem na komputer i są oba błędy. Za pierwszy razem było tak samo. Ale nie w tym rzecz bardziej zależy mi na poradach od czego to sie wzięło, co moze być uszkodzone i jak to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jeden z tych błędów nie zapala  cheka  a drugi  zapala   i właśnie potem odczytujesz te 2 błedy 

ja bym obstawił  że sądy te 2 za katami już nie domagają ale to sie diagnozuje za pomocą  obojętnie jakiegś programu do odczytu obd 2   

a tak z doświadczenia   najpewniej jest z czytac błędy za pomocą kodu błyskowego  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p0430 - błąd katalizatora

 

coś było dłubane przy wydechu?

Katy może sa juz zapchane?

jezeli miasz inny wydech moze warto zmienić tuleje dystansowe na sondach

Wszystko seria. Jakiś sposób sprawdzony na zapchane katy? I czy jakoś można sprawdzić sondy zeby coś wyeliminować ?

może jeden z tych błędów nie zapala cheka a drugi zapala i właśnie potem odczytujesz te 2 błedy

ja bym obstawił że sądy te 2 za katami już nie domagają ale to sie diagnozuje za pomocą obojętnie jakiegś programu do odczytu obd 2

a tak z doświadczenia najpewniej jest z czytac błędy za pomocą kodu błyskowego

może jeden z tych błędów nie zapala cheka a drugi zapala i właśnie potem odczytujesz te 2 błedy

ja bym obstawił że sądy te 2 za katami już nie domagają ale to sie diagnozuje za pomocą obojętnie jakiegś programu do odczytu obd 2

a tak z doświadczenia najpewniej jest z czytac błędy za pomocą kodu błyskowego

Bardziej mnie martwi ten błąd czujnika wspomagania. Miał ktoś coś takiego i wie czym to moze być spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...