Rolandinho Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Kolejna dolegliwość... Tylko jaka ? Od paru dni jak auto się rozgrzeje mam dziwne "zgrzytanie" dochodzące spod samochodu Występuje na nierównościach i podczas "wygazówki" gdy odpuszczę gaz i auto samoistnie zwalnia Dodam, że biegi zmienia się dobrze a szrot przyspiesza a i na półsprzęgle przy parkowaniu tez czuje pewne wibracje...nie mam pojęcia czy to skrzynia / sprzęgło / wał - napisałem już do Kuby może uda się dojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefisto Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 A to nie przypadkiem dwumas ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Wszystko na to wskazuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 A nie grzechocze skrzynia ? Z otwartymi drzwiami wciśnij sprzęgło i słuchaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Na jałowcu dźwięk jest taki ustaje po wrzuceniu pedału sprzęgła... http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/1002628---tdc8.html Kuba daj znać na moje PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Chyba w kazdej zetce tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefisto Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 To to chyba jest po prostu łożysko w skrzyni, ale to faktycznie chyba w kazdej troche bardziej lub mniej wyje. Ale zgrzytać nie powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Szum szumem, teraz jakby wystepuje bardziej słyszalny, zgrzyt dochodzi przy wygazówkach i nierównościach, jak jutro z roboty będę wracał spróbuje nagrać, nic czekam na Kubę i pewnie na dniach się zgłoszę do niego, swoją drogą wjeb*** się dzisiaj w krawężnik ze znakiem C9, takiej ilości lodu na ulicy dawno nie widziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Na jałowcu dźwięk jest taki ustaje po wrzuceniu pedału sprzęgła... http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/1002628---tdc8.html Kuba daj znać na moje PW To w miarę jasna sytuacja : D tak zetki mają coraz bardziej pada dwunastu i tyle dopóki się da to smigaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Nie chciałem nic sugerować od razu, ale moja dwumasa ma już nalotu prawie 180K na krótkich odcinkach da się jechać, ale dziś dodatkowo poza chrobotaniem po nagrzaniu czuje jakby "trzesiawke" kiery, wszystkich pedałów i jak dodaje gazu to jakby był "przyduszony"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Nie chciałem nic sugerować od razu, ale moja dwumasa ma już nalotu prawie 180K na krótkich odcinkach da się jechać, ale dziś dodatkowo poza chrobotaniem po nagrzaniu czuje jakby "trzesiawke" kiery, wszystkich pedałów i jak dodaje gazu to jakby był "przyduszony"... Nie, no to juz jest tragedia. Tak nie powinno byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 U mnie to samo, jednomas już na mnie czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Dobra to doradźcie coś 1 opcja : dwumasa LUK + EXEDY STAGE 1 http://www.ebay.pl/itm/FOR-NISSAN-350Z-3-5-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-EXEDY-CLUTCH-COVER-DISC-KIT-VQ35DE-/161303876398?hash=item258e75d32e:g:lzQAAMXQNo5TcN0D około 2800zł łącznie 2 opcja: jednomasa NONAME + EXEDY STAGE 1 http://www.ebay.pl/itm/NSK1000-EXEDY-CLUTCH-KIT-SINGLE-RACE-FLYWHEEL-2003-2004-2005-2006-INFINITY-G35-/272384156950?hash=item3f6b5c6516:g:HCkAAOSwmfhX4X~5 około 2100zł łącznie 3 opcja najdroższa : jednomasa ACT + EXEDY STAGE 1 http://www.ebay.com/itm/ACT-Advanced-Clutch-600215-XACT-Flywheel-Streetlite-Fits-03-06-350Z-G35-/321707762482?hash=item4ae746e332:g:fH4AAOSwBahVFNqt&vxp=mtr / http://www.ebay.com/itm/EXEDY-OEM-REPLACEMENT-CLUTCH-KIT-NSK1000-fits-NISSAN-350Z-INFINITI-G35-VQ35DE/112030700999?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D40839%26meid%3Dce52a243865544f39d25f3486e503a37%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D321707762482 około 2200zł + 1250zł = około 3450 łącznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opcje pierwsza odpuść. Słyszałem ze te luki się rozpadaja. Jest jeszcze czwarta opcja. Jednomasa plus obicie tarczy kewlarem albo spiek. Ale jak ci nie szkoda kasy to wiadomo ze lepiej dać nowe sprzęgło. Osobiście się spotkałem z tym ze dorabiany spiek przy 300hp się poprostu obkrecil na nitach i tyle było ze sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 oem koło to właśnie LUK, także... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 dać zregenerować 2 masa koszt ok 500zł i okuć tarcze nowymi okładzinami i nic więcej nie trzeba chyba że ktoś woli słuchać żężenia skrzyni na niskich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jarek czyli do Radzikowskiego należałoby oddać i niech czaruje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 po co , mało jest innych tańszych warsztatów wejdź na forum STRET RACING tam poszukaj popytaj nie trzeba kupować sprzegła za 4 tyś wystarczy w goglach wpisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 A czy Ktoś z tu obecnych bawił się kiedykolwiek w regeneracje 2masy / sprzęgła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 ja koło zaspawane na sztywno tarcza okuta kewlarem a docisk przerobiony żeby miał 30% więcej siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Ale to nie jest regeneracja Jarek tylko po prostu zespawanie dwoch czesci kola w jedna. Regeneracja normalna to slaby pomysl, rozleci sie to za niedlugo i tak, kiedys probowalem w Mazdzie dla przekonania bo koszt nieduzy. Rozlecialo sie szybko. Kupuj lekkie kolo zamachowe dla lepszych osiagow i troche mniej komfortu albo nowy dwumas jesli chcesz kompletna serie zachowac! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Coobcio ma fajne jednomasy exedy 8kg+ podobno zachowuje się jak dwunas po 1000km Edytowane 22 Stycznia 2017 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 oem koło to właśnie LUK, także... Dokładnie, to jest fabryczne koło. Jak nie jezdzisz tylko po torze daj sobie spokój z jednomasami! Cena jak za barszcz, chyba z powodu słabości GBP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Ja po wymianie na jednomas + exedy sprzęgło, w porównaniu do tego co miałem to bajka, auto nie wibruje jak pojebane, szybko się wkręca, póki co dyskomfortu nie czuję jakiegoś, może dlatego że znam zetkę z rozdupconą dwumasą, teraz jest bajka Sprzęgło zamiennik oem, lekko chodzi, wcześniej musiałem używać od cholery siły, teraz prawie jak w moim byłym saabie Aż tak bardzo nie upalam by sobie wzmacniać docisk i zmuszać się do używania siły w śmiganiu po Warszawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 To się ciesze, Ja wciąż czekam na paczkę I po zabiegu... wciąż się zastanawiam co będę jadł do wiosny ?? Kuba wymienił Dwumase LUKa, Sprzęgło EXEDY (komplet), pompę sprzęgła OEM, płyn i przewód HEL - auto bajka i ile szybciej się rozpędza aż nie do wiary jak EXEDY przenosi moc... Dodatkowo mam juz przestrzeń między kolektorem a rozpórka bo nie było i stąd też moje drgania... Ogólnie jestem zachwycony Tylko $$ w ch** poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.