Lukass90 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) No witam ponownie. Moja niessczesna Almera daje znowu o sobie znaki, moze mniej wkurzajace od poprzednich problemow (walniety przegub wewnetrzny lewy czy falowanie obrotow)ale jednak wkurzajace a mianowocie "klekoczace" zawory. Pierwszy mechanik co sprawdzal te luzy to stwierdzil zeby jezdzic:Zawory ssące: luz prawidłowy - od 0,25 do 0,33 mm Stwierdzony: 0,25 - 0,25 (1 cylinder) 0,30 - 0,30 (2 cylinder) 0,30 - 0,35 (3 cylinder) 0,25 - 0,25 (4 cylinder) Można przyjąć, że jest OK Zawory wydechowe: luz prawidłowy 0,32 do 0,40 mm Stwierdzony: 0,40 - 0,40 (1 cylinder) 0,40 - 0,40 (2 cylinder) 0,50 - 0,50 (3 cylinder) 0,50 - 0,45 (4 cylinder) Za duży luz zaworowy na 3 i 4 cylindrze co potwierdza wstępną diagnozę.Drugi posluchal i polecil wymienic olej czesciej i ew wrocic do syntetyka. Trzeci polecil plukanke silnika i wymiane oleju "moze pomoze". I juz sam zglupialem, czy mozna w ogole te szklanki wymienic ? Czy jest sens ? Robiliscie to ? Silnik 1.8 85 kw wzial mi ok 2 l oleju na 10000 km. Boje sie jak wymienie znowu na syntetyk to zacznie brac jeszcze wiecej. Co polecacie zeobic ? Jaki ruch w ogole wykonac ? Edytowane 24 Grudnia 2016 przez Lukass90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 On i tak bedze brał jeszcze więcej (dużo więcej) niezależnie co tam wlejesz. Jeśli nie ma innych objawów typu problemy z obrotami, to nie ruszaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass90 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Problemy z obrotami naprawione czyszczeniem przwplywki. Jak narazie jest ok. Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Jeśli to silnik GDI to się nie przejmuj bo podobno one tak mają a wymiana/regulacja pomaga na krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass90 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Silnik 1.8 benzyna 85 kW Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kowal75 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 No witam ponownie. Moja niessczesna Almera daje znowu o sobie znaki, moze mniej wkurzajace od poprzednich problemow (walniety przegub wewnetrzny lewy czy falowanie obrotow)ale jednak wkurzajace a mianowocie "klekoczace" zawory. Pierwszy mechanik co sprawdzal te luzy to stwierdzil zeby jezdzic:Zawory ssące: luz prawidłowy - od 0,25 do 0,33 mm Stwierdzony: 0,25 - 0,25 (1 cylinder) 0,30 - 0,30 (2 cylinder) 0,30 - 0,35 (3 cylinder) 0,25 - 0,25 (4 cylinder) Można przyjąć, że jest OK Zawory wydechowe: luz prawidłowy 0,32 do 0,40 mm Stwierdzony: 0,40 - 0,40 (1 cylinder) 0,40 - 0,40 (2 cylinder) 0,50 - 0,50 (3 cylinder) 0,50 - 0,45 (4 cylinder) Za duży luz zaworowy na 3 i 4 cylindrze co potwierdza wstępną diagnozę.Drugi posluchal i polecil wymienic olej czesciej i ew wrocic do syntetyka. Trzeci polecil plukanke silnika i wymiane oleju "moze pomoze". I juz sam zglupialem, czy mozna w ogole te szklanki wymienic ? Czy jest sens ? Robiliscie to ? Silnik 1.8 85 kw wzial mi ok 2 l oleju na 10000 km. Boje sie jak wymienie znowu na syntetyk to zacznie brac jeszcze wiecej. Co polecacie zeobic ? Jaki ruch w ogole wykonac ? 2 litry na 10000 km ? Tylko pogratulować ! moja almera N16 potrafiła wziąć nawet litr oleju na niecałe 200 km. a obecnie jestem na etapie naprawy głowicy , wypalony jeden zawór wydechowy ale i pozostałe 7 były w kiepskim stanie więc do wymiany . Jeśli chodzi o szklanki, u mnie jedna jest do wymiany i od razu powiem, że to nie jest taka prosta z jej dostaniem. Jedyny serwis który podjął się ,że ściągnie mi tą część to Nissan Zaborowski w Warszawie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 "Jaki ruch w ogóle wykonać" Wiercić tłoki i wymieniać pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass90 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Rozumiem ze jest to dosyc kosztowna sprawa ? Chyba poprzedni wlasciciel juz to wykonywal bo zaczal brac duzo oleju. Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Lepiej niż na naprawie tego "samochodu" wyjdziesz na tym, jak spuścisz go ze skarpy i nagrasz film na "jutube". Oczywiście po tym jak już w którymś momencie dokumentnie zaleje go olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass90 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Lepiej niż na naprawie tego "samochodu" wyjdziesz na tym, jak spuścisz go ze skarpy i nagrasz film na "jutube". Oczywiście po tym jak już w którymś momencie dokumentnie zaleje go olejem.Bardzo mi sie podoba ta opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.